Wat de fuck? Is dat gewoon een gehaktstaaf?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore gaat even opzoeken wat een pikanto is
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
Vind je onze frikandellen lekker, maar mag het van jou best een beetje meer en best een beetje pittiger? Dan is hier onze vlammende tip: de Mora PikantoŽ. Op het eerste gezicht lijkt de Mora PikantoŽ wel wat op een frikandel die iets dikker is, maar pas op: dit is een gehaktstaaf vol vuur! Nog steviger, nog groter en gevaarlijk lekker. Een vlammende snack van Mora.
Mmm… van Mora.
mexicano'squote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef xCore het volgende:
Doe mij dan maar gewoon een gehaktstaaf, of een mexicano!
Goh! Zelfs ik zonder GS weet zoiets...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef Etsu het volgende:
!!
Ik zit zo op msn te praten met een meisje over de Vietnamoorlog.
Zegt ze opeens uit het niets: 'Amerika heeft verloren eigenlijk..'!!
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef ThaTim het volgende:
Praten met meisjes op msn
Praten met meisjes
Praten
[Nerd-Modus] Dat hebben ze alleen politiek gezien gedaan, militair gezien heeft Amerika gewonnen [Nerd-Modus]quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef Etsu het volgende:
!!
Ik zit zo op msn te praten met een meisje over de Vietnamoorlog.
Zegt ze opeens uit het niets: 'Amerika heeft verloren eigenlijk..'!!
iiCk b3n een @utiISzt, duSz iiCk h00wr niiejJ te pR@tn.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef ThaTim het volgende:
Praten met meisjes op msn
Praten met meisjes
Praten
Dat is heerlijk spulquote:
Oscarquote:
Van die homoteksten inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2011 19:09 schreef xCore het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat er op die pakken staat is echt ruk
HAHAHAH ZAL WEL ETSU WEL BEDACHT HEBBEN HAHAHHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
HAHAHAH ZAL WEL ETSU WEL BEDACHT HEBBEN HAHAHHA...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit serieus te twijfelen of ik niet nog een keer de boeken in moet, maar heb ergens geen zin.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
HAHAHAH ZAL WEL ETSU WEL BEDACHT HEBBEN HAHAHHAGeen leuk garpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Laatste keer gs leren.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit serieus te twijfelen of ik niet nog een keer de boeken in moet, maar heb ergens geen zin.
Lol wachtquote:
Tarrantinoquote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Dastan het volgende:
Jackie Brown om 20.30 uur. Mag je niet missen.
quote:
Ananas.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
MIJN MAAG
ZIT
TE
VOL
MET PIZZA
MET KAAS
EN TOMAAT
EN ANANAS
VEEL ANANAS
Whehehequote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je zijn naam dan ook goed kunt schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |