Ach het is achtergrond kennis, heb je niet echt nodig, goede training en goed schoon eten zijn belangrijker dan feitjes die je toch niet veder helpen.quote:
ha....ha....quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ok, Duidelijke taal, maar niet het een of het ander, maar deze topic is voor Strikt Bazen, volgens mij hoor jij daar niet bij.
Dude ik hoop dat dit een grap is..quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mensen met een snelle stofwisseling zijn meestal gevoelig voor obesitas, mensen met een erg langzame zijn dunner.
Langzaam= eten is nog niet opgenomen en je poept het alweer uit.
Snel=eten neem je tot je en je lichaam neemt alles snel op, waardoor je ook sneller dik wordt.
Dat is mijn visie er op.
Heel herkenbaar. Gelukkig is de stage nu afgelopen en kan ik weer wat eerder trainen. Kan je niet iets vroeger beginnen op stage zodat je ook wat eerder weg kan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel ongelofelijk klote dat ik nu altijd 's avonds moet (i.v.m. stage), bij ons is het dan altijd behoorlijk druk in de sportschool en sta je de hele tijd te wachten tot je kan. Vreselijk is dat als je niet lekker vooruit kan...dan maar proberen om rond 18.15 uur al te gaan, dan is het meestal nog een half uurtje rustig.
was dat aan het einde van je training? want als ik met benchen begin druk ik 80kg als ik het net als gister doe na incline db press, military en pushpress dan kom ik nog maar tot 70kg met moeite.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef Jahr00n het volgende:
Vandaag ging zo verschrikkelijk slecht, bankdrukken maar 50 kg. Normaal doe ik minimaal 10 meer. pfft
In de US hebben ze gyms die om 04.00 al open gaan. Als je dan een druk leven hebt, kun je vroeg opstaan en lekker knallen. En in de ochtend pak ik meer dan in de avond vreemd genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef LUFC het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Gelukkig is de stage nu afgelopen en kan ik weer wat eerder trainen. Kan je niet iets vroeger beginnen op stage zodat je ook wat eerder weg kan?
Nouja zonder feiten gaat t niet echt lukken vriend...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ach het is achtergrond kennis, heb je niet echt nodig, goede training en goed schoon eten zijn belangrijker dan feitjes die je toch niet veder helpen.
Op de sportschool vertellen ze je ook allemaal info waar je uiteindelijk niks aan hebt.
Gewoon hard en zwaar trainen en geen 1 dag het zelfde doen daar gain je op, en je verliest ook nog eens vet.
Je eigen rode draad zoeken, Keep It Simple.
Ben het wel een beetje met hem eens hoor. Zwaar en hard trainen en geen suiker producten eten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nouja zonder feiten gaat t niet echt lukken vriend...
Weet je ook niet bijv. dat je bepaalde dingen nodig hebt en goed voor je zijn... je kan wel de hele dag chocola eten maar daar gaat t niet mee lukken.
Je begint zelf over feiten... dan moet t ook wel kloppen in de buurt komen...
Wat je bijv. nu zegt klopt ook niet... hard zwaar trainen hoef je helemaal geen vet te verliezen...
Maargoed volgens mij ben je aan t trollen.
Ik ken het. Meer eten? Sowieso is variatie wel goed, db press kan je doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
Agentperry, met welk gewicht begon jij qua benchpress? Ik ben nu 3 maanden serieus aan het eten en trainen, en alles gaat vooruit behalve mijn bench, doe nog altijd trouw 3x5x50kg nu (Rippetoe SS), tot op borst en dan 'bounce', en het gaat niet meer vooruit, ene week is soms zelfs achteruitgang. Dan krijg ik die 5e rep er met moeite uit en gaat hij echt 'vastlopen', dan duw ik met al mijn kracht maar hangt het gewoon op zo'n dood punt en voel ik het na stoppen heel erg bij mijn oksels.
Ben ook een lichtgewicht nog (1.77, <70kg) maar doe nu wel 3x10x195kg op de seated leg press (squatten is niet echt mogelijk hier, nog een weekje), terwijl ik daar met 80kg begon en nog geen twee maand verder ben. Meer mensen waarbij hun bench al zo vroeg plateau'd, maar de rest vooruit blijft gaan? Meer reps? Dumbbells gaan doen? Tips?
Nee ik denk dat ik hier het zeker aan het goede eind heb.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nouja zonder feiten gaat t niet echt lukken vriend...
Weet je ook niet bijv. dat je bepaalde dingen nodig hebt en goed voor je zijn... je kan wel de hele dag chocola eten maar daar gaat t niet mee lukken.
Je begint zelf over feiten... dan moet t ook wel kloppen in de buurt komen...
Wat je bijv. nu zegt klopt ook niet... hard zwaar trainen hoef je helemaal geen vet te verliezen...
Maargoed volgens mij ben je aan t trollen.
Sorry maar als je allemaal domme dingen lult kan ik me niet voorstellen dat je 135 bench.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik hier het zeker aan het goede eind heb.
Ik bedoel ook niet alle feiten, sommige dingen moet je weten, maar er is ook een boel dat leuk is dat je het weet maar je geen snars veder helpt.
(Zoals Sportschool personeel, die hebben echt geen kaas van training, vetverlies en gains gegeten)
Zie anders het filmpje dat ik gepost heb, als ik het allemaal zo fout zou hebben zou ik er nog belabberder uit zien. Dit is dus na 5 mnd met een gebroken hand. Dus 5 mnd geen bovenlichaam workout kunnen doen.
Ik zie hier benchpress gewichten van 60, 70 kg voor bij komen, niet echt indrukwekkend, en zeker niet voor bazen, ik druk koud makkelijk 135...(En dat zonder Sportschool of benchpressen in mijn workout). Nu jij nog!
Gewoon hard zwaar trainen zal je beste vriend zijn bij vet verlies, het is goed of je T het is goed voor je GH, en dus verlies je vet, simpel en absoluut niet bedoeld als Troll
Mag ik jou foto/ filmpje eens zien?
Probeer eens met een maatje of vraag desnoods iemand in de gym of hij je kan helpen om je grenzen te verleggen. Probeer je laatste setje gewoon iets over het randje te gaan ook al haal je maar 3 of 4 reps met hulp.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
Agentperry, met welk gewicht begon jij qua benchpress? Ik ben nu 3 maanden serieus aan het eten en trainen, en alles gaat vooruit behalve mijn bench, doe nog altijd trouw 3x5x50kg nu (Rippetoe SS), tot op borst en dan 'bounce', en het gaat niet meer vooruit, ene week is soms zelfs achteruitgang. Dan krijg ik die 5e rep er met moeite uit en gaat hij echt 'vastlopen', dan duw ik met al mijn kracht maar hangt het gewoon op zo'n dood punt en voel ik het na stoppen heel erg bij mijn oksels.
Ben ook een lichtgewicht nog (1.77, <70kg) maar doe nu wel 3x10x195kg op de seated leg press (squatten is niet echt mogelijk hier, nog een weekje), terwijl ik daar met 80kg begon en nog geen twee maand verder ben. Meer mensen waarbij hun bench al zo vroeg plateau'd, maar de rest vooruit blijft gaan? Meer reps? Dumbbells gaan doen? Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |