abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97304461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

nee :')

maar leuke visie :)
Ach het is achtergrond kennis, heb je niet echt nodig, goede training en goed schoon eten zijn belangrijker dan feitjes die je toch niet veder helpen.
Op de sportschool vertellen ze je ook allemaal info waar je uiteindelijk niks aan hebt.
Gewoon hard en zwaar trainen en geen 1 dag het zelfde doen daar gain je op, en je verliest ook nog eens vet.
Je eigen rode draad zoeken, Keep It Simple.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2011 18:37:50 ]
pi_97304880
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ok, Duidelijke taal, maar niet het een of het ander, maar deze topic is voor Strikt Bazen, volgens mij hoor jij daar niet bij.
ha....ha.... :')
pi_97305930
;)
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:10:12 #279
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97306241
Vandaag ging zo verschrikkelijk slecht, bankdrukken maar 50 kg. Normaal doe ik minimaal 10 meer. pfft
pi_97307763
Vandaag ook maar half werk gedaan. Voelde me brak. Extra focus op mijn armen maar gedaan, dat ging wel dus ben ik daar maar mee door gedaan.
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:55:42 #281
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_97308684
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Mensen met een snelle stofwisseling zijn meestal gevoelig voor obesitas, mensen met een erg langzame zijn dunner.
Langzaam= eten is nog niet opgenomen en je poept het alweer uit.
Snel=eten neem je tot je en je lichaam neemt alles snel op, waardoor je ook sneller dik wordt.

Dat is mijn visie er op.
Dude ik hoop dat dit een grap is..
Deathlift or Die.
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:00:56 #282
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97308900
Zo, net terug en vanuit de sportschool meteen ff langs de supermarkt om kwark en ongezouten cashewnoten te halen. Helaas was de kwark van de Aldi op dus maar Almhof of hoe dat ook heet meegenomen bij de C1000.

Morgen weer AH Biogarde kwark halen, volgens mij 10g eiwit of zo.

Begin trouwens sinds kort aan te komen, maar helaas is dat alleen zichtbaar aan m'n pens (die ik tot nu toe nooit gehad heb)
pi_97309275
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel ongelofelijk klote dat ik nu altijd 's avonds moet (i.v.m. stage), bij ons is het dan altijd behoorlijk druk in de sportschool en sta je de hele tijd te wachten tot je kan. Vreselijk is dat als je niet lekker vooruit kan...dan maar proberen om rond 18.15 uur al te gaan, dan is het meestal nog een half uurtje rustig.
Heel herkenbaar. Gelukkig is de stage nu afgelopen en kan ik weer wat eerder trainen. Kan je niet iets vroeger beginnen op stage zodat je ook wat eerder weg kan?
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:14:49 #284
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97309599
Nee, moet helaas van 8.30 uur tot 17.00 uur. Bovendien word ik altijd opgehaald en gebracht door iemand omdat het lastig is om daar met het OV te komen, dus ben ik van haar afhankelijk.

Maar nog een maandje en dan heb ik vakantie, dan kan ik weer rond een uur of 13.00 uur gaan als er geen hond is. Dan zou je in principe gewoon in je nakie kunnen trainen, er is toch niemand
pi_97309878

Reacties welkom. :)

[ Bericht 25% gewijzigd door 7754 op 25-05-2011 20:32:24 ]
pi_97309884
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef Jahr00n het volgende:
Vandaag ging zo verschrikkelijk slecht, bankdrukken maar 50 kg. Normaal doe ik minimaal 10 meer. pfft
was dat aan het einde van je training? want als ik met benchen begin druk ik 80kg als ik het net als gister doe na incline db press, military en pushpress dan kom ik nog maar tot 70kg met moeite.
pi_97310211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef LUFC het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Gelukkig is de stage nu afgelopen en kan ik weer wat eerder trainen. Kan je niet iets vroeger beginnen op stage zodat je ook wat eerder weg kan?
In de US hebben ze gyms die om 04.00 al open gaan. Als je dan een druk leven hebt, kun je vroeg opstaan en lekker knallen. En in de ochtend pak ik meer dan in de avond vreemd genoeg. :)
pi_97312319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ach het is achtergrond kennis, heb je niet echt nodig, goede training en goed schoon eten zijn belangrijker dan feitjes die je toch niet veder helpen.
Op de sportschool vertellen ze je ook allemaal info waar je uiteindelijk niks aan hebt.
Gewoon hard en zwaar trainen en geen 1 dag het zelfde doen daar gain je op, en je verliest ook nog eens vet.
Je eigen rode draad zoeken, Keep It Simple.

Nouja zonder feiten gaat t niet echt lukken vriend...
Weet je ook niet bijv. dat je bepaalde dingen nodig hebt en goed voor je zijn... je kan wel de hele dag chocola eten maar daar gaat t niet mee lukken.
Je begint zelf over feiten... dan moet t ook wel kloppen in de buurt komen...
Wat je bijv. nu zegt klopt ook niet... hard zwaar trainen hoef je helemaal geen vet te verliezen...
Maargoed volgens mij ben je aan t trollen.
pi_97312651
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Weet je ook niet bijv. dat je bepaalde dingen nodig hebt en goed voor je zijn... je kan wel de hele dag chocola eten maar daar gaat t niet mee lukken.
Wat je bijv. nu zegt klopt ook niet... hard zwaar trainen hoef je helemaal geen vet te verliezen...
Ben het wel een beetje met hem eens hoor. Zwaar en hard trainen en geen suiker producten eten.
pi_97316984
Agentperry, met welk gewicht begon jij qua benchpress? Ik ben nu 3 maanden serieus aan het eten en trainen, en alles gaat vooruit behalve mijn bench, doe nog altijd trouw 3x5x50kg nu (Rippetoe SS), tot op borst en dan 'bounce', en het gaat niet meer vooruit, ene week is soms zelfs achteruitgang. Dan krijg ik die 5e rep er met moeite uit en gaat hij echt 'vastlopen', dan duw ik met al mijn kracht maar hangt het gewoon op zo'n dood punt en voel ik het na stoppen heel erg bij mijn oksels. :')

Ben ook een lichtgewicht nog (1.77, <70kg) maar doe nu wel 3x10x195kg op de seated leg press (squatten is niet echt mogelijk hier, nog een weekje :9), terwijl ik daar met 80kg begon en nog geen twee maand verder ben. Meer mensen waarbij hun bench al zo vroeg plateau'd, maar de rest vooruit blijft gaan? Meer reps? Dumbbells gaan doen? Tips? :)
pi_97317800
quote:
5s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
Agentperry, met welk gewicht begon jij qua benchpress? Ik ben nu 3 maanden serieus aan het eten en trainen, en alles gaat vooruit behalve mijn bench, doe nog altijd trouw 3x5x50kg nu (Rippetoe SS), tot op borst en dan 'bounce', en het gaat niet meer vooruit, ene week is soms zelfs achteruitgang. Dan krijg ik die 5e rep er met moeite uit en gaat hij echt 'vastlopen', dan duw ik met al mijn kracht maar hangt het gewoon op zo'n dood punt en voel ik het na stoppen heel erg bij mijn oksels. :')

Ben ook een lichtgewicht nog (1.77, <70kg) maar doe nu wel 3x10x195kg op de seated leg press (squatten is niet echt mogelijk hier, nog een weekje :9), terwijl ik daar met 80kg begon en nog geen twee maand verder ben. Meer mensen waarbij hun bench al zo vroeg plateau'd, maar de rest vooruit blijft gaan? Meer reps? Dumbbells gaan doen? Tips? :)
Ik ken het. Meer eten? Sowieso is variatie wel goed, db press kan je doen :)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:41:22 #292
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_97317814
Ik krijg mijn bench nooit hoger dan 60.. Ook altijd zo'n doodpunt. Squat, Deadlift gaat prima vooruit, maar nu al een tijdje niet gedaan. Verder krijg ik alleen nooit me DL gewicht in de buurt van mijn squatgewicht. Dacht ergens gelezen te hebben dat dit ongeveer gelijk zou moeten zijn.. Klopt dat?
pi_97319839
Bij een plateau zou je de boel gewoon eens om kunnen gooien. Je borst een week of zes op een andere manier trainen en daarna weer terug naar de bench press :)
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:50:18 #294
253447 Ethanolic
pi_97321269
Zojuist naar die film Thor gegaan, die kerel heeft echt een droomfysiek.

Deathlift or Die.
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:10:37 #295
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97322066
Roids.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:12:35 #296
253447 Ethanolic
pi_97322145
Doet er toch niet toe :P Mooi fysiek gewoon.
Deathlift or Die.
pi_97322694
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Nee ik denk dat ik hier het zeker aan het goede eind heb.
Ik bedoel ook niet alle feiten, sommige dingen moet je weten, maar er is ook een boel dat leuk is dat je het weet maar je geen snars veder helpt.
(Zoals Sportschool personeel, die hebben echt geen kaas van training, vetverlies en gains gegeten)
Zie anders het filmpje dat ik gepost heb, als ik het allemaal zo fout zou hebben zou ik er nog belabberder uit zien. Dit is dus na 5 mnd met een gebroken hand. Dus 5 mnd geen bovenlichaam workout kunnen doen.

Ik zie hier benchpress gewichten van 60, 70 kg voor bij komen, niet echt indrukwekkend, en zeker niet voor bazen, ik druk koud makkelijk 135...(En dat zonder Sportschool of benchpressen in mijn workout). Nu jij nog!
Gewoon hard zwaar trainen zal je beste vriend zijn bij vet verlies, het is goed of je T het is goed voor je GH, en dus verlies je vet, simpel en absoluut niet bedoeld als Troll
Mag ik jou foto/ filmpje eens zien?
  donderdag 26 mei 2011 @ 07:00:44 #298
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_97325073
Halleuwtjes,

Ik ben een jaar niet meer bij de sportschool geweest dit ivm ik het vroeger voornamelijk deed voor cardio. Nu doe ik vaak wielrennen en hardlopen buiten dus mijn conditie en vet verbranding zitten wel in order. Desondanks ben ik een bourgondier die van lekker drinken/eten houdt. Dit wil ik opgeven en ik wil gaan trainen. Mijn bmi is rond de 23 ik weeg 83kg op 1.92. Ik heb ook nog een buikje wat ik graag wil weg werken en wat vetjes hier en daar. Mijn beenspieren zijn flink ontwikkeld door het vele hardlopen en fietsen. Ik kan de informatie nou niet precies vinden telkens beetje bij beetje en ik vat het niet helemaal 123. Wat ik dus wil is 30% vetverbranding en 70% spierentraining. Wat is de perfecte combinatie voor mij als beginner qua eten en trainingschema?

Alvast heel erg bedankt :)
pi_97325556
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:28 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nee ik denk dat ik hier het zeker aan het goede eind heb.
Ik bedoel ook niet alle feiten, sommige dingen moet je weten, maar er is ook een boel dat leuk is dat je het weet maar je geen snars veder helpt.
(Zoals Sportschool personeel, die hebben echt geen kaas van training, vetverlies en gains gegeten)
Zie anders het filmpje dat ik gepost heb, als ik het allemaal zo fout zou hebben zou ik er nog belabberder uit zien. Dit is dus na 5 mnd met een gebroken hand. Dus 5 mnd geen bovenlichaam workout kunnen doen.

Ik zie hier benchpress gewichten van 60, 70 kg voor bij komen, niet echt indrukwekkend, en zeker niet voor bazen, ik druk koud makkelijk 135...(En dat zonder Sportschool of benchpressen in mijn workout). Nu jij nog!
Gewoon hard zwaar trainen zal je beste vriend zijn bij vet verlies, het is goed of je T het is goed voor je GH, en dus verlies je vet, simpel en absoluut niet bedoeld als Troll
Mag ik jou foto/ filmpje eens zien?
Sorry maar als je allemaal domme dingen lult kan ik me niet voorstellen dat je 135 bench.
Mijne is paar maanden geleden max 100kg.
En squat/dl?
Wat als je niet vet wilt verliezen? moet ik dus niet hard en zwaar trainen?
Ik namelijk aankomen niet afvallen.
pi_97325693
quote:
5s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Panzermaus het volgende:

Probeer eens met een maatje of vraag desnoods iemand in de gym of hij je kan helpen om je grenzen te verleggen. Probeer je laatste setje gewoon iets over het randje te gaan ook al haal je maar 3 of 4 reps met hulp.

Seated leg press is niks. Hier moet je niet naar kijken qua kilo's, dit is echt niet te vergelijken met het aantal kilo's wat je kan squatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')