Ja, ik ben student en zit 'n dag lang thuis beetje te programmeren, ik doe serieus geen zak en ik val snel genoeg al af op 2700kcal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef kidkash19 het volgende:
Nou ja dan geloof je het niet, ik weet toch echt zelf wel wat ik eet neem ik aan. In de weekenden kan het iets meer zijn maar doordeweeks gaat er echt niet meer in dan dat.
Nu moet ik erbij zeggen dat ik al 2 KG aankom als ik naar een Whopper kijk laat staan eetOh ja en ik heb een kantoorbaan dus overdags word er amper iets verbrandt natuurlijk
Jij bulkte dus ook op 3000 kcal met dat gewicht?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:38 schreef kidkash19 het volgende:
Nou ja nogmaals je hoeft me niet te geloven
Ik vergeet niks, ik heb namelijk bewust niks anders thuis in mn kasten of koelkast liggen, alleen in het weekend wilt er nog wel eens wat ijs of iets doorheen gaan. Dit doe ik express omdat ik al aankom van het kijken en ruiken van dit soort dingen
110 kilo en 17% zei je, laat eens zien dan,.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja, ik ben student en zit 'n dag lang thuis beetje te programmeren, ik doe serieus geen zak en ik val snel genoeg al af op 2700kcal.
En ik ken ook genoeg mensen die zeggen "ik weet zelf wel wat ik eet neem ik aan", als ik vervolgens 'n dag lang met ze meeloop om te kijken wat ze daadwerkelijk eten komen ze altijd 'n stuk hoger uit, bewust of onbewust vergeten ze toch enkele dingen te vermelden.
Ik heb nooit gezegd dat ik 110kg ben met 17%?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
110 kilo en 17% zei je, laat eens zien dan,.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik 110kg ben met 17%?
183 denk ik, zal het eens meten. % vet is een schatting, heb geen meet gegevens.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef Diabox het volgende:
Is wel iets minder dan 15%. Wat is je lengte?
Mensen met een snelle stofwisseling zijn meestal gevoelig voor obesitas, mensen met een erg langzame zijn dunner.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:15 schreef Agentperry het volgende:
eetschema doe ik ook niet aan. wel altijd 's ochtends brinta + shake en 's avonds na het eten noten en kwark. maar dat is gewoon puur omdat het lekker is en het gewoonte is geworden. wat ik daar tussenin eet is elke dag anders. ik eet wel vrij veel omdat ik een hele snelle stofwisseling heb.
Huh?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mensen met een snelle stofwisseling zijn meestal gevoelig voor obesitas, mensen met een erg langzame zijn dun.
Langzaam= eten is nog niet opgenomen en je poept het alweer uit.
Snel=eten neem je tot je en je lichaam neemt alles snel op, waardoor je ook sneller dik wordt.
Dat is mijn visie er op.
je lult poepquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mensen met een snelle stofwisseling zijn meestal gevoelig voor obesitas, mensen met een erg langzame zijn dunner.
Langzaam= eten is nog niet opgenomen en je poept het alweer uit.
Snel=eten neem je tot je en je lichaam neemt alles snel op, waardoor je ook sneller dik wordt.
Dat is mijn visie er op.
neequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ga altijd hier van uit, klopt het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |