abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:50:35 #226
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97282969
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:29 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Verklaar. Vooral punt 2 graag.
Misschien omdat suikers sowieso bizar slecht zijn voor je lichaam, ik probeer zo suikervrij mogelijk te leven, lukt niet altijd maar het is al aardig minder dan voorheen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_97283108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:29 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Verklaar. Vooral punt 2 graag.
Eigenlijk is er geen enkel wetenschappelijk onderzoek dat bewijst dat het bevorderlijk zou zijn in het geval van een toereikend dieet.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:39 schreef Dalliance het volgende:
Een 'anticatabolicum' is dan toch anti-weefselafbrekend?
Ja, en in een bulk dus nutteloos.
pi_97284071
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ronnie ^O^ die man is een beest
zijn ze bezig met de opnames van een nieuw seizoen in Italie? :D

Ronnie staat er idd 100x beter bij dan Sitch.. wat een kneus is dat. Grote biceps, maar een ielig lijfje, zijn rug is en benen zijn lachwekkend.
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:54:02 #229
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97284358
Hmm, moet noodgedwongen mijn rustdag skippen omdat ik morgenavond moet werken in plaats van vandaag. Dan maar ff biceps en schouders pakken.

Wel ongelofelijk klote dat ik nu altijd 's avonds moet (i.v.m. stage), bij ons is het dan altijd behoorlijk druk in de sportschool en sta je de hele tijd te wachten tot je kan. Vreselijk is dat als je niet lekker vooruit kan...dan maar proberen om rond 18.15 uur al te gaan, dan is het meestal nog een half uurtje rustig.
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:54:48 #230
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_97284375
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:42 schreef 16meter het volgende:

[..]

zijn ze bezig met de opnames van een nieuw seizoen in Italie? :D

Ronnie staat er idd 100x beter bij dan Sitch.. wat een kneus is dat. Grote biceps, maar een ielig lijfje, zijn rug is en benen zijn lachwekkend.
ja ze zitten volgens mij in Florence. Ik vraag me wel altijd af hoeveel die gasten gesnoept hebben
Deathlift or Die.
pi_97284696
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:58 schreef Physics het volgende:

[..]

Eigenlijk is er geen enkel wetenschappelijk onderzoek dat bewijst dat het bevorderlijk zou zijn in het geval van een toereikend dieet.

Maar ik heb wel snel energie nodig na het trainen, en dan zijn suikers uitermate geschikt, toch?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:12:21 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97286524
quote:
About a year ago I took the majority of my coaching clients off sugar.

What we have been doing is what everyone from Arthur Saxon to Vince Gironda to Arnold did post workout; simply eating some carbs like rice or potatoes. Thats a far healthier and better option than slugging a big glass of man made sugar.

You could go with something like sushi or some chicken and a sweet potato. Sure, the white rice in the sushi is technically a faster carb but I dont think it will really make any difference in the end. As long as you refill your glycogen stores between the end of your last workout and the start of your next one youll be fine. All the crazy hype about the fastest acting carbs and all that is wildly exaggerated.
http://jasonferruggia.com/cut-the-sugar/

Public Enemy zei het jaren geleden al goed

Dont believe the hype!
Luck is for losers
pi_97287307
zoals altijd spreken verschillende onderzoeken elkaar tegen.

Dan is er ook net het verhaal dat als je geen kh na je training neemt, je lichaam zal gaan wennen aan het gebruiken van eiwitten om die om te zetten in glucose, en daarmee je energie voorraden aan te vullen.
En daarmee zou je lichaam eiwitten dan vaker omzetten naar glucose, en dus minder vaak gebruiken voor spieropbouw.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:39:06 #234
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97287380
eigenlijk neem ik al jaren niks meer na een workout behalve water, merk er weinig verschil in hoor. Je lichaam kan prima omgaan met dit soort dingen.
Luck is for losers
pi_97287591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:12 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

http://jasonferruggia.com/cut-the-sugar/

Public Enemy zei het jaren geleden al goed

Dont believe the hype!
voor de goede orde, ik eet hoofdzakelijk fruit na het trainen.

En daarnaast, als ik geen fruit voorhanden heb, eet ik iets zoets. Heb dan ook veel meer trek als ik thuis kom dan wanneer ik niets zoets eet na het trainen. En zelfs D. Tate doet het nog steeds, zelfs met alle voedings adviezen in acht nemend die hij de laatste jaren heeft gekregen.

Ik denk nog steeds dat het geen kwaad kan, zeker niet wanneer geconsumeerd met mate.
1,5 liter cola oid lijkt ook mij teveel van het goede, maar om even 15 min te overbruggen naar je volgende echte pw maaltijd lijkt mij suiker niet verkeerd.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_97287934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:58 schreef Physics het volgende:

[..]

[..]

Ja, en in een bulk dus nutteloos.
Anti-weefselafbrekend = weefselopbouwend. Lijkt me dat dat precies is wat je wil tijdens het bulken :?
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:55:24 #237
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97287953
Ach ben misschien een vreemde eend in de bijt hier:P

Neem al maanden (misschien wel al anderhalf a 2 jaar) geen eiwitshakes meer, probeer zoveel mogelijk uit voeding te halen, geen zuivelproducten en pre en post workouts zijn helemaal niet aan mij besteed.

Gek genoeg merk ik niks qua achteruitgang in mn progressie, word nog elke training sterker, vet% word niet hoger maar fluctueert van laag naar huidig (ligt aan de fysieke arbeid die ik verricht op het veld enzo)

Mn trainingsmaatje was/is een strongman en kijkt me nog steeds vreemd aan :P
Luck is for losers
pi_97290488
Gewoon vreten na je workout, high carb en high protein.
pi_97290988
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:55 schreef kidkash19 het volgende:
Ach ben misschien een vreemde eend in de bijt hier:P

Neem al maanden (misschien wel al anderhalf a 2 jaar) geen eiwitshakes meer, probeer zoveel mogelijk uit voeding te halen, geen zuivelproducten en pre en post workouts zijn helemaal niet aan mij besteed.

Gek genoeg merk ik niks qua achteruitgang in mn progressie, word nog elke training sterker, vet% word niet hoger maar fluctueert van laag naar huidig (ligt aan de fysieke arbeid die ik verricht op het veld enzo)

Mn trainingsmaatje was/is een strongman en kijkt me nog steeds vreemd aan :P
wat eet je dan wel, want ook ik ben niet bepaald aan het letten op de hoeveelheid eiwitten per kg lichaamsgewicht, maar na het trainen dus mijn appeltje ( :) ) en daarna bij thuiskomst goed eten, en daar zit bijvoorbeeld altijd een bak kwark bij.

Eet je veel noten/vlees/vis dan?
pi_97291828
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:54 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Anti-weefselafbrekend = weefselopbouwend. Lijkt me dat dat precies is wat je wil tijdens het bulken :?
Fout, helaas wordt die aanname vaak gedaan.
pi_97291956
Kan geen kwark meer zien. Net 500gr op. Nou ja, 30 gram ligt nog in de kom.
pi_97291961
bekijk het zo:
als je ergens tegen bent, ben je niet automatisch voor het tegenovergestelde.
een voorbeeld:
je wil niet graag te dik zijn, dit betekent niet dat je wel graag ondergewicht zou hebben.
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:02:42 #243
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97292675
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:16 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

wat eet je dan wel, want ook ik ben niet bepaald aan het letten op de hoeveelheid eiwitten per kg lichaamsgewicht, maar na het trainen dus mijn appeltje ( :) ) en daarna bij thuiskomst goed eten, en daar zit bijvoorbeeld altijd een bak kwark bij.

Eet je veel noten/vlees/vis dan?
Ik eet gewoon 3x per dag (weekenden kan dit verschillen met een bezoekje aan de fast food tent of een bezorgmaaltijd)

Ontbijt wat eieren klutsen en bakken met een boterham of 2
Lunch ook niet boeiend meestal 2 bruine broodjes met kipfilet en een eitje erop
Avond (voor trainen) groene groentes en (mager) vlees (kip, mager gehakt, biefstuk etc) of een stuk vis
Na trainen soms niks, soms iets kleins als een bruine boterham met pindakaas.

Zoals je ziet niks bijzonders, sommige zouden het zelfs te weinig noemen. Ik train 5x per week, 3x in de sportschool en 2x intensief op het veld en eens in de 2 weken op zondag een wedstrijd. Juli stopt het seizoen dan neem ik 2 weken rust en ga ik los op het veld voor conditie, kracht, agility etc dus dan zal er iets meer eten naar binnen gaan maar niet noemenswaardig

Toch heb ik geen enkel negatief effect gemerkt sinds ik afgestapt ben van de eiwitshakes, kwark, 6x per dag eten etc. Ben niet kleiner geworden, vet% is wat minder en zoals ik al zei fluctueert een beetje maar ben wel sterker geworden (hou alles bij in een kladblok). Daarbij is mn levensstijl een stuk prettiger geworden, afgelopen met het afwegen van voedsel, bijna in paniek raken als ik een maaltijd mis en leuke dingen onderbreken omdat er zonodig een shake in moet

Daarom ben ik dus best overtuigd van het feit dat wij "normale" mensen al die extra opsmuk niet nodig hebben en het puur geldklopperij is

[ Bericht 2% gewijzigd door kidkash19 op 25-05-2011 14:08:57 ]
Luck is for losers
pi_97292810
Iemand een idee waar je Shakeology shakes kan kopen, en dan een beetje voordelig?
pi_97293010
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik eet gewoon 3x per dag (weekenden kan dit verschillen met een bezoekje aan de fast food tent of een bezorgmaaltijd)

Avond (voor trainen) groene groentes en (mager) vlees (kip, mager gehakt, biefstuk etc) of een stuk vis

Zoals je ziet niks bijzonders, sommige zouden het zelfs te weinig noemen. Ik train 5x per week, 3x in de sportschool en 2x intensief op het veld en eens in de 2 weken op zondag een wedstrijd.

Toch heb ik geen enkel negatief effect gemerkt sinds ik afgestapt ben van de eiwitshakes, kwark, 6x per dag eten etc. Ben niet kleiner geworden, vet% is wat minder en zoals ik al zei fluctueert een beetje maar ben wel sterker geworden (hou alles bij in een kladblok). Daarbij is mn levensstijl een stuk prettiger geworden, afgelopen met het afwegen van voedsel, bijna in paniek raken als ik een maaltijd mis en leuke dingen onderbreken omdat er zonodig een shake in moet

Daarom ben ik dus best overtuigd van het feit dat wij "normale" mensen al die extra opsmuk niet nodig hebben en het puur geldklopperij is
Dat is inderdaad wel erg weinig ja. Wat zijn je stats dan?

En ik ook geloof ook niet zo in dat hele plichtmatige vreten, al denk ik wel dat voor bodybuilding het wel nodig is. Blijf er wel bij dat 3x per dag wel weinig is, dat zou ik toch niet trekken, ookal train ik ook hoofdzakelijk voor kracht en snelheid.
pi_97293266
Ik zie hier veel praatjes, maar zijn jullie ook wel zulke grote bazen? ;)
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:18:03 #247
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97293278
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel erg weinig ja. Wat zijn je stats dan?

En ik ook geloof ook niet zo in dat hele plichtmatige vreten, al denk ik wel dat voor bodybuilding het wel nodig is. Blijf er wel bij dat 3x per dag wel weinig is, dat zou ik toch niet trekken, ookal train ik ook hoofdzakelijk voor kracht en snelheid.
1.84
Tussen de 105 - 110 KG (ligt eraan wanneer er gewogen word :P )
VP tussen 17-21 %
Luck is for losers
pi_97293282
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Zoals je ziet niks bijzonders, sommige zouden het zelfs te weinig noemen. Ik train 5x per week, 3x in de sportschool en 2x intensief op het veld en eens in de 2 weken op zondag een wedstrijd. Juli stopt het seizoen dan neem ik 2 weken rust en ga ik los op het veld voor conditie, kracht, agility etc dus dan zal er iets meer eten naar binnen gaan maar niet noemenswaardig

Leuk om te lezen. Sommige mensen maken zich zo druk dat ze een stressfactor creeëren.

Ik doe meestal zoiets:

's morgens: water met 60 gram eiwitmix
Dan eet ik door de dag heen meestal 1 banaan, 1 kiwi, handje aardbeien, druiven, 2 a 3 tomaten, handje wortelen, oranje zoete minipaprika's (vind ik lekker plus geeft me een heerlijk "fit" gevoel = placebo maar 't werkt)
voor 't slapen: water met 60 gram eiwitmix
Avondeten gewoon waar ik zin in heb, de ene dag is dat pizza, maar meestal wel redelijk gezond in de zin van een flink stuk vlees 200-300gr met groenten en een carb component.
Meestal komt daar door de dag heen wel een kwart zuurdesem volkorenbrood bij met beleg (meestal vleesbeleg)

Ik hou niet van schema's dus ik leg gewoon niks vast, de ene dag eet ik wat meer dan de andere dag. Voor mij werkt het, genoeg gasten op bodybuilding fora die superstrakke uitgekiende schema's hebben maar vervolgens in de sportschool eigenlijk al hun fut verloren hebben. Voor referentie: ik ben sterker dan 95-99% in de sportschool.
pi_97293496
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Physics het volgende:

[..]

Fout, helaas wordt die aanname vaak gedaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:42 schreef Agentperry het volgende:
bekijk het zo:
als je ergens tegen bent, ben je niet automatisch voor het tegenovergestelde.
een voorbeeld:
je wil niet graag te dik zijn, dit betekent niet dat je wel graag ondergewicht zou hebben.
Ah, ik realiseer me mijn denkfout ^O^
pi_97293704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

1.84
Tussen de 105 - 110 KG (ligt eraan wanneer er gewogen word :P )
VP tussen 17-21 %
Geloof er niks van dat je dan alleen dit eet:
quote:
Dat is nog geen 2000 kcal man, ik eet 2700 kcal nu tijdens het cutten en ik val al snel af, moet je nagaan met 2000...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')