Is ieder geval vandaag weer iets gelukt.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Is ieder geval vandaag weer iets gelukt.
n0g n13t b3g0nn3n...quote:
Jonguh ik heb hongur van al dat leren.quote:
Oké, kan gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jonguh ik heb hongur van al dat leren.
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
Myn d03l 1s 0m dr13 uur 4cht3r 3lk44r t3 g44n l3r3n
Wow mag ik je aanraken?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 4 uur volgehouden vandaag.Record volgens mij.
Zo maar die syllabus doornemen WiA doe we wel avond van te voren.quote:
Vraag me af hoeveel van hen nu aan het leren zijn. Ik heb D&S afquote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Etsu het volgende:
Lol, morgenochtend maken 77334 leerlingen examen GS.
D&S was idd niet doorheen te komen, daarom heb ik ook een samenvatting gepakt. Toen viel het kwartje eindelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel van hen nu aan het leren zijn. Ik heb D&S afDie syllabus, daar was niet doorheen te komen. Denk dat Vietnam een stuk sneller gaat. Als ik om 2 uur klaar ben (met mijn enorme pauzes tussendoor uiteraard) ben ik tevreden.
Ik heb Vietnam nog nooit doorgenomen, want daar hadden we geen toets overquote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
D&S was idd niet doorheen te komen, daarom heb ik ook een samenvatting gepakt. Toen viel het kwartje eindelijk.Vietnam ga ik vanavond ook maar even doornemen, want ergens heb ik geen vertrouwen in.
Jij haalt vast wel een 8,5, ik ga een 4,8 halen en dan gaan we op het eind 'feesten' in SC dat het ons gelukt is.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb Vietnam nog nooit doorgenomen, want daar hadden we geen toets overAlleen vorig jaar een boekje over Vietnam in het kader van 'Totalitaire staten en de Koude Oorlog', daar had ik een 9.3 voor
![]()
Hoop echt dat ik die 8.5 kan halen. Heb er niet zoveel vertrouwen in, maar dat heb ik altijd bij ges en het valt altijd reuze mee.
Jij haalt ook wel een voldoende hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij haalt vast wel een 8,5, ik ga een 4,8 halen en dan gaan we op het eind 'feesten' in SC dat het ons gelukt is.
"Ik ben zo stoer want ik leer niet"quote:
lijkt me laat, dan begint het CEquote:
nee, gister en vandaag wiskunde gedaanquote:
Hmkay.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, gister en vandaag wiskunde gedaan, geschiedenis wordt sowieso wel een 7, voor ik naar bed ga even doornemen
Zo en zo, tijd overhouden voor wiskundequote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
Opzich beetje zonde geweest, want morgenmiddag heb je toch vrij? Had je aan wiskunde kunnen besteden.
nja, moet iets meer aan wiskunde besteden dan 1 middagjequote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
Opzich beetje zonde geweest, want morgenmiddag heb je toch vrij? Had je aan wiskunde kunnen besteden.
Sowieso: Wiskunde.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zo en zo, tijd overhouden voor wiskunde
Dit.quote:
Ik ga hard lachen als je morgen zegt dat je een 3 hebt, en het bij iedereen goed ging.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nja, moet iets meer aan wiskunde besteden dan 1 middagje
Geschiedenis is toch easy.
ofja, een 6 haal ik op zijn minst
Het is sowieso triest dat je 8 examens in 1 week hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit.
Het is nog triester dat ik morgen gewoon alles voor Grieks moet gaan doen
Zo en zo ja, stomme roostermakersquote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is sowieso triest dat je 8 examens in 1 week hebt.
Stomme ik die tien examenvakken kiestquote:
kan bij veel vakken het geval zijn, maar niet bij geschiedenisquote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is sowieso triest dat je 8 examens in 1 week hebt.
Ik heb een van de twee al gehad.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Na natuurkunde ben ik door de moeilijke vakken heen
Ehhh jawel, kijk maar naar mijquote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
kan bij veel vakken het geval zijn, maar niet bij geschiedenis
Linkse mensenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik vertrouw geen links meer op Fok!
Niet mijn schuld.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens Etsu, wat een kutdiscussie vannacht.
Nee ECO WIS MaW niet.quote:
Ik had het niet helemaal gevolgd, maar over het algemeen was ik het eens met ViaRegnum2.quote:
Aight.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik had het niet helemaal gevolgd, maar over het algemeen was ik het eens met ViaRegnum2.
welke jongen uit jouw klas?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Was het gevolg van dat verhaal over die jongen uit mijn klas die in elkaar geslagen was. Niet Etsu's schuld
Ik ben niet zo triest om mensen in elkaar te slaan omdat toevallig iemand tegen mij zegt als ik van zijn vriend moet afblijven.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Was het gevolg van dat verhaal over die jongen uit mijn klas die in elkaar geslagen was. Niet Etsu's schuld
Gelukkig nietquote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo triest om mensen in elkaar te slaan omdat toevallig iemand tegen mij zegt als ik van zijn vriend moet afblijven.
Deze levensles.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef ThaTim het volgende:
Ach ja...ut leave is neet altied wie unne krentebol
Sowieso: een reden hebben om niet meer tegen mij te praten.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Gelukkig nietDat zou een goede reden zijn om niet meer met je te praten
Zo en zo: niet pratenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso: een reden hebben om niet meer tegen mij te praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef Joosterd het volgende:
Zo wie Zo mensen in elkaar slaag om kansloze redenerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Die Tim.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die denken dat het eigenlijk een lied van Rebecca Black is
Mensen die denken
Mensen die
Mensen
Mens
Me
M
succes.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef Joosterd het volgende:
Sowieso ga ik nu D&S proberen af te ronden later.
Je kan het wel, maar je wilt het niet meer.quote:
je vergeet de puntquote:
Ik denk het wel ja!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
Die Snuf.
Snuf., reageer eens
Misschien reageert die wel nu.
quote:
Sparta is een zeer mooie club hoor.quote:
Spartaquote:
Appelmoes.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sparta![]()
Spartamet![]()
![]()
Patat met![]()
Patat met pindasaus![]()
Hoezo niet?quote:
Thuisbezorgd.nl?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef Snuf. het volgende:
IK BESTELDE PIZZA VIA MIJN MACBOOKJEN EN TOEN STOND ER 45 MINUTEN EN IK HAD NOG NOOIT DAAR BESTELD EN TOEN DUURDE HET 10 MINUTEN EPIC
Nee, dat kan niet!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zijn we nou voor het eerst ergens over eens?
Wel blijven posten !quote:
Appelmoes en patat gaat niet samen.. Apart oke.quote:
Je moet ook niet bovenop doen, maar ernaast. En dan erin dippen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Appelmoes en patat gaat niet samen.. Apart oke.
quote:
Patatjes met appelmoes en een kroketjequote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Appelmoes en patat gaat niet samen.. Apart oke.
quote:
* xCore gaat even opzoeken wat een pikanto isquote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook niet.
Patat met appelmoes en een pikanto.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook niet.
Friet met appelmoes en een pikanto.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore gaat even opzoeken wat een pikanto is
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat de fuck? Is dat gewoon een gehaktstaaf?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef xCore het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
Vind je onze frikandellen lekker, maar mag het van jou best een beetje meer en best een beetje pittiger? Dan is hier onze vlammende tip: de Mora Pikanto®. Op het eerste gezicht lijkt de Mora Pikanto® wel wat op een frikandel die iets dikker is, maar pas op: dit is een gehaktstaaf vol vuur! Nog steviger, nog groter en gevaarlijk lekker. Een vlammende snack van Mora.
Mmm… van Mora.
mexicano'squote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef xCore het volgende:
Doe mij dan maar gewoon een gehaktstaaf, of een mexicano!
Goh! Zelfs ik zonder GS weet zoiets...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef Etsu het volgende:
!!
Ik zit zo op msn te praten met een meisje over de Vietnamoorlog.
Zegt ze opeens uit het niets: 'Amerika heeft verloren eigenlijk..'!!
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef ThaTim het volgende:
Praten met meisjes op msn
Praten met meisjes
Praten
[Nerd-Modus] Dat hebben ze alleen politiek gezien gedaan, militair gezien heeft Amerika gewonnen [Nerd-Modus]quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef Etsu het volgende:
!!
Ik zit zo op msn te praten met een meisje over de Vietnamoorlog.
Zegt ze opeens uit het niets: 'Amerika heeft verloren eigenlijk..'!!
iiCk b3n een @utiISzt, duSz iiCk h00wr niiejJ te pR@tn.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef ThaTim het volgende:
Praten met meisjes op msn
Praten met meisjes
Praten
Dat is heerlijk spulquote:
Oscarquote:
Van die homoteksten inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2011 19:09 schreef xCore het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat er op die pakken staat is echt ruk
HAHAHAH ZAL WEL ETSU WEL BEDACHT HEBBEN HAHAHHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
HAHAHAH ZAL WEL ETSU WEL BEDACHT HEBBEN HAHAHHA...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit serieus te twijfelen of ik niet nog een keer de boeken in moet, maar heb ergens geen zin.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
HAHAHAH ZAL WEL ETSU WEL BEDACHT HEBBEN HAHAHHAGeen leuk garpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Laatste keer gs leren.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit serieus te twijfelen of ik niet nog een keer de boeken in moet, maar heb ergens geen zin.
Lol wachtquote:
Tarrantinoquote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Dastan het volgende:
Jackie Brown om 20.30 uur. Mag je niet missen.
quote:
Ananas.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
MIJN MAAG
ZIT
TE
VOL
MET PIZZA
MET KAAS
EN TOMAAT
EN ANANAS
VEEL ANANAS
Whehehequote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je zijn naam dan ook goed kunt schrijven.
Die baas leest mijn feesjhboekquote:
Warme ananas is zum kotsenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
MIJN MAAG
ZIT
TE
VOL
MET PIZZA
MET KAAS
EN TOMAAT
EN ANANAS
VEEL ANANAS
Pizza Hawaiiquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
MIJN MAAG
ZIT
TE
VOL
MET PIZZA
MET KAAS
EN TOMAAT
EN ANANAS
VEEL ANANAS
fuck die dubbel rquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je zijn naam dan ook goed kunt schrijven.
iick ga soeken.quote:
Sowieso 24/7 op de hoogte van alles dit datquote:
Pizza Hawaiiquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
MIJN MAAG
ZIT
TE
VOL
MET PIZZA
MET KAAS
EN TOMAAT
EN ANANAS
VEEL ANANAS
Ik heb zijn Facebook ook jaquote:
Hij heeft ook mijn FBquote:
quote:
Sobiersoquote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Joosterd het volgende:
Zowieso dat haar voorgevel mij gaat raken.
Geen hamquote:
Impliceren dat je in een dorp woont.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier zit nu ook een pizzeria in het dorp, sinds kort. Heb laatst voor het eerst daarheen gebeld. Ze waren extreem snel, maar die pizza's vielen tegen
Ik impliceer het niet alleen, ik zeg het ook gewoon.quote:
nog triester, haal je woonplaats dan niet onderuit en zeg dat je in een stad woont.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik impliceer het niet alleen, ik zeg het ook gewoon.
Niets mis met een dorp? Vind het een hele leuke woonplaats.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef Excuseme het volgende:
[..]
nog triester, haal je woonplaats dan niet onderuit en zeg dat je in een stad woont.
Ontspannen is evenmin zo belangrijkquote:
Ik 66100.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik woon in een stadje van 13.000 inwoners ofzo.
Etsu is een baasquote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen dat we Snuf. gewoon aanbidden, maar jou niet? Arme troll.
Ik 120.000 ZOMGquote:
Scheer je wegquote:
Baas Snuf.!*O*quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Etsu is een baas![]()
Timma G ook
Eigenlijk iedereen hier
Snuf aanbidden? daar had ik het helemaal niet over?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen dat we Snuf. gewoon aanbidden, maar jou niet? Arme troll.
DIE HEEFT SNUF.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Scheer je weg
*Insert in je gedachten het plaatje hier*
meet0n op r0tterdam c3ntraal?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:23 schreef Snuf. het volgende:
Maar je zit vanaf hier wel zo in Rotterdam of Gouda. Utrecht centraal duurt een uurtje ofzo maar dat is sowieso een non stad
Ik zit fantastisch. Vlakbij Amsterdam en toch lekker rustigquote:Op zondag 22 mei 2011 19:23 schreef Snuf. het volgende:
Maar je zit vanaf hier wel zo in Rotterdam of Gouda. Utrecht centraal duurt een uurtje ofzo maar dat is sowieso een non stad
Capelle a/d IJssel boy?quote:
Die zitten op 72kquote:
Hier is de eindbaas die mij in een 1 op 1 gevecht wist te kloppen met Fipo huntquote:Op zondag 22 mei 2011 19:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
precies hetzelfde als 4 dagen geleden gegeten
je kan het of je kan het nietquote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier is de eindbaas die mij in een 1 op 1 gevecht wist te kloppen met Fipo hunt
Elke gegoede burger kan je kloppen. Zoals ik al zei je bent niet meer wat je geweest was.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier is de eindbaas die mij in een 1 op 1 gevecht wist te kloppen met Fipo hunt
Hendig sjieckquote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef -tape- het volgende:
Voor mensen met geschiedenis, hier een linkje naar de begrippen.
http://quizlet.com/211408(...)grippen-flash-cards/
Kan je ze gelijk leren achter je PC.
Ik won ook vaak genoeg van Snuf. hoor, alleen vindt hij dat bij mij niet vervelend.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke gegoede burger kan je kloppen. Zoals ik al zei je bent niet meer wat je geweest was.
Dat komt omdat ik zo'n grote overmacht had dat mijn skills niet meer up to date zijn.. Wet van de remmende voorsprongquote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke gegoede burger kan je kloppen. Zoals ik al zei je bent niet meer wat je geweest was.
Ik ben het toch een beetje eens met deze man omtrent deze opiniequote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat heb je aan begrippen leren voor geschiedenis? Je moet gewoon beetje weten wat alles is, maar leren is echt niet nodig
omringtquote:
VR2 is een boer.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik woon in de Randstad, maar wel op het platteland inderdaad.
Waar we chille huizen cheap ass kunnen kopenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik woon in de Randstad, maar wel op het platteland inderdaad.
Ik heb in Amsterdam gewoond hoorquote:
Ben je er zo trots op.. je herhaalt het steeds...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik zit fantastisch. Vlakbij Amsterdam en toch lekker rustig
Ik heb er ook nog nooit naar gekeken hoor, was meer een 'dit is er ook'-linkje.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat heb je aan begrippen leren voor geschiedenis? Je moet gewoon weten wat alles is, maar leren is echt niet nodig
Okquote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit naar gekeken hoor, was meer een 'dit is er ook'-linkje.
Amsterdamquote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef Joosterd het volgende:
Rotterdam lijkt mij niets, liever Amsterdam.
Watquote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Nouja, vlakbij. Diemen.
Ik ben in m'n leven zo'n 10x verhuisd.________!
Dan ken je Lange Frans en BaasB zeker erg goed.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mee naar diemen zuidquote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
7.3quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef Joosterd het volgende:
3,3 = 6
5,3 = 7
7,3 = 8
Welke zal het worden.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dan ken je Lange Frans en BaasB zeker erg goed.
quote:
Want je ziet er lekker uitquote:
Jaquote:
Alkmaar is aight ja. Kom daar best vaak.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef -tape- het volgende:
Alkmaar is de perfecte stad om in te wonen, als scholier.
Niet te druk, stad is niet té groot maar groot genoeg. Niemand kent elkaar, maar het is niet zo stad'terig' als de Randstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |