Is ieder geval vandaag weer iets gelukt.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Is ieder geval vandaag weer iets gelukt.
n0g n13t b3g0nn3n...quote:
Jonguh ik heb hongur van al dat leren.quote:
Oké, kan gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jonguh ik heb hongur van al dat leren.
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
Myn d03l 1s 0m dr13 uur 4cht3r 3lk44r t3 g44n l3r3n
Wow mag ik je aanraken?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 4 uur volgehouden vandaag.Record volgens mij.
Zo maar die syllabus doornemen WiA doe we wel avond van te voren.quote:
Vraag me af hoeveel van hen nu aan het leren zijn. Ik heb D&S afquote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Etsu het volgende:
Lol, morgenochtend maken 77334 leerlingen examen GS.
D&S was idd niet doorheen te komen, daarom heb ik ook een samenvatting gepakt. Toen viel het kwartje eindelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel van hen nu aan het leren zijn. Ik heb D&S afDie syllabus, daar was niet doorheen te komen. Denk dat Vietnam een stuk sneller gaat. Als ik om 2 uur klaar ben (met mijn enorme pauzes tussendoor uiteraard) ben ik tevreden.
Ik heb Vietnam nog nooit doorgenomen, want daar hadden we geen toets overquote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
D&S was idd niet doorheen te komen, daarom heb ik ook een samenvatting gepakt. Toen viel het kwartje eindelijk.Vietnam ga ik vanavond ook maar even doornemen, want ergens heb ik geen vertrouwen in.
Jij haalt vast wel een 8,5, ik ga een 4,8 halen en dan gaan we op het eind 'feesten' in SC dat het ons gelukt is.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb Vietnam nog nooit doorgenomen, want daar hadden we geen toets overAlleen vorig jaar een boekje over Vietnam in het kader van 'Totalitaire staten en de Koude Oorlog', daar had ik een 9.3 voor
![]()
Hoop echt dat ik die 8.5 kan halen. Heb er niet zoveel vertrouwen in, maar dat heb ik altijd bij ges en het valt altijd reuze mee.
Jij haalt ook wel een voldoende hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij haalt vast wel een 8,5, ik ga een 4,8 halen en dan gaan we op het eind 'feesten' in SC dat het ons gelukt is.
"Ik ben zo stoer want ik leer niet"quote:
lijkt me laat, dan begint het CEquote:
nee, gister en vandaag wiskunde gedaanquote:
Hmkay.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, gister en vandaag wiskunde gedaan, geschiedenis wordt sowieso wel een 7, voor ik naar bed ga even doornemen
Zo en zo, tijd overhouden voor wiskundequote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
Opzich beetje zonde geweest, want morgenmiddag heb je toch vrij? Had je aan wiskunde kunnen besteden.
nja, moet iets meer aan wiskunde besteden dan 1 middagjequote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
Opzich beetje zonde geweest, want morgenmiddag heb je toch vrij? Had je aan wiskunde kunnen besteden.
Sowieso: Wiskunde.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zo en zo, tijd overhouden voor wiskunde
Dit.quote:
Ik ga hard lachen als je morgen zegt dat je een 3 hebt, en het bij iedereen goed ging.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nja, moet iets meer aan wiskunde besteden dan 1 middagje
Geschiedenis is toch easy.
ofja, een 6 haal ik op zijn minst
Het is sowieso triest dat je 8 examens in 1 week hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit.
Het is nog triester dat ik morgen gewoon alles voor Grieks moet gaan doen
Zo en zo ja, stomme roostermakersquote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is sowieso triest dat je 8 examens in 1 week hebt.
Stomme ik die tien examenvakken kiestquote:
kan bij veel vakken het geval zijn, maar niet bij geschiedenisquote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is sowieso triest dat je 8 examens in 1 week hebt.
Ik heb een van de twee al gehad.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Na natuurkunde ben ik door de moeilijke vakken heen
Ehhh jawel, kijk maar naar mijquote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
kan bij veel vakken het geval zijn, maar niet bij geschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |