"Ik ben zo stoer want ik leer niet"quote:
lijkt me laat, dan begint het CEquote:
nee, gister en vandaag wiskunde gedaanquote:
Hmkay.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, gister en vandaag wiskunde gedaan, geschiedenis wordt sowieso wel een 7, voor ik naar bed ga even doornemen
Zo en zo, tijd overhouden voor wiskundequote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
Opzich beetje zonde geweest, want morgenmiddag heb je toch vrij? Had je aan wiskunde kunnen besteden.
nja, moet iets meer aan wiskunde besteden dan 1 middagjequote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
Opzich beetje zonde geweest, want morgenmiddag heb je toch vrij? Had je aan wiskunde kunnen besteden.
Sowieso: Wiskunde.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zo en zo, tijd overhouden voor wiskunde
Dit.quote:
Ik ga hard lachen als je morgen zegt dat je een 3 hebt, en het bij iedereen goed ging.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nja, moet iets meer aan wiskunde besteden dan 1 middagje
Geschiedenis is toch easy.
ofja, een 6 haal ik op zijn minst
Het is sowieso triest dat je 8 examens in 1 week hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit.
Het is nog triester dat ik morgen gewoon alles voor Grieks moet gaan doen
Zo en zo ja, stomme roostermakersquote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is sowieso triest dat je 8 examens in 1 week hebt.
Stomme ik die tien examenvakken kiestquote:
kan bij veel vakken het geval zijn, maar niet bij geschiedenisquote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is sowieso triest dat je 8 examens in 1 week hebt.
Ik heb een van de twee al gehad.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Na natuurkunde ben ik door de moeilijke vakken heen
Ehhh jawel, kijk maar naar mijquote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
kan bij veel vakken het geval zijn, maar niet bij geschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |