Hier is de eindbaas die mij in een 1 op 1 gevecht wist te kloppen met Fipo huntquote:Op zondag 22 mei 2011 19:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
precies hetzelfde als 4 dagen geleden gegeten
je kan het of je kan het nietquote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier is de eindbaas die mij in een 1 op 1 gevecht wist te kloppen met Fipo hunt
Elke gegoede burger kan je kloppen. Zoals ik al zei je bent niet meer wat je geweest was.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier is de eindbaas die mij in een 1 op 1 gevecht wist te kloppen met Fipo hunt
Hendig sjieckquote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef -tape- het volgende:
Voor mensen met geschiedenis, hier een linkje naar de begrippen.
http://quizlet.com/211408(...)grippen-flash-cards/
Kan je ze gelijk leren achter je PC.
Ik won ook vaak genoeg van Snuf. hoor, alleen vindt hij dat bij mij niet vervelend.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke gegoede burger kan je kloppen. Zoals ik al zei je bent niet meer wat je geweest was.
Dat komt omdat ik zo'n grote overmacht had dat mijn skills niet meer up to date zijn.. Wet van de remmende voorsprongquote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke gegoede burger kan je kloppen. Zoals ik al zei je bent niet meer wat je geweest was.
Ik ben het toch een beetje eens met deze man omtrent deze opiniequote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat heb je aan begrippen leren voor geschiedenis? Je moet gewoon beetje weten wat alles is, maar leren is echt niet nodig
omringtquote:
VR2 is een boer.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik woon in de Randstad, maar wel op het platteland inderdaad.
Waar we chille huizen cheap ass kunnen kopenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik woon in de Randstad, maar wel op het platteland inderdaad.
Ik heb in Amsterdam gewoond hoorquote:
Ben je er zo trots op.. je herhaalt het steeds...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik zit fantastisch. Vlakbij Amsterdam en toch lekker rustig
Ik heb er ook nog nooit naar gekeken hoor, was meer een 'dit is er ook'-linkje.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat heb je aan begrippen leren voor geschiedenis? Je moet gewoon weten wat alles is, maar leren is echt niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |