Weet jij heel toevallig of er verschil is tussen de 2 versies van 500 Cupcakes? Ik heb zelf het boek van de bruine cupcake, zoals op jouw plaatje plaatje, maar ik zie vooral op internet een versie met een roze cupcake op de voorkant.. Het is niet de Engelse versie, daar heb ik al naar gekeken..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef Skaai het volgende:
Wel handig als je een lekkere druipfrosting of whatever erop wil doen
Ik heb van de week dit boek gekocht
[ afbeelding ]
echt leuk idd! zag aan het eerste plaatje niet dat het cake wasquote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Niet door mij gemaakt, maar ik moet dit plaatje even delen! Wat een leuk idee
[ afbeelding ]
Aha, eindelijk duidelijkheid!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:10 schreef _Loki het volgende:
Die bruine is de herziene en uitgebreidere versie van de roze
De vork gaf het wel een beetje weg.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt leuk idd! zag aan het eerste plaatje niet dat het cake was
Hij is erg leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:02 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi hoi!
Gister workshop taarten decoreren gedaan. Ik ben best wel trots op mijn eerste taart
[ afbeelding ]
Ja he?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 09:43 schreef Skaai het volgende:
Ik gebruik geen spuitzak maar zo'n ehm handpompje waar je ook eieren mee vult ofzo, super makkelijk
En bedankt
woow die is mooi geluktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:02 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi hoi!
Gister workshop taarten decoreren gedaan. Ik ben best wel trots op mijn eerste taart
[ afbeelding ]
oeh dat ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef pessie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een klein proeftaartje gemaakt zodat ik een beetje weet hoe het straks moet. Ik vond het minder lastig/tijdrovend dan een appeltaart. Ik moet alleen wel meer botercreme gebruiken (als in veel meer). Maar de smaak was goed! Voor de verjaardag van onze zoon gebruik ik uiteraard blauwe muisjes en blauwe fondant. En zal ik em leuk decoreren. Die muisjes bovenop waren om te kijken of dat wat is, ik vind van niet.
Hij was lekker! Gisteravond was hij nog beter, toen had hij dus 24 uur in de koelkast gestaan.quote:
Als je een vriezer hebt waar hij in past wel een paar maanden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Hoeveel uur/dagen/weken kan je een taart van te voren maken
Als ik het heb over een taart van biscuitmix/botercreme/fondant en yoghurt/kersenvulling achtig iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |