quote:idee komt geloof ik van de nokia bad reclame, maar ze zullen wel gewoon ff een geluidje hebben opgenomen, zo moeilijk is het niet
Op vrijdag 21 juni 2002 16:18 schreef Realzm het volgende:
Bij Hampenberg - ducktoy komt er een stukje waarin niet die eend zit. Is dat stukje geript van ergens anders of is het iets zelfgemaakts? Indien het eerste geval zou ik graag die titel willen weten
quote:Tis de Japanse band Pizzicato Five, het nummer kan ik je niet aan helpen.
Op vrijdag 21 juni 2002 19:10 schreef Juggie het volgende:
Wat ik mij afvraag is wie dat deuntje aan het einde van villa achterwerk maakt. De tekst is iets van zakkezaa zaazazazaka en eindeigd met een platen speler dat afgezet wordt. Iemand enig idee?
Voor jullie die hard dance-liefhebbers moet dit toch een eitje zijn dacht ik zo.
quote:Is het ook niet:
Op vrijdag 21 juni 2002 21:21 schreef TomBombadil het volgende:
'T is een soort van relaxed/rustig dancenummer, 't word gebruikt voor een mobiele telefoonreclame op mtv en hij gaat ongeveer zo: Whenever i'm down, i call on you my friend...i call on you my friend.Voor jullie die hard dance-liefhebbers moet dit toch een eitje zijn dacht ik zo.
Groove Armada - My friend
quote:Moeder van Fransie Bouwer/Erik Dikeb
Op vrijdag 21 juni 2002 21:24 schreef DinX het volgende:
Ik zoek een parodie van Rammstein - mutter.
Ben het hier ooit eens tegengekomen, maar kan het gewoon niet vinden. Was van 1 of andere radioshow dacht ik.
Download hier:http://www.kicken.com/funnyfiles/www.Parodie.FM-FransieBouwer-Moeder.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 21-06-2002 21:30]
quote:dat was het, bedankt
Op vrijdag 21 juni 2002 21:27 schreef Meril het volgende:[..]
Moeder van Fransie Bauer/Erik Dikeb
quote:Wat zou ik zonder je moeten beginnen... Thanx.
Op vrijdag 21 juni 2002 21:22 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Is het ook niet:
Groove Armada - My friend
Ik moet een beetje leuke set samenstellen, maar ben op dat gebied niet zo op de hoogte. Beet je van dat Brits/Franse spul, Dance, Garage enzo.
quote:Uit de aftiteling van de film :
Op vrijdag 21 juni 2002 18:47 schreef Paperclipjes het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zeer vrolijke en irritante deuntje heet dat in de intro van RatRace ten gehore wordt gebracht?
Bahamen - Rat Race
die misschien?
check anders zelf even de aftiteling
quote:ik bedoel niet dat badeentje, maar bij mijn versie (Hampenberg - Ducktoy (edit) [3min27sec]) begint op 2min10 een dame te zingen met
Op vrijdag 21 juni 2002 17:25 schreef Cybart het volgende:[..]
idee komt geloof ik van de nokia bad reclame, maar ze zullen wel gewoon ff een geluidje hebben opgenomen, zo moeilijk is het niet
Ik wil graag weten of dat een orgineel liedje is, of dat het gewoon ergens vandaan is gejat door Hampenberg.
quote:Luniz - I Got 5 On It toch?
Op zaterdag 22 juni 2002 16:09 schreef inquestos het volgende:
In de nieuwste van Jennifer lopez ( Jennifer lopez ft. Nas- I'm gonna be alright) Hoor ik een zeer bekend deuntje. Van welk nummer is dat ook al weer?
quote:Fijne beat
Op zaterdag 22 juni 2002 16:11 schreef Kid_RisK het volgende:
Luniz - I Got 5 On It toch?
2 van Bjork
- Een waar ze in de clip een boek schrijft dat een enorm succes wordt, een toneelstuk en film krijgt en dan verdwijnen alle letters uit het boek en is Bjork weer back to normal
- Een waarin ze in de clip met allemaal tekenfilmfiguren baddert
1 van System of a Down
Ze doen het niet alleen in dat nummer, nog met iemand anders (volgens mij). Ze zingen in een circustent (of iets wat er op lijkt) en in de clip heb je ook nog een familie waar het hoofd raar in elkaar zit.
quote:kan ik je niet mee helpen sorry..
Op zaterdag 22 juni 2002 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zoek 3 nummers2 van Bjork
- Een waar ze in de clip een boek schrijft dat een enorm succes wordt, een toneelstuk en film krijgt en dan verdwijnen alle letters uit het boek en is Bjork weer back to normal
bachelorette
- Een waarin ze in de clip met allemaal tekenfilmfiguren baddert
Pluto (geloof ik)1 van System of a Down
Ze doen het niet alleen in dat nummer, nog met iemand anders (volgens mij). Ze zingen in een circustent (of iets wat er op lijkt) en in de clip heb je ook nog een familie waar het hoofd raar in elkaar zit.
Twee jaar geleden had een meidengroep een klein hitje, het waren 3 meiden. Die waren ook te gast toen op de Koningedag loterij, dat weet ik omdat ik er bij was. Maar ik weet niet meer hoe ze heten, wie wel
Ik kan me nog herinneren met iets van babes, maar of dat de sugababes waren lijkt mij sterk.
Wie oh wie weet het?
HELP mij alsjeblieft aan de titel van dit nummer, ik heb namelijk geen rust voor ik het heb.
Please, make my day!
quote:Wellicht Think van Lynn Collins?
Op zondag 23 juni 2002 13:43 schreef menolo het volgende:Het is een oud nummer van een soulzangeres, het heet Think en het is NIET van Aretha Franklin..
quote:hm...ik weet wel wie je bedoelt... maarehm, kan zo even niet op de naam komen. Zo irritant is dat! De sugababes waren het in ieder geval niet!
Op zondag 23 juni 2002 12:05 schreef StephanL het volgende:
Ik heb effe een vraagje uit nieuwsgierigheid.Twee jaar geleden had een meidengroep een klein hitje, het waren 3 meiden. Die waren ook te gast toen op de Koningedag loterij, dat weet ik omdat ik er bij was. Maar ik weet niet meer hoe ze heten, wie wel
![]()
Ik kan me nog herinneren met iets van babes, maar of dat de sugababes waren lijkt mij sterk.Wie oh wie weet het?
quote:Was dat een Belgische groep..? Dan was het waarschijnlijk K3.. Maar dat was wel een HEEL klein hitje.
Op zondag 23 juni 2002 12:05 schreef StephanL het volgende:
Ik heb effe een vraagje uit nieuwsgierigheid.Twee jaar geleden had een meidengroep een klein hitje....
.....Wie oh wie weet het?
quote:Misschien klint het raar... maar..
Op zondag 23 juni 2002 13:50 schreef qltel het volgende:[..]
Wellicht Think van Lynn Collins?
....je hebt vandaag iemand HEEL gelukkig gemaakt...!
Is is niets zo kloterig als een nummer in je kop hebben en niet weten van wie het is.. Bedankt!
quote:Oke bedankt, dan weet ik dat die het niet waren, maar nu nog de goede naam. Het waren wel mooie meiden, nu nog de naam. Iemand geen websites met de geschiedenis van de top 40?
Op zondag 23 juni 2002 13:51 schreef sbientje het volgende:[..]
hm...ik weet wel wie je bedoelt... maarehm, kan zo even niet op de naam komen. Zo irritant is dat! De sugababes waren het in ieder geval niet!
quote:Waren het Linda, Roos en Jessica..?
Op zondag 23 juni 2002 15:27 schreef StephanL het volgende:[..]
Oke bedankt, dan weet ik dat die het niet waren, maar nu nog de goede naam. Het waren wel mooie meiden, nu nog de naam. Iemand geen websites met de geschiedenis van de top 40?
quote:Nee het waren Engels sprekende meiden. Was het niet In full color
Op zondag 23 juni 2002 15:38 schreef The_penetrator het volgende:[..]
Waren het Linda, Roos en Jessica..?
quote:ALs je het zoekt om te downloaden, is het een warezrequest en daar doe we hier niet aan.
Op zondag 23 juni 2002 16:01 schreef roeth het volgende:
Ik zoek het nummer van de nieuwe Axe Reclame
scheint gecomponeerd te zijn door Lowe Argentinië en heet All Amour Wie helpt mij?
quote:Goed nummer is dat inderdaad, maar ik dacht dat het gewoon een jingle was? Maar het is dus wel een echt nummer?
scheint gecomponeerd te zijn door Lowe Argentinië en heet All Amour Wie helpt mij?
Er wordt door een vrouwenstem de hele tijd: du du, tu tu du gezongen.
Weet iemand misschien over welke artiest ik het heb?
quote:Nee het is echt nummer op ster.nl kun je muziek bij reclame zoeken zo kom ik aan de naam.
Op zondag 23 juni 2002 18:13 schreef Marble het volgende:[..]
Goed nummer is dat inderdaad, maar ik dacht dat het gewoon een jingle was? Maar het is dus wel een echt nummer?
quote:barcode brothers - dooh dooh
Op zondag 23 juni 2002 19:13 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik ben op zoek naar een danceplaat die volgens mij net uit is.
Hij was gister op MTV bij de Deejays.Er wordt door een vrouwenstem de hele tijd: du du, tu tu du gezongen.
Weet iemand misschien over welke artiest ik het heb?
(sample uit de radio mix van Kate Ryan's Scream For More)
ik weet alleen niet meer welke.
quote:]
Op zondag 23 juni 2002 19:56 schreef Mr.stardust het volgende:
Ik zoek het orginele nummer van de Pepsi max reclame. (roeien in vuilniscontainer)
waarschijnlijk een tv of film-tune uit de jaren 70.ik weet alleen niet meer welke.
Ja die zoek ik dus ook...
Op ster.nl kan ik niets vinden, maar zag wel dat gast er op had gereageerd, dus heb hem meteen ff gemaild...w8 nu alleen nog op antwoord...
Jullie fokkers kenne misschien ook wel ff helpen
Zou ik dus even de lyrics van dat nummer posten dat zou dat hier op lijken:
"achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung achtung "
x40
ook zoek ik de artist/tracktitle achter dit nummer.
Tnx in advance
quote:Nou al 2 gevonden. Senk joe!
Op zaterdag 22 juni 2002 20:11 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
kan ik je niet mee helpen sorry..
nu deze nog:
1 van System of a Down
Weet iemand waar ik de songtekst van 'De laatste keer' van Carlo en Irene kan vinden? Het nummer komt uit de laatste aflevering van Telekids, en ik kan het zelf nergens vinden.
quote:Ik heb hem inmiddels!
Op zondag 23 juni 2002 20:01 schreef MOD het volgende:[..]
]
Ja die zoek ik dus ook...
Op ster.nl kan ik niets vinden, maar zag wel dat gast er op had gereageerd, dus heb hem meteen ff gemaild...w8 nu alleen nog op antwoord...Jullie fokkers kenne misschien ook wel ff helpen
Hawaii Five-O van the Ventures
quote:Aerials
Op zondag 23 juni 2002 21:16 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nou al 2 gevonden. Senk joe!
nu deze nog:
1 van System of a Down
Ik weet niet de tekst precies van het refrein maar het gaat ongeveer zo:
"Take me to ???? of the morning ???.
En er zit een solo in van iemand die gewoon fluit, via z'n lippen. Volgens mij is het jaren '80.
Weet iemand raad met deze zeer beperkte informatie??
quote:Als dit waar is, eet ik mn schoen op!!
Op zondag 23 juni 2002 21:34 schreef Mr.stardust het volgende:[..]
Ik heb hem inmiddels!
het is:Hawaii Five-O van the Ventures
quote:nou? is de schoen lekker, of mag ik opnieuw gaan zoeken
Op zondag 23 juni 2002 23:39 schreef MOD het volgende:[..]
Als dit waar is, eet ik mn schoen op!!
whaaaaaa!!!
The easiest way to fall is lean on someone you love
The easiest way to fahaall is lean on someone you love
We used to drink both from loving cup (?)
Now that cup is shattered and I'm giving up
I see the fragments were love used to stand
I used to gather roses now there's thorns in my hand
With all your strength you went away (?)
From hand to hand from man to man
and you told me..
etc.....
quote:Dat is toch Adian - Summer Calling ?
Op zondag 23 juni 2002 18:24 schreef zovty het volgende:
De openingsplaat van Tiësto@homelands 6-1-2002.
quote:Mesh - Persuasion
Op zondag 23 juni 2002 20:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
ook zoek ik de artist/tracktitle achter dit nummer.Tnx in advance
Ik ben erg benieuwd of iemand dit kent, komt uit de jaarmix van 1997 of 1998, dus ik ben al een tijdje op zoek!
quote:Wilde gok: BBE - Desire
Op maandag 24 juni 2002 10:48 schreef nose het volgende:
Ik heb es een keer in een jaarmix een nummer gehoord wat me wel gaaf lijkt. Nou zingen ze "desire", dus heb ik onwijs veel nummers met die titel gedownload, maar niks. Ik heb van het stukje een mp3tje gemaakt, hij staat hier:
http://vdmp.nl/rene/wat%20is%20dit.mp3 (+/- 1MB)Ik ben erg benieuwd of iemand dit kent, komt uit de jaarmix van 1997 of 1998, dus ik ben al een tijdje op zoek!
quote:Dat d8 ik dus eerst ook, maar die is t dus niet.
Op maandag 24 juni 2002 10:55 schreef Meril het volgende:[..]
Wilde gok: BBE - Desire
Iemand?
quote:Héél misschien La Passion-Gigi D'Agostino????
Op maandag 24 juni 2002 13:05 schreef dutchie het volgende:
Wie kent dit liedje?
Ja, ja, ik zat fout, ik weet het.
*boetekleedje aantrekt* Zo goed?
Maar ik wil toch weten welk nummer het is. En het is beslist geen Alizee. Het is echt een dance-nummer.
Dan kan ik dan verder zoeken zeg maar.
quote:euuhhhmmm, dat was ook een nummer uit TonyHawk3...
Op maandag 24 juni 2002 11:16 schreef Enchanter het volgende:
Ik zoek het nummer wat je bij shopping karts hoort bij Jackass
quote:Nee, ook niet. Dat is wat anders.
Op maandag 24 juni 2002 13:36 schreef postinggirl het volgende:[..]
Héél misschien La Passion-Gigi D'Agostino????
quote:kijk dan hier es:
Op maandag 24 juni 2002 13:37 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
euuhhhmmm, dat was ook een nummer uit TonyHawk3...
ik zal het nog eens navragen welke dat was...
quote:Ik heb het nummer niet, maar hier vind je wel de hele Griekse hitlijst van het moment.
Op maandag 24 juni 2002 13:39 schreef dutchie het volgende:[..]
Nee, ook niet. Dat is wat anders.
Ik wil het best voor zingen, maar dat gaat een beetje moeilijk.
De accordeon is het belangrijkste onderdeel van het liedje en af en toe komt die zangeres ertussen met die Franse tekst.
Ik loop al meer dan een week zwaar gefrusteerd hierdoor.
http://www.starfm.gr/music/hit_parade.php
Misschien haal je er wel wat anders uit ter herinnering.
quote:Het helpt misschien als je een beetje de stijl omschrijft: uptempo/ballad, rock/disco/soul/motown/hippie, etc... wat je er maar over weet.
Op maandag 24 juni 2002 10:17 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek echt een heeeel oud nummer..
Het word door een vrouw gezongen en ik heb echt geen idee hoe oud het is
De tekst gaat in ieder geval zo:
quote:ff offtopic: Daar hebben ze pas coole nr's in de top40 staan! Veel lekkere house nr's
Op maandag 24 juni 2002 13:51 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik heb het nummer niet, maar hier vind je wel de hele Griekse hitlijst van het moment.
quote:JAAAAA!!! Hij staat er tussen! In Grid - Tu es Fouto.
Op maandag 24 juni 2002 13:51 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik heb het nummer niet, maar hier vind je wel de hele Griekse hitlijst van het moment.
quote:Ik dacht dat het
Op maandag 24 juni 2002 13:49 schreef sweek het volgende:[..]
kijk dan hier es:
http://www.planettonyhawk.com/articles/soundtrack/index.shtml#thps3
quote:ik kan hem nie vinden
hij is super namelijk....
Volgens mij uit 1997, misschien vroeger/later. Beetje club-dance-achtig. Er werd steeds in gezongen door een neger met een grote kroeskop: from disco to disco blahblahblah. en in de clip zag je steeds zijn hoofd gefilmd terwijl hij ging stappen en allerlei drankjes achteroversloeg enzo. af en toe viel hij ook in de lach tijdens het zingen. 'from disco to hahaha )
Pleeease?
quote:Er is wel eens een nummer geweest dat From Disco To Disco heet volgens mij. Artiest weet ik zo niet.
Op maandag 24 juni 2002 21:03 schreef Henk-Wim het volgende:
Zo, ben ik ff blij dat ik dit topic tegenkom! Zit me al geruimte tijd af te vragen hoe dat ene superlekkere nummer heette.Volgens mij uit 1997, misschien vroeger/later. Beetje club-dance-achtig. Er werd steeds in gezongen door een neger met een grote kroeskop: from disco to disco blahblahblah. en in de clip zag je steeds zijn hoofd gefilmd terwijl hij ging stappen en allerlei drankjes achteroversloeg enzo. af en toe viel hij ook in de lach tijdens het zingen. 'from disco to hahaha
)
Pleeease?
quote:
Op maandag 24 juni 2002 21:03 schreef Henk-Wim het volgende:
Zo, ben ik ff blij dat ik dit topic tegenkom! Zit me al geruimte tijd af te vragen hoe dat ene superlekkere nummer heette.Volgens mij uit 1997, misschien vroeger/later. Beetje club-dance-achtig. Er werd steeds in gezongen door een neger met een grote kroeskop: from disco to disco blahblahblah. en in de clip zag je steeds zijn hoofd gefilmd terwijl hij ging stappen en allerlei drankjes achteroversloeg enzo. af en toe viel hij ook in de lach tijdens het zingen. 'from disco to hahaha
)
Pleeease?
quote:Whirlpool Productions - From Disco to Disco (ik heb het ook een keer gevraagd hier op het forum
Op maandag 24 juni 2002 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Er is wel eens een nummer geweest dat From Disco To Disco heet volgens mij. Artiest weet ik zo niet.
Errug bedankt!
quote:Aretha Franklin - Respect?
Op maandag 24 juni 2002 22:22 schreef Jay-B het volgende:
Hi,
Ik zoek een nummer, waarvan het refrein "Just A Little Bit" is... bedoel niet het nummer van Liberty X, maar een vrij oud nummer, echt swingende soul. Iemand een idee want ik zoek me het schompes!
bvbd
(grappig, Lyn Collins was deze week ook al voorbij gekomen...)
quote:dolly dots - love me just a little bit more ?
Op maandag 24 juni 2002 22:22 schreef Jay-B het volgende:
Hi,
Ik zoek een nummer, waarvan het refrein "Just A Little Bit" is... bedoel niet het nummer van Liberty X, maar een vrij oud nummer, echt swingende soul. Iemand een idee want ik zoek me het schompes!
bvbd
quote:Thanks.
Op maandag 24 juni 2002 10:39 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Dat is toch Adian - Summer Calling ?
quote:ehm, gaat zoeken :
Op maandag 24 juni 2002 23:08 schreef c0ne het volgende:
Heeft iemand toevallig de cd: Trance '99 ??
Ik wil namelijk heel graag weten wat de titel
van nummer 5 is..(dus 5e liedje van Trance '99)
quote:
Op maandag 24 juni 2002 22:23 schreef Zander het volgende:[..]
Aretha Franklin - Respect?
(grappig, Lyn Collins was deze week ook al voorbij gekomen...)
quote:Snow
Op dinsdag 25 juni 2002 10:59 schreef TechnoHead het volgende:
Vraagje van collega van me, ik kan er niet opkomen: nummer van een paar jaar geleden, "Informer", wie weet de artiest?
quote:snow
Vraagje van collega van me, ik kan er niet opkomen: nummer van een paar jaar geleden, "Informer", wie weet de artiest?
quote:Was dat niet van Snow?
quote:het is dus wel echt zo'n oud Motown liedje...
Op maandag 24 juni 2002 10:17 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek echt een heeeel oud nummer..
Het word door een vrouw gezongen en ik heb echt geen idee hoe oud het is
De tekst gaat in ieder geval zo:The easiest way to fall is lean on someone you love
The easiest way to fahaall is lean on someone you loveWe used to drink both from loving cup (?)
Now that cup is shattered and I'm giving up
I see the fragments were love used to stand
I used to gather roses now there's thorns in my handWith all your strength you went away (?)
From hand to hand from man to manand you told me..
etc.....
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 16:17 schreef jazza het volgende:
waren dat die nederlandse meiden met hun hitje "zomer" ?
Iets met "I don't care at all" erin. Het lijkt een beetje een dronkemans-song.
iemand een idee?
quote:the corrs - what can i do heet ie ook
Op dinsdag 25 juni 2002 23:16 schreef Principessa het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en vertolkers van een heel mooi liedje...Het zijn geloof ik twee meisjes en de zin waarmee het begint (geloof ik) is: 'What can I do to make you love me'
quote:Ah dankjewel!
Op dinsdag 25 juni 2002 23:18 schreef sweek het volgende:[..]
the corrs - what can i do heet ie ook
en het zijn 3 mooie meisjes en 1 jongen
ik weet niet door wie het is gemaakt. het is een trance nummer. word wel eens in clubs enzo gedraaid. nu de naam van de maker dus....
quote:Bob Geldof - The Great Song Of Indifference
Op dinsdag 25 juni 2002 23:15 schreef Mr.stardust het volgende:
Ik zoek een (iers?) folknummer.Iets met "I don't care at all" erin. Het lijkt een beetje een dronkemans-song.
iemand een idee?
Erg grappig nummer.
Er is sinds kort een liedje op the Box en dat wordt gezongen door een man met een rood shirt aan en die man heeft een staart. De stem van die man is beetje afro achtig.
Weet iemand welk liedje ik bedoel?
In de clip zie je de zanger, de band en een jongetje op een feest denk ik.
quote:Volgens mij bedoel ik dit liedje ook, weet het niet zeker
Op woensdag 26 juni 2002 11:10 schreef nietje83 het volgende:
Aloha ik zoek een nummer dat in Duitsland veel gedraaid word in NL weet ik niet maar ze vertikken het op de radio er de naam bij te zeggen.
Het refrein gaat ongeveer zo: It really don't matter, life has never been better...etc.
Het is zover ik horen kan een afro die het zingt en op de helft van het nummer komt er zo'n dansmelodietje in, erg relaxed iig.
Wie helpt me
quote:Sweet lullaby-Deep Forest
Op dinsdag 25 juni 2002 23:29 schreef Op-zicH het volgende:
Hoe heet het orginele nr. die Mauro Picotto in Komodo als sample gebruikt???
quote:Chocolate - Brasil
Op woensdag 26 juni 2002 15:30 schreef DaRealMac het volgende:
Ik wil ff de rest van mijn buurt hier op stang jagenHoe heet dat nummer ook al weer wat zo ongeveer alleen maar over Brazilie gaat? Lekker zomer-samba ritme, en het refrein is heel simpel: Brasiiiiiil, jalalalalalalala, lalalalalalalaaaa, Brasiiiiiil, enz. Het is niet samba de Janeiro van Bellini, daar ben ik al wel achter. Iemand?
Maybe?
quote:* DaRealMac is zoekende
Op woensdag 26 juni 2002 15:34 schreef R.Brunswijk het volgende:[..]
Chocolate - Brasil
Maybe?
Yes! dat is em!! Muite obrigado!
Nu kijken of ik de middag overleef...
quote:Ik heb het zelf al gevonden
Op maandag 24 juni 2002 13:35 schreef Siesta_Rules het volgende:
ik zoek een nummer van een oude synthesizer greatest hits: iets met nova en aqua volgens mij. het is een ontzettend bekend nummer.Iemand?
Aurora van Nova
luister maar eens, iedereen kent dit nummer
quote:Das inderdaad een onwijs goed nummer! Ik hoorde t altijd toen mn oudere broers t vroeger draaiden. Ik laat het vaak aan vrienden horen en ik ging er ook vanuit dat iedereen t wel kende. Maar bijna niemand kent t. Dit is gewoon een nummer dat je _moet_ kennen.
Op woensdag 26 juni 2002 17:01 schreef Siesta_Rules het volgende:[..]
Ik heb het zelf al gevonden
Aurora van Nova
luister maar eens, iedereen kent dit nummer
quote:Gothic Power - Christopher Field
Wie kan mij vertellen welk nummer er achter deze trailer zit?
(mp3'tje, 582 kb groot)
quote:Post dat ene nummer van Joffrey is dan!!
Op woensdag 26 juni 2002 17:18 schreef nose het volgende:[..]
Das inderdaad een onwijs goed nummer! Ik hoorde t altijd toen mn oudere broers t vroeger draaiden. Ik laat het vaak aan vrienden horen en ik ging er ook vanuit dat iedereen t wel kende. Maar bijna niemand kent t. Dit is gewoon een nummer dat je _moet_ kennen.
quote:yep, zat er net aan te denken. okee, dat is dus een nummer uit ongeveer 1993, met een reggae-stem die ongeveer dit zingt:
Op woensdag 26 juni 2002 22:05 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
Post dat ene nummer van Joffrey is dan!!
Kijken of misschien iemand die hier weet!!
eej badee bawaladaidai oembadee badee bawaladaidai eej eej
iemand die weet om welk nummer het hier gaat? Ik weet wel wat er bedoeld wordt, maar geen idee van een titel of artiest ofzo....
Weet iemand wat ik hier in godsnaam bedoel?
quote:Ik weet welke je bedoelt, is zo'n drum 'n base achtig nummer maar jee hoe heet het ook alweer....
Op donderdag 27 juni 2002 00:37 schreef nose het volgende:[..]
yep, zat er net aan te denken. okee, dat is dus een nummer uit ongeveer 1993, met een reggae-stem die ongeveer dit zingt:
iemand die weet om welk nummer het hier gaat? Ik weet wel wat er bedoeld wordt, maar geen idee van een titel of artiest ofzo....
quote:Ik moest er ook even over nadenken, maar volgens mij is het 'SL2 - On a ragga tip'. Niet helemaal zeker van...
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 27-06-2002 02:23]
quote:Manau - La tribu de Dana
Op donderdag 27 juni 2002 00:51 schreef Sony het volgende:
Ik moet opeens denken aan een nummer van een stel Franse jongens, maar kan me alleen nog de clip herinneren....
Ze stonden op een of andere winderige klip bij de zee en waren wat opnames bij van een of ander kasteel....Weet iemand wat ik hier in godsnaam bedoel?
quote:Ja dat is m wel inderdaad. Maar het lijkt net een cover. Volgens mij is er ook nog een origineel van. Of niet
Op donderdag 27 juni 2002 01:57 schreef Zander het volgende:[..]
Ik moest er ook even over nadenken, maar volgens mij is het 'SL2 - On a ragga tip'. Niet helemaal zeker van...
OK, ik weet het, het is niet veel, maar hopelijk kunnen jullie me helpen!
Alvast bedankt
quote:He postinggirl, dank je wel!
Op donderdag 27 juni 2002 12:01 schreef postinggirl het volgende:
Whyzer (volgens Google).
quote:de zanger heet Davut Guloglu en het liedje heet Nurcanim
Op woensdag 26 juni 2002 13:54 schreef juss het volgende:
Ik zoek een liedje van een Turkse zanger, hij heet geloof ik Davit/David en zijn achternaam begint met een G.
Hij is behoorlijk populair in Turkije, het is echt een zanger van nu daar.
De titel van het liedje begint met een N, ik d8 Nurcusism ofzo, maar dat is het dus nietIemand die het wel weet?
Het gaat zoiets als: "Feel this fire deep inside....... and feel the light...."
Ik zoek een nummer: Ik zoek een dance/trance plaatje met daarin lines uit de film Gladiotor (gesproken door Russel Crowe)
Lisa Gerrard & Hans Zimmer - Gladiator Theme
(Ja sorry, ik weet het. Ik weet nog niet hoe ik moet quoten hier, dus doe ik het maar ff op deze manier. )
'Leaving on a jetplane, don't know when i'll be back again..'
De rest van de tekst weet ik niet meer, weet iemand hoe dit nummer heet en van wie het is.
quote:Het origineel is 'Leaving on a jetplane' van John Denver, maar er zijn ook vele coverversies van. In Armageddon is de versie van ene Chantal Kreviazuk te horen, volgens Google.
Op donderdag 27 juni 2002 18:26 schreef Grooviee17 het volgende:
'Leaving on a jetplane, don't know when i'll be back again..'
quote:Jewel heeft het ook nog eens gecovered...
Op donderdag 27 juni 2002 18:35 schreef Zander het volgende:[..]
Het origineel is 'Leaving on a jetplane' van John Denver, maar er zijn ook vele coverversies van. In Armageddon is de versie van ene Chantal Kreviazuk te horen, volgens Google.
het lijkt net of de band niet bestaat, het is nergens te vinden
dank
quote:Kinks - You really got me
Op donderdag 27 juni 2002 20:39 schreef bolus het volgende:
okk ik dan ook maar, ik zoek het nummer come on boys, come on girls van de marathonians. het is het nummer van de nieuwe peugeot 206 SWhet lijkt net of de band niet bestaat, het is nergens te vinden
dank
http://info.omroep.nl/ster?nav=qljsEsHCfDxDcDoFjJ
Daar vind je alle reclame muziek
Blij? Als het hem tenminste is?
Ik het al ik heb de verkeerde voor je gevonden, jammer
[Dit bericht is gewijzigd door pos op 27-06-2002 21:19]
quote:bijna goed
Op maandag 24 juni 2002 17:00 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
Ik dacht dat het
CKY 96- Quite Bitter Beings
was....
quote:thank you!
Op woensdag 26 juni 2002 20:59 schreef TagForce het volgende:[..]
Gothic Power - Christopher Field
quote:Niemand?
Op woensdag 26 juni 2002 11:10 schreef nietje83 het volgende:
Aloha ik zoek een nummer dat in Duitsland veel gedraaid word in NL weet ik niet maar ze vertikken het op de radio er de naam bij te zeggen.
Het refrein gaat ongeveer zo: It really don't matter, life has never been better...etc.
Het is zover ik horen kan een afro die het zingt en op de helft van het nummer komt er zo'n dansmelodietje in, erg relaxed iig.
Wie helpt me
quote:Na een wilde gok op Kazaa kwam ik op No matter-Jack Radics. Klopt in ieder geval precies met jouw omschrijving.
Op vrijdag 28 juni 2002 08:31 schreef nietje83 het volgende:[..]
Niemand?
Het is het nummer uit de (oude?) Martini-reclames. Anytime, anyplace, anywhere.... lalala lalala lalalaa....
Nou ja, de rest van de tekst weet ik dus niet meer, maar er staat me bij dat in de originele tekst gezongen wordt over 'dancing easy' en dat zou ook wel eens de titel kunnen zijn (in de reclame was het dacht ik 'it's Martini').
Weet iemand de titel en vooral de uitvoerende artiest van dit nummer?
Heb gekeken bij de reclamequiz, maar helaas daar niks gevonden.
quote:Het nummer is van Danny Williams en heet dancing easy
Op vrijdag 28 juni 2002 09:00 schreef Jane het volgende:
Op de radio hoor je nu steeds een spotje voor de Reclamequiz van de Ster op internet. In dat spotje vraagt een man of je het melodietje herkent en dat je vast niet weet dat hij dat geschreven heeft in 1970.
En nu heb ik dus de hele tijd dat liedje in mijn hoofd!![]()
Het is het nummer uit de (oude?) Martini-reclames. Anytime, anyplace, anywhere.... lalala lalala lalalaa....
Nou ja, de rest van de tekst weet ik dus niet meer, maar er staat me bij dat in de originele tekst gezongen wordt over 'dancing easy' en dat zou ook wel eens de titel kunnen zijn (in de reclame was het dacht ik 'it's Martini').Weet iemand de titel en vooral de uitvoerende artiest van dit nummer?
Heb gekeken bij de reclamequiz, maar helaas daar niks gevonden.
duidelijk ja haha nouja misschien weet iemand het wel
quote:Na effe snel geluisterd te hebben: das em idd!!
Op vrijdag 28 juni 2002 08:45 schreef postinggirl het volgende:[..]
Na een wilde gok op Kazaa kwam ik op No matter-Jack Radics. Klopt in ieder geval precies met jouw omschrijving.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 12:32 schreef pos het volgende:[..]
Het nummer is van Danny Williams en heet dancing easy
Ik weet dat dit nummer ongeveer 2 jaar geleden een tijd lang grijs gedraaid werd in de Joffer in Zwolle.
Kan iemand mij vertellen wie dit nummer heeft geremixed
en mogelijk waar ik em kan krijgen op 12".
quote:Heb hem inmiddels zelf gevonden, het plaatje heet "Elements" en is van Neo Cortex. Even de Vocal Club mix van Kazaa geplukt, klinkt erg lekker!
Op donderdag 27 juni 2002 13:06 schreef Romanticguy het volgende:
Ben ik weer even, met de titel die ik niet ken. Het is van een liedje, ook trance. Helaas met google niet kunnen vinden...Het gaat zoiets als: "Feel this fire deep inside....... and feel the light...."
quote:even ster.nl bezoeken, reclamewereld > muziek, daar zoeken naar JVC, en het levert je 4 resultaten op. Kijk maar of de goede daar bij zit
Op vrijdag 28 juni 2002 12:35 schreef sassa het volgende:
uhm in de reclame van jvc hoor je een muziekje, heel mooi vind ik en wil ook weten van wie t is, t enige wat je hoort is een vrouw die hieeeehieehieeeehieeeezingt
duidelijk ja
haha nouja misschien weet iemand het wel
quote:ja thnx
Op vrijdag 28 juni 2002 15:37 schreef inquestos het volgende:[..]
even ster.nl bezoeken, reclamewereld > muziek, daar zoeken naar JVC, en het levert je 4 resultaten op. Kijk maar of de goede daar bij zit
Er komen remixes uit van Johan Gielen en ook nog wat hardtrance remixes maar daar ben ik ff de producernamen van vergeten...
quote:Ik dacht toch dat die van mario pui was?
Op vrijdag 28 juni 2002 16:00 schreef TeeWee het volgende:
Weet iemand hoe de nieuwe themaplaat van Sensation 2002 heet?Dus uitvoerende en titel
Ja DJ check (www.basicbeats.net)
PS: misschien vind je hier wat meer: http://forum.id-t.com/topic.php?topicid=4165
Sensation - The Anthem 2002
(en ik heb hem hier al liggen ) hij is 99% zeker van Johan Gielen (mischien samenwerking met armin van buuren)
meer hij heet dus "The Anthem 2002" en is van "Sensation"
(vanavond lekker voor het eerst draaien, bijna een primeur)
Het is hardhouse-achtige muziek...kun je lekker op stampuh..
Weet iemand de preciese titel??
Bedankt alvast....
het gaat over dat zij verliefd is op een gozer. hij niet meer op haar. ze zingt dat ze altijd voor hem zal klaar staan om hem te helpen/troosten en hoopt dat hij gelukkig is enz. maar elke keer dat ze hem weer ziet, gaat ze een beetje dood.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt, cya, Mark
quote:Rat Race - Baha Men
Op zaterdag 29 juni 2002 10:52 schreef Paperclipjes het volgende:
Nogmaals het volgende verzoek wat is de begin tune van de film Ratrace? Bedankt!
Nummer van jody bernal heet: Me & You, is samen met Belle Perez gemaakt.
PS: ga nou niet denken dat ik een fan van jody bernal ben *puke*
quote:Nee niemand heeft enig idee, want dit is een warezrequest.
Op zaterdag 29 juni 2002 11:14 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik heb inmiddels alle muzieknummers van Rat Race gevonden... iemand een idee waar ik ze kan downloaden (solly) aan gezien AG het niet meer doet..
quote:Aangezien Peer-2peer geen warezrequest is geef ik hier de url van Grokster die ik zelf veel gebruik.
Op zaterdag 29 juni 2002 11:22 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee niemand heeft enig idee, want dit is een warezrequest.
Als Fok! dit wel als een warezsite beschouwd, mijn excuses, maar Grokster, Kazaa en dergelijke staan zelfs in bladen als Computer-idee en staan gelinkt op Startpagina.nl; de sites op zich zijn legaal imho
quote:het origineel van dit nummer is van.....
Op zaterdag 29 juni 2002 11:19 schreef FuckMeJesus het volgende:
Ik ben op zoek naar het origineel van het nieuwe nummer van Jody Bernal. Nou weet ik niet of ze het HELE nummer gecovered hebben, maar ik zoek zeg maar het 'he nana ho nana' gedeelte.
Ik weet gewoon ZEKER dat die sample al eens eerder is gebruikt in de muziekwereld... was het niet de vengaboys? *confused*Nummer van jody bernal heet: Me & You, is samen met Belle Perez gemaakt.
PS: ga nou niet denken dat ik een fan van jody bernal ben*puke*
Belle Perez - Me & You
[schrik]
ja, ze hebben er dit jaar met jody een duetje van gemaakt en staat dus voor de 2e keer in de belgische charts, belle doet dus al voor de 2e keer dit nummer
Vrij weirde videoclip. Is met poppen gemaakt. Een ratje en een man die op een aardappel lijkt beleven van alles. Op het einde zit die rat in een bubbelbad.
quote:Superman lovers - Starlight.
Op zaterdag 29 juni 2002 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Nummer horend bij deze videoclip:Vrij weirde videoclip.
Rio, rio wohooooooo
(sorry meer tekst weet ik niet)
b.v.d
edit: ja, nu te laat
[Dit bericht is gewijzigd door Nerd op 29-06-2002 19:19]
quote:Gutenacht Freunde van Reinhard Mey.
Op zaterdag 29 juni 2002 19:12 schreef roeth het volgende:
Ik zoek het nummer wat altijd na het oog op morgen wordt gedraaid met bekend stukje misschien "es dauert eine sigarette" of iets dergelijks weet iemand artiest en titel?b.v.d
quote:Danke
Op zaterdag 29 juni 2002 19:55 schreef dwerg het volgende:[..]
Gutenacht Freunde van Reinhard Mey.
quote:Graag gedaan. Maar het moet uiteraard Gute Nacht Freunde zijn, met een spatie. Mijn Duits is niet meer wat het nooit geweest is.
Op zaterdag 29 juni 2002 19:56 schreef roeth het volgende:
Danke
Heeft iemand een titel?
Bedankt alvast
Anyone?
quote:http://www.ericdikeb.nl/news/index.php?action=detail&id=166&language=ni&group=%&startat=0
Op vrijdag 21 juni 2002 21:24 schreef DinX het volgende:
Ik zoek een parodie van Rammstein - mutter.
Ben het hier ooit eens tegengekomen, maar kan het gewoon niet vinden. Was van 1 of andere radioshow dacht ik.
quote:Guantanamera?
Op zondag 30 juni 2002 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet het bekendste nummer van de Buena Vista Social Club? Met bekend bedoel ik dat als ik aan de BVSC denk, dat ik dan aan dat nummer denk. Ik heb geen idee wat de tekst is (kan ik niet verstaan) maar het klinkt zo lekker.
quote:Chan chan
Op zondag 30 juni 2002 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet het bekendste nummer van de Buena Vista Social Club? Met bekend bedoel ik dat als ik aan de BVSC denk, dat ik dan aan dat nummer denk. Ik heb geen idee wat de tekst is (kan ik niet verstaan) maar het klinkt zo lekker.
quote:Soulvation misschien?
Op zaterdag 29 juni 2002 23:58 schreef Oosthoek het volgende:
Nummer werd de afgelopen dagen op 538 gedraaid dacht ik. De tekst komt overeen met 'summer in the city' en is te omschrijven als een trancestyle-achtig nummer met een rustige gitaarbridge.Anyone?
quote:Rio-Maywood misschien? (Ja, ik ben wel lekker bezig met raadseltjes oplossen.
Op zaterdag 29 juni 2002 17:01 schreef brotherlouie98 het volgende:
Hoe heet dat zomerse Braziliaanse liedje ook al weer (met vrouwelijke stem)Rio, rio wohooooooo
(sorry meer tekst weet ik niet)
/edit:
Het is Chan Chan.
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 30-06-2002 11:46]
Het is een hard-styl liedje en je krijgt heel de tijd uit da liedje van Eminem
'2 trailer park girl go round the outside'
weet iemand wat de naam van dit liedjes is en waar te downloaden ...
quote:Door Kid_RisK - zaterdag 22 juni 2002 16:11
Op zaterdag 22 juni 2002 16:09 schreef inquestos het volgende:
In de nieuwste van Jennifer lopez ( Jennifer lopez ft. Nas- I'm gonna be alright) Hoor ik een zeer bekend deuntje. Van welk nummer is dat ook al weer?
Luniz - I Got 5 On it
puff daddy ft R kelly - satisfy you
Die van Luniz vind ik nog steeds de beste
quote:is dat die met het melodietje van purple pills??? die kan ik wel ff opzoeken, bedoel je die??
Op zondag 30 juni 2002 11:49 schreef misterM het volgende:
Een liedjes dat gister op Inpulz werd gedraait door Lab4Het is een hard-styl liedje en je krijgt heel de tijd uit da liedje van Eminem
quote:Heb de titel zien staan op een ander forum, maar die ligt nu plat
Op zondag 30 juni 2002 17:08 schreef misterM het volgende:
alles da zinnetje erin voorkomt is hem dat dan denk ik
wat is de titel dan download ik hem wel !
bedankt
volgens mij was het iets van DMC - Purple pillzz
Ik zag gister de film: "the third man" en daar komt de hele tijd hetzelfde banjorideltje in voor. Alleen staat mij hier een nederlandse zangversie van bij. Een paar dames zingen: "padada dadadada padada dadada padada dadadada, pa da da dadada, pa pa pa pa" (of zoiets).
Ik dacht eerst aan de brandnewheavies, maar kan ook best s een nedenlandse meidengroep zijn of totaal iets anders,
wie helpt mij?
Groet van Ben
quote:Volgens mij is dat de melodie van 'En van je hela hola houd er de moed maar in", of niet?
Op zondag 30 juni 2002 21:38 schreef sir_dalord het volgende:
de melodie van deutschland, deutschland, alles ist vorbei, alles is vorbei, is een melodie van een ander nummer. Iemand een idee?
quote:Inderdaad! Dat is m. Kusje voor je oplossingsinstinct
Op zondag 30 juni 2002 11:35 schreef postinggirl het volgende:[..]
Rio-Maywood misschien? (Ja, ik ben wel lekker bezig met raadseltjes oplossen.
)
quote:Goh, dat iemand DAT nummer nog eens zou zoeken!
Op zondag 30 juni 2002 23:26 schreef brotherlouie98 het volgende:[..]
Inderdaad! Dat is m. Kusje voor je oplossingsinstinct
Wie weet hem?
quote:Ik denk dat je deze bedoeld:
Op maandag 01 juli 2002 00:50 schreef TimberWolf het volgende:
Op de ster site staat het niet, dus maar even hier proberen. Weet iemand toevallig van wie het nummer van de 'Desperados' reclame is, en hoe het heet?
Tito & Tarantula - After Dark
Burning burning in the flame
Now I know her secret name
You can tear her temple down
But she'll be back and rule again
Nummer is ook gebruikt in Natural Born Killers
quote:Sounds about right! Dankjedankje!
Op maandag 01 juli 2002 06:14 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ik denk dat je deze bedoeld:
Tito & Tarantula - After Dark
Burning burning in the flame
Now I know her secret name
You can tear her temple down
But she'll be back and rule againNummer is ook gebruikt in Natural Born Killers
quote:Tis een nummer van Greenday...
Op maandag 01 juli 2002 15:09 schreef RealRico het volgende:
Ik zat gisteravond nog wa te zappen en toen kwam ik SHUUTO tegen op de BELG (Canvas).
Toen op het laatst lieten ze de mooiste momenten nog 'n keertje zien, en dat deden ze met 'n liedje.
Ik wil graag weten hoe dat liedje heet, en de maker.
Het ging van: "It's something unpredictable, but in the end it's wright. I hope you had the time of your live".
Wie ken mij helpen?
quote:time of your life
Op maandag 01 juli 2002 15:14 schreef kapstok11 het volgende:[..]
Tis een nummer van Greenday...
Titel weet ik zo niet.. Maar denk dat je hier een aardig end mee komt...Suc6
quote:Juist! Kzat net mn cd-bak door te spitten...
Op maandag 01 juli 2002 15:15 schreef Cybart het volgende:[..]
time of your life
quote:Volgens mij heb ik die op plaat. Ik ben nu op m'n werk, ik zal vanavond ff kijken.
Op maandag 24 juni 2002 22:53 schreef pos het volgende:
M'n man is al een tijd opzoek naar een oud house nummer maar kan het nergens vinden. De titel is zoiets als Adesse qui!!!
Iemand enig idee??
De tune van 'the exorsist', misschien beter bekend als het melodietje die je hoort als het spannend wordt bij Bassie & Adriaan.
Ik hoop een artiest, met bijbehorende titel te horen, of is het alleen maar een deuntje?!
Alvast bedankt.
quote:Bassie en Adriaan heb ik nooit gezien maar de tune van de exorsist is van Mike Oldfield en heet Tubular bells
Op maandag 01 juli 2002 16:19 schreef Kwaruteru het volgende:De tune van 'the exorsist', misschien beter bekend als het melodietje die je hoort als het spannend wordt bij Bassie & Adriaan.
Ik hoop een artiest, met bijbehorende titel te horen, of is het alleen maar een deuntje?!
Alvast bedankt.
quote:Zou mooi zijn als je die hebt, ik hoor het wel
Op maandag 01 juli 2002 15:35 schreef TimMer1981 het volgende:
Volgens mij heb ik die op plaat. Ik ben nu op m'n werk, ik zal vanavond ff kijken.
quote:Thank you very much!
Op maandag 01 juli 2002 16:26 schreef pos het volgende:[..]
Bassie en Adriaan heb ik nooit gezien maar de tune van de exorsist is van Mike Oldfield en heet Tubular bells
quote:Dan moet je wel Part 1 nemen want Part 2 en 3 klinken ongeveer hetzelfde alleen het deuntje is net wat anders.
Op maandag 01 juli 2002 16:26 schreef pos het volgende:[..]
Bassie en Adriaan heb ik nooit gezien maar de tune van de exorsist is van Mike Oldfield en heet Tubular bells
quote:Mag ook wel, want die van luniz is de enige goeie. imho natuurlijk
Op zondag 30 juni 2002 17:02 schreef Sinaasappel het volgende:
Luniz - I Got 5 On it
puff daddy ft R kelly - satisfy youDie van Luniz vind ik nog steeds de beste
quote:Ik heb ff gekeken, is het soms Control D.C. - Ritmo Dell' Diavolo uit 1992?
Op maandag 01 juli 2002 16:29 schreef pos het volgende:[..]
Zou mooi zijn als je die hebt, ik hoor het wel
quote:
Op maandag 01 juli 2002 00:46 schreef keeper het volgende:
Ik hoorde hem gisteravond bij Van Diepen's Dance Department. Was een dance-nummer (joh) met een sample van Radiohead erin. Die sample is van een nummer van de cd 'Kid A' (volgens mij was het het nummer Everything in it's right place, maar ik kan er naast zitten).
Wie weet hem?
De eerste regel van het refrein is iets als "het is een zomer dag' ik dacht iets met zomer, tweede regel is "al is het midden in de winter".
Tweede regel weet ik zeker.
Iemand enig idee hoe dit nummer heet en van wie het is?
Een nieuw latin achtig dance nummer, volgens mij gaat het wel een btje een van de zomerplaatjes van dit jaar worden..
(en anders ga ik aan mezelf twijfelen )
Ik heb zegmaar 1 zinnetje onthouden:
"All the guys, that are cute" ....en dan weet ik t nie meer
Ik heb het al een paar keer op ID&T Radio gehoord, en ook op beachpop (mocht iemand het zich daarvan herinneren )
Zou errug graag uitvoerende en artiest willen weten!!
Het is Tim Deluxe feat. Sam Obernik - It won't do.
Heb hem zelf uiteraard ook op vinyl
Codo - Duf ?
quote:Bijna Codo - Döf
Op dinsdag 02 juli 2002 00:58 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Antwoord op topic: Hoe heet die band ook alweerCodo - Duf ?
Ik zag afgelopen zaterdag op MTV DJ José draaien in de Lexion, hier draaide hij wel wat vette nummers. een ervan was een niet al te hard.snel nummer, meteen soort van vrouwenstem erin, die dan iets van: doo, dooh, doo zingt (dit ook een gedeelte alleen, zonder verdere ritmes erbij)
Dit vond ik echt realxed, dus plz help me. ook draaide hij nog een nummer met een sampletje, zoets van: i want you;r love Now (en op het laats, bij Now, was de pitch hoger).
ik hoop dat julli eme begrijpen en kunnen helpen, Thanx,
quote:Had niet verwacht dat iemand t zou weten THNXZ!
Op dinsdag 02 juli 2002 00:29 schreef Lortnoc het volgende:
Die heb ik al een keer getipt.Het is Tim Deluxe feat. Sam Obernik - It won't do.
Heb hem zelf uiteraard ook op vinyl
Ben nu errug blij!!
quote:DAVID GUETTA - LOVE DON'T LET ME GO
Op dinsdag 02 juli 2002 09:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet dat nummer met die clip waarin sterren allemaal vormen van mensen enzo aanneemen en dan weer veranderen (soort barbapapa ja). Het wordt gezongen door een man.
quote:Barcode Brothers - Dooh Dooh
Op dinsdag 02 juli 2002 01:12 schreef CyberDwarf het volgende:
.snel nummer, meteen soort van vrouwenstem erin, die dan iets van: doo, dooh, doo zingt (dit ook een gedeelte alleen, zonder verdere ritmes erbij)
(sample uit Kate Ryan - Scream For More)
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 02-07-2002 12:36]
quote:Dansliedje.
Op dinsdag 02 juli 2002 13:01 schreef roeth het volgende:
Hoe heet het nummer van Herman van Veen die in de remix van dansplaat zit ?
quote:Tiziano Ferro ofzo kan ook Ferre zijn.. met Perdono
Op dinsdag 02 juli 2002 13:44 schreef Choco het volgende:
Ik zoek even een nummer voor m'n zusje, ik ken het zelf ook wel, maar ik zou ook niet weten hoe het heet. Het enige dat ik weet is dat het Itailiaans is en een cover, echt zo'n glad nummer... Op dit moment is het een redelijke hit. Iemand die het weet?
quote:Thnx, dat is em
Op dinsdag 02 juli 2002 13:56 schreef Cylvia het volgende:[..]
Tiziano Ferro ofzo kan ook Ferre zijn.. met Perdono
lijkt mij
Op de Bitte Ein Beat Vol. 2 CD staat een nummer met de volgende vocalen: Throw Ya Hands In The Air. (Hardhouse-achtige muziek).
Wie weet hoe dit nummer heet?\
Op ID-T Radio draaien ze zo nu en dan een nummer waarin een vrouw iets zingt met: Never....... (De rest kan ik niet goed verstaan) Het is geen trance/techno of iets dergelijks. Het is iets in de stijl van Moony - I'll Be Loving You / Shakedown - At Night
Nog een nummer dat ik zoek: Het nummer dat wordt gedraaid op de achtergrond van Mental Theo Zomerspecial on Mallorca 2000! tijdens de scene dat ze in een speedboat zitten. Het is alweer lange tijd geleden dat ik dat heb gezien, maar toch zoek ik dat nummer nog steeds (Het werd trouwens ook redelijk vaak in de clubs gedraaid in de zomer van 2000)
Wie kent 1 van deze 3 nummers?
quote:Armand van Helden - Funk Phenomenon
Op dinsdag 02 juli 2002 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe heet dat nummer met sample "The Funk Phenomenon" nou ook alweer???
quote:'Vanwaar deze overweldigende enthousiaste reactie?
Op dinsdag 02 juli 2002 12:15 schreef Cybart het volgende:
DAVID GUETTA - LOVE DON'T LET ME GO
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik! Never is van Tiefschwarz. Dus Tiefschwarz - Never (grow old)
Op dinsdag 02 juli 2002 14:22 schreef trancemaniak het volgende:
Trance/Techno/Club/Hardhouse nummers gezocht.Op ID-T Radio draaien ze zo nu en dan een nummer waarin een vrouw iets zingt met: Never....... (De rest kan ik niet goed verstaan) Het is geen trance/techno of iets dergelijks. Het is iets in de stijl van Moony - I'll Be Loving You / Shakedown - At Night
Wie kent 1 van deze 3 nummers?
quote:omdat ik hem meesterlijk goed vind
Op dinsdag 02 juli 2002 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
'Vanwaar deze overweldigende enthousiaste reactie?
quote:aaah, vandaar
Op dinsdag 02 juli 2002 18:34 schreef Cybart het volgende:
omdat ik hem meesterlijk goed vind
Zou The Wild Rover kunnen zijn. Of eventueel Whiskey In The Jar.
quote:dankje, het was the wild rover
Op dinsdag 02 juli 2002 20:15 schreef Jane het volgende:
Ik ken de Dropkick Murphys niet, maar is het een Ierse/Schotse traditional of zo?Zou The Wild Rover kunnen zijn. Of eventueel Whiskey In The Jar.
quote:Joan Osborn
Op dinsdag 02 juli 2002 21:06 schreef on_air het volgende:
de zangeres van what if god was one of us
quote:* ChezMatik zoekt op KaZaA en vind een naam:
Op dinsdag 02 juli 2002 21:06 schreef on_air het volgende:
de zangeres van what if god was one of us
Ok, Keeper jij was eerst...
quote:Badly Drawn Boy.
Op dinsdag 02 juli 2002 21:20 schreef Nerd het volgende:
Wie heeft de muziek voor 'About a boy' (ja, de film) gemaakt? lekker deuntje
I say the hip, the hip, the hip, the hipperdiehop you don't stop... enz
Iemand? Vast wel, is een bekend basslinetje maar ik kan er niet meer opkomen! WHELP!!
quote:Sugar hill Gang - Rapper's Delight
Op woensdag 03 juli 2002 13:09 schreef Zuip het volgende:
Ik zoek de titel van een heel oud hip-hop nummer, waar een versie van ik geloof wel een kwartier van is. De tekst begint ongeveer zo:I say the hip, the hip, the hip, the hipperdiehop you don't stop... enz
Iemand? Vast wel, is een bekend basslinetje maar ik kan er niet meer opkomen! WHELP!!
quote:Deze vraag heb ik ook! Heb hem al op meerdere forum's gepost maar niemand die weet hoe die heet ?
Op zondag 30 juni 2002 11:49 schreef misterM het volgende:
Een liedjes dat gister op Inpulz werd gedraait door Lab4Het is een hard-styl liedje en je krijgt heel de tijd uit da liedje van Eminem
quote:Je bent geweldig
Op maandag 01 juli 2002 19:47 schreef TimMer1981 het volgende:Ik heb ff gekeken, is het soms Control D.C. - Ritmo Dell' Diavolo uit 1992?
quote:En die titelsong heet 'Something To Talk About'. Leuk nummer inderdaad, die clip is ook cool
Op dinsdag 02 juli 2002 21:26 schreef Meril het volgende:[..]
Badly Drawn Boy.
quote:Lasgo - Something
Op woensdag 03 juli 2002 18:20 schreef whiskas het volgende:
Ben een jaar in in het buitenland geweest en daar hoorde ik de hele tijd een nummer met de tekst: "I can see it in your eyes, there is something, something you want to tell me.. I can see it in your eyes. There is something that you hide from me' . Zo ongeveer. Het kan niet anders of het is hier in Nederland ook uitgebracht. Wie weet wie dit zingt???
http://members.brabant.chello.nl/r.boer/hoeheetditnummer.mp3
Daar kun je mijn opgenomen stukje ff beluisteren..
quote:Blue - All rise met de sample van Herb Albert - Rise
Op woensdag 03 juli 2002 19:28 schreef naibr het volgende:
Ik kan maar niet op dat nummer komen van dat nieuwe boyband-achtige groepje. Het nummer begint met het deuntje van Hypnotize van Notorious B.I.G. Hierna zie je ze in een bmw x-serie rijden.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |