Aangezien je er een patio van maakt zou ik de steen kiezen die het meest op de steen lijkt in jullie woonkamer. Goed voor de eenheid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dankEn welke steen zou je kiezen dan?
Hoi Fender,quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:26 schreef Fender75 het volgende:
Van die bestrating ga je denk ik heel snel spijt krijgen. Wij hadden ze, hoe toepasselijk, ook bij onze vorige woning, welke erg lijkt op jullie woning. De bestrating nieuw ziet er gaaf uit, volgend jaar is alles egaal lichtgrijs...
Betonklinkertjes zijn na een paar jaar inderdaad egaal en groen van de alg etc. Gebakken klinkers/natuursteen is veel duurzamer en duurder.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:26 schreef Fender75 het volgende:
Van die bestrating ga je denk ik heel snel spijt krijgen. Wij hadden ze, hoe toepasselijk, ook bij onze vorige woning, welke erg lijkt op jullie woning. De bestrating nieuw ziet er gaaf uit, volgend jaar is alles egaal lichtgrijs...
Kan je mij daarover, evt. per PM, een link oid over sturen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:54 schreef Fender75 het volgende:
Alhoewel je ook gebruikte klinkers kunt kopen, die zijn beter te doen qua prijs. Heb ik nu ook gedaan, 14,- de m2. Moet je wel zelf uitsorteren (leuk werk..), en het ziet er wat rustieker uit zullen we zeggen.
dat had je ook in een PM/DM naar hem kunnen sturenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:27 schreef blomke het volgende:
[..]
Kan je mij daarover, evt. per PM, een link oid over sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef RanTheMan het volgende:
*update
Jeuh! de gemeente is relatief snel geweest. gisteren stonden ze voor mijn deur, om 1 uur, zonder afspraak, tsja dan is er niemand tuisDus telefonisch het huren van de grond afgehandeld.
Helaas mag ik niet zoveel m2 er bij trekken als ik zou willen, maar goed, het wordt toch ongeveer 20m2 er bij en daar zijn we al best blij meeDus komend weekend maar weer eens in de tuin bezig
Dat is een mooie deal, maar de gemeente is allang blij dat ze dat groen niet meer hoeven te onderhouden. Door de hele wijk heen zie dat mensen gemeentegrond gebruiken of huren. De gemeente staat dit al jaren toe en ik kan mij herinneren dat het ook flink toegejuicht werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
Dat is ook zo, maar ik ben er blij mee.. Het is gewoon een symolisch bedrag.. maar ik krijg hierdoor wel 20% meer tuinquote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef loezzie het volgende:
[..]
Dat is een mooie deal, maar de gemeente is allang blij dat ze dat groen niet meer hoeven te onderhouden. Door de hele wijk heen zie dat mensen gemeentegrond gebruiken of huren. De gemeente staat dit al jaren toe en ik kan mij herinneren dat het ook flink toegejuicht werd.
Laat ik beginnen te zeggen dat mn dakgoot zeker 60cm breed is, dus het viel best meequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:02 schreef Teslynd het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze niet blij zijn en zo blijven. Ze voelen zich onvrij. Vanuit het bed of van voor het bed is jullie raam te zien, dus voelen ze zich bekeken. Als je luxaflex ophangt en die sluit als je het raam (daglicht) niet nodig hebt, zullen ze zich beslist beter voelen.
Het is wel een goed idee om ze zelf te laten kijken.
Ik zit wel te gruwen, dat je in de dakgoot stond. Ik weet het, mijn eigen tekortkoming. Er is geen reden om zomaar om te vallen als je ergens staat....
tsja, Mir heeft maar 4 criteria voor alles in het leven:, roze- glimmend - glitters, of wolligquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef pessie het volgende:
Mooie kleur!
En natuurlijk mooie dakkapel... Lekker ruim, hou ik van :p.
Heb jij trouwens een omgevingsvergunning aan moeten vragen aangezien de dakkapellen aan de zijkant van de woningen zijn geplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |