Och ik wil best plakplastic op de ramen plakken en dat weten ze ook, verder zal ik hooguit 1x per week in die ruimte te vinden zijn omdat we de kamer eigenlijk niet nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
En je zult vast wel iets kunnen bedenken samen met de buren waardoor hun privacy niet in het gedrang komt. Mochten jullie verhuizen dan moeten ze met de nieuwe mensen nieuwe afspraken maken. That's life.
Ik kan niet zo moeilijk denken over dat soort dingen omdat ik in de stad woon en je daar nu eenmaal geen heel hoge privacyverwachting kunt hebben. We verhuizen nu naar een rustiger deel van de stad en ik merk dat de buren verschillende verwachtingen hebben. De buren aan de ene kant willen meer openheid dan de buren aan de andere kant, die erg gesteld zijn op hun privacy.
money, money, moneyquote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef RanTheMan het volgende:
een "karwei"tuin? als in gamma en praxis
Ik weet er alles van.. Mijn tuin is nu ongeveer 50m2 maar als ik mijn zin krijg huur ik van de gemeente nog 30m2 er bij en dan wordt het opeens een stuk duurderquote:
goede vragen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:00 schreef Teslynd het volgende:
Wat is dat witgeruite?
Je gaat je tuin betegelen. Wat doe je met het deel dat je van de gemeente wil overnemen? Dat is geen reststrook, die tegenwoordig makkelijk los te krijgen is.
Nou ongeveer de helft van de buren heeft minimaal 1 tot 2 meter extra er gewoon bij getrokken.. Ik wil iets meer, en wil het netjes regelen omdat ik er ook een schuur neer wil zetten. Daarnaast heb ik al een brief gehad dat de gemeente welwillend is om de grond te verhuren, maar dan moest er iemand komen van het stadsdeel kantoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:08 schreef Teslynd het volgende:
Bijvoorbeeld een hoekhuis met een strookje gemeentegroen ernaast. Vroeger moest je veel moeite doen om dat te kunnen kopen. Tegenwoordig wordt het vaak aangeboden. Zo te zien wordt bij jullie de ruimte achter de schuren aangeboden. Staat die schuur er al?
De planten zweven omdat ze op tafel/dressoir gedacht zijn.
tsja, die schuur staat er een beetje vreemd, ze hebben ooit een foutje gemaakt, iedereen heeft een doorgang van 1,5 meter, ik een meter, maar mn schuur is wel 50cm langer/dieperquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef Teslynd het volgende:
Die schuur staat daar raar. Erg smalle doorgang (denk aan grote dingen die er eventueel langs moeten. Je hebt geen zicht op de ruimte erachter. Het is daar een kleine ruimte, waar je eigenlijk alleen nog je fiets kan schoonmaken/repareren. Nou ja, motor misschien, die vraagt meer ruimte.
Bomen moet je zorgvuldig uitzoeken. Denk aan wortelopdruk, aan heel groot worden met verloop van tijd. Ze moeten niet voor niets 2m van de erfscheiding staan.
nope, die is van steen en is geschakeld met die van de buren, dus dat wordt wat lastigquote:
dankquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:55 schreef pessie het volgende:
RTM dat voorstel ziet er erg leuk uit. Aangezien jullie met 2 zijn gewoon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |