Smerig wordt je koffie in iedergeval door die troep!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef LepeltjeCompleta het volgende:
Maakt je koffie pas compleet.
Maakt je koffie lekker heet...?
Hoe ging die slogan ook al weer precies? En heeft iemand een geluidsfragment?
Gezocht maar niet exact zo gevonden.... waar dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef smegmanus het volgende:
Een lepeltje completa in je koffie, maakt je koffie pas compleet. Een lepeltje Completa in je koffie, maakt je koffie pas lekker heet.
Die gekke google toch.
Nee maar ik kreeg zo het liedje in mn hoofd en wist niet meer precies hoe het ging en wilde het toen wetenquote:Op zondag 22 mei 2011 14:01 schreef DeRakker. het volgende:
daar speciaal een account voor aangemaakt?
En Joris driepinterquote:Op zondag 22 mei 2011 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het wachten is op de accountaanmeldingen van users Lewenstein, Lekkeranderslekkerfris en MijnOmaHadEenAnker.
He coolquote:
Die andere reclamespotjes.quote:
en dat spul bestaat nog steeds hoor, volgens mij word het ook vooral door vakantie gangers gebruikt omdat het minder smeert dan koffiemelkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:00 schreef Djeez het volgende:
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders
Ik hou van lekker anders, lekker fris.
Ik hou van bruin, ik hou van wit.
Ik hou van brood waar fris op zit.
Dus was ik steeds op tafel zehet, is lekkere frisse sandwich spread!
echt niet, ik heb completa op tafel staan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Sinds de Senseo er is, is Completa bijna verdwenen.
bijnaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef LepeltjeCompleta het volgende:
[..]
He cool
Toen was het nog Dat lepeltje, later werd het Een, dat weet ik wel zeker toch denk ik....
copycat had wel Dat en het verder ook bijna goed.
Maakt 't pittig en't blijft lekker heet
moest zijn dus
Houdt het pittig en ook lekker heet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |