Zoek op Sabine Vosquote:
Ik ben heel bang voor je als ik jou was zou ik snel motorbloempje hosselen zodat zij hem veranderdquote:
'quote:Ogod. Vandaag economie examen hoping for the best but expecting the worst.
VMBOquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
'
Ja, ze is druk aan het leren. Maar wtf...ze is 16 en doet vwo-examen?
Vroege leerling?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
'
Ja, ze is druk aan het leren. Maar wtf...ze is 16 en doet vwo-examen?
Ooh...quote:
zo impopulair inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef strontboer het volgende:
haha ze heeft maar 447 vrienden, daar ga ik niet aan beginnen
Nee ik zat in de zaal met dat tuig van vmboquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh.... Dacht dat alleen vwo vrijdag economie examen had
.
Ik nam net een slokje van mn ice tea en toen moest ik proestenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik zat in de zaal met dat tuig van vmboer zat er een voor me en achter me
en links van me. rechts was de muur
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik zat in de zaal met dat tuig van vmboer zat er een voor me en achter me
en links van me. rechts was de muur
Tuig dat gaat schreeuwen tijdens de uitlegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Joosterd het volgende:
VMBO tijdens het examen. Het zou verboden moeten worden.
Allemaal Snuf.-acties.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tuig dat gaat schreeuwen tijdens de uitleg
Vraagt wat een woord betekent aan de surveillant
Gewoon een telefoon in hun zak hebben
Geen pen hebben en dan opeens wegrennen om er 1 te halen
Hun petje af moeten doen
Er bijna uit worden gezet omdat ze allemaal arabische termen schreeuwen
Normaal heb ik het niet zo op vmbo-bashes, maar hier moest ik wel om glimlachen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hun petje af moeten doen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hun petje af moeten doen
omg ja ha haquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef Joosterd het volgende:
haha ik heb wel omg vaak de TT gemaakt vandaag.
Ik had ze allemaal een klap verkocht:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hun petje af moeten doen
Het was een hele fucking zwerm van 40 van die proleten ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal een klap verkocht:
[ afbeelding ]
Ik ga je zo klappen geven want dit is niet mijn winkel vriendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal een klap verkocht:
[ afbeelding ]
een kip is geen musquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die link doet het niet eens... dus.
Haar hyves is beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hier wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In dat geval:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het was een hele fucking zwerm van 40 van die proleten ofzo
Vietnam ohnie?quote:
Geloof ik niets van.quote:
Ik faalde als een faalhaasquote:
Eensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan strontboer, beetje twijfelen aan mijn WiA-capaciteiten
Ik heb geen geschiedenisquote:
Ja op d'r Hyves staan meer Heineken foto's jeweet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef strontboer het volgende:
omg omg omg
Sabine Vos fotografie
[ afbeelding ]
Met die inkijk?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wel en ik kan het weten![]()
Wie is nou die chick op die picca van je ?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan strontboer, beetje twijfelen aan mijn WiA-capaciteiten
Ik zeg 1x "WiAquote:
en je hebt je voorstel ingetrokkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg 1x "WiA" en dan gaan jullie gelijk haten
*Verbreekt alle contacten met DV*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja op d'r Hyves staan meer Heineken foto's jeweet.
Had dat gisteren toch gezegdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wel en ik kan het weten![]()
Wie is nou die chick op die picca van je ?
woordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
E o u enzo zijn dat medeklinkers of klinkers?
Ik heb ook foto's op m'n Hyves met Heinekenquote:
klinkersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
E o u enzo zijn dat medeklinkers of klinkers?
Niet tegen mij gezegdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Had dat gisteren toch gezegd?
Maar dat is de zus van m'n Italiaan (uitwisselingsstudente die dus links op de foto staat)!
VMBO bashen is immer terechtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Normaal heb ik het niet zo op vmbo-bashes, maar hier moest ik wel om glimlachen.
*Zoekt het kruisje*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's op m'n Hyves met Heineken.
Mijn profielfoto is met Heinekenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's op m'n Hyves met Heineken.
Hehequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet tegen mij gezegd![]()
Maar nu weet ik het. Nice!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, van die verheven vwo'ers met rijke ouders. Net zo erg wat mij betreft.
Ooh je bedoelt met je msn? Nou m'n inbox is nog lang niet vol hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
sorry.. ik bedoel.. dat je hebt afgezien van je voorstel naar mij
Ja dat is mijn zusjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe.
Die Anneke hè...is dat nou je zusje?
eens, maar als jij eens ziet wat voor vmbo tuig er hier rondlooptquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, van die verheven vwo'ers met rijke ouders. Net zo erg wat mij betreft.
Je had zo'n beleefd berichtje gestuurd dat het niet meer hoefdequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh je bedoelt met je msn? Nou m'n inbox is nog lang niet vol hoor
jij ben rijke vwo boi?quote:
quote:
snorriequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha enzo is het wel genoeg met persoonsgegeven op de forums te zetten doe dan maar via DM
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Joosterd het volgende:
De jongens vallen op zich mee bij ons daar kan je nog mee lachen... die meisjes zit vol make-up en hebben hoerige kleding aan.
Klopt wel. Soms word je daar wel erg treurig van. Vooral die vmbo'ers met een 'eigen mening', als je begrijpt wat ik bedoel. Denken dat ze het buskruit uit hebben gevonden en met nieuwe inzichten komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:42 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, maar als jij eens ziet wat voor vmbo tuig er hier rondloopt
daar springen de tranen van in me ogen
Met daaronder een spoiler met "jk = just kidding"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je had zo'n beleefd berichtje gestuurd dat het niet meer hoefde
Van Snufquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zeker. Maar dat mocht ik niet zeggen
HJquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet dat ik dat het lekkerste vind, integendeel.
Brand / Warsteiner / HJ
Laatste twee zijn beter jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet dat ik dat het lekkerste vind, integendeel.
Brand / Warsteiner / HJ
Ik ben geen HAVO'erquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Met daaronder een spoiler met "jk = just kidding"
Voor de havo-luitjes: "just kidding" betekent dus dat het een grapje is, dus dat het een lolletje betrof/niet serieus/voor de gein
Z'n zusje?quote:
Hoi, ik ben strontboer. Ik doe VWO en ik ben daarom heel erg stoer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Met daaronder een spoiler met "jk = just kidding"
Voor de havo-luitjes: "just kidding" betekent dus dat het een grapje is, dus dat het een lolletje betrof/niet serieus/voor de gein
Of dat je met een sigaret in je mond en met je handen aanduwend gepijpt wordt door zo'n geile vmbo-slet. Ook wel bazig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
Bij ons op het VMBO heb je petjesvolk (getint en niet getint) en dan heb je die sletjes die allemaal roken.
Enkele ervan zou ik nog wel eenmalig volpompen maar goed
pardon aanvaardquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben geen HAVO'ermaar wel nieuw hier.. dus lees nogal is over iets heen.. pardon voor het ongemak
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Hoi, ik ben strontboer. Ik doe VWO en ik ben daarom heel erg stoer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Joosterd het volgende:
Ik doe Havo. Want voor Vwo moet ik moeituh doen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Joosterd het volgende:
Ik doe Havo. Want voor Vwo moet ik moeituh doen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Hoi, ik ben strontboer. Ik doe VWO en ik ben daarom heel erg stoer.
Impliceren dat gymnasium geen vwo is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik doe VWO, want voor gymnasium moet ik moeituh doen
Gymnasium is ook vwo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik doe VWO, want voor gymnasium moet ik moeituh doen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef leeell het volgende:
ik doe HAVOVWO want WO is toch niets voor mij
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef leeell het volgende:
soberzo heb ik een complete desinteresse in onderwijs
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef AchmedJan het volgende:
Ik doe HAVO want gymnasium en atheneum heb ik al binnen
Ieuwquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
Wij hadden op het kerstgala lauw amstel light bierHet stond 5 uur buiten de koelkast ofzo bij de verwarming. Toen heb ik cola gedronken zoals een echte baas
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bedankt voor dit nieuwe inzicht, helder licht.
graag gedaan.. ik sta altijd klaar om helder licht te brengenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hadden jullie flesjes dan? Wij vers van de tapquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
Wij hadden op het kerstgala lauw amstel light bierHet stond 5 uur buiten de koelkast ofzo bij de verwarming. Toen heb ik cola gedronken zoals een echte baas
aighhht dat rijmpdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Flesjes ja. Debielenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hadden jullie flesjes dan? Wij vers van de tap
Zaklampen zijn handigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
graag gedaan.. ik sta altijd klaar om helder licht te brengen
Je worhj nie vrolijck van duh meestuh Mbo'ersquote:
Straal jij net zo hard als die kindertjes in Japan en Tsjernobyl?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
graag gedaan.. ik sta altijd klaar om helder licht te brengen
Iedereen heeft dat ook echt gekekenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, leuk he. Komt door dat Sinterklaasjournaal. Ben helemaal in de stemming.
Bij ons werd Heineken dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef yosander het volgende:
Bij ons eindexamengala wordt er Hertog Jan geschonken.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Straal jij net zo hard als die kindertjes in Japan en Tsjernobyl?
Ik ben in Tsjernobyl geboren, ik heb geen neus maar wel 3 orenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Straal jij net zo hard als die kindertjes in Japan en Tsjernobyl?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben in Tsjernobyl geboren, ik heb geen neus maar wel 3 oren
Trouwens, bij ons werd er alleen bier, wijn en nog wat andere dingen geserveerd. Flügel vonden ze al te ver gaanquote:
Heb doe picca's bekeken met die chicka'squote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij ons werd Heineken dus.
Profielpicca
idee, niet gekekenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef yosander het volgende:
WAT IS DAT TOCH MET DAT SINTERKLAASJOURNAAL WTFFFFFFF
flugelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Trouwens, bij ons werd er alleen bier, wijn en nog wat andere dingen geserveerd. Flügel vonden ze al te ver gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zoekt dat plaatje waar een wijf op staat met 3 tieten*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben in Tsjernobyl geboren, ik heb geen neus maar wel 3 oren
tieten rijmt helaas niet op geborenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
*Zoekt dat plaatje waar een wijf op staat met 3 tieten*
Geef mij jou hoestdrankquote:
Ik heb eens Jagenmeister pannenkoeken gegetenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef leeell het volgende:
haten op Flugel
maar het beste drankje ooit is natuurlijk Jagenmeister
watquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Ons examenfeest is in een discotheekElk jaar
Vorig jaar examenfeest van het VWO was de eerste keer dat ik echt lam wasMooie herinnering
Jagermeister + Redbull =quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef leeell het volgende:
haten op Flugel
maar het beste drankje ooit is natuurlijk Jagenmeister
Whehehequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Vorig jaar examenfeest van het VWO was de eerste keer dat ik echt lam wasMooie herinnering
Bier wijn cola jus d'orange bij onsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Trouwens, bij ons werd er alleen bier, wijn en nog wat andere dingen geserveerd. Flügel vonden ze al te ver gaan
Hollands trots gaat boven alles.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat ook echt gekekenMaar Dexter zenden ze dan weer niet uit vanavond
Inderdaad. En kenserduurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik drink flugel wel, maar flugel is wel echt een drankje dat desmiley verdient
Dus jij bent in Tsjernobyl geboren? Werken je tieten dan wel naar behoren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
tieten rijmt helaas niet op geboren
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jagermeister + Cheap ass energy drink =
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
OHHHH!!
WIE LEVEN IN HUIZEN DIEP IN DE ZEE??lueken garp jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nog nooit lam daarvoor, wat heb je in je <16 jeugd gedaan dan ?quote:
Behalve dat Sinterklaas niet echt een Hollander isquote:
Goeduhn verbeteringquote:
Moet ik hier serieus antwoord op geven :pquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dus jij bent in Tsjernobyl geboren? Werken je tieten dan wel naar behoren?
Turkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Behalve dat Sinterklaas niet echt een Hollander is
Jus d'orange 35% ouwe. Komt hard aanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bier wijn cola jus d'orange bij ons_!!_!_
Ik ben ook nooit lam geweest hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef leeell het volgende:
[..]
en nog nooit lam daarvoor, wat heb je in je <16 jeugd gedaan dan ?
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus antwoord op geven :p
Niet lam gezopen wat is daar zo raar aan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef leeell het volgende:
[..]
en nog nooit lam daarvoor, wat heb je in je <16 jeugd gedaan dan ?
Ik zal het overwegenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus antwoord op geven :p
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
Net even lekker gerookt. Ik kan het iedereen aanraden. Eerst was ik op school een zero, maar toen ik begon te roken was ik de baas van het schoolplein. Dus ben je onzeker, sta je niet sterk in je schoenen? Steek er eentje op!.
Wijsneusje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Behalve dat Sinterklaas niet echt een Hollander is
Dastan doet vmboquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
Net even lekker gerookt. Ik kan het iedereen aanraden. Eerst was ik op school een zero, maar toen ik begon te roken was ik de baas van het schoolplein. Dus ben je onzeker, sta je niet sterk in je schoenen? Steek er eentje op!.
Bij ons in de kroeg van het examenfeest was het 4 euro voor een bacoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ga godverdomme geen anderhalve euro voor een blikje energy drank betalen
Dit. 16 is daar geen slechte leeftijd voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet lam gezopen wat is daar zo raar aan?
trollquote:
wel uniek "hierzo" danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
heb vandaag kkveel camel gerooktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
Ieeell lag op zijn 15e elk weekend al in de goot. Though life jeweet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan van mij ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ok..
volgens flitsflikker moet het wel..
Je hebt gelijk maar maar in Cafe's krijg je wel Redbull thuis gewoon die goedkope chemische shit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ga godverdomme geen anderhalve euro voor een blikje energy drank betalen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
troll
[..]
wel uniek "hierzo" dan
[..]
heb vandaag kkveel camel gerookt
kkchill
14 voor het eerstquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ieeell lag op zijn 15e elk weekend al in de goot. Though life jeweet.
En waar woont leelll dan? Twente?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
troll
[..]
wel uniek "hierzo" dan
[..]
heb vandaag kkveel camel gerookt
kkchill
Valt nog mee dan. 4 muntjes voor een baco is tegenwoordig niet eens raar meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij ons in de kroeg van het examenfeest was het 4 euro voor een baco
alles buiten de randstadquote:
Though life zetten en thug life bedoelenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ieeell lag op zijn 15e elk weekend al in de goot. Though life jeweet.
Pardon meneerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben niet Flitsflikker.
En don't ask me on de straat
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Though life zetten en thug life bedoelen__!
5 euro voor een Baco in een cafe godver.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. 4 muntjes voor een baco is tegenwoordig niet eens raar meer
nee man, gewoon die clubba en thuis jwzquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef Snuf. het volgende:
Bij 14 jarige dronken shit zie ik echt zo'n keet in Friesland of hoe het buiten de randstad ook mag heten voor me
Sommige kroegen waar ik wel 's kom beginnen dat soort drankje's pas bij 5 euro nog watquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij ons in de kroeg van het examenfeest was het 4 euro voor een baco
Iedereen kijken achter de raampjes vol bewondering naar die jongen die lak heeft aan gezondheid en de regels aan zijn laars lapt. Die rebel is zo stoer, die overtreft niemand.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef AchmedJan het volgende:
Dastan staat in zijn eentje op het schoolplein te roken
4.80 hierzo altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
5 euro voor een Baco in een cafe godver.
Woon je in Oss?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef leeell het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSS
KANKERLUL
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen kijken achter de raampjes vol bewondering naar die jongen die lak heeft aan gezondheid en de regels aan zijn laars lapt. Die rebel is zo stoer, die overtreft niemand.
deze manquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen kijken achter de raampjes vol bewondering naar die jongen die lak heeft aan gezondheid en de regels aan zijn laars lapt. Die rebel is zo stoer, die overtreft niemand.
Moet dat nou..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef leeell het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSS
KANKERLUL
1 muntje = >1 euro toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. 4 muntjes voor een baco is tegenwoordig niet eens raar meer
neejoh, Leidenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Woon je in Oss?ik ga er volgend jaar heen denk ik als Sparta speelt, kom ik met mijn Sparta homies wel even wat drinken
Doe dan gewoon 5 euro. geen wisselgeldquote:
ik zal wel weer gematigd doenquote:
De teringquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:56 schreef Joosterd het volgende:
Muntjes zijn bij ons al 2 euro in discotheken...![]()
![]()
1 euroquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
1 muntje = >1 euro toch?
Althans in de kroeg waar mijn andere schoolfeest was.
1,75 hierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:56 schreef Joosterd het volgende:
![]()
Echt zieke shit...quote:
Het was 1,25 of 1,75 me dunkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
1 euroCheapass shit. Hier zit het rond de 1.75-1.80 euro
eens, moet weer ff halen, ben leegquote:
Moet je eens op feesten komen, betaal je richting de drie euro voor muntjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:56 schreef Joosterd het volgende:
![]()
Ook goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:57 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, moet weer ff halen, ben leeg
alleen nog pakje van nelle over
Wel veel WiA gedaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
Ik geef het op. Ik heb geen zin meer, dus hoi.
Hoiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
Ik geef het op. Ik heb geen zin meer, dus hoi.
idd, vandaag weer kkveel op werkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook goed.![]()
Ik loop ook constant leeg.Mijn geld, wat doen ze.
Teering moeilijk vakquote:
En dat heeft effect omdat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet echt veel uitgevoerd, maar ik heb een nieuw plannetje. Vroeg naar bed en vroeg opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |