quote:
snorriequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha enzo is het wel genoeg met persoonsgegeven op de forums te zetten doe dan maar via DM
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Joosterd het volgende:
De jongens vallen op zich mee bij ons daar kan je nog mee lachen... die meisjes zit vol make-up en hebben hoerige kleding aan.
Klopt wel. Soms word je daar wel erg treurig van. Vooral die vmbo'ers met een 'eigen mening', als je begrijpt wat ik bedoel. Denken dat ze het buskruit uit hebben gevonden en met nieuwe inzichten komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:42 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, maar als jij eens ziet wat voor vmbo tuig er hier rondloopt
daar springen de tranen van in me ogen
Met daaronder een spoiler met "jk = just kidding"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je had zo'n beleefd berichtje gestuurd dat het niet meer hoefde
Van Snufquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zeker. Maar dat mocht ik niet zeggen
HJquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet dat ik dat het lekkerste vind, integendeel.
Brand / Warsteiner / HJ
Laatste twee zijn beter jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet dat ik dat het lekkerste vind, integendeel.
Brand / Warsteiner / HJ
Ik ben geen HAVO'erquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Met daaronder een spoiler met "jk = just kidding"
Voor de havo-luitjes: "just kidding" betekent dus dat het een grapje is, dus dat het een lolletje betrof/niet serieus/voor de gein
Z'n zusje?quote:
Hoi, ik ben strontboer. Ik doe VWO en ik ben daarom heel erg stoer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Met daaronder een spoiler met "jk = just kidding"
Voor de havo-luitjes: "just kidding" betekent dus dat het een grapje is, dus dat het een lolletje betrof/niet serieus/voor de gein
Of dat je met een sigaret in je mond en met je handen aanduwend gepijpt wordt door zo'n geile vmbo-slet. Ook wel bazig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
Bij ons op het VMBO heb je petjesvolk (getint en niet getint) en dan heb je die sletjes die allemaal roken.
Enkele ervan zou ik nog wel eenmalig volpompen maar goed
pardon aanvaardquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben geen HAVO'ermaar wel nieuw hier.. dus lees nogal is over iets heen.. pardon voor het ongemak
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Hoi, ik ben strontboer. Ik doe VWO en ik ben daarom heel erg stoer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Joosterd het volgende:
Ik doe Havo. Want voor Vwo moet ik moeituh doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |