flugelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Trouwens, bij ons werd er alleen bier, wijn en nog wat andere dingen geserveerd. Flügel vonden ze al te ver gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zoekt dat plaatje waar een wijf op staat met 3 tieten*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben in Tsjernobyl geboren, ik heb geen neus maar wel 3 oren
tieten rijmt helaas niet op geborenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
*Zoekt dat plaatje waar een wijf op staat met 3 tieten*
Geef mij jou hoestdrankquote:
Ik heb eens Jagenmeister pannenkoeken gegetenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef leeell het volgende:
haten op Flugel
maar het beste drankje ooit is natuurlijk Jagenmeister
watquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Ons examenfeest is in een discotheekElk jaar
Vorig jaar examenfeest van het VWO was de eerste keer dat ik echt lam wasMooie herinnering
Jagermeister + Redbull =quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef leeell het volgende:
haten op Flugel
maar het beste drankje ooit is natuurlijk Jagenmeister
Whehehequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Vorig jaar examenfeest van het VWO was de eerste keer dat ik echt lam wasMooie herinnering
Bier wijn cola jus d'orange bij onsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Trouwens, bij ons werd er alleen bier, wijn en nog wat andere dingen geserveerd. Flügel vonden ze al te ver gaan
Hollands trots gaat boven alles.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat ook echt gekekenMaar Dexter zenden ze dan weer niet uit vanavond
Inderdaad. En kenserduurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik drink flugel wel, maar flugel is wel echt een drankje dat desmiley verdient
Dus jij bent in Tsjernobyl geboren? Werken je tieten dan wel naar behoren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
tieten rijmt helaas niet op geboren
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jagermeister + Cheap ass energy drink =
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
OHHHH!!
WIE LEVEN IN HUIZEN DIEP IN DE ZEE??lueken garp jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nog nooit lam daarvoor, wat heb je in je <16 jeugd gedaan dan ?quote:
Behalve dat Sinterklaas niet echt een Hollander isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |