Valt nog mee dan. 4 muntjes voor een baco is tegenwoordig niet eens raar meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij ons in de kroeg van het examenfeest was het 4 euro voor een baco
alles buiten de randstadquote:
Though life zetten en thug life bedoelenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ieeell lag op zijn 15e elk weekend al in de goot. Though life jeweet.
Pardon meneerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben niet Flitsflikker.
En don't ask me on de straat
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Though life zetten en thug life bedoelen__!
5 euro voor een Baco in een cafe godver.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. 4 muntjes voor een baco is tegenwoordig niet eens raar meer
nee man, gewoon die clubba en thuis jwzquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef Snuf. het volgende:
Bij 14 jarige dronken shit zie ik echt zo'n keet in Friesland of hoe het buiten de randstad ook mag heten voor me
Sommige kroegen waar ik wel 's kom beginnen dat soort drankje's pas bij 5 euro nog watquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij ons in de kroeg van het examenfeest was het 4 euro voor een baco
Iedereen kijken achter de raampjes vol bewondering naar die jongen die lak heeft aan gezondheid en de regels aan zijn laars lapt. Die rebel is zo stoer, die overtreft niemand.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef AchmedJan het volgende:
Dastan staat in zijn eentje op het schoolplein te roken
4.80 hierzo altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
5 euro voor een Baco in een cafe godver.
Woon je in Oss?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef leeell het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSS
KANKERLUL
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen kijken achter de raampjes vol bewondering naar die jongen die lak heeft aan gezondheid en de regels aan zijn laars lapt. Die rebel is zo stoer, die overtreft niemand.
deze manquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen kijken achter de raampjes vol bewondering naar die jongen die lak heeft aan gezondheid en de regels aan zijn laars lapt. Die rebel is zo stoer, die overtreft niemand.
Moet dat nou..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef leeell het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSS
KANKERLUL
1 muntje = >1 euro toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. 4 muntjes voor een baco is tegenwoordig niet eens raar meer
neejoh, Leidenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Woon je in Oss?ik ga er volgend jaar heen denk ik als Sparta speelt, kom ik met mijn Sparta homies wel even wat drinken
Doe dan gewoon 5 euro. geen wisselgeldquote:
ik zal wel weer gematigd doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |