quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Prulez het volgende:
[..]
TG heeft in het begin trouwens lekker veel Wiskunde.
Ik zei dat het me dan misschien wél gelukt was. Ben ik dus niet geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHA BEN JE OOK NAAR LEIDEN GEWEEST?
Welke periode?
Oh, jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik zei dat het me dan misschien wél gelukt was. Ben ik dus niet geweestJij wel dus? Wanneer?
Wow, voor welke vakken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Ja, 3x. In maart ergens, en 2x in mei.
Ja, ik!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef examensss het volgende:
hier ook vwo'ers die al 6 weken geen wis a hebben gedaan?
ZAL IK DOEN BAAS. maar ik weet toch niet wanneer je on bentquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand me volgende keer Dm'en bij post nummer 290? Dan kan ik me voorbereiden op de FiPo
De oude grolschfabriek stond in Groenloquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar hou kun jij in de achterhoek bij de oude grolschfabriek wonen?
Deze jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef examensss het volgende:
hier ook vwo'ers die al 6 weken geen wis a hebben gedaan?
Snufquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand me volgende keer Dm'en bij post nummer 290? Dan kan ik me voorbereiden op de FiPo
Ik ben altijd online maar ik zat net effe te rollen in KLBquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ZAL IK DOEN BAAS. maar ik weet toch niet wanneer je on bent
M&O, eco en wiAquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wow, voor welke vakken?
Als je een 3 hebt voor wisC na zo'n cursus in Leiden faal je wel keihard.
wat voor grolsch onderdeel is destijds dan in enschede afgefikt :s?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De oude grolschfabriek stond in Groenlo
Met die vuurwerkramp bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat voor grolsch onderdeel is destijds dan in enschede afgefikt :s?
Nicequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
M&O, eco en wiA
Maar ik had me ingeschreven in januari ofzo, toen stond ik een 5 voor M&O, 4 voor eco en een 6 voor WiAEn had al betaald enzo, dus dacht ik; ik ga gewoon
Maar heb wel veel aan gehad, dat wel
Dat was vervanging voor die van Groenlo, Maar met de vuurwerkramp is die afgefikt. Dus is er weer een nieuwe gebouwd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat voor grolsch onderdeel is destijds dan in enschede afgefikt :s?
Er was iets groots van grolsch afgefikt, alleen geen idee watquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
Met die vuurwerkramp bedoel je?
tevens: vuurwerk
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Snuf. is een gewaardeerd en een gerespecteerde man. Als je hem aanraakt, krijg je met mij te maken.![]()
Snuf.
ah oke, dat verklaart veelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat was vervanging voor die van Groenlo, Maar met de vuurwerkramp is die afgefikt. Dus is er weer een nieuwe gebouwd.
geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Er was iets groots van grolsch afgefikt, alleen geen idee wat
Nee wij zijn allen uitverkorenenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef Snuf. het volgende:
Hee bij de weg we zijn niet dood matties
Of is dit de Fok hemel
Die heeft iedereen ook pas 2927374 keer gezien schatjequote:
Afgefikt tijdens vuurwerkramp enschede.quote:
L!OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHA IK WIST WAT JIJ DEED OMG OMGOMG PWNEEDDDDDD
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Chai het volgende:
Mei Li Vos weer even terug in de kamer.
[ afbeelding ]
Luek hor dat jij zo een platjen heb en dan zo en zo en andere context plaatst hihi vet garpigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Chai het volgende:
Mei Li Vos weer even terug in de kamer.
[ afbeelding ]
Die foto had ik al gezien ja, stond heel groot in een van onze krantenquote:
Hihi ja ook helemaal zelf gejat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Luek hor dat jij zo een platjen heb en dan zo en zo en andere context plaatst hihi vet garpig
blijft goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die heeft iedereen ook pas 2927374 keer gezien schatje
quote:
quote:De schade aan de Grolsch brouwerij is enorm. De complete gevel is weggevaagd, zodat de enorme lagertanks zichtbaar zijn.
Ja, het moet wel hygiënisch gebeuren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel met mondkapjes, bescherming, handschoenen enzo, want het blijft toch vies :S
quote:
quote:De schade aan de Grolsch brouwerij is enorm. De complete gevel is weggevaagd, zodat de enorme lagertanks zichtbaar zijn.
Na vijf jaar is de diepe indruk die deze ramp op me heeft gemaakt nog niet minder geworden. De angst, de ontreddering, de dreiging van het onbekende - ik heb gezien en gevoeld wat dat met mensen doet.
Ron van der Kolk
13 mei 2005
quote:
Nee bieren is het meervoud van kattenanusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef emzor1994 het volgende:
bieren is dat het meervoud van bier? :p
En een werkwoordquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef emzor1994 het volgende:
bieren is dat het meervoud van bier? :p
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee bieren is het meervoud van kattenanus
biertje op zn tijd is altijd goed (speciaalbier ofc)quote:
Wijn is voor wijvenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vodka is nog altijd de baas.
En anders wijn.
dus jullie houden van nederlandse kattenanussen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee bieren is het meervoud van kattenanus
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
biertje op zn tijd is altijd goed (speciaalbier ofc)
maar sterke drank heeft uiteraard voorkeur
toeee?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
leeell, weet jij trouwens een manier om snel te backuppen? Ik kopieer nu alles naar mijn externe harde schijf, maar de muziek alleen al duurt 19 uur.
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
dus jullie houden van nederlandse kattenanussen?
Ja maar belgische zijn ook wel te doen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
je harddisk is gewoon traagquote:
ok.. weer wat geleerdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar belgische zijn ook wel te doen hoor
Bij mij 500 kb/s.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
kan niet sneller. Bij mij gaat hij ok maar max op 10/20 MBs
komt dan door USB stick, koop eens fatsoenlijk spulquote:
maakt niet veel uitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Das, mss moet je gewoon alles afsluiten, dan gaat het makkelijker.
Jij wil mij weghebben zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Das, mss moet je gewoon alles afsluiten, dan gaat het makkelijker.
Ik heb een mooie externe harde schijf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef leeell het volgende:
[..]
komt dan door USB stick, koop eens fatsoenlijk spul
Ik blijf dat lekker vinden jaquote:
Ik heb het toch gekocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik blijf dat lekker vinden ja
Kocht laatst zo'n fles in de supermarkt voor het chillen. Stop ik die fles in zo'n groentezakje bij de kassa. Kan dat zakje het niet aan, fles kapot, al die troep op de vloer en glasscherven en alles__!
dan is je interne prut ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een mooie externe harde schijf.Van een 1 TB.
Zwaar spul hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Kocht laatst zo'n fles in de supermarkt voor het chillen. Stop ik die fles in zo'n groentezakje bij de kassa. Kan dat zakje het niet aan, fles kapot, al die troep op de vloer en glasscherven en alles__!
Hoax. Jij woont in Twente of de Achterhoek anders drink je niet vrijwillig Grolsch.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef strontboer het volgende:
[..]
Niet in het gebied waar ik woon. Daar is het een hele andere wereld.
Die VR2quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Fotoboek. http://fotoboek.fok.nl/quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Fobo, help me even??ik ben nieuw he
mwoah 15 mb/s moet toch de grootste prut dingen wel lukken toch?quote:
Ja dat zal het zijn, stiekem kon het zakje het makkelijk aanquote:
Smirnov ice is fucking baasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, het fijne weet ik er niet van. Hij blijft hangen op 568 kb/s.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah 15 mb/s moet toch de grootste prut dingen wel lukken toch?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Smirnov ice is fucking baas
Al die haters die altijd gaan zeggen smirnov ice dit dat zus zo niet baas blablaik ben gay zie mij smirnov haten zus zo die do dit dat
ja, ik had een crappy externe en 10 was zeker wel te doen vanaf een oude kutlaptopquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah 15 mb/s moet toch de grootste prut dingen wel lukken toch?
TWENTE!!!1111 NIET ACHTERHOEK!!!1111!!11quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoax. Jij woont in Twente of de Achterhoek anders drink je niet vrijwillig Grolsch.
dankuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
die emzor is echt een slechte troll trouwens
Dat is zonde. Allemaal zorgvuldig geript van geleende bibliotheekcd'tjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
Of simpele oplossing: je verwijdert alle muziek.
Ik wil je anders wel een snelcursus Fok! geven. Ik zeg volgende week vrijdag 20 uur bij jou thuis? ^^quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
omdat.. ik geen idee heb hoe dat moet :p moet ik nog maar eens uitzoeken
Als je 20 uur bij haar gaat zitten is niet handig he... heb je nog maar 4 uur om te slapen enzulks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel een snelcursus Fok! geven. Ik zeg volgende week vrijdag 20 uur bij jou thuis? ^^
heb je niet per ongeluk in USB1 aansluiting ofzo ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, het fijne weet ik er niet van. Hij blijft hangen op 568 kb/s.
haha :p ik zal het voorstel overwegenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel een snelcursus Fok! geven. Ik zeg volgende week vrijdag 20 uur bij jou thuis? ^^
ben jij 16 of 17 geile slet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef emzor1994 het volgende:
Ik moet toch ergens die forum taal van jullie leren hedus sorry als ik een troll ben
Eerst maar een fobo makenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef emzor1994 het volgende:
Ik moet toch ergens die forum taal van jullie leren hedus sorry als ik een troll ben
is goed BaasDquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef emzor1994 het volgende:
mg ick je msenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef emzor1994 het volgende:
wat is dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
heb je niet per ongeluk in USB1 aansluiting ofzo ?
Help me ffquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je 20 uur bij haar gaat zitten is niet handig he... heb je nog maar 4 uur om te slapen enzulks.
oude USB, vaak aangetroffen in oude computersquote:
Alweerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
haha :p ik zal het voorstel overwegen
Je zei: vrijdag 20 uur bij jou hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo oud is ie niet. Twee jaar of zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
oude USB, vaak aangetroffen in oude computers
Ik denk dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dastan heeft gewoon een miljoen virussen die het allemaal vertragen :l
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik zal je voorstel overwegen :pquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
Emzor ik heb pas 1 vriendin wil je afspreken?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
20 uur.. jij bedoelt 8 uur s' avonds..
hij dacht 20 uur lang
HAHA DASTAN IS ONZEKER OVER ZIJN SEXUALITEITquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
Ik had die film Never Say Never van Justin Bieber gedownload () Maar die was nog helemaal niet uit en sindsdien is het begonnen. Ik denk dat dat een virus was.
WAAROM NEE SERIEUS WAAROMquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
Ik had die film Never Say Never van Justin Bieber gedownload () Maar die was nog helemaal niet uit en sindsdien is het begonnen. Ik denk dat dat een virus was.
justin_bieber.exe?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
Justin Bieber.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
waarschijnlijk gewoon fake torrentquote:
... waaromquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
je heb zeker vanaf TPB ?quote:
Niet zeker weten of je pc geïnfecteerd is of nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
Omgquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
alsof je een exe gaat downloadenquote:
Applequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
Zo en zo geen Apple computer hebben_!_!_!!
als je het alleen uitpakt zonder te installeren is er niet veel aan de handquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik wist dat toch niet, het was ingepakt als zip
naïef jongetjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik wist dat toch niet, het was ingepakt als zip
is wel een goed idee eigenlijk!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Heb je dit onder je ctrl v staan ofzo
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
als je het alleen uitpakt zonder te installeren is er niet veel aan de hand
Ik heb 'm per ongeluk wel uitgepakt, maar niet op geklikt.quote:
Omdat de examenbundel niets anders is dan bij elkaar gezochte rotzooi van het interwebzzzquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef AchmedJan het volgende:
WAAROM STAAT DIE SAMENVATTING DIE IN DE EXABUNDEL STAAT OOK GEWOON OP INTERNET![]()
![]()
![]()
maybequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij voor elkaar gemaakt
Bowah.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Examenbundel = allemaal oude examens die je ook gewoon op internet kunt vinden + allemaal domme uitleg die je er op het examen toch niet bij krijgt
Hoezo niet? Bij mc-vragen moet je ook een uitleg geven hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Examenbundel = allemaal oude examens die je ook gewoon op internet kunt vinden + allemaal domme uitleg die je er op het examen toch niet bij krijgt
><quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
* Flitskikker raakt emzor1994 aan
mc wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bij mc-vragen moet je ook een uitleg geven hoor![]()
Heb je er wat aan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bowah.Ik heb voor alle vakken eentje aangeschaft.
Nee.quote:
Dacht ik al. Voor Nederlands kregen we 'm via school, was wel handig inderdaad. Voor de rest lijkt het me nogal tegenvallen iddquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Alleen Nederlands wel, want dat bespaart mij inkt en papier.
Geschiedenis redelijk.
Wiskunde ook gebruikt.
Voor de rest__________!
Jij mag nog helemaal geen examen doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
<3 soms, xd eigenlijk niet.. en ^^ ook nauwelijks.. zijn mijn emoticons irritant ofzo?
Niet irritant, wel apart omdat ze niet corresponderen met een illustratie zoalsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
<3 soms, xd eigenlijk niet.. en ^^ ook nauwelijks.. zijn mijn emoticons irritant ofzo?
hoezo niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal geen examen doen
Ti3p YiJ O0k iN BReeEEZeRRSl3TjES-TaaL?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ja ik moet nog ff wennen, ben gewoon mijn eigen dingetjes gewend van msnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet irritant, wel apart omdat ze niet corresponderen met een illustratie zoalsof
dat wel doen.
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En waarom is haar fobo zo saaiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
Waarom zit die geile Dromenvangertje trouwens niet in EXA?
Mag ick je msnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ja ik moet nog ff wennen, ben gewoon mijn eigen dingetjes gewend van msn
Je MSN? Vertelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ja ik moet nog ff wennen, ben gewoon mijn eigen dingetjes gewend van msn
Ze leert zich vast rot. Spamm gewoon haar FB onder.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
Waarom zit die geile Dromenvangertje trouwens niet in EXA?
Ik heb haar op hyves en MSNquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze leert zich vast rot. Spamm gewoon haar FB onder.
Hou je muis over mijn naam. Rechtsboven verschijnen icoontjes. Kies dan "Stuur Flitskikker een direct message"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat geven.. via privebericht ofzo?
Nee dat kan tijdelijk niet. Heeft te maken met onderhoud van Fok! ofzo. Als je het hier plaatst is het goed genoegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat geven.. via privebericht ofzo?
>_<quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef Saturos het volgende:
Wel een retarded gezicht als je erover nadenkt, die ><. Wat the fuck moet dat voorstellen?
Wat doe jequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hou je muis over mijn post. Rechtsboven verschijnen icoontjes. Kies dan "Stuur Flitskikker een direct message"
link pl0xquote:
Geef die in een direct message.quote:
Als je een neger bent aan het klonen op de wc en hij wil het land niet uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef Saturos het volgende:
[..]
En in welke situatie trek je zo'n gezicht?
Te simpelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faalhaasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
Jullie krijgen NIET het nummer van DV
Jullie krijgen NIET de hyves van DV
Jullie krijgen NIET de MSN van DV
En jullie krijgen al helemaal niet bikini pics van DV![]()
(Die ik ergens op deze computer had staan maar kwijt ben geraakt, volgns mij heb ik ze per ongeluk verwijderd)
Dromenvangertje.rarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
FaalhaasBij mij waren ze standaard screensaver of bureaublad achtergrond geworden
Vrienden (0)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
http://dromenvangertje.hyves.nl => Sabine Vos => PROFIT!!!
Ik heb geile smsjes van DV die eindigen met xxquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
Jonguh haar foto's waren veel lekkorder hier heeft ze er geen 1.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
Zie stap 2.quote:
Goedenavond Emzor1994quote:
ninja editquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb geile smsjes van DV die eindigen met xx
DAT BEGRIJP IK OOK WELquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
niet linkshandig of politiek links![]()
maar links op die foto
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
Goedenavond Emzor1994
Bij nader inzien heb ik toch geen interesse meer. Mijn oprechte excuses voor het ongemak
Hoogachtend,
StrontboerGeen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt voor het beelfde berichtje
Wauwz0rsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef Joosterd het volgende:
Dit is haar http://www.facebook.com/profile.php?id=100000961011481
HOU OP MET DIE SMILEY IK WORD GEKquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Geen probleembedankt voor het beelfde berichtje
Jij leest duidelijk de spoilers nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Geen probleembedankt voor het beelfde berichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |