Ja maar belgische zijn ook wel te doen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
dus jullie houden van nederlandse kattenanussen?
je harddisk is gewoon traagquote:
ok.. weer wat geleerdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar belgische zijn ook wel te doen hoor
Bij mij 500 kb/s.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
kan niet sneller. Bij mij gaat hij ok maar max op 10/20 MBs
komt dan door USB stick, koop eens fatsoenlijk spulquote:
maakt niet veel uitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Das, mss moet je gewoon alles afsluiten, dan gaat het makkelijker.
Jij wil mij weghebben zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Das, mss moet je gewoon alles afsluiten, dan gaat het makkelijker.
Ik heb een mooie externe harde schijf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef leeell het volgende:
[..]
komt dan door USB stick, koop eens fatsoenlijk spul
Ik blijf dat lekker vinden jaquote:
Ik heb het toch gekocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik blijf dat lekker vinden ja
Kocht laatst zo'n fles in de supermarkt voor het chillen. Stop ik die fles in zo'n groentezakje bij de kassa. Kan dat zakje het niet aan, fles kapot, al die troep op de vloer en glasscherven en alles__!
dan is je interne prut ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een mooie externe harde schijf.Van een 1 TB.
Zwaar spul hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Kocht laatst zo'n fles in de supermarkt voor het chillen. Stop ik die fles in zo'n groentezakje bij de kassa. Kan dat zakje het niet aan, fles kapot, al die troep op de vloer en glasscherven en alles__!
Hoax. Jij woont in Twente of de Achterhoek anders drink je niet vrijwillig Grolsch.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef strontboer het volgende:
[..]
Niet in het gebied waar ik woon. Daar is het een hele andere wereld.
Die VR2quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Fotoboek. http://fotoboek.fok.nl/quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Fobo, help me even??ik ben nieuw he
mwoah 15 mb/s moet toch de grootste prut dingen wel lukken toch?quote:
Ja dat zal het zijn, stiekem kon het zakje het makkelijk aanquote:
Smirnov ice is fucking baasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, het fijne weet ik er niet van. Hij blijft hangen op 568 kb/s.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah 15 mb/s moet toch de grootste prut dingen wel lukken toch?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Smirnov ice is fucking baas
Al die haters die altijd gaan zeggen smirnov ice dit dat zus zo niet baas blablaik ben gay zie mij smirnov haten zus zo die do dit dat
ja, ik had een crappy externe en 10 was zeker wel te doen vanaf een oude kutlaptopquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah 15 mb/s moet toch de grootste prut dingen wel lukken toch?
TWENTE!!!1111 NIET ACHTERHOEK!!!1111!!11quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoax. Jij woont in Twente of de Achterhoek anders drink je niet vrijwillig Grolsch.
dankuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
die emzor is echt een slechte troll trouwens
Dat is zonde. Allemaal zorgvuldig geript van geleende bibliotheekcd'tjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
Of simpele oplossing: je verwijdert alle muziek.
Ik wil je anders wel een snelcursus Fok! geven. Ik zeg volgende week vrijdag 20 uur bij jou thuis? ^^quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
omdat.. ik geen idee heb hoe dat moet :p moet ik nog maar eens uitzoeken
Als je 20 uur bij haar gaat zitten is niet handig he... heb je nog maar 4 uur om te slapen enzulks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel een snelcursus Fok! geven. Ik zeg volgende week vrijdag 20 uur bij jou thuis? ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |