quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Prulez het volgende:
[..]
TG heeft in het begin trouwens lekker veel Wiskunde.
Ik zei dat het me dan misschien wél gelukt was. Ben ik dus niet geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHA BEN JE OOK NAAR LEIDEN GEWEEST?
Welke periode?
Oh, jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik zei dat het me dan misschien wél gelukt was. Ben ik dus niet geweestJij wel dus? Wanneer?
Wow, voor welke vakken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Ja, 3x. In maart ergens, en 2x in mei.
Ja, ik!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef examensss het volgende:
hier ook vwo'ers die al 6 weken geen wis a hebben gedaan?
ZAL IK DOEN BAAS. maar ik weet toch niet wanneer je on bentquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand me volgende keer Dm'en bij post nummer 290? Dan kan ik me voorbereiden op de FiPo
De oude grolschfabriek stond in Groenloquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar hou kun jij in de achterhoek bij de oude grolschfabriek wonen?
Deze jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef examensss het volgende:
hier ook vwo'ers die al 6 weken geen wis a hebben gedaan?
Snufquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand me volgende keer Dm'en bij post nummer 290? Dan kan ik me voorbereiden op de FiPo
Ik ben altijd online maar ik zat net effe te rollen in KLBquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ZAL IK DOEN BAAS. maar ik weet toch niet wanneer je on bent
M&O, eco en wiAquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wow, voor welke vakken?
Als je een 3 hebt voor wisC na zo'n cursus in Leiden faal je wel keihard.
wat voor grolsch onderdeel is destijds dan in enschede afgefikt :s?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De oude grolschfabriek stond in Groenlo
Met die vuurwerkramp bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat voor grolsch onderdeel is destijds dan in enschede afgefikt :s?
Nicequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
M&O, eco en wiA
Maar ik had me ingeschreven in januari ofzo, toen stond ik een 5 voor M&O, 4 voor eco en een 6 voor WiAEn had al betaald enzo, dus dacht ik; ik ga gewoon
Maar heb wel veel aan gehad, dat wel
Dat was vervanging voor die van Groenlo, Maar met de vuurwerkramp is die afgefikt. Dus is er weer een nieuwe gebouwd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat voor grolsch onderdeel is destijds dan in enschede afgefikt :s?
Er was iets groots van grolsch afgefikt, alleen geen idee watquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
Met die vuurwerkramp bedoel je?
tevens: vuurwerk
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Snuf. is een gewaardeerd en een gerespecteerde man. Als je hem aanraakt, krijg je met mij te maken.![]()
Snuf.
ah oke, dat verklaart veelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat was vervanging voor die van Groenlo, Maar met de vuurwerkramp is die afgefikt. Dus is er weer een nieuwe gebouwd.
geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Er was iets groots van grolsch afgefikt, alleen geen idee wat
Nee wij zijn allen uitverkorenenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef Snuf. het volgende:
Hee bij de weg we zijn niet dood matties
Of is dit de Fok hemel
Die heeft iedereen ook pas 2927374 keer gezien schatjequote:
Afgefikt tijdens vuurwerkramp enschede.quote:
L!OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHA IK WIST WAT JIJ DEED OMG OMGOMG PWNEEDDDDDD
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Chai het volgende:
Mei Li Vos weer even terug in de kamer.
[ afbeelding ]
Luek hor dat jij zo een platjen heb en dan zo en zo en andere context plaatst hihi vet garpigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Chai het volgende:
Mei Li Vos weer even terug in de kamer.
[ afbeelding ]
Die foto had ik al gezien ja, stond heel groot in een van onze krantenquote:
Hihi ja ook helemaal zelf gejat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Luek hor dat jij zo een platjen heb en dan zo en zo en andere context plaatst hihi vet garpig
blijft goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die heeft iedereen ook pas 2927374 keer gezien schatje
quote:
quote:De schade aan de Grolsch brouwerij is enorm. De complete gevel is weggevaagd, zodat de enorme lagertanks zichtbaar zijn.
Ja, het moet wel hygiënisch gebeuren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel met mondkapjes, bescherming, handschoenen enzo, want het blijft toch vies :S
quote:
quote:De schade aan de Grolsch brouwerij is enorm. De complete gevel is weggevaagd, zodat de enorme lagertanks zichtbaar zijn.
Na vijf jaar is de diepe indruk die deze ramp op me heeft gemaakt nog niet minder geworden. De angst, de ontreddering, de dreiging van het onbekende - ik heb gezien en gevoeld wat dat met mensen doet.
Ron van der Kolk
13 mei 2005
quote:
Nee bieren is het meervoud van kattenanusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef emzor1994 het volgende:
bieren is dat het meervoud van bier? :p
En een werkwoordquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef emzor1994 het volgende:
bieren is dat het meervoud van bier? :p
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee bieren is het meervoud van kattenanus
biertje op zn tijd is altijd goed (speciaalbier ofc)quote:
Wijn is voor wijvenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vodka is nog altijd de baas.
En anders wijn.
dus jullie houden van nederlandse kattenanussen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee bieren is het meervoud van kattenanus
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
biertje op zn tijd is altijd goed (speciaalbier ofc)
maar sterke drank heeft uiteraard voorkeur
toeee?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
leeell, weet jij trouwens een manier om snel te backuppen? Ik kopieer nu alles naar mijn externe harde schijf, maar de muziek alleen al duurt 19 uur.
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
dus jullie houden van nederlandse kattenanussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |