Ze leert zich vast rot. Spamm gewoon haar FB onder.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
Waarom zit die geile Dromenvangertje trouwens niet in EXA?
Ik heb haar op hyves en MSNquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze leert zich vast rot. Spamm gewoon haar FB onder.
Hou je muis over mijn naam. Rechtsboven verschijnen icoontjes. Kies dan "Stuur Flitskikker een direct message"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat geven.. via privebericht ofzo?
Nee dat kan tijdelijk niet. Heeft te maken met onderhoud van Fok! ofzo. Als je het hier plaatst is het goed genoegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat geven.. via privebericht ofzo?
>_<quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef Saturos het volgende:
Wel een retarded gezicht als je erover nadenkt, die ><. Wat the fuck moet dat voorstellen?
Wat doe jequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hou je muis over mijn post. Rechtsboven verschijnen icoontjes. Kies dan "Stuur Flitskikker een direct message"
link pl0xquote:
Geef die in een direct message.quote:
Als je een neger bent aan het klonen op de wc en hij wil het land niet uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef Saturos het volgende:
[..]
En in welke situatie trek je zo'n gezicht?
Te simpelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faalhaasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
Jullie krijgen NIET het nummer van DV
Jullie krijgen NIET de hyves van DV
Jullie krijgen NIET de MSN van DV
En jullie krijgen al helemaal niet bikini pics van DV![]()
(Die ik ergens op deze computer had staan maar kwijt ben geraakt, volgns mij heb ik ze per ongeluk verwijderd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |