De val van het communisme is zo slecht nog niet toch?quote:
Nou nou...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef mlg het volgende:
Ik bedoel.. een communiste is ze, dat erkent ze zelf. Dan ben je toch een heel slecht mens, of ben ik nou zo gek?
Als het nou niet uit het toetsenbord kwam van iemand die mensen op basis van een andere ideologie wil onderdrukken....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef mlg het volgende:
Ik bedoel.. een communiste is ze, dat erkent ze zelf. Dan ben je toch een heel slecht mens, of ben ik nou zo gek? Haar wil opleggen aan anderen. Stel je eens voor...
Weet je nog, je mag je nu verdedigen tegen inbrekersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was ook wel een DM waarvan ik zou zeggen.....moet dat nou?
Welke ideologie? Individualisme? Daarmee onderdruk je geen mensen, integendeel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Als het nou niet uit het toetsenbord kwam van iemand die mensen op basis van een andere ideologie wil onderdrukken....
Right. Het betere ellebogenwerk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Welke ideologie? Individualisme? Daarmee onderdruk je geen mensen.
Van Rutte? Das waar ook. Goed dat ik dat weet. Du_ke zeikt altijd over wapens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Weet je nog, je mag je nu verdedigen tegen inbrekers
Waar zijn Vs en Koos en Dotcommunism, straks komt Whiskers nogquote:
quote:
Heb hem het exacte woord niet horen gebruiken vandaag.quote:
Dat eerste zinnetje kan ik even niet plaatsen. Maar anders zei je vaak "mijn vader heeft gezegd......"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb hem het exacte woord niet horen gebruiken vandaag.
Overigens is dat volledig privé.
Ik was je aan het plagen. Je vroeg of hij nog 'iets' heeft gezegd, heb hem het woord 'iets' niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat eerste zinnetje kan ik even niet plaatsen. Maar anders zei je vaak "mijn vader heeft gezegd......"
Vandaar mijn vraag.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik was je aan het plagen. Je vroeg of hij nog 'iets' heeft gezegd, heb hem het woord 'iets' niet horen zeggen.
Dat ook. Ik ga maar weer eens van Fok!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Duidelijk.
Het ligt vast ook aan het latere tijdstip...
Tot ziens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat ook. Ik ga maar weer eens van Fok!
publiceerde een flauwe dm van een andere user en werd prompt gebanned.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef betyar het volgende:
DM's zouden dan ook gewoon openbaar moeten zijn.
Of Ryan.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit Whiskers ooit zal overkomen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Picchia het volgende:
Ik was een keer gebanned voor het posten van tubgirl. Het was de bedoeling om een bloem te posten, die ik op google images had gevonden, maar die site linkte het door.
Ik een heel pleidooi mailen met bewijs waarom de ban onterecht was, krijg ik een simpele mail terug dat ik niet unbanned word als ik denk dat het onterecht is. Sindsdien host ik alle plaatjes die ik vind maar op Tinypic.quote:
Pleidooien worden normaliter linea recta geprullebakkeerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik een heel pleidooi mailen met bewijs waarom de ban onterecht was, krijg ik een simpele mail terug dat ik niet unbanned word als ik denk dat het onterecht is. Sindsdien host ik alle plaatjes die ik vind maar op Tinypic.
Het is 22 mei.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef Tem het volgende:
Het is begonnen
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-uitgebarsten.html
Ligt het luchtveekeer al stil?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef Tem het volgende:
Het is begonnen
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-uitgebarsten.html
quote:Op zondag 22 mei 2011 06:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben voor een permban voor alle extreemlinkse figuren, communisten, PvdA-ers, werkschuwe lulletjes, fuiven inclusief duiven en roddelwijven.
quote:Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef dotCommunism het volgende:
Heuj, volgens mij is mijn ban opgeheven.
Gelukkigquote:Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef dotCommunism het volgende:
Die mag je nog altijd niet gebruiken. Zeker jij niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van Rutte? Das waar ook. Goed dat ik dat weet. Du_ke zeikt altijd over wapens.
Hoeveel % van Fok is dat ?quote:Op zondag 22 mei 2011 06:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben voor een permban voor alle extreemlinkse figuren, communisten, PvdA-ers, werkschuwe lulletjes, fuiven inclusief duiven en roddelwijven.
Waarom was je geband?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef dotCommunism het volgende:
Het posten van een overduidelijke flauwe DM die satirisch bedoeld was en waar beiden geen last van ondervonden.quote:
Aha, oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het posten van een overduidelijke flauwe DM die satirisch bedoeld was en waar beiden geen last van ondervonden.
Goedemorgen libertariërquote:
Ja maar, DE VVD VERKOOPT HAAR ZIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!UITROEPTEKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:42 schreef Reya het volgende:
Een weinig interessant onderwerp; het betreffende wetsartikel is zo goed als slapend. Ik heb er niets tegen als het verdwijnt, maar ik zou het niet als een onderwerp dat ook maar enig belang heeft beschouwen.
Laten we ook wel wezen dat D66 met kereltje Pechtold aan kop niet een gunstige houding ten opzichte van het kabinet hebben genomen. Die man kan alleen maar op het kabinet hakken, en dan verdwijnt je sympathie.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
VVD steunt voorstel godslastering niet langer: D66 ziet geste aan SGP
Oh VVD toch
Wellicht. En ik besef ook wel dat het een voorstel van niets is, maar vind het gewoon droevig dat de VVD zich in verschillende bochten wringt om de mannenbroeders te plezieren.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Laten we ook wel wezen dat D66 met kereltje Pechtold aan kop niet een gunstige houding ten opzichte van het kabinet hebben genomen. Die man kan alleen maar op het kabinet hakken, en dan verdwijnt je sympathie.
Wat in dezen vooral mooi is hoe de bekende figuren zich in allerlei bochten en stupide aanvallen wringen om het maar goed te praten of een andere richting op te buigenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Laten we ook wel wezen dat D66 met kereltje Pechtold aan kop niet een gunstige houding ten opzichte van het kabinet hebben genomen. Die man kan alleen maar op het kabinet hakken, en dan verdwijnt je sympathie.
De vraag is wat de conservatieven van de VVD ervoor terugkrijgen. Behalve een stem hier of daar.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. En ik besef ook wel dat het een voorstel van niets is, maar vind het gewoon droevig dat de VVD zich in verschillende bochten wringt om de mannenbroeders te plezieren.
Ik vermoed een stem hier en daar.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De vraag is wat de conservatieven van de VVD ervoor terugkrijgen. Behalve een stem hier of daar.
Ja, maar ik ben echt stom verbaasd hoe D66 zich opstelt, met name Pechtoldje. Liberalisme is belangrijk, en dat is een goede reden om zo snel mogelijk van Pechtoldje af te willen, want dit is geen reclame voor het liberalisme.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. En ik besef ook wel dat het een voorstel van niets is, maar vind het gewoon droevig dat de VVD zich in verschillende bochten wringt om de mannenbroeders te plezieren.
waarom precies?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben echt stom verbaasd hoe D66 zich opstelt, met name Pechtoldje. Liberalisme is belangrijk, en dat is een goede reden om zo snel mogelijk van Pechtoldje af te willen,
Waarom precies?quote:want dit is geen reclame voor het liberalisme.
Uiteraard. Je reageert hetzelfde als Pechtoldje, en dan vraag ik bij mezelf af: snap je de politiek wel?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat in dezen vooral mooi is hoe de bekende figuren zich in allerlei bochten en stupide aanvallen wringen om het maar goed te praten of een andere richting op te buigen
Het is toch logisch dat D66 hierover zeikt? Gebruik maken van de situatie, heet datquote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben echt stom verbaasd hoe D66 zich opstelt, met name Pechtoldje. Liberalisme is belangrijk, en dat is een goede reden om zo snel mogelijk van Pechtoldje af te willen, want dit is geen reclame voor het liberalisme.
Dat leg ik je net uit. Pechtold die kan alleen maar hakken, maar in plaats van dat hij eens even met de belangen van zijn partij bezig is, en mensen overtuigd, gaat hij op mensen en partijen inhakken zonder enig besef van de politieke constructie.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
waarom precies?
[..]
Waarom precies?
Oh, hoe het binnen de partij gaat heb ik geen weet van, dat zou best waar kunnen zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat leg ik je net uit. Pechtold die kan alleen maar hakken, maar in plaats van dat hij eens even met de belangen van zijn partij bezig is, en mensen overtuigd, gaat hij op mensen en partijen inhakken zonder enig besef van de politieke constructie.
Alle liberale waarden laten vallen om de SGP en PVV maar te plezieren is wel reclame voor het liberalisme?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben echt stom verbaasd hoe D66 zich opstelt, met name Pechtoldje. Liberalisme is belangrijk, en dat is een goede reden om zo snel mogelijk van Pechtoldje af te willen, want dit is geen reclame voor het liberalisme.
Binnen de partij? We zien toch hetzelfde op tv? Het gaat veel verder dan het oneens zijn, het gaat om dingen van 'hoe kan je met zo'n gek als Wilders samenwerken '? Dat is puberpolitiek, vandaar ook dat men hem volledig voor schut zette bij een politieke bijeenkomst door hem 'kereltje Pechtold' te noemen, en zelfs de linksen dubbel lagen.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Oh, hoe het binnen de partij gaat heb ik geen weet van, dat zou best waar kunnen zijn.
Ja, vind je het gek, hij voert oppositie, dan mag je het geloof ik met een partij oneens zijn en daar wat van zeggen(lijkt mij)
Je bent goed grappig bezig vandaagquote:Op zondag 22 mei 2011 11:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Uiteraard. Je reageert hetzelfde als Pechtoldje, en dan vraag ik bij mezelf af: snap je de politiek wel?
Als D66 een beetje normaal was en bereid was om samen te werken, dan hadden ze de steun van de SGP niet nodig gehad.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle liberale waarden laten vallen om de SGP en PVV maar te plezieren is wel reclame voor het liberalisme?
Dat vind ik bij Wilders niet meer dan begrijpelijk, maar ik snap je ergens welquote:Op zondag 22 mei 2011 11:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Binnen de partij? We zien toch hetzelfde op tv? Het gaat veel verder dan het oneens zijn, het gaat om dingen van 'hoe kan je met zo'n gek als Wilders samenwerken '?
Hm, vind het flauwe humor. Dion Graus brengt me sneller aan het lachenquote:Dat is puberpolitiek, vandaar ook dat men hem volledig voor schut zette bij een politieke bijeenkomst door hem 'kereltje Pechtold' te noemen, en zelfs de linksen dubbel lagen.
Ik heb Pechtoldje meermaals gehoord over compromissen die de PVV met de VVD heeft gesloten, maar kereltje Pechtold de VVD er op aanspreekt, hoe ze hier mee akkoord konden gaan. Dan snap je simpelweg de politiek en compromissen niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent goed grappig bezig vandaag.
Heb je nog andere naamsverbasteringen in de aanbieding om je 'argumenten' kracht bij te zetten?
Ik zou het geen humor noemen, maar cynisme.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Wilders niet meer dan begrijpelijk, maar ik snap je ergens wel
[..]
Hm, vind het flauwe humor. Dion Graus brengt me sneller aan het lachen
Bij goede voorstellen is D66 gewoon bereid mee te werken. Maar door de gedoogconstructie met de PVV zit dat er veelal gewoon niet in.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Als D66 een beetje normaal was en bereid was om samen te werken, dan hadden ze de steun van de SGP niet nodig gehad.
Ook goedquote:Op zondag 22 mei 2011 11:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou het geen humor noemen, maar cynisme.
Als D66 veel waarde hechtte aan het liberalisme, dan hadden ze water bij de wijn gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij goede voorstellen is D66 gewoon bereid mee te werken. Maar door de gedoogconstructie met de PVV zit dat er veelal gewoon niet in.
Het is hilarisch hoe je probeert daar D66 de schuld van te geven, dat moet ik je nageven
Aha en dan mag de VVD niet aanvallen op dat ze aan het draaien zijn op een onderwerp?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb Pechtoldje meermaals gehoord over compromissen die de PVV met de VVD heeft gesloten, maar kereltje Pechtold de VVD er op aanspreekt, hoe ze hier mee akkoord konden gaan. Dan snap je simpelweg de politiek en compromissen niet.
Of juist de VVD. Die partij heeft een bizarre keuze gemaakt door boven alles met de PVV samen te willen werken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Als D66 veel waarde hechtte aan het liberalisme, dan hadden ze water bij de wijn gedaan.
Van de VVD valt ook genoeg te zeggen. Ik heb niet een bepaalde verbintenis met een politieke partij, dat is politieke autisme. Ik zie dat je in de verdediging schiet omdat je geliefde puberpartij met studenten stemvee wordt afgekraakt. Stop dus maar met dat gejank.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of juist de VVD. Die partij heeft een bizarre keuze gemaakt door boven alles met de PVV samen te willen werken.
Je pogingen daar D66 de schuld van te geven zijn echt leuk maar ze slaan nergens op natuurlijk
Had dat nou niet gedaanquote:
Knul, je haalt je weer van alles in je hoofd in je hilarische kruistocht om recht te praten wat krom is. Ga daar vooral mee door hoor, het is geweldigquote:Op zondag 22 mei 2011 12:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Van de VVD valt ook genoeg te zeggen. Ik heb niet een bepaalde verbintenis met een politieke partij, dat is politieke autisme. Ik zie dat je in de verdediging schiet omdat je geliefde puberpartij met studenten stemvee wordt afgekraakt. Stop dus maar met dat gejank.
huh wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:09 schreef Monolith het volgende:
Grappig hoe echt die dingen lijken wanneer je wakker wordt.
Ruzie maken over politiek tijdens een avondje stappenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:07 schreef mlg het volgende:
Gisteren mooi ruzie gehad met iemand in de stad. Kerel leek overigens wel op remlof van de foto's
Ik zei dat de PvdA niks bereikt had. Kerel begon volledig te flippen. Ik mooi uitgevallen, en de beste man liep al trillend weg.
Geef je het al op? D66 is een floppartij. Ze hebben ooit wat betekent, nu is het voor waardeloze tienerstudenten met een dromerige en romantische visie op het leven. Jij bent tot aan je huidige leeftijd daar nooit van afgestapt.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Knul, je haalt je weer van alles in je hoofd in je hilarische kruistocht om recht te praten wat krom is. Ga daar vooral mee door hoor, het is geweldig
Ja, vond ik ook wel jammer. Daar was ik dus ook boos over.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ruzie maken over politiek tijdens een avondje stappen
Knul, ik ben helemaal geen aanhanger van een enkele partijquote:Op zondag 22 mei 2011 12:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Geef je het al op? D66 is een floppartij. Ze hebben ooit wat betekent, nu is het voor waardeloze tienerstudenten met een dromerige en romantische visie op het leven. Jij bent tot aan je huidige leeftijd daar nooit van afgestapt.
Aha, ik begrijp dat de VVD de enige fatsoenlijke partij van Nederland is, nietwaar?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Geef je het al op? D66 is een floppartij. Ze hebben ooit wat betekent, nu is het voor waardeloze tienerstudenten met een dromerige en romantische visie op het leven. Jij bent tot aan je huidige leeftijd daar nooit van afgestapt.
Draaien? Schuld geven? Waar ben je mee bezig? Ben jij nooit van gedachte veranderd, 'knul'?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Knul, ik ben helemaal geen aanhanger van een enkele partij. Maar je getier wordt steeds mooier, ga door
!
ik wacht eigenlijk nog even op het moment dat je van deze draai van de VVD de PvdA de schuld gaat geven
klopt, en als zich hoereren aan de SGP dan is dat de schuld van de oppositie.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, ik begrijp dat de VVD de enige fatsoenlijke partij van Nederland is, nietwaar?
Nee, een post verderop kun je ook wel concluderen dat ik dat niet vind.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, ik begrijp dat de VVD de enige fatsoenlijke partij van Nederland is, nietwaar?
Knul, ze gooien een standpunt waar ze jaren actief mee bezig waren overboord om zich te hoereren aan de SGP. Dat mag hoor en de hilarische manier waarop jij dat probeert goed te praten is geweldig maar de VVD zet zichzelf hier gewoon voor schutquote:Op zondag 22 mei 2011 12:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Draaien? Schuld geven? Waar ben je mee bezig? Ben jij nooit van gedachte veranderd, 'knul'?
Jaja, ik las dat je geen verbintenis hebt met een partij. Maar ik vermoed dat ik er niet ver naast zit met mijn eerdere opmerking.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, een post verderop kun je ook wel concluderen dat ik dat niet vind.
Dat betekent dat D66 niks voor de VVD heeft kunnen betekenen, en de SGP wel. Ga maar na waarom de VVD zoveel afstand doet van D66, niet omdat ze allemaal conservatief zijn, maar de waardeloze opstelling van de partij.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
klopt, en als zich hoereren aan de SGP dan is dat de schuld van de oppositie.
natuurlijk knulquote:Op zondag 22 mei 2011 12:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat betekent dat D66 niks voor de VVD heeft kunnen betekenen, en de SGP wel. Ga maar na waarom de VVD zoveel afstand doet van D66, niet omdat ze allemaal conservatief zijn, maar de waardeloze opstelling van de partij.
Nou, we hebben het nog niet over de inhoud gehad. Ik ben het oneens met de VVD. Maar ik wil het punt maken dat D66 alles altijd zo goed weet, maar dat ze niks voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Knul, ze gooien een standpunt waar ze jaren actief mee bezig waren overboord om zich te hoereren aan de SGP. Dat mag hoor en de hilarische manier waarop jij dat probeert goed te praten is geweldig maar de VVD zet zichzelf hier gewoon voor schut
Ik vermoed dat de VVD de voorkeur had voor een samenwerking met D66.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat betekent dat D66 niks voor de VVD heeft kunnen betekenen, en de SGP wel. Ga maar na waarom de VVD zoveel afstand doet van D66, niet omdat ze allemaal conservatief zijn, maar de waardeloze opstelling van de partij.
Aha dus om de aandacht van de kritiek op de VVD af te leiden ga je maar sneu op D66 inhakken, goh apart hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou, we hebben het nog niet over de inhoud gehad. Ik ben het oneens met de VVD. Maar ik wil het punt maken dat D66 alles altijd zo goed weet, maar dat ze niks voor elkaar kunnen krijgen.
Ja, dat denk ik ook. Daarom hebben ze ook hopeloos gefaald.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de VVD de voorkeur had voor een samenwerking met D66.
D66 heeft het kabinet wel degelijk selectief gesteund, onder andere in het Kunduz-dossier, maar bijvoorbeeld ook in de Griekenland-problematiek.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat beweert toch ook niemand? D66 is op bepaalde vlakken ook een kutpartij (referenda, gekozen burgemeester). Maar dat is ook het mooie aan dit alles, ik hoef niet elk punt van de partij te bejubelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou, we hebben het nog niet over de inhoud gehad. Ik ben het oneens met de VVD. Maar ik wil het punt maken dat D66 alles altijd zo goed weet, maar dat ze niks voor elkaar kunnen krijgen.
Voor de verkiezingen was de VVD al heel opzichtig aan het flirten met de PVV hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de VVD de voorkeur had voor een samenwerking met D66.
Ik beoordeel hun houding, hun fractieleider. Pechtold, kom an. Wat is dat voor eerste klas trol hoofd. Een partij die zegt het liberalisme te vertegenwoordigen, moet maar eens beginnen om een normaal 'team' samen te stellen met normale mensen. Anders hoeven ze zichzelf niet als de herders van het liberalisme op te stellen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beweert toch ook niemand? D66 is op bepaalde vlakken ook een kutpartij (referenda, gekozen burgemeester). Maar dat is ook het mooie aan dit alles, ik hoef niet elk punt van de partij te bejubelen.
Dat heeft meer te maken met het gegeven dat de partij eigenlijk niet om de PVV heen kon. Ja, ze kon Wilders wel negeren, maar dat zou de VVD stemmen gaan kosten. Ideologisch gezien vertoont de VVD natuurlijk meer gelijkenissen met D66.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de verkiezingen was de VVD al heel opzichtig aan het flirten met de PVV hoor.
Van mij hoeft dat ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik beoordeel hun houding, hun fractieleider. Pechtold, kom an. Wat is dat voor eerste klas trol hoofd. Een partij die zegt het liberalisme te vertegenwoordigen, moet maar eens beginnen om een normaal 'team' samen te stellen met normale mensen. Anders hoeven ze zichzelf niet als de herders van het liberalisme op te stellen.
Dat geageer van D66 heeft Wilders mede groot gemaakt. Ze gooien hun eigen ruiten in, zoals ik al eerder zei. Dat moeten we niet willen als vertegenwoordigers van het liberalisme.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het gegeven dat de partij eigenlijk niet om de PVV heen kon. Ja, ze kon Wilders wel negeren, maar dat zou de VVD stemmen gaan kosten. Ideologisch gezien vertoont de VVD natuurlijk meer gelijkenissen met D66.
Dat vinden ze zelf kennelijk wel. Ze weten de VVD altijd goed te beoordelen, dus kennelijk zijn zij degenen die het bepalen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat ook niet, eerlijk gezegd.
Het wordt steeds mooier, vanwege het hoofd van Pechtold mag D66 de VVD niet meer inhoudelijk aanvallen op een draaiquote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik beoordeel hun houding, hun fractieleider. Pechtold, kom an. Wat is dat voor eerste klas trol hoofd. Een partij die zegt het liberalisme te vertegenwoordigen, moet maar eens beginnen om een normaal 'team' samen te stellen met normale mensen. Anders hoeven ze zichzelf niet als de herders van het liberalisme op te stellen.
De laatste jaren zijn ze zich ideologisch toch in hoog tempo meer als conservatief op aan het stellen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het gegeven dat de partij eigenlijk niet om de PVV heen kon. Ja, ze kon Wilders wel negeren, maar dat zou de VVD stemmen gaan kosten. Ideologisch gezien vertoont de VVD natuurlijk meer gelijkenissen met D66.
Mwoah, dat valt wel mee, denk ik. Denk dat het overdreven is te stellen dat Pechtold kiezers in de armen van de PVV heeft gejaagdquote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat geageer van D66 heeft Wilders mede groot gemaakt. Ze gooien hun eigen ruiten in, zoals ik al eerder zei. Dat moeten we niet willen als vertegenwoordigers van het liberalisme.
Een achteraf wat rare actie van een FA, ongedaan gemaakt door Remlof.quote:
*mompelt iets over schijn van partijdigheid*quote:Op zondag 22 mei 2011 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een achteraf wat rare actie van een FA, ongedaan gemaakt door Remlof.
Het is heel simpel. D66 heeft zich opgesteld als de 'tegenpartij' van de PVV, dus ze hebben ook de verantwoordelijkheid daarover. In ieder geval is het tegenovergestelde gebeurd, dus D66 is nogmaals één grote flop.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt wel mee, denk ik. Denk dat het overdreven is te stellen dat Pechtold kiezers in de armen van de PVV heeft gejaagd
Remlof staat toch lager in de piramide dan een FA?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zie de toegevoegde waarde er niet van in. De manier waarop een burgemeester nu wordt gekozen, is prima. Raad roept een speciale commissie in het leven, die gaat aan de slag met een profielschets en vervolgens kunnen politici solliciteren. Top.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:26 schreef Dutchnative het volgende:
Koos, waarom ben je tegen een gekozen burgemeester?
Ach mlg, jij weet niet zo goed als ik dat er in Nederland een hoop ontevreden proleten rondlopen. Die hadden de PVV toch wel gevonden, uiteindelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is heel simpel. D66 heeft zich opgesteld als de 'tegenpartij' van de PVV, dus ze hebben ook de verantwoordelijkheid daarover. In ieder geval is het tegenovergestelde gebeurd, dus D66 is nogmaals één grote flop.
In de ideale wereld. Burgemeesterposten zijn typische old boys network posities.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie de toegevoegde waarde er niet van in. De manier waarop een burgemeester nu wordt gekozen, is prima. Raad roept een speciale commissie in het leven, die gaat aan de slag met een profielschets en vervolgens kunnen politici solliciteren. Top.
Als je mensen laat kiezen, dan heb je straks Fransie Bauer als burgemeester.
Als je voor een referendum bent, dan ben je al helemaal van lotje getikt. Je laat Henk en Ingrid toch niet over zulke essentiële dingen beslissen, daarvoor kies je toch vertegenwoordigers van een politieke partij?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie de toegevoegde waarde er niet van in. De manier waarop een burgemeester nu wordt gekozen, is prima. Raad roept een speciale commissie in het leven, die gaat aan de slag met een profielschets en vervolgens kunnen politici solliciteren. Top.
Op die manier. Ja, ach, het is natuurlijk wel democratischer.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook tegen een referendum.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Als je voor een referendum bent, dan ben je al helemaal van lotje getikt. Je laat Henk en Ingrid toch niet over zulke essentiële dingen beslissen, daarvoor kies je toch vertegenwoordigers van een politieke partij?
Blijft een falen van partijen die zeggen er voor 'die' mensen te zijn. Het is ze niet gelukt, en het gebeurd serieus waar dat ze naar een partij overstappen waar nog een taboe over heerst. Dan heb je toch echt hopeloos gefaald.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach mlg, jij weet niet zo goed als ik dat er in Nederland een hoop ontevreden proleten rondlopen. Die hadden de PVV toch wel gevonden, uiteindelijk.
Ten dele. Uiteindelijk moet de raad natuurlijk wel groen licht geven.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In de ideale wereld. Burgemeesterposten zijn typische old boys network posities.
Niks democratischer aan. We kiezen vertegenwoordigers, omdat we zelf niet alle kennis van zaken hebben. Als je dat wel hebt, dan ga je de politiek in of je stopt met zeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Op die manier. Ja, ach, het is natuurlijk wel democratischer.
Dan zullen de mensen vanzelf merken dat dat niks is met Fransie Bauer
Democratischer. Tsja, ik heb nou eenmaal weinig op met dat begripquote:Op zondag 22 mei 2011 12:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Op die manier. Ja, ach, het is natuurlijk wel democratischer.
Dan zullen de mensen vanzelf merken dat dat niks is met Fransie Bauer
Griekenland steunen ís dan ook geld in een bodemloze put gooien.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Democratischer. Tsja, ik heb nou eenmaal weinig op met dat begripEen referendum is ook democratischer, maar ik zit er niet op te wachten. Stel je voor dat je een referendum houdt over Griekenland. Dan had ik de uitslag al kunnen voorspelen.
Volgens mij is D66 er niet voor het proletariaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Blijft een falen van partijen die zeggen er voor 'die' mensen te zijn. Het is ze niet gelukt, en het gebeurd serieus waar dat ze naar een partij overstappen waar nog een taboe over heerst. Dan heb je toch echt hopeloos gefaald.
Of A of wat dan ook, iemand met een kleurtje en niet voorschriftquote:Op zondag 22 mei 2011 12:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Remlof staat toch lager in de piramide dan een FA?
Daarom. Elke stem telt even zwaar, en met een landelijk gemiddeld IQ van 102 moet je niet verwachten dat daar de beste uitkomsten uit komen vallen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Democratischer. Tsja, ik heb nou eenmaal weinig op met dat begripEen referendum is ook democratischer, maar ik zit er niet op te wachten. Stel je voor dat je een referendum houdt over Griekenland. Dan had ik de uitslag al kunnen voorspelen.
Helaas is dat wel zo in toenemende matequote:Op zondag 22 mei 2011 12:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Niks democratischer aan. We kiezen vertegenwoordigers, omdat we zelf niet alle kennis van zaken hebben
Heb je je kopje koffie nog niet gehad?quote:. Als je dat wel hebt, dan ga je de politiek in of je stopt met zeuren.
Ik ben geen expert, maar naar wat ik heb begrepen is geen geld verstrekken nog dommer.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Griekenland steunen ís dan ook geld in een bodemloze put gooien.
Exact.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarom. Elke stem telt even zwaar, en met een landelijk gemiddeld IQ van 102 moet je niet verwachten dat daar de beste uitkomsten uit komen vallen.
Maar niet steunen is ook geen optie.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Griekenland steunen ís dan ook geld in een bodemloze put gooien.
Welke FA kwam hier fuckstralen dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Newsplitter ofzoiets. Sowieso vreemd dat bepaalde nerdjes uit het game forum hier kunnen kutten.quote:
Helaas inderdaad. Hoe dan ook, we verliezen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar niet steunen is ook geen optie.
De verliezen moeten worden beperkt, dat kan het beste door te steunen(voor zover ik weet)quote:
Het gaat niet alleen om Griekenland. Als we de Griekse schulden gaan herstructureren, dan zitten Italië, Spanje en Portugal in de puree. Beter rekken we wat tijd om te zorgen dat die drie landen het (economisch) op een rijtje hebben, en dan kunnen we altijd nog spreken over herstructureren van de Griekse schulden.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Helaas inderdaad. Hoe dan ook, we verliezen.
Ook economen zeggen dat we dit niet moeten doen. Steeds meer landen komen in de problemen; Frankrijk heeft een staatsschuld van 80% van het BBP, deze gaat alleen maar verder stijgen omdat Frankrijk bij elke euro die ze bezuinigen plat ligt.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De geretardeerde zuidelijke broeders moeten dan ook een normaal leefpatroon aan gaan nemen, drie siëstas en nog voor je midlife met pensioen gaan is vragen om problemen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om Griekenland. Als we de Griekse schulden gaan herstructureren, dan zitten Italië, Spanje en Portugal in de puree.
Ja precies, ik heb economisch daarom ook tussen haakjes gezet.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De geretardeerde zuidelijke broeders moeten dan ook een normaal leefpatroon aan gaan nemen, drie siëstas en nog voor je midlife met pensioen gaan is vragen om problemen.
Zou jij het leuk vinden als jij opeens drastisch je leven moet keren? In Griekenland is de omwenteling echt radicaal. Het kost even tijd voordat de mensen daar aan gewend raken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:45 schreef Dutchnative het volgende:
Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar als 'het volk' niet wil bezuinigen dan wordt het tijd dat we onze troepen uit Libië en Afghanistan halen en naar Zuid-Europa verplaatsen
O, dat zal best, maar er heerste daar toch sowieso al een cultuur van staken als ik het goed heb begrepenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als jij opeens drastisch je leven moet keren? In Griekenland is de omwenteling echt radicaal. Het kost even tijd voordat de mensen daar aan gewend raken.
Verkapt miljoenen mensen uitschelden en minachten...Hoe superieur toch weerquote:
3 siesta's per dag in Spanje en Portugal ? Is jouw waarnemingsvermogen wel normaal.quote:moeten dan ook een normaal leefpatroon aan gaan nemen, drie siëstas en nog voor je midlife met pensioen gaan is vragen om problemen.
Hee, daar hebben ze voor gekozen heh.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als jij opeens drastisch je leven moet keren? In Griekenland is de omwenteling echt radicaal. Het kost even tijd voordat de mensen daar aan gewend raken.
De politiek heeft het zelf gecreëerd. Bureaucratie..quote:Op zondag 22 mei 2011 12:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, daar hebben ze voor gekozen heh.
Verrek...hebben "wij" dan troepen in Libië ?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, dat zal best, maar er heerste daar toch sowieso al een cultuur van staken als ik het goed heb begrepen
Leer typen of verdwijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Verrek...hebben "wij" dan troepen in Libië ?
En wat moeten onze legers doen in Griekenland ?
Dictatuur instellen ? Het land 'opbouwen' ?
De protesten neerslaan, al zal dat alleen maar averechts werken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Verrek...hebben "wij" dan troepen in Libië ?
En wat moeten onze legers doen in Griekenland ?
Dictatuur instellen ? Het land 'opbouwen' ?
Nee, elke Europese stemmer heeft hiervoor gekozen, dit is wat jullie willen. Niet zeiken en over een paar jaar weer stemmen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef mlg het volgende:
[..]
De politiek heeft het zelf gecreëerd. Bureaucratie..
Doet me denken aan een leuk topic hier een paar maanden terug:quote:Op zondag 22 mei 2011 12:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, elke Europese stemmer heeft hiervoor gekozen, dit is wat jullie willen. Niet zeiken en over een paar jaar weer stemmen.
Die stelling is ook correct.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leuk topic hier een paar maanden terug:
Als je stemt heb je géén recht om te klagen!
Agos, sorry. Kun je nog wel slapen vannacht?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Verkapt miljoenen mensen uitschelden en minachten...Hoe superieur toch weer
[..]
3 siesta's per dag in Spanje en Portugal ? Is jouw waarnemingsvermogen wel normaal.
Ik zou niet weten waarom, Ja, je hebt zelf geholpen dit te creëren, en als je niet stemt des te meer natuurlijkquote:
In Griekenland moest je wel van alles bieden om überhaupt kans te maken. Het ging daar puur om stemmen werven en niet om kwaliteit regeren.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, elke Europese stemmer heeft hiervoor gekozen, dit is wat jullie willen. Niet zeiken en over een paar jaar weer stemmen.
Zie hier de zwakte van Democratiequote:Op zondag 22 mei 2011 12:53 schreef mlg het volgende:
[..]
In Griekenland moest je wel van alles bieden om überhaupt kans te maken. Het ging daar puur om stemmen werven en niet om kwaliteit regeren.
Diegene die niet stemt heeft die goedkeuring nooit gegeven.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, Ja, je hebt zelf geholpen dit te creëren, en als je niet stemt des te meer natuurlijk
In Spanje gaat het helemaal niet zo. De Spaanse regering kan de staatsschuld goed onder controle houden: de Spaanse staatsschuld is in procenten van het BBP lager dan die van Nederland.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De geretardeerde zuidelijke broeders moeten dan ook een normaal leefpatroon aan gaan nemen, drie siëstas en nog voor je midlife met pensioen gaan is vragen om problemen.
Maar ook geen initiatief genomen die goedkeuring van anderen tegen te gaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Diegene die niet stemt heeft die goedkeuring nooit gegeven.
Ik ook niet. Moeten ze maar een systeem invoeren waarin ik mijn stem ongedaan kan maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Binnen hetzelfde systeem die je eerst hebt goedgekeurd.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar ook geen initiatief genomen die goedkeuring van anderen tegen te gaan.
Oh, 'ze moeten maar'.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ook niet. Moeten ze maar een systeem invoeren waarin ik mijn stem ongedaan kan maken.
Wacht even, ik heb het over de 'wantoestanden' die er volgens sommigen zijn, en jij over het systeemquote:Op zondag 22 mei 2011 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Binnen hetzelfde systeem die je eerst hebt goedgekeurd.
Hangt er ook maar net vanaf naar welke economen je luistert.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:44 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ook economen zeggen dat we dit niet moeten doen. Steeds meer landen komen in de problemen; Frankrijk heeft een staatsschuld van 80% van het BBP, deze gaat alleen maar verder stijgen omdat Frankrijk bij elke euro die ze bezuinigen plat ligt.
Wat wordt de oplossing als Frankrijk in de problemen komt?
Door hier te wonen geef je natuurlijk al je goedkeuring.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jazeker. Ik kies een vertegenwoordiger, en het is mijn taak om dat in de gaten te houden en zonodig te bekritiseren.quote:
Geboren worden is een keuze?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Door hier te wonen geef je natuurlijk al je goedkeuring.
hahaquote:Op zondag 22 mei 2011 13:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Jazeker. Ik kies een vertegenwoordiger, en het is mijn taak om dat in de gaten te houden en zonodig te bekritiseren.
Nee, maar je kan emigreren als je dat wilquote:
Ik denk het toch wel..quote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Agos, sorry. Kun je nog wel slapen vannacht?
Je bent er nog steeds, tenzij je jonger dan 18 jaar bent. Dat idee heb ik ook wel, vooral omdat utopisme een jongerenfantasie is, of autisme.quote:
Jij stemt niet, en jouw stem is dus automatisch naar de VVD gegaan. Moest je maar blanco stemmen, maar daar was je te lui voor.quote:
Ahja, oprotten als je het niet leuk vind, altijd een leuke.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar je kan emigreren als je dat wil
Aangezien je volwassen bent staat het je volledig vrij naar een land te gaan wat een politiek systeem heeft wat je meer bevalt. Je verschuilen achter niet stemmen is natuurlijk vrij zwakjes.quote:
Ik zie ethi nog wel emigreren naar Duitsland als de peilingen daar waarheid blijken.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar je kan emigreren als je dat wil
Duitsland is dan ook gewoon een tof land.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zie ethi nog wel emigreren naar Duitsland als de peilingen daar waarheid blijken.
Ik ben verre van te lui mlg, verre van. Maar als ik niet stem gaat mijn stem nergens heen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij stemt niet, en jouw stem is dus automatisch naar de VVD gegaan. Moest je maar blanco stemmen, maar daar was je te lui voor.
Nee, vanuit idealistische motieven. Beetje triest als je het mij vraagt.quote:
Als jij je niet aan wil passen aan hoe de meerderheid vindt dat dit land geregeerd moet worden, lijkt het mij de beste keuze dat dat handjevol Libertariërs weggaat in plaats van andersom.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahja, oprotten als je het niet leuk vind, altijd een leuke.
Als je dat denkt dan ben je nog dommer dan je overkomt.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben verre van te lui mlg, verre van. Maar als ik niet stem gaat mijn stem nergens heen.
Wat is dat nou voor idioterie man?quote:
Niet meer dan terecht. De PO heeft haar subsidie te danken aan links.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:03 schreef Cerbie het volgende:
De NOS spreidt haar onpartijdigheid weer eens tentoon
http://nos.nl/artikel/242(...)achterkamertjes.html
Ken je het topic 'als je stemt heb je geen recht om te klagen!' nog?quote:
Houd maar op. Sommige ideologische autisten leven in hun eigen waan. Je kunt ertegen zeggen wat je wil, maar die waan houd ze onnozel.quote:
Meneer heeft ook een keer wat opgevangen op het internet...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben voor het non-agressieprincipe en ik stem dus niet.
Sommige mensen hebben principes.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Houd maar op. Sommige ideologische autisten leven in hun eigen waan. Je kunt ertegen zeggen wat je wil, maar die waan houd ze onnozel.
Jazeker, normaal blijven, meedoen met de samenleving. Dat is de principe die ik hanteer.quote:
Je trolltechniekjes werken niet echt op mij, give it up.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Meneer heeft ook een keer wat opgevangen op het internet...
Er is geen enkele partij die je aanspreekt of wat is het? Geen vertrouwen in de politiek? Vertel.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben voor het non-agressieprincipe en ik stem dus niet.
Ik zie werkelijk waar niks waaruit partijdigheid zou blijken. Ik denk dat je iets teveel last van rechtse paranoia begint te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:03 schreef Cerbie het volgende:
Anarchokapitalisme hè.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is geen enkele partij die je aanspreekt of wat is het? Geen vertrouwen in de politiek? Vertel.
Nee, ik val buiten jouw autistische spectrum.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je trolltechniekjes werken niet echt op mij, give it up.
Buitenhof niet gezien? Vorig jaar is de Kieswet veranderd en daarbij heeft men nogal wat steekjes laten vallen waardoor er nu veel restzetels te vergeven zijn in de senaat en "dealen" mogelijk wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:03 schreef Cerbie het volgende:
Koos, je weet toch wel dat ik anarchokapitalist ben? Anders bij dezen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is geen enkele partij die je aanspreekt of wat is het? Geen vertrouwen in de politiek? Vertel.
Ik heb amper tijd gehad om TV te kijken, welke aflevering was het?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Buitenhof niet gezien? Vorig jaar is de Kieswet veranderd en daarbij heeft men nogal wat steekjes laten vallen waardoor er nu veel restzetels te vergeven zijn in de senaat en "dealen" mogelijk wordt.
Iedereen is het er ook wel over eens dat die Kieswet binnen vier jaar gefixt moet worden.
Goedemorgen trouwens.
Had het op zich wel kunnen concluderen uit je postsquote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Koos, je weet toch wel dat ik anarchokapitalist ben? Anders bij dezen.
Wij begrijpen elkaar, boks ouwe!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. De PO heeft haar subsidie te danken aan links.
#20quote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb amper tijd gehad om TV te kijken, welke aflevering was het?
Moggel
*bookmarked*quote:
Ik heb overigens wel gestemd, vroegah.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had het op zich wel kunnen concluderen uit je posts
Als ik nu een biertje drink, kots ik alles weer uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar, boks ouwe!
*Schultenbrau doorschuift*
Waarop?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel gestemd, vroegah.
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik nu een biertje drink, kots ik alles weer uit.
SP toen ik net mocht stemmen, daarna D66 en toen niet meer en als ik nu met een pistool op mijn hoofd zou moeten stemmen zal ik denk ik iets in de richting van D66 doen alhoewel hun extra regeringslaagvoorkeur verwerpelijk is.quote:
Ik heb die kerels nooit gemogenquote:
Ik vond Job goed en Clairy erg vals tegen hem. Geen idee waarom.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Buitenhof niet gezien? Vorig jaar is de Kieswet veranderd en daarbij heeft men nogal wat steekjes laten vallen waardoor er nu veel restzetels te vergeven zijn in de senaat en "dealen" mogelijk wordt.
Iedereen is het er ook wel over eens dat die Kieswet binnen vier jaar gefixt moet worden.
Goedemorgen trouwens.
Natuurlijk, vrouwen vechten van nature al vals. Vraag het maar aan Steve Wilkos.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond Job goed en Clairy erg vals tegen hem. Geen idee waarom.
Daar heb ik dan wel weer zin inquote:
Goede keus.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
SP toen ik net mocht stemmen, daarna D66 en toen niet meer en als ik nu met een pistool op mijn hoofd zou moeten stemmen zal ik denk ik iets in de richting van D66 doen alhoewel hun extra regeringslaagvoorkeur verwerpelijk is.
Same here. Maar ik vind het niet erg als mensen niet stemmen en ze het zo kunnen onderbouwen als Boze_Appel. Als iemand stemt puur uit desinteresse, onwetendheid, luiheid of iets dergelijks is het een ander verhaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:12 schreef remlof het volgende:
Ik heb sinds ik mag stemmen nog nooit niet gestemd. Zelfs toen ik in het buitenland woonde machtigde ik m'n vader om voor me te gaan stemmen.
Ja, ze bleef maar doorzeuren over niet echt terzake doende details. Ik denk dat ze instructies heeft gehad om vooral linkse politici hard aan te pakken.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond Job goed en Clairy erg vals tegen hem. Geen idee waarom.
Mijn buurvrouw was een keer haar stemkaart kwijtgeraaktquote:Op zondag 22 mei 2011 13:17 schreef waht het volgende:
[..]
Same here. Maar ik vind het niet erg als mensen niet stemmen en ze het zo kunnen onderbouwen als Boze_Appel. Als iemand stemt puur uit desinteresse, onwetendheid, luiheid of iets dergelijks is het een ander verhaal.
Geweldigquote:
Ben ik met je eens, niet stemmen mag best, mits het een weloverwogen keuze is.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:17 schreef waht het volgende:
[..]
Same here. Maar ik vind het niet erg als mensen niet stemmen en ze het zo kunnen onderbouwen als Boze_Appel. Als iemand stemt puur uit desinteresse, onwetendheid, luiheid of iets dergelijks is het een ander verhaal.
Zou het? Ze sloeg behoorlijk door. Job bleef keurig, ik had allang een paar steken onder de gordel uitgedeeld.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze bleef maar doorzeuren over niet echt terzake doende details. Ik denk dat ze instructies heeft gehad om vooral linkse politici hard aan te pakken.
Je mag inderdaad zeggen over hem wat hij wil, maar dit is zeker waarquote:Op zondag 22 mei 2011 13:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou het? Ze sloeg behoorlijk door. Job bleef keurig, ik had allang een paar steken onder de gordel uitgedeeld.
Krijg gelijk zin om Total Recall te kijken. Helaas heb ik die hele film hier niet liggen.quote:
Het echte einde is pas 21 oktober. vanaf 21 mei duurt het 5 maanden. wel opletten Montov.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:22 schreef Montov het volgende:
Ik was het eind van de wereld helemaal vergeten.
Volgende keer meer geluk.
Goeiemorgen.
3 tietenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg gelijk zin om Total Recall te kijken. Helaas heb ik die hele film hier niet liggen.
quote:
Wat een kutfilm was dat zeg.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg gelijk zin om Total Recall te kijken. Helaas heb ik die hele film hier niet liggen.
Die kan je makkelijk opnieuw aanvragen. Het stemrecht wordt door de overheid niet licht genomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw was een keer haar stemkaart kwijtgeraakt
Nooit gezienquote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar Koos, de allerallerbeste Arnold-film is Hercules in New York. Dat is zijn eerste hollywood. Heb een collectersitem in de kast staan, TE geniaal.
Ik denk dat ze daar te dom voor was eerlijk gezegd'quote:Op zondag 22 mei 2011 13:26 schreef waht het volgende:
[..]
Die kan je makkelijk opnieuw aanvragen. Het stemrecht wordt door de overheid niet licht genomen.
Say what?quote:
Whaha wat een filmquote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar Koos, de allerallerbeste Arnold-film is Hercules in New York. Dat is zijn eerste hollywood. Heb een collectersitem in de kast staan, TE geniaal.
Niet om door te komen.quote:
Vind dat echt een van meest vermakelijke films ooitquote:
Heel die film is zo, superonnodige gevechten of dingen opzij gooien die helemaal niet in de weg staan enzo.quote:
Ik moet die film echt hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heel die film is zo, superonnodige gevechten of dingen opzij gooien die helemaal niet in de weg staan enzo.
Heb je Rambo IV gezien? Om soortgelijke redenen is dat een zeer onderhoudende komedie.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heel die film is zo, superonnodige gevechten of dingen opzij gooien die helemaal niet in de weg staan enzo.
Dat muziekje erbij ook echt.quote:
IV is die laatste toch, van een paar jaar terug in 'Burma'?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je Rambo IV gezien? Om soortgelijke redenen is dat een zeer onderhoudende komedie.
Echt een van de meest hilarische scenes ooitquote:
Uwe Boll.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:42 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette die regisseur ook alweer waarover consensus bestaat dat zijn films zo slecht zijn dat ze goed zijn?
Quentin Tarantino?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:42 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette die regisseur ook alweer waarover consensus bestaat dat zijn films zo slecht zijn dat ze goed zijn?
Die zijn zo slecht dat ze jonge katjes aan het huilen maken.quote:
Ach, House of the Dead was best te doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die zijn zo slecht dat ze jonge katjes aan het huilen maken.
En daarna in stukjes snijden. Uwe Boll is echt de meest waardeloze filmmaker ooit, maar heeft door bepaalde belastingwetten in Duitsland heel veel miljoenen voor elkaar gebokst om zijn crap te maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die zijn zo slecht dat ze jonge katjes aan het huilen maken.
Dat is niet eerlijk. In die tijd waren films al snel kut.quote:
Ik ga hem downloaden denk ikquote:Critics say the absurdity of the film is found in the dialogue rather than on-screen action. Criswell's opening narration redundantly informs the viewer that "future events such as these will affect you in the future", all the while referring to viewer as "my friends" four times in the same minute.[2] Criswell also begins the narration by referring to future events, only to later describe them in the past tense ("...the full story of what happened on that fateful day"), and inexplicably calling for "the guilty" to be punished. Other examples of misleading lines include when Jeff Trent describes the saucers to his wife as having a cigar shape, even though the craft seen in the film is of saucer form.
Klinkt een beetje als de filmversie van POLquote:In the 1950s, Wood made a number of cheap genre films, now enjoyed for their technical errors, unsophisticated special effects, large amounts of ill-fitting stock footage, idiosyncratic dialogue, eccentric casts and outlandish plot elements, although his flair for showmanship gave his projects at least a modicum of critical success.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |