De val van het communisme is zo slecht nog niet toch?quote:
Nou nou...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef mlg het volgende:
Ik bedoel.. een communiste is ze, dat erkent ze zelf. Dan ben je toch een heel slecht mens, of ben ik nou zo gek?
Als het nou niet uit het toetsenbord kwam van iemand die mensen op basis van een andere ideologie wil onderdrukken....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef mlg het volgende:
Ik bedoel.. een communiste is ze, dat erkent ze zelf. Dan ben je toch een heel slecht mens, of ben ik nou zo gek? Haar wil opleggen aan anderen. Stel je eens voor...
Weet je nog, je mag je nu verdedigen tegen inbrekersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was ook wel een DM waarvan ik zou zeggen.....moet dat nou?
Welke ideologie? Individualisme? Daarmee onderdruk je geen mensen, integendeel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Als het nou niet uit het toetsenbord kwam van iemand die mensen op basis van een andere ideologie wil onderdrukken....
Right. Het betere ellebogenwerk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Welke ideologie? Individualisme? Daarmee onderdruk je geen mensen.
Van Rutte? Das waar ook. Goed dat ik dat weet. Du_ke zeikt altijd over wapens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Weet je nog, je mag je nu verdedigen tegen inbrekers
Waar zijn Vs en Koos en Dotcommunism, straks komt Whiskers nogquote:
quote:
Heb hem het exacte woord niet horen gebruiken vandaag.quote:
Dat eerste zinnetje kan ik even niet plaatsen. Maar anders zei je vaak "mijn vader heeft gezegd......"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb hem het exacte woord niet horen gebruiken vandaag.
Overigens is dat volledig privé.
Ik was je aan het plagen. Je vroeg of hij nog 'iets' heeft gezegd, heb hem het woord 'iets' niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat eerste zinnetje kan ik even niet plaatsen. Maar anders zei je vaak "mijn vader heeft gezegd......"
Vandaar mijn vraag.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik was je aan het plagen. Je vroeg of hij nog 'iets' heeft gezegd, heb hem het woord 'iets' niet horen zeggen.
Dat ook. Ik ga maar weer eens van Fok!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Duidelijk.
Het ligt vast ook aan het latere tijdstip...
Tot ziens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat ook. Ik ga maar weer eens van Fok!
publiceerde een flauwe dm van een andere user en werd prompt gebanned.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef betyar het volgende:
DM's zouden dan ook gewoon openbaar moeten zijn.
Of Ryan.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit Whiskers ooit zal overkomen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Picchia het volgende:
Ik was een keer gebanned voor het posten van tubgirl. Het was de bedoeling om een bloem te posten, die ik op google images had gevonden, maar die site linkte het door.
Ik een heel pleidooi mailen met bewijs waarom de ban onterecht was, krijg ik een simpele mail terug dat ik niet unbanned word als ik denk dat het onterecht is. Sindsdien host ik alle plaatjes die ik vind maar op Tinypic.quote:
Pleidooien worden normaliter linea recta geprullebakkeerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik een heel pleidooi mailen met bewijs waarom de ban onterecht was, krijg ik een simpele mail terug dat ik niet unbanned word als ik denk dat het onterecht is. Sindsdien host ik alle plaatjes die ik vind maar op Tinypic.
Het is 22 mei.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef Tem het volgende:
Het is begonnen
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-uitgebarsten.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |