De val van het communisme is zo slecht nog niet toch?quote:
Nou nou...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef mlg het volgende:
Ik bedoel.. een communiste is ze, dat erkent ze zelf. Dan ben je toch een heel slecht mens, of ben ik nou zo gek?
Als het nou niet uit het toetsenbord kwam van iemand die mensen op basis van een andere ideologie wil onderdrukken....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef mlg het volgende:
Ik bedoel.. een communiste is ze, dat erkent ze zelf. Dan ben je toch een heel slecht mens, of ben ik nou zo gek? Haar wil opleggen aan anderen. Stel je eens voor...
Weet je nog, je mag je nu verdedigen tegen inbrekersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was ook wel een DM waarvan ik zou zeggen.....moet dat nou?
Welke ideologie? Individualisme? Daarmee onderdruk je geen mensen, integendeel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Als het nou niet uit het toetsenbord kwam van iemand die mensen op basis van een andere ideologie wil onderdrukken....
Right. Het betere ellebogenwerk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Welke ideologie? Individualisme? Daarmee onderdruk je geen mensen.
Van Rutte? Das waar ook. Goed dat ik dat weet. Du_ke zeikt altijd over wapens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Weet je nog, je mag je nu verdedigen tegen inbrekers
Waar zijn Vs en Koos en Dotcommunism, straks komt Whiskers nogquote:
quote:
Heb hem het exacte woord niet horen gebruiken vandaag.quote:
Dat eerste zinnetje kan ik even niet plaatsen. Maar anders zei je vaak "mijn vader heeft gezegd......"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb hem het exacte woord niet horen gebruiken vandaag.
Overigens is dat volledig privé.
Ik was je aan het plagen. Je vroeg of hij nog 'iets' heeft gezegd, heb hem het woord 'iets' niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat eerste zinnetje kan ik even niet plaatsen. Maar anders zei je vaak "mijn vader heeft gezegd......"
Vandaar mijn vraag.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik was je aan het plagen. Je vroeg of hij nog 'iets' heeft gezegd, heb hem het woord 'iets' niet horen zeggen.
Dat ook. Ik ga maar weer eens van Fok!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Duidelijk.
Het ligt vast ook aan het latere tijdstip...
Tot ziens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat ook. Ik ga maar weer eens van Fok!
publiceerde een flauwe dm van een andere user en werd prompt gebanned.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef betyar het volgende:
DM's zouden dan ook gewoon openbaar moeten zijn.
Of Ryan.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit Whiskers ooit zal overkomen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Picchia het volgende:
Ik was een keer gebanned voor het posten van tubgirl. Het was de bedoeling om een bloem te posten, die ik op google images had gevonden, maar die site linkte het door.
Ik een heel pleidooi mailen met bewijs waarom de ban onterecht was, krijg ik een simpele mail terug dat ik niet unbanned word als ik denk dat het onterecht is. Sindsdien host ik alle plaatjes die ik vind maar op Tinypic.quote:
Pleidooien worden normaliter linea recta geprullebakkeerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik een heel pleidooi mailen met bewijs waarom de ban onterecht was, krijg ik een simpele mail terug dat ik niet unbanned word als ik denk dat het onterecht is. Sindsdien host ik alle plaatjes die ik vind maar op Tinypic.
Het is 22 mei.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef Tem het volgende:
Het is begonnen
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-uitgebarsten.html
Ligt het luchtveekeer al stil?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef Tem het volgende:
Het is begonnen
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-uitgebarsten.html
quote:Op zondag 22 mei 2011 06:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben voor een permban voor alle extreemlinkse figuren, communisten, PvdA-ers, werkschuwe lulletjes, fuiven inclusief duiven en roddelwijven.
quote:Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef dotCommunism het volgende:
Heuj, volgens mij is mijn ban opgeheven.
Gelukkigquote:Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef dotCommunism het volgende:
Die mag je nog altijd niet gebruiken. Zeker jij niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van Rutte? Das waar ook. Goed dat ik dat weet. Du_ke zeikt altijd over wapens.
Hoeveel % van Fok is dat ?quote:Op zondag 22 mei 2011 06:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben voor een permban voor alle extreemlinkse figuren, communisten, PvdA-ers, werkschuwe lulletjes, fuiven inclusief duiven en roddelwijven.
Waarom was je geband?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef dotCommunism het volgende:
Het posten van een overduidelijke flauwe DM die satirisch bedoeld was en waar beiden geen last van ondervonden.quote:
Aha, oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het posten van een overduidelijke flauwe DM die satirisch bedoeld was en waar beiden geen last van ondervonden.
Goedemorgen libertariërquote:
Ja maar, DE VVD VERKOOPT HAAR ZIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!UITROEPTEKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:42 schreef Reya het volgende:
Een weinig interessant onderwerp; het betreffende wetsartikel is zo goed als slapend. Ik heb er niets tegen als het verdwijnt, maar ik zou het niet als een onderwerp dat ook maar enig belang heeft beschouwen.
Laten we ook wel wezen dat D66 met kereltje Pechtold aan kop niet een gunstige houding ten opzichte van het kabinet hebben genomen. Die man kan alleen maar op het kabinet hakken, en dan verdwijnt je sympathie.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
VVD steunt voorstel godslastering niet langer: D66 ziet geste aan SGP
Oh VVD toch
Wellicht. En ik besef ook wel dat het een voorstel van niets is, maar vind het gewoon droevig dat de VVD zich in verschillende bochten wringt om de mannenbroeders te plezieren.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Laten we ook wel wezen dat D66 met kereltje Pechtold aan kop niet een gunstige houding ten opzichte van het kabinet hebben genomen. Die man kan alleen maar op het kabinet hakken, en dan verdwijnt je sympathie.
Wat in dezen vooral mooi is hoe de bekende figuren zich in allerlei bochten en stupide aanvallen wringen om het maar goed te praten of een andere richting op te buigenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Laten we ook wel wezen dat D66 met kereltje Pechtold aan kop niet een gunstige houding ten opzichte van het kabinet hebben genomen. Die man kan alleen maar op het kabinet hakken, en dan verdwijnt je sympathie.
De vraag is wat de conservatieven van de VVD ervoor terugkrijgen. Behalve een stem hier of daar.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. En ik besef ook wel dat het een voorstel van niets is, maar vind het gewoon droevig dat de VVD zich in verschillende bochten wringt om de mannenbroeders te plezieren.
Ik vermoed een stem hier en daar.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De vraag is wat de conservatieven van de VVD ervoor terugkrijgen. Behalve een stem hier of daar.
Ja, maar ik ben echt stom verbaasd hoe D66 zich opstelt, met name Pechtoldje. Liberalisme is belangrijk, en dat is een goede reden om zo snel mogelijk van Pechtoldje af te willen, want dit is geen reclame voor het liberalisme.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. En ik besef ook wel dat het een voorstel van niets is, maar vind het gewoon droevig dat de VVD zich in verschillende bochten wringt om de mannenbroeders te plezieren.
waarom precies?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben echt stom verbaasd hoe D66 zich opstelt, met name Pechtoldje. Liberalisme is belangrijk, en dat is een goede reden om zo snel mogelijk van Pechtoldje af te willen,
Waarom precies?quote:want dit is geen reclame voor het liberalisme.
Uiteraard. Je reageert hetzelfde als Pechtoldje, en dan vraag ik bij mezelf af: snap je de politiek wel?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat in dezen vooral mooi is hoe de bekende figuren zich in allerlei bochten en stupide aanvallen wringen om het maar goed te praten of een andere richting op te buigen
Het is toch logisch dat D66 hierover zeikt? Gebruik maken van de situatie, heet datquote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben echt stom verbaasd hoe D66 zich opstelt, met name Pechtoldje. Liberalisme is belangrijk, en dat is een goede reden om zo snel mogelijk van Pechtoldje af te willen, want dit is geen reclame voor het liberalisme.
Dat leg ik je net uit. Pechtold die kan alleen maar hakken, maar in plaats van dat hij eens even met de belangen van zijn partij bezig is, en mensen overtuigd, gaat hij op mensen en partijen inhakken zonder enig besef van de politieke constructie.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
waarom precies?
[..]
Waarom precies?
Oh, hoe het binnen de partij gaat heb ik geen weet van, dat zou best waar kunnen zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat leg ik je net uit. Pechtold die kan alleen maar hakken, maar in plaats van dat hij eens even met de belangen van zijn partij bezig is, en mensen overtuigd, gaat hij op mensen en partijen inhakken zonder enig besef van de politieke constructie.
Alle liberale waarden laten vallen om de SGP en PVV maar te plezieren is wel reclame voor het liberalisme?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben echt stom verbaasd hoe D66 zich opstelt, met name Pechtoldje. Liberalisme is belangrijk, en dat is een goede reden om zo snel mogelijk van Pechtoldje af te willen, want dit is geen reclame voor het liberalisme.
Binnen de partij? We zien toch hetzelfde op tv? Het gaat veel verder dan het oneens zijn, het gaat om dingen van 'hoe kan je met zo'n gek als Wilders samenwerken '? Dat is puberpolitiek, vandaar ook dat men hem volledig voor schut zette bij een politieke bijeenkomst door hem 'kereltje Pechtold' te noemen, en zelfs de linksen dubbel lagen.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Oh, hoe het binnen de partij gaat heb ik geen weet van, dat zou best waar kunnen zijn.
Ja, vind je het gek, hij voert oppositie, dan mag je het geloof ik met een partij oneens zijn en daar wat van zeggen(lijkt mij)
Je bent goed grappig bezig vandaagquote:Op zondag 22 mei 2011 11:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Uiteraard. Je reageert hetzelfde als Pechtoldje, en dan vraag ik bij mezelf af: snap je de politiek wel?
Als D66 een beetje normaal was en bereid was om samen te werken, dan hadden ze de steun van de SGP niet nodig gehad.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle liberale waarden laten vallen om de SGP en PVV maar te plezieren is wel reclame voor het liberalisme?
Dat vind ik bij Wilders niet meer dan begrijpelijk, maar ik snap je ergens welquote:Op zondag 22 mei 2011 11:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Binnen de partij? We zien toch hetzelfde op tv? Het gaat veel verder dan het oneens zijn, het gaat om dingen van 'hoe kan je met zo'n gek als Wilders samenwerken '?
Hm, vind het flauwe humor. Dion Graus brengt me sneller aan het lachenquote:Dat is puberpolitiek, vandaar ook dat men hem volledig voor schut zette bij een politieke bijeenkomst door hem 'kereltje Pechtold' te noemen, en zelfs de linksen dubbel lagen.
Ik heb Pechtoldje meermaals gehoord over compromissen die de PVV met de VVD heeft gesloten, maar kereltje Pechtold de VVD er op aanspreekt, hoe ze hier mee akkoord konden gaan. Dan snap je simpelweg de politiek en compromissen niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent goed grappig bezig vandaag.
Heb je nog andere naamsverbasteringen in de aanbieding om je 'argumenten' kracht bij te zetten?
Ik zou het geen humor noemen, maar cynisme.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Wilders niet meer dan begrijpelijk, maar ik snap je ergens wel
[..]
Hm, vind het flauwe humor. Dion Graus brengt me sneller aan het lachen
Bij goede voorstellen is D66 gewoon bereid mee te werken. Maar door de gedoogconstructie met de PVV zit dat er veelal gewoon niet in.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Als D66 een beetje normaal was en bereid was om samen te werken, dan hadden ze de steun van de SGP niet nodig gehad.
Ook goedquote:Op zondag 22 mei 2011 11:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou het geen humor noemen, maar cynisme.
Als D66 veel waarde hechtte aan het liberalisme, dan hadden ze water bij de wijn gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij goede voorstellen is D66 gewoon bereid mee te werken. Maar door de gedoogconstructie met de PVV zit dat er veelal gewoon niet in.
Het is hilarisch hoe je probeert daar D66 de schuld van te geven, dat moet ik je nageven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |