Ja maar jij zou gaan slapen en toen zei je dwing me en daarom zei ik dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
jij noemt jezelf dom, ik noem jou daarom dom. ik verpest helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:45 schreef masterofthetelecaster het volgende:
kassameisjes![]()
klinkerbotsing![]()
klinkerbotsing het kassameisje
Awhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NICE.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Oke
Wie is die rechter sexy-lexy eigenlijk?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Suf is mn tweede naam denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef Zolder het volgende:
Lol, kan gebeuren. Maar echt dom is het niet, wel suf
Jammer dat je niet gelezen heb.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef Bomzor het volgende:
Ben het eens met de titel. Verhaal niet gelezen.
Ik zal voor altijd getekend zijn, echter.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:56 schreef Coca_Cola het volgende:
Er zijn ergere dingen in het leven. Die jongens zijn het vast weer vergeten.
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef humorduck28 het volgende:
Ohhhh wat ontzettend DOM!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |