Geil, wanneer? 11 11 11 trouwen en 12 12 12 kindje?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt je geregistreerd op 10 10 10! Nu moeten we wel trouwen
Ja anders zijn er geen datums meer he?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil, wanneer? 11 11 11 trouwen en 12 12 12 kindje?
Hmm, true. Ok gezellig.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja anders zijn er geen datums meer he?
Hoe gaan we het aanpakken? Wacht ik pm je effe.quote:
Zijn of niet te zijn, dat is de vraag.quote:
Even lezen, mobiel gaat het allemaal iets langzamer.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe gaan we het aanpakken? Wacht ik pm je effe.
Jij was er nooit meer.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik maak het uitje gaat vrremd
![]()
Ik ga mezelf wel weer in slaap huilen
Whihihi nouhou!quote:
Wel te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zijn of niet te zijn, dat is de vraag.
Nou vooruit, omdat jij het bent.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Even lezen, mobiel gaat het allemaal iets langzamer.
[..]
Jij was er nooit meer.Nou!
[..]
Whihihi nouhou!
Ja maar jij zou gaan slapen en toen zei je dwing me en daarom zei ik dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
jij noemt jezelf dom, ik noem jou daarom dom. ik verpest helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:45 schreef masterofthetelecaster het volgende:
kassameisjes![]()
klinkerbotsing![]()
klinkerbotsing het kassameisje
Awhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NICE.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Oke
Wie is die rechter sexy-lexy eigenlijk?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |