SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Suf is mn tweede naam denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef Zolder het volgende:
Lol, kan gebeuren. Maar echt dom is het niet, wel suf
Jammer dat je niet gelezen heb.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef Bomzor het volgende:
Ben het eens met de titel. Verhaal niet gelezen.
Ik zal voor altijd getekend zijn, echter.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:56 schreef Coca_Cola het volgende:
Er zijn ergere dingen in het leven. Die jongens zijn het vast weer vergeten.
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef humorduck28 het volgende:
Ohhhh wat ontzettend DOM!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag op het werk kwamen twee jongens iets afrekenen dus ik scan het en vraag om de ID kaarten van de jongens. En ze keken me opeens VET raar aan. Dus ik zeg zo: Ja ik weet wel dat jullie 16 zijn, maar jullie moeten even je ID laten zien hoor!
Ze bleven me heel raar aankijken en zeiden waarom dan?
Bemoeit de klant die erachter staat ook mee, zo van huh dat hoeft toch helemaal niet?!?!! En ik dacht: jeetje waarom doen ze zo moeilijkToen keek ik naar het schermpje en toen zag ik dat het een fles 7up was
Enige gepaste reactie hierop is:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |