Dit hoef je niet te kennen:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:20 schreef strontboer het volgende:
Is die uitleg van natuurkunde via die site goed of staat er ook shit bij wat we niet hoeven te leren? Of is dit al uitgezocht?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
Je hoeft best veel niet te kennen voor het CE (gelukkig), namelijk:
- Signaalverwerking
- Inductie en wisselstromen
- Thermische processen
- Gas en vloeistof
- Elektromagnetisch spectrum
Pak gewoon je boek stumper.quote:
Ik heb nog een 4 staan uit de 4de klas en die haalt echt mijn gemiddelde met een half punt omlaag ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben 0 PO's gehad.
Voor elk vak 3 SE's, behalve Nederlands en Engels.
Dus je kan makkelijk je cijfer omlaag/omhoog halen.
Mocht je niet herkansen ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog een 4 staan uit de 4de klas en die haalt echt mijn gemiddelde met een half punt omlaag ofzo.![]()
ok thx staat ook in mijn exabundel, maar mijn docent zei wat anders :pquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
Moedernegotie = graanhandel met het oostzeegebied.
Precieze woorden van mijn leraar. Zo simpel als weet ik wat.
Wat zei die dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:24 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ok thx staat ook in mijn exabundel, maar mijn docent zei wat anders :p
Jawel. Had eerst een 3,5 en toen een 4.1. Was heel stom, want had moeten leren van aantekeningen die je in de les moest maken. Alleen die had ik niet goed gemaakt. En je had ook altijd zo'n 15% opdracht, maar die had ik helemaal niet ingeleverd. Loop je dus al 15 punten mis van de 100 en met de toets kun je er 85 halen.quote:
Maar geschiedenis is zo saai, heb al 100x het woord D&S voorbij zien komenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Verkas je maar naar het natuurkundetopic.
D&Squote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar geschiedenis is zo saai, heb al 100x het woord D&S voorbij zien komen
Wtf dat doe je allemaal jezelf aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Had eerst een 3,5 en toen een 4.1. Was heel stom, want had moeten leren van aantekeningen die je in de les moest maken. Alleen die had ik niet goed gemaakt. En je had ook altijd zo'n 15% opdracht, maar die had ik helemaal niet ingeleverd. Loop je dus al 15 punten mis van de 100 en met de toets kun je er 85 halen.
Ja natuurkunde is zo boeiend wou je zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dit ja. SC vervuiversquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja natuurkunde is zo boeiend wou je zeggen.
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |