Weet je wel hoe lang dat is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben er slechts vijftig minuten niet geweest.
Baasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sander is baash met zijn playah foto's
HOAX. Bewijs maar dat je precies 3000 seconden weg bent geweest, en niet 50 minuten en 1 seconde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja vijftig minuten ofwel drieduizend seconden.
Significantie is je bitch.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAOX. Bewijs maar dat je rpecies 3000 seconden weg bent geweest, en niet 50 minuten en 1 seconde.
Noem ik je voortaan wel Sanderquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik ook gehad bij wiskunde De bazen.
Wiskunde Angsthazen.
Wiskunde A is pinda's. Daar leer je enkel wat formuletjes gebruiken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat je niks leert bij wiA
Dastan = Pro-xCore en anti-Etsu![]()
Ga een eind fietsen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wiskunde A is pinda's. Daar leer je enkel wat formuletjes gebruiken.
Maar pinda's zijn wel lekker geef toe.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wiskunde A is pinda's. Daar leer je enkel wat formuletjes gebruiken.
Nee, ranzige vruchten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar pinda's zijn wel lekker geef toe.
Als dat niet zo was, dan stond ik nu een 10.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor wiskunde A is geen enkel inzicht nodig.
Dash nieh waar niehquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor wiskunde A is geen enkel inzicht nodig.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als dat niet zo was, dan stond ik nu een 10.
Pure onzin.quote:
Ben voor je aan 't kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:33 schreef Flitskikker het volgende:
De melodie van Stardust doet me denken aan Ummet Ozcan.Wel lekker nummer.
Tweede vind ik wat minder.
Overigens houd ik het meest van melodische hardstyle met lekkere kick, zoals:
Heb je nog tips qua dat?
WisD is ook WiA, maar dan in moeilijkere vorm.quote:
Klopt. Ik heb echter nooit beweerd dat wiD moeilijk is, dus ik faal niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
WisD is ook WiA, maar dan in moeilijkere vorm.
Dus dezelfde onderwerpen -> (jouw bewerering) geen inzicht nodig -> WiD ook makkelijk.
Dus jij faalt ook.
Kusje.
Doet er niet toe.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb echter nooit beweerd dat wiD moeilijk is, dus ik faal niet.
Ik ben niet aangemeld. Vooruit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Ps. waar ben je op msn.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat je onze SC hebt verneukt voor een halve dag. Dat moet gestraft worden.
Gelukkig faal ik er niet in, sta een 7.1, maar heb iemand in de klas die een 2 voor WiC staatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als er serieus mensen zijn die in WiC falen, dan...
Die doet dan ook geen flikker ervoor, dat weet ik 100% zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Gelukkig faal ik er niet in, sta een 7.1, maar heb iemand in de klas die een 2 voor WiC staat
Lijkt me ook :pquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die doet dan ook geen flikker ervoor, dat weet ik 100% zeker.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben voor je aan 't kijken
Alvast een voorproefje:
Oke.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
Msn start niet op. Net zoals Paint. En explorer zelfs. Ik start 'm wel even opnieuw op. Tot straks.
Die levert gewoon een leeg blaadje in.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die doet dan ook geen flikker ervoor, dat weet ik 100% zeker.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
Msn start niet op. Net zoals Paint. En explorer zelfs. Ik start 'm wel even opnieuw op. Tot straks.
West-Indische Compagniequote:
Ja niet elke keer natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOAX. Anders zou hij/zij een 1 moeten staan, geen 2.
Maar als je er niks aan doet, dan kan je ook geen enkele vraag goed hebben wat zou moeten resulteren in een 1,0. Niet in een 2,0.quote:
Zijn klas faalt waardoor iedereen er een punt bijkreeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar als je er niks aan doet, dan kan je ook geen enkele vraag goed hebben wat zou moeten resulteren in een 1,0. Niet in een 2,0.
Je kan echt wel enkele vragen goed hebben. Met procenten enzo weet je ook nog wel van de basisschool.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar als je er niks aan doet, dan kan je ook geen enkele vraag goed hebben wat zou moeten resulteren in een 1,0. Niet in een 2,0.
HOAX. Als je dat weet, dan kies je geen WiC.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan echt wel enkele vragen goed hebben. Met procenten enzo weet je ook nog wel van de basisschool.
Als je niks doet, kan je altijd nog met logisch nadenken wel iets goed doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Logisch nadenken en wiC kiezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je niks doet, kan je altijd nog met logisch nadenken wel iets goed doen
Vooral bij WiC
Je naamquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vooral bij WiC
Wat houdt WiC in, dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vooral bij WiC
Klopt, ze staat voor andere vakken ook niet geweldig...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
En lijkt me verdomd knap om met een 2,0 het examen in te gaan... Slagen wordt dan héél moeilijk.
Makkelijkere vorm van WiA.quote:
het eindexamen bestaat uit algebra, functies en grafieken, veranderingen, kansrekenen, en binomiale en normale kansenquote:
Okequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
het eindexamen bestaat uit algebra, functies en grafieken, veranderingen, kansrekenen, en binomiale en normale kansen
WiB!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt morgen nog een dag toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef Wabo het volgende:
jeuj, klaar met republiek lezen. nu vietnam nog. wordt wer 3 uur snachts
Ja, maar ik vind Wiskunde gewoon geen reet aan eigenlijk, en wil later ook geen studie of iets ermee gaan doen. Vind het prima zoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef Chai het volgende:
Maar als jij een 7 staat voor WiC had je best WiA gekund. Sowieso kan iedereen dat denk ik wel, alleen sommigen moeten er echt iets voor doen.
Niks, maar het is verplicht voor mijn opleidingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
WiB is al helemaal een-face waard. Wat heb je nou eraan als je wil weten hoe je een formule moet opstellen om een parabool naar een vierkant te krijgen ofzo.
ja klopt, maar dan ga ik zeg ma de syllabus lezen, dat dient voor mij als een samenvatting. 30 paginas samengevat is niet zo veelquote:
Ok! Succes!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:49 schreef Wabo het volgende:
[..]
ja klopt, maar dan ga ik zeg ma de syllabus lezen, dat dient voor mij als een samenvatting. 30 paginas samengevat is niet zo veel
D&Squote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nope. Had voor mijn D&S SE een 9.3!
Soberzo moeite met GES in het algemeen na volgende week vergeet je alles weer door overmatig drankgebruik en gewoon omdat het niet nodig is om te onthouden.quote:
ja, daar ben ik al de hele middag mee bezig en weet nog steeds niet hoe ik het moet leren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:50 schreef Wabo het volgende:
iemand nog tips hoe die dynamiek en stagnatie leert?. vietnam is niet zo lastig en echt simpel (speelt ook voornamelijk af in 10-20 jaartijd) maar wat is dynamiek & .. toch een kut boek -_-
Mogen jullie bij GS een informatiebron gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mij ook... Republiek is veel te economisch de hele tijd :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |