Lijkt me ook :pquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die doet dan ook geen flikker ervoor, dat weet ik 100% zeker.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben voor je aan 't kijken
Alvast een voorproefje:
Oke.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
Msn start niet op. Net zoals Paint. En explorer zelfs. Ik start 'm wel even opnieuw op. Tot straks.
Die levert gewoon een leeg blaadje in.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die doet dan ook geen flikker ervoor, dat weet ik 100% zeker.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
Msn start niet op. Net zoals Paint. En explorer zelfs. Ik start 'm wel even opnieuw op. Tot straks.
West-Indische Compagniequote:
Ja niet elke keer natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOAX. Anders zou hij/zij een 1 moeten staan, geen 2.
Maar als je er niks aan doet, dan kan je ook geen enkele vraag goed hebben wat zou moeten resulteren in een 1,0. Niet in een 2,0.quote:
Zijn klas faalt waardoor iedereen er een punt bijkreeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar als je er niks aan doet, dan kan je ook geen enkele vraag goed hebben wat zou moeten resulteren in een 1,0. Niet in een 2,0.
Je kan echt wel enkele vragen goed hebben. Met procenten enzo weet je ook nog wel van de basisschool.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar als je er niks aan doet, dan kan je ook geen enkele vraag goed hebben wat zou moeten resulteren in een 1,0. Niet in een 2,0.
HOAX. Als je dat weet, dan kies je geen WiC.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan echt wel enkele vragen goed hebben. Met procenten enzo weet je ook nog wel van de basisschool.
Als je niks doet, kan je altijd nog met logisch nadenken wel iets goed doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Logisch nadenken en wiC kiezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je niks doet, kan je altijd nog met logisch nadenken wel iets goed doen
Vooral bij WiC
Je naamquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vooral bij WiC
Wat houdt WiC in, dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vooral bij WiC
Klopt, ze staat voor andere vakken ook niet geweldig...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
En lijkt me verdomd knap om met een 2,0 het examen in te gaan... Slagen wordt dan héél moeilijk.
Makkelijkere vorm van WiA.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |