Vanmiddag wist ik dit nog, nu nog steeds maar kan het niet goed zeggen. Dat met dat Nederland begon met graan kopen en dan doorverkopen enzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef AchmedJan het volgende:
Ezell, of een andere geschiedenisexpert.
Kan iemand het begrip moedernegotie uitleggen?
welke??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Anders lees je even de eerste vragen van de oefenexamens.
Dat is de moeder van alle handel, de graanhandel. De graanhandel met het Oostzeegebied was de belangrijkste handel van alle handels. Er was veel geld te verdienen. Dit internationale handelsnetwerk botste met de Hanzesteden en de Sont.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef AchmedJan het volgende:
Ezell, of een andere geschiedenisexpert.
Kan iemand het begrip moedernegotie uitleggen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanmiddag wist ik dit nog, nu nog steeds maar kan het niet goed zeggen. Dat met dat Nederland begon met graan kopen en dan doorverkopen enzo.
ja dat had ik dus ook geleerd volgens mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanmiddag wist ik dit nog, nu nog steeds maar kan het niet goed zeggen. Dat met dat Nederland begon met graan kopen en dan doorverkopen enzo.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef Chai het volgende:
Lach maar. Ik had toevallig wel een 8,nogiets voor mijn Vietnam proefwerk.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
Zie je Chai zo maandag schrijven: Ja, dat wist ik gister heel goed, nu nog steeds, maar ik kan het niet opschrijven. Dus geef maar alle punten.
Wij hadden daar geen SE over, dus dat ken ik ook nog niet zo goed. En ben niet naar alle lessen geweest waarin dat werd behandeld, want was toch vooral voorlezen uit het boek.quote:
Druk en zo hoef je niet te kennen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:20 schreef strontboer het volgende:
Is die uitleg van natuurkunde via die site goed of staat er ook shit bij wat we niet hoeven te leren? Of is dit al uitgezocht?
Dan kan je alsnog een goed cijfer halen. Mijn geschiedenis klas had vanwege wat problemen op school nauwelijks les over Vietnam (5 lessen?) en toch hebben veel mensen hoge cijfers gehaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hadden daar geen SE over, dus dat ken ik ook nog niet zo goed. En ben niet naar alle lessen geweest waarin dat werd behandeld, want was toch vooral voorlezen uit het boek.
We hebben 0 PO's gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:20 schreef Joosterd het volgende:
D&S 9,2
Vietnam 7
Sprekend verleden hoofdstukken 6,2
+ wat tienden gesprokkeld met praktische opdrachten.
Ja maar dat is Vietnam... D&S is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog een goed cijfer halen. Mijn geschiedenis klas had vanwege wat problemen op school nauwelijks les over Vietnam (5 lessen?) en toch hebben veel mensen hoge cijfers gehaald.
Ja Vietnam wel, maar dat is ook makkelijker. Het kan sowieso als ik maar goed genoeg leer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog een goed cijfer halen. Mijn geschiedenis klas had vanwege wat problemen op school nauwelijks les over Vietnam (5 lessen?) en toch hebben veel mensen hoge cijfers gehaald.
Vorig jaar moest dat nog wel en ik snap dat ze die onderwerpen er niet afhalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:21 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oooh dan staat er ook nog troep bij dat ik niet hoef te kennen. Lekker handig van ze
welke is het nouquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja dat had ik dus ook geleerd volgens mij.
Dat er producten uit andere landen worden gehaald en die worden weer verder gehandeld ofzo en dat daarmee weer iets gedaan werd ofzo.
Terwijl ik ook lees dat moedernegotie de naam was voor de handel met de oostzee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |