Ik vraag me af of de gemiddelde Ipad vuiler is dan menig WC-bril.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:49 schreef GSbrder het volgende:
iPads zijn wel minder handig te gebruiken als het toiletpapier op is.
Uiteraard. Elke touchscreen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de gemiddelde Ipad vuiler is dan menig WC-bril.
Pillen nuttigen hoeft niet op het toilet te gebeuren hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:54 schreef remlof het volgende:
Moment, ik ga even met m'n tablet naar het toilet.
Of toetsenborden van computersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het smerigste zijn toch de toetsenbordjes van pinautomaten?
Zeker weten. Muizen, keyboards, stoelen. Al dat soort dingen die mensen dagelijks gebruiken maar zelden schoon worden gemaakt. De toiletten krijgen daarentegen dagelijks een verschoning.quote:
Daarom hebben zij die slim zijn een anti glare folie op het scherm van hun iPad zodat het glas ten alle tijde schoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of de gemiddelde Ipad vuiler is dan menig WC-bril.
En dat folie blijft schoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:48 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Daarom hebben zij die slim zijn een anti glare folie op het scherm van hun iPad zodat het glas ten alle tijde schoon
blijft. Boven alles vind ik nog altijd een krant van echt papier dat je kan voelen en ruiken bij het ontbijt de beste optie.
Huh?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:48 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Daarom hebben zij die slim zijn een anti glare folie op het scherm van hun iPad zodat het glas ten alle tijde schoon blijft.
?quote:
Mijn hemel, bepaalde gekken denken dat er echt wat staat te gebeuren.quote:
Vind vd Ham een van de meest intelligente politici maar hier komt hij ook niet erg uit de verf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het serieus maar een eng wijf, die Fleur Agema.
Hij heeft inderdaad z'n sterkere en minder sterke momenten. Deze nuancering die hij probeert te maken lukt toch niet bij de PVV, dus vergeefse moeite. Daarbij zijn cijfers ook zo manipuleerbaar als de pest, valt geen redelijke discussie over te voeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind vd Ham een van de meest intelligente politici maar hier komt hij ook niet erg uit de verf.
Herman Wijffels is een van m'n favoriete politici ooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
Wijffels: Stem niet op coalitiepartijen
Wijffels
En het is een toneelspeler. Verder wel mijn favoriete d66er en heb nog op hem gestemd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind vd Ham een van de meest intelligente politici maar hier komt hij ook niet erg uit de verf.
Effe dimmen, erik. Zoals Friek al schreef; Wijffels is een held.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe dimmen, erik. Zoals Friek al schreef; Wijffels is een held.
Doe een drankwedstrijd met Wijffels. Win-win voor ons beide.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
Zo maar eens flink uit mn dag gaan. De laatste dag op aarde moet immers wel goed gevierd worden.
Waarom haat jij de beste man zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe een drankwedstrijd met Wijffels. Win-win voor ons beide.
Ik haat hem niet, ik heb niets met seniele opa's.quote:
Dus omdat hij pleitbezorger is van de duurzame samenleving, is hij seniel?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, ik heb niets met seniele opa's.
Hij neemt het woord 'duurzaamheid' in de mond. Dat mag niet, bij de VVD mag je alleen maar over snelwegen en dikke auto's spreken.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat hij pleitbezorger is van de duurzame samenleving, is hij seniel?
Volgens mij was ik een van de eerste hier die ageerde tegen het wegbezuinigen van de EHS.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij neemt het woord 'duurzaamheid' in de mond. Dat mag niet, bij de VVD mag je alleen maar over snelwegen en dikke auto's spreken.
Het was meer een vraag dan een aannamequote:
Dan is mijn antwoord "nee".quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was meer een vraag dan een aanname
Waarom dan? Ik meen oprecht dat ik het een genot vind om Wijffels te horen spreken.quote:
Omdat hij tegen dit kabinet loopt te ageren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik meen oprecht dat ik het een genot vind om Wijffels te horen spreken.
Nee, omdat ik zijn geouwehoer over een duurzame samenleving boeiend vind en ik hem gelijk geef.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat hij tegen dit kabinet loopt te ageren?
Nee, het is gewoon een verstandige en wijze man over het algemeen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat hij tegen dit kabinet loopt te ageren?
Moment.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, je moet trouwens effe je standaardinstellingen voor dat lachebekje naast je post veranderen. Ik weet nooit of je nou serieus antwoord geeft of dat je sarcastisch bent.
Heb Wijffels nooit kunnen betrappen op dergelijk christelijk gelul.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
Tja, ik heb gewoon een tyfushekel aan CDA-dissidenten. Sorry. Al helemaal als ze met hun "christelijke geweten" in de knoop komen. Mag ik even een teiltje?
Ja.quote:
Bij Wijffels valt dat toch wel mee? Die man is heus niet van het moraliseren of het typisch christendemocratische waar een schijnheilig tintje aan vastzit. Bij Hirsch Ballin en Klink begrijp ik volkomen dat je zoiets zegt (tevens bij Ferrier en Koppejan ook), maar Wijffels reken ik toch tot een ander kaliber.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
Tja, ik heb gewoon een tyfushekel aan CDA-dissidenten. Sorry. Al helemaal als ze met hun "christelijke geweten" in de knoop komen. Mag ik even een teiltje?
Goed opgemerkt trouwens. Het verwarde mij ook een aantal keren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, je moet trouwens effe je standaardinstellingen voor dat lachebekje naast je post veranderen. Ik weet nooit of je nou serieus antwoord geeft of dat je sarcastisch bent.
quote:,,Doe dit mensen in ons land niet aan, doe dit de partij niet aan, doe dit ons land niet aan.''
Dat zei de rest van Nederland ook toen ze hem vroegen voor een ministerspost.quote:
Mwoah, die middelste alinea vind ik niet geheel terecht. Wijffels is op dat punt altij consequent geweest. En dan laat hij de samenwerking met de PVV nog achterwege. Hij betreurt het gewoon dat het kabinet te weinig oog heeft voor duurzaamheid. En dan kan ik best begrijpen dat hij een negatief stemadvies afgeeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef eriksd het volgende:
Nou, laat ik het dan alsvolgt formuleren:
Dat hij vanuit het oogpunt van duurzaamheid kritiek levert is zijn goed recht. Dat kan ook heel goed kloppen, ik heb er de ballen verstand van en ik ben wel mans genoeg om toe te geven dat ik niet kan tippen aan de kennis en intelligentie van Wijffels.
Laat onverlet dat ik (en een hoop mensen binnen de VVD) even hun buik vol hebben van kritische geluiden van mensen die zelf geen verantwoordelijkheid dragen of te pas en te onpas met hun geweten in aanvaring komen op mediatechnisch gezien goede momenten.
Dit straalt ook in mijn bolletje af op Wijffels: ik kan er niets aan doenIk vraag mij daarom af of hij nou zo blij was met de manier waarop de term dissidenten is gedegenereerd tot een scheldwoord.
Sorry, was effe het toilet op kantoor aan het volblubberenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
Geef ik zo'n keurige open en blote post en dan krijg ik geen respons. Nou, dan niet hé!
Zoveel flauwe grappen komen nu op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, was effe het toilet op kantoor aan het volblubberen
Ik had het er vandaag nog over met een collega die die-hard SP is. En dan de hoogopgeleide SP'ers, dus die echt een fundamenteel andere invalshoek hebben dan ik, en daar heb ik dan - uiteraard - respect voor. Hij heeft mij zover weten te krijgen dat ik over mijn kinderachtige "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" annex PVV vs PvdA strijd ben gestapt en toch ook maar tot de conclusie ben gekomen dat de PVV eigenlijk drie x niets is. Let wel: niet het electoraat, maar gewoon de partij an sich en de kamerleden: come on.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het ook wel te doen met Rutte. Leveren de liberalen eindelijk weer een premier, ben je voor je steun afhankelijk van een club incapabelen. Zo'n debat over Griekenland vind ik bijvoorbeeld hartverscheurend.
Sowieso zijn politici die een negatief stemadvies voor hun eigen partij geven krank im kopf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het ook wel te doen met Rutte. Leveren de liberalen eindelijk weer een premier, ben je voor je steun afhankelijk van een club incapabelen. Zo'n debat over Griekenland vind ik bijvoorbeeld hartverscheurend.
Ik acht het preferabel boven weglopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Sowieso zijn politici die een negatief stemadvies voor hun eigen partij geven krank im kopf.
Ze hadden dat programma toch gedumpt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:11 schreef dotCommunism het volgende:
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws op tv.
De publieken wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hadden dat programma toch gedumpt?
Net zoals Ter land, Ter zee en in de luchtquote:
Schoolvoorbeeld van oerhollandse slechte smaak. Godsklere zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:11 schreef dotCommunism het volgende:
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws op tv.
Deels gelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van oerhollandse slechte smaak. Godsklere zeg.
Liever het zoveelste talentengebagger ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon ´Have I got news for you´.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liever gewoon een wekelijkse politieke talkshow met een paar goede debatten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Liever het zoveelste talentengebagger ?
Ik doelde dan ook meer op de vooraf ingestudeerde grappen, ten tonele gebracht door een presentator met een chronische kijk mij eens grappig zijn blik. Nee danku.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is gewoon ´Have I got news for you´.
Zoiets als, ehm, hoe heette dat nou, het nieuwe parlementquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liever gewoon een wekelijkse politieke talkshow met een paar goede debatten.
Lagerhuis bedoel je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zoiets als, ehm, hoe heette dat nou, het nieuwe parlement
Dat is in de Britse variant volgens mij niet anders. Je kunt hooguit de uitvoering minder geslaagd noemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook meer op de vooraf ingestudeerde grappen, ten tonele gebracht door een presentator met een chronische kijk mij eens grappig zijn blik. Nee danku.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lagerhuis bedoel je.
Nee, dat ontaardde altijd in geschreeuw. Gewoon een goed politiek programma met een leuke wekelijkse reportage vanaf het binnenhof.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:28 schreef Monolith het volgende:
Meer programma´s van het niveau Buitenhof zou niet verkeerd zijn.
Dat dus. Gewoon een uur op zaterdag om 21:00. Met daarin dan voor de luchtigheid iets a la het binnenhof van jair tussendoor zoals de te zien was op het gesprek. Even de wandelgangen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:28 schreef Monolith het volgende:
Meer programma´s van het niveau Buitenhof zou niet verkeerd zijn.
Buitenhof. Niet met Polak maar door Jules Paradijs.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liever gewoon een wekelijkse politieke talkshow met een paar goede debatten.
Is dat een grap?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Buitenhof. Niet met Polak maar door Jules Paradijs.
De Vlaamse publieken is een ware verademing om naar te kijken. Geen schreeuwers van presentatoren...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon een uur op zaterdag om 21:00. Met daarin dan voor de luchtigheid iets a la het binnenhof van jair tussendoor zoals de te zien was op het gesprek. Even de wandelgangen.
En elk uur een bulletinquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De Vlaamse publieken is een ware verademing om naar te kijken. Geen schreeuwers van presentatoren...
Ik zou de humor er best van in kunnen zien.quote:
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat het te links voor je is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam elk uur willen weten wat voor ellende er elders gebeurd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En elk uur een bulletin
Maarja, CNN
Ik heb dat ook gezegd. Hij heeft wel degelijk een punt. Een bul stelt ook niks meer voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef eriksd het volgende:
Wat een randdebiel is dat zeg. Zat bij Knevel gister en begon uitgerekend over de waarde van universitaire diploma's. Ik dacht: toch ironisch dat uitgerekend Paradijs dat aankaart..
Dat heeft er deze keer niets mee te maken. Ik heb om te beginnen al een afkeer van het hoofd van Harm Edens vanwege zijn hangende oogleden en scheve wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat het te links voor je is?
Ja, dan krijgen we die riedel weer uiteraard, maar even concreet: Paradijs en wetenschappelijk onderwijs. Als ik die vent zou zien op een sociale werkplaats zou het mij niet vreemd voorkomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezegd. Hij heeft wel degelijk een punt. Een bul stelt ook niks meer voor.
Niets zo leuk als leedvermaak.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam elk uur willen weten wat voor ellende er elders gebeurd?
Omdat ik bijv. de Nederlandse zenders bar weinig aandacht heb zien geven aan de overstromingen in de USquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam elk uur willen weten wat voor ellende er elders gebeurd?
Kijk ik nooit naar. Met Richard Quest lag ik altijd in een deuk. Leeft hij nog?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En elk uur een bulletin
Maarja, CNN
WNL een aanwinstquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou de humor er best van in kunnen zien.
Buitenhof is te links, te elitair en te afstandelijk voor grote kijkersgroepen.
WNL vind ik op zich wel een aanwinst wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kijk ik nooit naar. Met Richard Quest lag ik altijd in een deuk. Leeft hij nog?
Hij schijnt rechten gestudeerd te hebben. Dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen we die riedel weer uiteraard, maar even concreet: Paradijs en wetenschappelijk onderwijs. Als ik die vent zou zien op een sociale werkplaats zou het mij niet vreemd voorkomen.
Die was toch opgepakt een tijdje geleden?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die was toch opgepakt een tijdje geleden?
Ben ik niet met je eens. Een bul was vroeger gewoon veel meer waard dan nu, daar heeft hij gewoon een punt mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen we die riedel weer uiteraard, maar even concreet: Paradijs en wetenschappelijk onderwijs. Als ik die vent zou zien op een sociale werkplaats zou het mij niet vreemd voorkomen.
Ik zeg toch ook niet dat hij geen punt heeft? Ik zeg dat die man er oerdom uitziet en ook zo praat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Een bul was vroeger gewoon veel meer waard dan nu, daar heeft hij gewoon een punt mee.
En wat Griekenland heeft hij ook een punt. Het is een bodemloze put en we worden er straks met z'n alle ingezogen.
Als je van domme journalistiek houdt is het wel een aanwinst ja.quote:
Ben ik met je eens, zo komt hij wel over. Dom is hij iig niet. En goed dat hij de bedenkelijke kant van het verhaal over het voetlicht brengt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij geen punt heeft? Ik zeg dat die man er oerdom uitziet en ook zo praat.
Dat is van WNL, licht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als je van domme journalistiek houdt is het wel een aanwinst ja.
Geef mij maar GNL(Goedemorgen Nederland)
Goedemorgen Nederland van WNL?!quote:
KRO toch?quote:
Het komt ook niet meerquote:
Een witte raaf. Maar het kan, ik ben het dit keer volledig met je eensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:49 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, maar dat zeg ik al jaren, vind ik het uiterst bedenkelijk hoe dat "doorleren" er bij iedereen is ingeramd. Praktisch werken is bijna een scheldwoord geworden
Reserveer leren nou weer voor theoretici, laat de rest gewoon in zijn waarde.
Op meer praktisch niveau: afschaffen allerhande overstapmogelijkheden.
Smakelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:53 schreef betyar het volgende:
Hoi en houdoe, lekker bbqen bij een maat van ons.
Tsjaquote:
Wie is die verkapte Paul de Leeuw op de achtergrond?quote:
Halloquote:
This comment is approved by Willem Dafoe.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:10 schreef Tem het volgende:
Dat is toch niet twitter koning Arend Jan Boekestijn.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
This comment is approved by Willem Dafoe.[ afbeelding ]
Mooie scene was dat.quote:
Man naar m'n hart.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een Israëlische vlag als achtergrond op m'n mobiel. Komt er visite, vragen ze: "Waarom heb je een jodenster als achtergrond?".
![]()
Waren het Ajax fans dus?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:10 schreef robin007bond het volgende:
Ach ja, het waren tokkies, waarschijnlijk wisten ze geen eens iets over het midden-oosten
Misschien wel. Het waren moeders van de vriendinnen van m'n zusje.quote:
Dit is de hemel dus?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:41 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij is de wereld al vergaan, maar hebben we het niet eens door.
Luxepaard.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:41 schreef Friek_ het volgende:
Goed vertoeven, terrassen met een boek erbij.
El duderino.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoals elke hippe dude heb ik er een.
In het park met de krant was het ook goed toeven, terwijl studenten op het gras bezig waren met geïmproviseerde highland games.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:41 schreef Friek_ het volgende:
Goed vertoeven, terrassen met een boek erbij.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou de Apocalyps lijkt hier wel huis te hebben gehouden.
Het zou best kunnen dat de Apocalyps slecht virtueel heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Het is vreselijk stil hier inderdaad
Ow.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben te druk bezig met online met ruimtescheepjes spelen.
Hmm ja, ik weet niet. Een dame van 26 die science fiction spelletjes speelt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben te druk bezig met online met ruimtescheepjes spelen.
Mooi. Dan ben ik in ieder geval van jou af.quote:
Ieder z'n dingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Hmm ja, ik weet niet. Een dame van 26 die science fiction spelletjes speelt.
Beginnen? Dus dat kan nog wel duizenden jaren gaan duren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef Tem het volgende:
[..]
tegen die tijd zal het pas gaan beginnen begreep ik.
Als de wereld weg of niet vergaat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Mooi. Dan ben ik in ieder geval van jou af.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Hmm ja, ik weet niet. Een dame van 26 die science fiction spelletjes speelt.
paar maanden las ik vandaag. Best maf als je nagaat dat god de schepping in 6 dagen voor elkaar had....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Beginnen? Dus dat kan nog wel duizenden jaren gaan duren?
Ja, maar ik vind die alto's altijd zo jammer in de wereld. Ze leven in hun eigen wereldje, doen dingen die normale mensen van hun leeftijd niet zouden doen, uberhaupt dingen doen die anderen niet doen, en ze zijn ervan overtuigd dat zij de 'normale' mensen zijn en de rest raar.quote:
Ja inderdaad. Normaal is het andersom. Het opbouwen duurt lang, het afbreken is in een poep en een scheet gedaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
paar maanden las ik vandaag. Best maf als je nagaat dat god de schepping in 6 dagen voor elkaar had....
eurythmics erik, heb je daar wat mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:24 schreef eriksd het volgende:
Die nieuwe bewerkingen zijn echt goed. Alleen goede popnummers overleven dit.
Tja. Ik sta altijd vol verbazing te kijken hoe raar mensen van jouw kaliber zijn. Het lijkt mij moeilijk voor te stellen dat er geen mensen zijn die jouw beoordelen als een normaal mens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Oh nee, iemand doet iets waarvan ik vind dat het niet mag op basis van compleet arbitraire leeftijdsgrenzen en sekse, mijn wereld is in duigen. [ afbeelding ]
Niet echt. Mijn favo artiest is Peter Gabriel, op 2 Billy Joel.quote:
Dat kan, maar ja ik de vraag nu gesteldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:25 schreef Tem het volgende:
hou eens op zeg of ga anders lekker pm'en ofzo.
Wat is er mis met Gabriel?quote:
Zeg meneer tegenvraag. Iemand van begin twintig die Peter Gabriel top dog vindt roept natuurlijk wat vragen op.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg meneer tegenvraag. Iemand van begin twintig die Peter Gabriel top dog vindt roept natuurlijk wat vragen op.Heb je oudere zussen of broers waardoor je met die muziek in aanraking bent gekomen.
BBQquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik zit helemaal vol van het bbqen op m'n balkonnetje. Effe uitbuiken.
bbq op je balkon.....tokkiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef remlof het volgende:
Met wie allemaal?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef remlof het volgende:
Je moet ook niet de biefstuk van de C1000 hebben. Dat is opgekleurd mager rundvlees.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
BBQ![]()
Ik hou alleen niet zo van biefstuk, zo taai vaak
Ray LaMontagne...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan eigenlijk geen hedendaagse artiest vinden die zo'n doorleefde stem als Gabriel heeft en intelligente pop/rock maakt, leunend op drums en bas.
Ah, de VVD.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
De linkse genocide-ontkenners van D666 hebben weer babbels gekregen over een vermeend gebrek aan liberaal gehalte binnen de VVD. Waren ze in 2006 maar echt 'failliet' gegaan. Trieste kutpartij.
Zo, dat is eruit!![]()
Hou je weer een beetje van me?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, de VVD.
Dat is toch die leuke partij met die leuke mensen?
quote:Volgens mij ben jij best wel lelijk, onzeker en raar, of niet?
Hahaha, foute oom MLG.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef dotCommunism het volgende:
Hahaha, had een DM van MLG gekregen:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
Zou wel leuk zijn als je er 'Ja.' op had geantwoord.
Met Erik Jones als hoofdrolspeler, geregisseerd door Koos Spielberg.quote:
Lady gaga op Nederland 3.quote:
Gelden voor DM niet dezelfde regels als voor PM ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef dotCommunism het volgende:
Hahaha, had een DM van MLG gekregen:
[..]
Daar zit mijn vriendin ook naar te kijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lady Gaga vind ik niet zo interessant
Nee hoor, net even de voorwaarden bekeken:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze worden geacht privé te zijn en daarom niet geschikt voor publicatie
Sterkte.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar zit mijn vriendin ook naar te kijken.
Deze viel af ivm Lady Gagaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Internal Affairs II is beduidend beter:
http://www.simplyporndvd.com/internal-affairs-2.html
Ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Wie hebben er allemaal onlangs een haat pm ontvangen?!
Bij mij weten werd tot nu toe niet toegestaan om pm te postenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee hoor, net even de voorwaarden bekeken:
Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé.
Bij jou heb ik nog een liefdevolle boodschap erachterna gestuurd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef dotCommunism het volgende:
Erik, ik dacht dat ik de enige was die je aandacht aan het geven was.
Ach ja, ga maar bij een mod zeuren dan. Typisch wel weer dat jij gaat zeuren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij mij weten werd tot nu toe niet toegestaan om pm te posten
He, die komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
DM van eriksd
21-05-2011 @ 23:05:05
Volgens mij ben jij best wel lelijk, onzeker en raar, of niet?
Tja.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij jou heb ik nog een liefdevolle boodschap erachterna gestuurd.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij mij weten werd tot nu toe niet toegestaan om pm te posten
Dan dien ik een klacht in, tenzij dotcommu haar tietuuh laat zien.quote:
Is het nou wel of niet toegestaan. En zo ja, vanwaar de koerswijziging?quote:
Ten alle tijde? Ook als het evident lollig is?quote:
Niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet toegestaan. En zo ja, vanwaar de koerswijziging?
Ik vraag me af waaropquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet te snel. Het jeugdrecht is van toepassing
Ik plas altijd over haar heen, waar moet ik nu over heen plassen dan?!?!?!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een eeuwig durende vendetta met dotCommunism maar dit vind ik niet zo fijn
Vanwege hetzelfde misdrijf waarvan dot C wordt verdachtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarop
Op welke overtreding
Die van dutch was nep, voor het geval je het nog niet doorhad. Leert god jou dan ook echt niks?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vanwege hetzelfde misdrijf waarvan dot C wordt verdacht
Maar voor haar geldt het volwassen strafrecht van Fok!
Een misdrijf nog welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vanwege hetzelfde misdrijf waarvan dot C wordt verdacht
Maar voor haar geldt het volwassen strafrecht van Fok!
Ik heb eerder gepleit voor een Fok! rechtbank als een ban aan de orde isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef eriksd het volgende:
Sowieso was dit niet echt gevoelige info. Kan men dan niet met een note volstaan? Op deze manier wordt DM een soort vrijbrief voor reeds gememoreerd gedonder.
Dat lijkt me aan de ene kant een goed idee maar aan de andere kant een flop in wordingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb eerder gepleit voor een Fok! rechtbank als een ban aan de orde is
Och, op die manier.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als voor een fokmisdaad een ban op staat, dan kan je gerust van een misdrijf spreken
Tsjaquote:
Voor fok!advocaten of het Fok!OM ? De rechtspraakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat lijkt me aan de ene kant een goed idee maar aan de andere kant een flop in wording
Dat is het hem. Dat lijkt me een enorme rotzooiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor fok!advocaten of het Fok!OM ? De rechtspraak
Het zijn hier niet de USA verdommequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit mijn Galaxy S te flashen, tot zover de nerd newsflash.
Eigenlijk zou Fok! een advocaat/jurist moeten inhuren om telkens posts te keuren..
Fok!'s rechtsysteem is veel te veel "dadergericht"!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het zijn hier niet de USA verdomme
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
De chaos. Maar nogmaals, hier zie ik het probleem niet. Een of andere flauw DM, waar gaat het om?
We hebben een motie van wantrouwen ingediendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
Zo zie je maar weer.. slachtoffer wordt opgepakt en dader gaat er mee vandoor! Ik ben niet meer Trots op Nederland, waar is Rita Verdonk als je haar nodig hebt
Bedoel je nou te zeggen dat ik de dader ben?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
Zo zie je maar weer.. slachtoffer wordt opgepakt en dader gaat er mee vandoor! Ik ben niet meer Trots op Nederland, waar is Rita Verdonk als je haar nodig hebt
garpje, rechtse makkerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat ik de dader ben?
Ik ben ook de dader. Ik ben een grote boef.quote:
Baron van Neemweggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben ook de dader. Ik ben een grote boef.
Waarom dm je haar dan ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef mlg het volgende:
Maarja, dotcommu heeft wel vaker dm's van mij gepubliceerd, dus wat dat betreft heeft ze tal keren van geluk mogen spreken.
Laat het Koos doen, dan gaat het over vrije persquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef mlg het volgende:
Maarja, dotcommu heeft wel vaker dm's van mij gepubliceerd, dus wat dat betreft heeft ze tal keren van geluk mogen spreken.
Zodat ze gebanned wordt natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |