Ik vraag me af of de gemiddelde Ipad vuiler is dan menig WC-bril.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:49 schreef GSbrder het volgende:
iPads zijn wel minder handig te gebruiken als het toiletpapier op is.
Uiteraard. Elke touchscreen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de gemiddelde Ipad vuiler is dan menig WC-bril.
Pillen nuttigen hoeft niet op het toilet te gebeuren hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:54 schreef remlof het volgende:
Moment, ik ga even met m'n tablet naar het toilet.
Of toetsenborden van computersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het smerigste zijn toch de toetsenbordjes van pinautomaten?
Zeker weten. Muizen, keyboards, stoelen. Al dat soort dingen die mensen dagelijks gebruiken maar zelden schoon worden gemaakt. De toiletten krijgen daarentegen dagelijks een verschoning.quote:
Daarom hebben zij die slim zijn een anti glare folie op het scherm van hun iPad zodat het glas ten alle tijde schoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of de gemiddelde Ipad vuiler is dan menig WC-bril.
En dat folie blijft schoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:48 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Daarom hebben zij die slim zijn een anti glare folie op het scherm van hun iPad zodat het glas ten alle tijde schoon
blijft. Boven alles vind ik nog altijd een krant van echt papier dat je kan voelen en ruiken bij het ontbijt de beste optie.
Huh?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:48 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Daarom hebben zij die slim zijn een anti glare folie op het scherm van hun iPad zodat het glas ten alle tijde schoon blijft.
?quote:
Mijn hemel, bepaalde gekken denken dat er echt wat staat te gebeuren.quote:
Vind vd Ham een van de meest intelligente politici maar hier komt hij ook niet erg uit de verf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het serieus maar een eng wijf, die Fleur Agema.
Hij heeft inderdaad z'n sterkere en minder sterke momenten. Deze nuancering die hij probeert te maken lukt toch niet bij de PVV, dus vergeefse moeite. Daarbij zijn cijfers ook zo manipuleerbaar als de pest, valt geen redelijke discussie over te voeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind vd Ham een van de meest intelligente politici maar hier komt hij ook niet erg uit de verf.
Herman Wijffels is een van m'n favoriete politici ooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
Wijffels: Stem niet op coalitiepartijen
Wijffels
En het is een toneelspeler. Verder wel mijn favoriete d66er en heb nog op hem gestemd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind vd Ham een van de meest intelligente politici maar hier komt hij ook niet erg uit de verf.
Effe dimmen, erik. Zoals Friek al schreef; Wijffels is een held.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe dimmen, erik. Zoals Friek al schreef; Wijffels is een held.
Doe een drankwedstrijd met Wijffels. Win-win voor ons beide.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
Zo maar eens flink uit mn dag gaan. De laatste dag op aarde moet immers wel goed gevierd worden.
Waarom haat jij de beste man zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe een drankwedstrijd met Wijffels. Win-win voor ons beide.
Ik haat hem niet, ik heb niets met seniele opa's.quote:
Dus omdat hij pleitbezorger is van de duurzame samenleving, is hij seniel?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, ik heb niets met seniele opa's.
Hij neemt het woord 'duurzaamheid' in de mond. Dat mag niet, bij de VVD mag je alleen maar over snelwegen en dikke auto's spreken.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat hij pleitbezorger is van de duurzame samenleving, is hij seniel?
Volgens mij was ik een van de eerste hier die ageerde tegen het wegbezuinigen van de EHS.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij neemt het woord 'duurzaamheid' in de mond. Dat mag niet, bij de VVD mag je alleen maar over snelwegen en dikke auto's spreken.
Het was meer een vraag dan een aannamequote:
Dan is mijn antwoord "nee".quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was meer een vraag dan een aanname
Waarom dan? Ik meen oprecht dat ik het een genot vind om Wijffels te horen spreken.quote:
Omdat hij tegen dit kabinet loopt te ageren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik meen oprecht dat ik het een genot vind om Wijffels te horen spreken.
Nee, omdat ik zijn geouwehoer over een duurzame samenleving boeiend vind en ik hem gelijk geef.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat hij tegen dit kabinet loopt te ageren?
Nee, het is gewoon een verstandige en wijze man over het algemeen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat hij tegen dit kabinet loopt te ageren?
Moment.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, je moet trouwens effe je standaardinstellingen voor dat lachebekje naast je post veranderen. Ik weet nooit of je nou serieus antwoord geeft of dat je sarcastisch bent.
Heb Wijffels nooit kunnen betrappen op dergelijk christelijk gelul.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
Tja, ik heb gewoon een tyfushekel aan CDA-dissidenten. Sorry. Al helemaal als ze met hun "christelijke geweten" in de knoop komen. Mag ik even een teiltje?
Ja.quote:
Bij Wijffels valt dat toch wel mee? Die man is heus niet van het moraliseren of het typisch christendemocratische waar een schijnheilig tintje aan vastzit. Bij Hirsch Ballin en Klink begrijp ik volkomen dat je zoiets zegt (tevens bij Ferrier en Koppejan ook), maar Wijffels reken ik toch tot een ander kaliber.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
Tja, ik heb gewoon een tyfushekel aan CDA-dissidenten. Sorry. Al helemaal als ze met hun "christelijke geweten" in de knoop komen. Mag ik even een teiltje?
Goed opgemerkt trouwens. Het verwarde mij ook een aantal keren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, je moet trouwens effe je standaardinstellingen voor dat lachebekje naast je post veranderen. Ik weet nooit of je nou serieus antwoord geeft of dat je sarcastisch bent.
quote:,,Doe dit mensen in ons land niet aan, doe dit de partij niet aan, doe dit ons land niet aan.''
Dat zei de rest van Nederland ook toen ze hem vroegen voor een ministerspost.quote:
Mwoah, die middelste alinea vind ik niet geheel terecht. Wijffels is op dat punt altij consequent geweest. En dan laat hij de samenwerking met de PVV nog achterwege. Hij betreurt het gewoon dat het kabinet te weinig oog heeft voor duurzaamheid. En dan kan ik best begrijpen dat hij een negatief stemadvies afgeeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef eriksd het volgende:
Nou, laat ik het dan alsvolgt formuleren:
Dat hij vanuit het oogpunt van duurzaamheid kritiek levert is zijn goed recht. Dat kan ook heel goed kloppen, ik heb er de ballen verstand van en ik ben wel mans genoeg om toe te geven dat ik niet kan tippen aan de kennis en intelligentie van Wijffels.
Laat onverlet dat ik (en een hoop mensen binnen de VVD) even hun buik vol hebben van kritische geluiden van mensen die zelf geen verantwoordelijkheid dragen of te pas en te onpas met hun geweten in aanvaring komen op mediatechnisch gezien goede momenten.
Dit straalt ook in mijn bolletje af op Wijffels: ik kan er niets aan doenIk vraag mij daarom af of hij nou zo blij was met de manier waarop de term dissidenten is gedegenereerd tot een scheldwoord.
Sorry, was effe het toilet op kantoor aan het volblubberenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
Geef ik zo'n keurige open en blote post en dan krijg ik geen respons. Nou, dan niet hé!
Zoveel flauwe grappen komen nu op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, was effe het toilet op kantoor aan het volblubberen
Ik had het er vandaag nog over met een collega die die-hard SP is. En dan de hoogopgeleide SP'ers, dus die echt een fundamenteel andere invalshoek hebben dan ik, en daar heb ik dan - uiteraard - respect voor. Hij heeft mij zover weten te krijgen dat ik over mijn kinderachtige "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" annex PVV vs PvdA strijd ben gestapt en toch ook maar tot de conclusie ben gekomen dat de PVV eigenlijk drie x niets is. Let wel: niet het electoraat, maar gewoon de partij an sich en de kamerleden: come on.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het ook wel te doen met Rutte. Leveren de liberalen eindelijk weer een premier, ben je voor je steun afhankelijk van een club incapabelen. Zo'n debat over Griekenland vind ik bijvoorbeeld hartverscheurend.
Sowieso zijn politici die een negatief stemadvies voor hun eigen partij geven krank im kopf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het ook wel te doen met Rutte. Leveren de liberalen eindelijk weer een premier, ben je voor je steun afhankelijk van een club incapabelen. Zo'n debat over Griekenland vind ik bijvoorbeeld hartverscheurend.
Ik acht het preferabel boven weglopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Sowieso zijn politici die een negatief stemadvies voor hun eigen partij geven krank im kopf.
Ze hadden dat programma toch gedumpt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:11 schreef dotCommunism het volgende:
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws op tv.
De publieken wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hadden dat programma toch gedumpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |