Ik vraag me af of de gemiddelde Ipad vuiler is dan menig WC-bril.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:49 schreef GSbrder het volgende:
iPads zijn wel minder handig te gebruiken als het toiletpapier op is.
Uiteraard. Elke touchscreen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de gemiddelde Ipad vuiler is dan menig WC-bril.
Pillen nuttigen hoeft niet op het toilet te gebeuren hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:54 schreef remlof het volgende:
Moment, ik ga even met m'n tablet naar het toilet.
Of toetsenborden van computersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het smerigste zijn toch de toetsenbordjes van pinautomaten?
Zeker weten. Muizen, keyboards, stoelen. Al dat soort dingen die mensen dagelijks gebruiken maar zelden schoon worden gemaakt. De toiletten krijgen daarentegen dagelijks een verschoning.quote:
Daarom hebben zij die slim zijn een anti glare folie op het scherm van hun iPad zodat het glas ten alle tijde schoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of de gemiddelde Ipad vuiler is dan menig WC-bril.
En dat folie blijft schoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:48 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Daarom hebben zij die slim zijn een anti glare folie op het scherm van hun iPad zodat het glas ten alle tijde schoon
blijft. Boven alles vind ik nog altijd een krant van echt papier dat je kan voelen en ruiken bij het ontbijt de beste optie.
Huh?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:48 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Daarom hebben zij die slim zijn een anti glare folie op het scherm van hun iPad zodat het glas ten alle tijde schoon blijft.
?quote:
Mijn hemel, bepaalde gekken denken dat er echt wat staat te gebeuren.quote:
Vind vd Ham een van de meest intelligente politici maar hier komt hij ook niet erg uit de verf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het serieus maar een eng wijf, die Fleur Agema.
Hij heeft inderdaad z'n sterkere en minder sterke momenten. Deze nuancering die hij probeert te maken lukt toch niet bij de PVV, dus vergeefse moeite. Daarbij zijn cijfers ook zo manipuleerbaar als de pest, valt geen redelijke discussie over te voeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind vd Ham een van de meest intelligente politici maar hier komt hij ook niet erg uit de verf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |