ha ha daar heb ik jequote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:23 schreef Etsu het volgende:
SAMUEL GODVERDOMME MAN WAT FLIK JE ME NU WEER IK WILDE TOPIC OPENEN MAAR NEE JIJ WEER![]()
GS leren.quote:
leren vooor GSquote:
Straks heeft iedereen een 10 en kom jij aanzetten met; omfgz hij ging sow slegt, iick heb sekur 10 punten fn de 70quote:
Godverdomme je kan ook effe niet normaal gaan schijten hequote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Godverdomme je kan ook effe niet normaal gaan schijten he
Maar ja het is ook niet leuk als ik alle FiPo's heb, ik gun anderen ook wat
Bedanktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Godverdomme je kan ook effe niet normaal gaan schijten he
Maar ja het is ook niet leuk als ik alle FiPo's heb, ik gun anderen ook wat
Ik heb een stopcontact achter m'n bed, dus je raadt al hoe ik de hele tijd lig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:28 schreef Snuf. het volgende:
Gvd straks moet ik toch echt uit mijn bed mijn laptoptjen is bijna leegnog 56 minuten resterend
Ja ik ook wel alleen mijn oplader ligt 5 meter verder opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een stopcontact achter m'n bed, dus je raadt al hoe ik de hele tijd lig.
Je hebt het ook zo zwaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik ook wel alleen mijn oplader ligt 5 meter verder op
Mensen diequote:
quote:
Aquote:
Op zaterdag 21 mei 2011 11:33 schreef Dastan het volgende:
Mensen die in het weekeinde niet gewoon rond de normale tijd opstaan.Regelmaat is je vriend.
Regelmaatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:33 schreef Dastan het volgende:
Mensen die in het weekeinde niet gewoon rond de normale tijd opstaan.Regelmaat is je vriend.
Dat doe je niet door doelloos in bed te blijven liggen, vriendje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Etsu het volgende:
Het weekend is bedoeld om uit te rusten en niks te doen, mijn vriend.
Dit is niet doelloos.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe je niet door doelloos in bed te blijven liggen, vriendje.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Regelmaat![]()
Je bent toch geen autist.!
Ik zit achter de laptop, in bed, dus het is niet doelloos, schatje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe je niet door doelloos in bed te blijven liggen, vriendje.
Ok.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit achter de laptop, in bed, dus het is niet doelloos, schatje.
Het is doel is uitrustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitrusten van een zware FOK!-weekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Etsu het volgende:
Het weekend is bedoeld om uit te rusten en niks te doen, mijn vriend.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:37 schreef Snuf. het volgende:
Het belang van uitrusten in het weekend
HIER ZELFS DE WETENSCHAP STAAT ACHTER MIJ
Ik heb anders al enkele weken geen school meer hoorquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is doel is uitrustenUitrusten doe je niet door in bed te computeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zu schwer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
3x achterelkaar op 1 in dagcijfers, weet je hoe zwaar ik heb gehad?
Die Rogier.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb anders al enkele weken geen school meer hoor
Daar trap ik niet in.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uitrusten doe je niet door in bed te computeren.
Ik wel.quote:
Ik moet lachen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:39 schreef Snuf. het volgende:
Er zijn toch echt 4 mensen ingetrapt in de afgelopen 2 minuten dus kom maar op wie was het
Dat is waarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:40 schreef Joosterd het volgende:
Maar ik vidndt het gewoohn een mooien nummer.
DAS GEMEEN!quote:
Zo dadelijk gaat ze nog buiten koken.quote:
Ik moest huilenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:42 schreef Joosterd het volgende:
Snavel van FOCK! heeft het nummer nagedaan.![]()
http://www.youtube.com/user/Snaavelstopic#p/u/5/GhO8mS30w9A
Inprincipe is dat niet raar, want je BBQ't toch ook buiten?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zo dadelijk gaat ze nog buiten koken.
Dat doen mannen over het algemeen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inprincipe is dat niet raar, want je BBQ't toch ook buiten?
YEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inprincipe is dat niet raar, want je BBQ't toch ook buiten?
eindelijk weer op joeptoepquote:
Leuk voor paar keer per jaar hoor!quote:
jij wintquote:
quote:
Ik mag het graag doen met familie en vrienden.quote:
ZEKER WEL DAN EET JE VEEL VLEES EN VEEL SALADES EN DAN GA JE BIER DRINKEN EN DAN IS HET HEEL GEZELLIG ENZOquote:
Ik wilde net zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:47 schreef Joosterd het volgende:
Verwachte reactie impliceren dat je vrienden hebt.
IMPLICEREN DAT JE FAMILIE HEBTquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
Ik mag het graag doen met familie en vrienden.
Ik wist het.quote:
WEER TERUG NAAR 1.0 MET VERWACHTE REACTIES, ANTIKLACHTEN ENZO?quote:
BINNENKORT= OVER 2 DAGEN!quote:
Als ik hier in mijn 1tje woonde zal het een ramp worden dan zou de tuin binnen een korte tijd van de pioniersstadium naar de climax stadium gaan.quote:
AH MEN IK DACHT AL WANT KLB 1.0 WAS VETTER DAN 2.0quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:51 schreef Snuf. het volgende:
O kut typo natuurlijk
ik bedoelde
KLB 1.0 IS NIET MEER
Ja, jij immer met kwaliteitstopics en ik zo ongeveer de enige die ze kon waarderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:51 schreef Snuf. het volgende:
Thimaa G wist je nog wat wij rolden in die KLB 2.0 en nog enigszins leven in de brouwerij brachten
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:51 schreef Snuf. het volgende:
Thimaa G wist je nog wat wij rolden in die KLB 2.0 en nog enigszins leven in de brouwerij brachten
Get a room?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, jij immer met kwaliteitstopics en ik zo ongeveer de enige die ze kon waarderen
En toen die kutmodsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, jij immer met kwaliteitstopics en ik zo ongeveer de enige die ze kon waarderen
snuf snuf snuf snufquote:
Snuf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb naast een lueken hont ook een lueken kat en die heet Snuf
Mits Etsu erbij komt.quote:
Vooral het begin van je topicsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En toen die kutmods
Stop met die topics en verlaat KLB
Doe maar tweepersoons, lekker knus.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook 1 persoons.
Als ik later groot ben () wil ik een waterbed.
Krijg je alleen maar problemen van.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook 1 persoons.
Als ik later groot ben () wil ik een waterbed.
quote:Leraar kocht een Slayer-CD samen met een K3-CD via Bol.com, met als gevolg dat Slayer in de lijst 'Kopers van deze CD kochten ook...' van de K3-CD kwam te staan.
quote:
amy mcdonald'squote:
Tering hee. En ik ga die drie boeken niet nog eens doorlezen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:10 schreef Joosterd het volgende:
Ik zit de syllabus van MaW door te nemen maar wat is hij lang.
Vorig jaar was er een norm van 1,8 en het gemiddelde landelijk nog steeds bedroevend.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tering hee. En ik ga die drie boeken niet nog eens doorlezen hoor
Mja, gewoon doorlezen en de functies kennen, dan hopen dat het meevalt.
Vwo 0,9 ofzo en ik heb de meest slechtste leraar die je maar kan hebben, en moet een 5,1 halen. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een norm van 1,8 en het gemiddelde landelijk nog steeds bedroevend.
sta ik al bij jouw favo-users op je fobo?quote:
Moet een 4,6 halen. We hebben het nauwelijks over de boeken gehad in de les... hij vertelde meer zijn eigen levensverhaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vwo 0,9 ofzo en ik heb de meest slechtste leraar die je maar kan hebben, en moet een 5,1 halen. Ben benieuwd.
Nee, ik vroeg of je als 1ste, 2de of 3de wilde staan, maar heb tot heden geen antwoord gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
sta ik al bij jouw favo-users op je fobo?
Oh, doe maar als 3e.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of je als 1ste, 2de of 3de wilde staan, maar heb tot heden geen antwoord gehad.
und Snuf. als vierte!quote:
Waarschijnlijk om E-respect te krijgen.quote:
Of winnaar van de meeste post op de dag.quote:
Dat heb ik al 3x achterelkaar gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Of winnaar van de meeste post op de dag.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Of winnaar van de meest nutteloze post op de dag.
Liedjes waar je goed ringtones van kan maken... hier komt nooit iemand overheenquote:
Meeste posts op 1 dag ga je niet zomaar verbeteren, Nectar had zo'n 2100 posts.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Of winnaar van de meeste post op de dag.
nee, je pc faaltquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef Dastan het volgende:
Steeds als ik naar FOK! ga loopt Forefox zo ongeveer vast. Ontzettend trraag. Meer mensen dit probleem?
Ik doe een poging op een vrije dag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Meeste posts op 1 dag ga je niet zomaar verbeteren, Nectar had zo'n 2100 posts.
WiBquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Als je nou WiB had was je echt een baas geweest.
Wiskunde is toch verplicht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Joosterd het volgende:
En dan er achter komen dat je voor je opleiding WIS of ECO nodig hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien als je met meerdere personen afwisselt, kan het lukkenquote:
Ja echt ziek. Dan moet je de hele dag meedoen met die kutspelletjes in zo'n spelletjessubforum.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Meeste posts op 1 dag ga je niet zomaar verbeteren, Nectar had zo'n 2100 posts.
Of kansloos in de SC hangen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt ziek. Dan moet je de hele dag meedoen met die kutspelletjes in zo'n spelletjessubforum.
Pretpakket pur sangquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:48 schreef Etsu het volgende:
Ewa mensen, ik ga douchen, dan eten, en dan gs leren op het terras.
Tschüs.
supquote:
Denk niet dat mensen die geen economie hebben gekozen iets in die richting gaan zoeken hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Joosterd het volgende:
En dan er achter komen dat je voor je opleiding WIS of ECO nodig hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 mensen bij ons op school gaan volgend jaar nog Economie of Wiskunde volgen. 2 willen de facilitaire dienstverlening in en de andere de hoge Hotelschool.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen die geen economie hebben gekozen iets in die richting gaan zoeken hoor.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
3 mensen bij ons op school gaan volgend jaar nog Economie of Wiskunde volgen. 2 willen de facilitaire dienstverlening in en de andere de hoge Hotelschool.![]()
Daaromquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]En geen wiskunde vind ik wel echt dom. Valt bijna alles al af.
had em al op dvdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:10 schreef ThaTim het volgende:
leeell, gister de Bob Dylan documentaire gekeken?
Nicequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:19 schreef Verras het volgende:
Meteen mijn updates:
Duits: 44 / 47 punten
Engels: 40 / 49 punten
al met al zeer tevreden
Een beetje spanning is gezondquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:32 schreef AchmedJan het volgende:
Mijn updates (HAVO):
Engels 35/49, moest een 5.6 hale dus is wel gelukt
NL: 25 ongeveer/47: moet een 6 halen voor een 7, gaat spannend worde dus
M&O: 27/65: moet een 4.4 halen voor een 6, gaat ook spannend worde
Mcafee eraf pleuren, AVG downloaden en Malwarebytes anti malwarequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:34 schreef Dastan het volgende:
Volgens mij heb ik kk veel virussen en zo. Hoe haal ik die eraf? Met Firefox valt niet meer te werken en ik krijg steeds blauwe schermen.
Laatste heb ik al.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:35 schreef leeell het volgende:
[..]
Mcafee eraf pleuren, AVG downloaden en Malwarebytes anti malware
na virusscan en Malwarebytes zou er niets achter moeten blijven hoor,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Laatste heb ik al.
En van AVG wordt m'n computer zo traag als een slak.
???quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef Joosterd het volgende:
Onze school geeft geen M&O... Anders had ik hem toch niet gekozen Eco is kut genoeg.
Ga alles nog maar een keer scannen dan. Dank je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef leeell het volgende:
[..]
na virusscan en Malwarebytes zou er niets achter moeten blijven hoor,
doe dan ff Hijackthis log aanmaken en in DIG posten
Je bewijst zelf dus al het tegendeel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:37 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
???
Zou wel moeten volgens mij, elke school moet alle vakken geven (behalve spaans etc)
McAfeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:37 schreef Joosterd het volgende:
Avira werkt voor mij het beste.![]()
http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
McAfee![]()
AVG![]()
Avira![]()
Avast![]()
Norton![]()
![]()
![]()
ESET NOD 32/Smart Security
Bazenbrowserquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:43 schreef Dastan het volgende:
Nu moet ik Chrome gebruiken omdat Firefox niet meer werkt.Wat een kutwebverkenner.
Nee, hij is trager, afbeeldingen laden niet goed, ik kan geen eigen lettertype instellen (die dominant is over de websitevoorkeur) en de formulieren zien er lelijk uit met die verwijfde gouden randjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bazenbrowser![]()
Even wennen, maar je wilt niet meer terug.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:44 schreef leeell het volgende:
dan zit het probleem in je Hosts file allicht
Trager.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hij is trager, afbeeldingen laden niet goed, ik kan geen eigen lettertype instellen (die dominant is over de websitevoorkeur) en de formulieren zien er lelijk uit met die verwijfde gouden randjes.
FireFox 4 is kut. Start traag op. Heel vaak kun je gewoon niet op 'back' drukken terwijl dat wel zou horen.quote:
Onzin, want Firefox was wel supersnel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Trager.
Jouw pc is dan wel echt bagger.
system32/drivers/etc/hosts, openen met kladblok en post wat er staatquote:
Die is ook voor Chromequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:47 schreef Joosterd het volgende:
In combinatie met de Addon die hier niet genoemd mag worden.
Dit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:46 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
FireFox 4 is kut. Start traag op. Heel vaak kun je gewoon niet op 'back' drukken terwijl dat wel zou horen.
Chome is
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:48 schreef Etsu het volgende:
Ik ga weer het terras op om te leren.
Het ga jullie goed.
Kusjes.
Chromequote:
Er staat enkel dit:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:46 schreef leeell het volgende:
[..]
system32/drivers/etc/hosts, openen met kladblok en post wat er staat
Niks mis mee zo te zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Er staat enkel dit:
[ code verwijderd ]
O, en dit:
[ code verwijderd ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:48 schreef Etsu het volgende:
Ik ga weer het terras op om te leren.
Het ga jullie goed.
Kusjes.
PICS van je zusje of moede Helen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Er staat enkel dit:
[ code verwijderd ]
O, en dit:
[ code verwijderd ]
Zusje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
PICS van je zusje of moede Helen.
Of is dat een achternaam![]()
Das best jong.quote:
Hahahaquote:
Leucke zusjenquote:
5,- euro dat jij je nooit aan die planning houdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:57 schreef AchmedJan het volgende:
Planning:
14:00 - 17:00 examenbundel geschiedenis samenvattingen lezen van de republiek, orientatietoets, youtube filmpjes erover kijken
17:00 - 18:00 Begrippen, jaartallen, personen leren
18:00 - 18:30 eten
18:30 - 19:30 tv kijken
19:30 - ? examen republiek maken
Daar durf ik 10 euro op te wedden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:01 schreef xCore het volgende:
[..]
5,- euro dat jij je nooit aan die planning houd
Ik heb al moeite met een half uur.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:01 schreef leeell het volgende:
4 uur lang leren
echt
ik kan daar serieus niet bij
tjaquote:
Heb al moeite om te beginnen.quote:
eensquote:
Foto's gaan rond jwtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |