ha ha daar heb ik jequote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:23 schreef Etsu het volgende:
SAMUEL GODVERDOMME MAN WAT FLIK JE ME NU WEER IK WILDE TOPIC OPENEN MAAR NEE JIJ WEER![]()
GS leren.quote:
leren vooor GSquote:
Straks heeft iedereen een 10 en kom jij aanzetten met; omfgz hij ging sow slegt, iick heb sekur 10 punten fn de 70quote:
Godverdomme je kan ook effe niet normaal gaan schijten hequote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Godverdomme je kan ook effe niet normaal gaan schijten he
Maar ja het is ook niet leuk als ik alle FiPo's heb, ik gun anderen ook wat
Bedanktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Godverdomme je kan ook effe niet normaal gaan schijten he
Maar ja het is ook niet leuk als ik alle FiPo's heb, ik gun anderen ook wat
Ik heb een stopcontact achter m'n bed, dus je raadt al hoe ik de hele tijd lig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:28 schreef Snuf. het volgende:
Gvd straks moet ik toch echt uit mijn bed mijn laptoptjen is bijna leegnog 56 minuten resterend
Ja ik ook wel alleen mijn oplader ligt 5 meter verder opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een stopcontact achter m'n bed, dus je raadt al hoe ik de hele tijd lig.
Je hebt het ook zo zwaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik ook wel alleen mijn oplader ligt 5 meter verder op
Mensen diequote:
quote:
Aquote:
Op zaterdag 21 mei 2011 11:33 schreef Dastan het volgende:
Mensen die in het weekeinde niet gewoon rond de normale tijd opstaan.Regelmaat is je vriend.
Regelmaatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:33 schreef Dastan het volgende:
Mensen die in het weekeinde niet gewoon rond de normale tijd opstaan.Regelmaat is je vriend.
Dat doe je niet door doelloos in bed te blijven liggen, vriendje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Etsu het volgende:
Het weekend is bedoeld om uit te rusten en niks te doen, mijn vriend.
Dit is niet doelloos.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe je niet door doelloos in bed te blijven liggen, vriendje.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Regelmaat![]()
Je bent toch geen autist.!
Ik zit achter de laptop, in bed, dus het is niet doelloos, schatje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe je niet door doelloos in bed te blijven liggen, vriendje.
Ok.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit achter de laptop, in bed, dus het is niet doelloos, schatje.
Het is doel is uitrustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitrusten van een zware FOK!-weekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef Etsu het volgende:
Het weekend is bedoeld om uit te rusten en niks te doen, mijn vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |