quote:Leraar kocht een Slayer-CD samen met een K3-CD via Bol.com, met als gevolg dat Slayer in de lijst 'Kopers van deze CD kochten ook...' van de K3-CD kwam te staan.
quote:
amy mcdonald'squote:
Tering hee. En ik ga die drie boeken niet nog eens doorlezen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:10 schreef Joosterd het volgende:
Ik zit de syllabus van MaW door te nemen maar wat is hij lang.
Vorig jaar was er een norm van 1,8 en het gemiddelde landelijk nog steeds bedroevend.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tering hee. En ik ga die drie boeken niet nog eens doorlezen hoor
Mja, gewoon doorlezen en de functies kennen, dan hopen dat het meevalt.
Vwo 0,9 ofzo en ik heb de meest slechtste leraar die je maar kan hebben, en moet een 5,1 halen. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een norm van 1,8 en het gemiddelde landelijk nog steeds bedroevend.
sta ik al bij jouw favo-users op je fobo?quote:
Moet een 4,6 halen. We hebben het nauwelijks over de boeken gehad in de les... hij vertelde meer zijn eigen levensverhaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vwo 0,9 ofzo en ik heb de meest slechtste leraar die je maar kan hebben, en moet een 5,1 halen. Ben benieuwd.
Nee, ik vroeg of je als 1ste, 2de of 3de wilde staan, maar heb tot heden geen antwoord gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
sta ik al bij jouw favo-users op je fobo?
Oh, doe maar als 3e.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of je als 1ste, 2de of 3de wilde staan, maar heb tot heden geen antwoord gehad.
und Snuf. als vierte!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |