BINNENKORT= OVER 2 DAGEN!quote:
Als ik hier in mijn 1tje woonde zal het een ramp worden dan zou de tuin binnen een korte tijd van de pioniersstadium naar de climax stadium gaan.quote:
AH MEN IK DACHT AL WANT KLB 1.0 WAS VETTER DAN 2.0quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:51 schreef Snuf. het volgende:
O kut typo natuurlijk
ik bedoelde
KLB 1.0 IS NIET MEER
Ja, jij immer met kwaliteitstopics en ik zo ongeveer de enige die ze kon waarderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:51 schreef Snuf. het volgende:
Thimaa G wist je nog wat wij rolden in die KLB 2.0 en nog enigszins leven in de brouwerij brachten
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:51 schreef Snuf. het volgende:
Thimaa G wist je nog wat wij rolden in die KLB 2.0 en nog enigszins leven in de brouwerij brachten
Get a room?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, jij immer met kwaliteitstopics en ik zo ongeveer de enige die ze kon waarderen
En toen die kutmodsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, jij immer met kwaliteitstopics en ik zo ongeveer de enige die ze kon waarderen
snuf snuf snuf snufquote:
Snuf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb naast een lueken hont ook een lueken kat en die heet Snuf
Mits Etsu erbij komt.quote:
Vooral het begin van je topicsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En toen die kutmods
Stop met die topics en verlaat KLB
Doe maar tweepersoons, lekker knus.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook 1 persoons.
Als ik later groot ben () wil ik een waterbed.
Krijg je alleen maar problemen van.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook 1 persoons.
Als ik later groot ben () wil ik een waterbed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |