supquote:
Denk niet dat mensen die geen economie hebben gekozen iets in die richting gaan zoeken hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Joosterd het volgende:
En dan er achter komen dat je voor je opleiding WIS of ECO nodig hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 mensen bij ons op school gaan volgend jaar nog Economie of Wiskunde volgen. 2 willen de facilitaire dienstverlening in en de andere de hoge Hotelschool.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen die geen economie hebben gekozen iets in die richting gaan zoeken hoor.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
3 mensen bij ons op school gaan volgend jaar nog Economie of Wiskunde volgen. 2 willen de facilitaire dienstverlening in en de andere de hoge Hotelschool.![]()
Daaromquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]En geen wiskunde vind ik wel echt dom. Valt bijna alles al af.
had em al op dvdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:10 schreef ThaTim het volgende:
leeell, gister de Bob Dylan documentaire gekeken?
Nicequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:19 schreef Verras het volgende:
Meteen mijn updates:
Duits: 44 / 47 punten
Engels: 40 / 49 punten
al met al zeer tevreden
Een beetje spanning is gezondquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:32 schreef AchmedJan het volgende:
Mijn updates (HAVO):
Engels 35/49, moest een 5.6 hale dus is wel gelukt
NL: 25 ongeveer/47: moet een 6 halen voor een 7, gaat spannend worde dus
M&O: 27/65: moet een 4.4 halen voor een 6, gaat ook spannend worde
Mcafee eraf pleuren, AVG downloaden en Malwarebytes anti malwarequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:34 schreef Dastan het volgende:
Volgens mij heb ik kk veel virussen en zo. Hoe haal ik die eraf? Met Firefox valt niet meer te werken en ik krijg steeds blauwe schermen.
Laatste heb ik al.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:35 schreef leeell het volgende:
[..]
Mcafee eraf pleuren, AVG downloaden en Malwarebytes anti malware
na virusscan en Malwarebytes zou er niets achter moeten blijven hoor,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Laatste heb ik al.
En van AVG wordt m'n computer zo traag als een slak.
???quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef Joosterd het volgende:
Onze school geeft geen M&O... Anders had ik hem toch niet gekozen Eco is kut genoeg.
Ga alles nog maar een keer scannen dan. Dank je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef leeell het volgende:
[..]
na virusscan en Malwarebytes zou er niets achter moeten blijven hoor,
doe dan ff Hijackthis log aanmaken en in DIG posten
Je bewijst zelf dus al het tegendeel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:37 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
???
Zou wel moeten volgens mij, elke school moet alle vakken geven (behalve spaans etc)
McAfeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:37 schreef Joosterd het volgende:
Avira werkt voor mij het beste.![]()
http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
McAfee![]()
AVG![]()
Avira![]()
Avast![]()
Norton![]()
![]()
![]()
ESET NOD 32/Smart Security
Bazenbrowserquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:43 schreef Dastan het volgende:
Nu moet ik Chrome gebruiken omdat Firefox niet meer werkt.Wat een kutwebverkenner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |