Ik heb een recente foto gezien. Pittig type. Zo omschrijven ze dit toch tegenwoordig? Pittig, kort en vlot type dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat heb jij met Nikita gedaan wat Ryan niet weet?
ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een recente foto gezien. Pittig type. Zo omschrijven ze dit toch tegenwoordig? Pittig, kort en vlot type dus.
Pittig kapsel??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een recente foto gezien. Pittig type. Zo omschrijven ze dit toch tegenwoordig? Pittig, kort en vlot type dus.
Braba'squote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:15 schreef du_ke het volgende:
Maar die Gia, die is toch net als jullie zo'n Brabants figuur?
Ik ben niet Brabants, mijn vrouw al helemaal niet (afkomstig uit Amsterdam).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:15 schreef du_ke het volgende:
Maar die Gia, die is toch net als jullie zo'n Brabants figuur?
Klassieker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Staal het volgende:
Echt, serieus. Dit mag je gewoon niet missen: C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?
Het besmet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet Brabants, mijn vrouw al helemaal niet (afkomstig uit Amsterdam).
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Staal het volgende:
Echt, serieus. Dit mag je gewoon niet missen: C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?
Mm, niet als je er niet vandaan komt hoor.quote:
En meer dan 25 keer verhuisd. Ik wil echt nooit meer terug naar de Randstad. Geef mij die boerkes maar. Beetje het Whiskerssyndroom heb ik wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet Brabants, mijn vrouw al helemaal niet (afkomstig uit Amsterdam).
Die gouvernementslanden had men reeds lang geleden aan de hoogste/laagste/enige bieder moeten verpatsen.quote:
Hey!! Uhh, waar kom je eigenlijk vandaan??quote:
Stem je ook al PVV?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:18 schreef Staal het volgende:
[..]
En meer dan 25 keer verhuisd. Ik wil echt nooit meer terug naar de Randstad. Geef mij die boerkes maar. Beetje het Whiskerssyndroom heb ik wel.
Arnhem, geboren en getogen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey!! Uhh, waar kom je eigenlijk vandaan??
Platteland, ok, maar Brabantquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, niet als je er niet vandaan komt hoor.
Mijn tante en oom wonen er meer dan 40 jaar, voelen zich er nog steeds niet echt thuis.
Maar goed platteland heeft wel voordelen.
Eg nie.quote:
De SP of de SPVV zoveel scheelt het allemaal nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Eg nie.
Ik stem altijd SP maar niet wanneer het de grootste partij in het kabinet zal zijn.
Levenslang SP dus.
Op elk platteland ben je sws vrijer dan in de Randstad, waar je aan alles moet meedoen.quote:
Inderdaad, populistische partijen zijn kut.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
De SP of de SPVV zoveel scheelt het allemaal niet
De regio tussen Kuunder en Reest wint sowieso.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op elk platteland ben je sws vrijer dan in de Randstad, waar je aan alles moet meedoen.
Ja natuurlijk, je kan de globalisatie ook gewoon negeren en niet verder dan je horizon kijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op elk platteland ben je sws vrijer dan in de Randstad, waar je aan alles moet meedoen.
Ik begrijp ook de filosofie van Balkenende wel, ik ben net als hij opgegroeid in Zeeland in de jaren 70 (wel wat jonger natuurlijk) , ik zou willen dat de wereld eruit zag als jaren 70 Zeeland, zoals mijn jeugd. Geen of echt minimaal sociale ellende, criminaliteit etc.
Een beetje daarvan heb je hier nog in onze plaats, ongetwijfeld ook in Overijssel, Drenthe en Groningen, Friesland, kop-Noord-Holland.
Ik heb overal gewoond, laten we het daar gerust op houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whiskerssyndroom??
Je woont in de Randstad Staal? Of Brabant? Of??
Dankzij inet kun je juist leven in die luwte. Dat is het mooie. Je hoeft geen boer meer te zijn om in het rustige platteland te wonen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je kan de globalisatie ook gewoon negeren en niet verder dan je horizon kijken.
Maar dan moet je je internetabo ook opzeggen, vind ik.
True, maar ageer dan niet tegen de vermeende problemen in de steden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dankzij inet kun je juist leven in die luwte. Dat is het mooie. Je hoeft geen boer meer te zijn om in het rustige platteland te wonen.
Nu in Brabant, kan niet anders...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb overal gewoond, laten we het daar gerust op houden.
Ik hou wel van een ruige lompe kerel. Ik heb R3 al. En jij vindt Remlof best wel leuk. Waarom wordt het niks?
Ga uit met die gozer en daar maak je users ook nog es blij mee.
Okay, dan stem ik voortaan VeVeDe onder het mom van beter voor mijn portemonnee .quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
De SP of de SPVV zoveel scheelt het allemaal niet
In simplistischpopulistische zin kan die het ook wel met hen vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay, dan stem ik voortaan VeVeDe onder het mom van beter voor mijn portemonnee .
Jah, jongen.quote:
Kutkloon, dat je er bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
In simplistischpopulistische zin kan die het ook wel met hen vinden.
Dan zou remlof Dex zijn, en hij kijkt dat niet eens.quote:
Ik ga liever niet doodquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zou remlof Dex zijn, en hij kijkt dat niet eens.
En jij Rita, en ook jij kijkt dat niet eens.
En blues kijkt het niet.
3-voud niet.
En god weet wie allemaal niet in POL.
Niet?? Doe maar eens een echtequote:
Kijk, een opening.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu in Brabant, kan niet anders...
En nee, remlof en ik pasen niet.. We lijken wel een beetje te passen (politiek)...
Maar nee.. Geniet jij lekker van jouw vent, dan geniet ik ff van geen vent
Dat is een beetje een downside idd in die serie.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik moet morgen om twaalf uur werken
Tis alleen politiek deels Staal, sorryquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Kijk, een opening.
Remlof!!! GRMBL!
Ik ga lekker genieten van hetzelfde niks hoor. Maf ze..
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, moet ik toch wel om vijf voor twaalf op
Schalk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, moet ik toch wel om vijf voor twaalf op
Sorry. Laat mij maar de boel regeren onder Staal, dat is ook allemaal veel makkelijker te behapstukken voor me. Te-ring, ik heb Ryan3, OllieA, Bluesdude, Iteejer ook allemaal onder mijn hoede he.quote:
Nee, zo gaat ie niet en het was iets met strand en 18 en 28quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schalk.
Zij was 36 en ik was 41.... liedje van De Nijs.
Past wel.
5 jaar verschil is niks. Tenzij je 14 en 19 bentquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schalk.
Zij was 36 en ik was 41.... liedje van De Nijs.
Past wel.
En du_ke.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Sorry. Laat mij maar de boel regeren onder Staal, dat is ook allemaal veel makkelijker te behapstukken voor me. Te-ring, ik heb Ryan3, OllieA, Bluesdude, Iteejer ook allemaal onder mijn hoede he.
Dat is niet De Nijsquote:
Of 7 en 12.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:39 schreef remlof het volgende:
[..]
5 jaar verschil is niks. Tenzij je 14 en 19 bent
Fysiek werkte het niet? Ik wil niet teveel doorvragen uiteraard maar Friek slaapt toch al.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis alleen politiek deels Staal, sorry
Ook nog.quote:
Trusten voor straks.quote:
Ik ben nog nooit dichtbij genoeg geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Fysiek werkte het niet? Ik wil niet teveel doorvragen uiteraard maar Friek slaapt toch al.
Blijft allemaal onder ons hoor.
Je kon niet door dat kabeltje gaan dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dichtbij genoeg geweest
Hier houdt ze van:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:47 schreef Staal het volgende:
Whisk, tis toch een dooie boel hier nu.
Doe eens een muziekje waar je van houdt?
Nopequote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè?
Ik heb dat clipje toch van jou gekregen?
'quote:
Kate? Jij??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:55 schreef Staal het volgende:
Geluisterd, stelletje lamzakken.
Ik mag ook:
En kunnen we eindelijk pittenquote:
Sweet dreams.quote:
Yep, voor jou pittig als je gewend bent tegen kopvodden aan te kijken-quote:
Mwoah, veel erger, heb ik mijn doel toch bereikt. Ik ben veel enger dan de onverdraagzame linksextremistische gehaktballen die hier roddelen over anderen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Brrr, wat een eng mens is dat * RIL*
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE74K0B520110521quote:Majority of Americans support gay marriage in poll
Fifty-three percent of Americans support making gay marriage legal, a Gallup poll showed on Friday, a marked reversal from just a year ago when an equal majority opposed same-sex matrimony.
The latest Gallup findings are in line with two earlier national polls this spring that show support for legally recognized gay marriage has, in recent months, gained a newfound majority among Americans.
Gallup said Democrats and political independents accounted for the entire shift in its survey compared to last year, when only 44 percent of all respondents favored gay marriage, while 53 percent were opposed. The percentage of Republicans favoring same-sex matrimony held steady at 28 percent.
Same-sex marriage remains a highly contested issue in U.S. politics, but homosexual couples have won the right to legally wed in five states -- Massachusetts, Connecticut, Vermont, New Hampshire and Iowa -- and the District of Columbia. Gay couples have faced setbacks elsewhere, and no statewide initiative to legalize gay marriage has ever won a majority vote.
The growing support for gay marriage comes after President Barack Obama signed into law legislation in December to repeal the ban on openly gay men and women serving in the military under a 17-year-old law known as "Don't Ask, Don't Tell."
Gallup noted the policy change, but said it was unclear if that influenced Americans' attitudes about same-sex unions.
"The trend toward marriage equality is undeniable -- and irreversible," Joe Solmonese, president of the gay rights group Human Rights Campaign, said in a statement.
Maggie Gallagher, chairman of the National Organization for Marriage, said the poll shows her fellow opponents of gay matrimony have been "shamed" into silence.
"Polls are becoming very sensitive to wording, and the wording being used in the media are not predicting accurately what happens at the actual polls when people vote," she said.
In a sign of a generation gap, Gallup found 70 percent of respondents between the ages of 18 and 34 support gay marriage, compared to only 39 percent among those 55 and older.
A Washington Post/ABC News poll in March showed 53 percent of Americans said same-sex marriage should be legal, and 51 percent said the same thing in a CNN Poll released in April.
By comparison, a 1996 Gallup found that 68 percent of Americans were opposed to same-sex marriage, a figure that has trended downward ever since.
Twenty-nine states have adopted constitutional amendments restricting marriage as between a man and a woman, and 12 other states have passed laws to that effect, according to the Human Rights Campaign.
In Minnesota, a proposal to put a constitutional amendment banning same-sex marriage before voters in 2012 gained momentum this month when it passed the state Senate.
In a setback for gays and lesbians seeking marriage rights, 52 percent of California voters approved a constitutional amendment that banned same-sex marriage in 2008, months after the state's Supreme Court had legalized it. Passage of the ban, known as Proposition 8, was seen as particularly significant because of Californians' history of supporting liberal causes.
In 2010, a federal judge found Prop 8 unconstitutional, but his decision was blocked by the 9th U.S. Circuit Court of Appeals while the case remains under judicial review.
Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Staal het volgende:
Blaffende honden bijten niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:28 schreef dotCommunism het volgende:
Hmm, blijkbaar wilt Wilders zijn gedoogsteun opgeven vanwege Griekenland.
Dat zal die Grieken leren zo lui te zijn en van onze centen te profiteren!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:39 schreef Monidique het volgende:
Maar dan helpen we Griekenland niet en dan mogen de andere Europese landen het doen? Dat gaat Nederland goed doen? Of we helpen allemaal Griekenland niet en de banken gaan failliet, is dat zo'n positief gebeuren?
Showtje voor de buhne. Hij heeft niets te winnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:28 schreef dotCommunism het volgende:
Hmm, blijkbaar wilt Wilders zijn gedoogsteun opgeven vanwege Griekenland.
Het kabinet laten klappen, is juist de enige manier voor hem om wat te winnen, vermoed ik. De steun aan Griekenland is een buitengewoon impopulair onderwerp. Een partij die zich tegen deze steun keert, kan flink scoren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Showtje voor de buhne. Hij heeft niets te winnen.
En dan? Geert ziet zelf ook wel in dat hij niet in staat capabele mensen aan te trekken. Hij zit nu in de driving seat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kabinet laten klappen, is juist de enige manier voor hem om wat te winnen, vermoed ik. De steun aan Griekenland is een buitengewoon impopulair onderwerp. Een partij die zich tegen deze steun keert, kan flink scoren.
Ik heb geen idee wat die man drijft. Wat ik vooral zie is dat de populariteit van de PVV langzaam verdampt. Het gedoog-avontuur pakt tot dusver slecht uit voor Wilders. Hij verliest zetels omdat hij niet constant tegen het kabinet kan lopen aanschoppen. En terwijl de VVD zetels wint, wordt de PVV alsmaar kleiner. Persoonlijk denk ik dat Wilders er alles aan zal doen om het tij te keren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan? Geert ziet zelf ook wel in dat hij niet in staat capabele mensen aan te trekken. Hij zit nu in de driving seat.
Ik ben ook benieuwd hoe het in de provincies zal gaan, ik vrees dat mensen er al gauw achter zullen komen dat de PVV daar nog minder voorsteltquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die man drijft. Wat ik vooral zie is dat de populariteit van de PVV langzaam verdampt. Het gedoog-avontuur pakt tot dusver slecht uit voor Wilders. Hij verliest zetels omdat hij niet constant tegen het kabinet kan lopen aanschoppen. En terwijl de VVD zetels wint, wordt de PVV alsmaar kleiner. Persoonlijk denk ik dat Wilders er alles aan zal doen om het tij te keren.
Waarom zou hij? Geert ziet als geen ander dat hij niets te winnen heeft. Hij wil niet de grootste worden en hij wil geen premier worden. Hij kan geen carriere buiten de politiek krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die man drijft. Wat ik vooral zie is dat de populariteit van de PVV langzaam verdampt. Het gedoog-avontuur pakt tot dusver slecht uit voor Wilders. Hij verliest zetels omdat hij niet constant tegen het kabinet kan lopen aanschoppen. En terwijl de VVD zetels wint, wordt de PVV alsmaar kleiner. Persoonlijk denk ik dat Wilders er alles aan zal doen om het tij te keren.
In de peilingen staat hij op één zetel minder dan in de kamer. Dat is vrij stabiel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, als je als partij valse beloftes doet, dan maak je het jezelf natuurlijk ook niet makkelijk. Dat gelul van de Limburgse PVV over een bouwstop voor moskeeen. Allemaal leuk en aardig, maar een provincie heeft daar niets over te zeggen. Dat doet mij afvragen; snappen die PVV-jongens het gewoon echt niet of worden bewust grote woorden geuit voor electoraal gewin?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe het in de provincies zal gaan, ik vrees dat mensen er al gauw achter zullen komen dat de PVV daar nog minder voorstelt
Ik denk dat je ernaast zit wat betreft Wilders. Ik vermoed dat hij allerminst gelukkig mee is dat de PVV langzaam maar zeker kleiner wordt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Geert ziet als geen ander dat hij niets te winnen heeft. Hij wil niet de grootste worden en hij wil geen premier worden. Hij kan geen carriere buiten de politiek krijgen.
Ik voorspel je dat hij op termijn weer naar de VVD terug zal keren.
Als je ziet waar de partij vandaan komt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
In de peilingen staat hij op één zetel minder dan in de kamer. Dat is vrij stabiel.
Nogmaals, wat zou hij redelijkerwijs willen binnenhalen dan? De Mos op VROM?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat je ernaast zit wat betreft Wilders. Ik vermoed dat hij allerminst gelukkig mee is dat de PVV langzaam maar zeker kleiner wordt.
En waar komt de partij vandaan? Van het hoogste punt dat zij ooit incidenteel hebben gestaan in de peilingen of de uitslag van de vorige Tweede Kamerverkiezingen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je ziet waar de partij vandaan komt.
Hij gaat een ministerie van Islamitische zaken instellenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zou hij redelijkerwijs willen binnenhalen dan? De Mos op VROM?
Net of Wilders zijn ambities op een dergelijke rationele wijze benadert.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zou hij redelijkerwijs willen binnenhalen dan? De Mos op VROM?
Neuh, niemand weet wat de provincies doen en het boeit ook niemand. Daar is maar eens in de vier jaar aandacht voor, in de tussentijd kan je gewoon wat aanklooien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe het in de provincies zal gaan, ik vrees dat mensen er al gauw achter zullen komen dat de PVV daar nog minder voorstelt
PVV-Stemmers niet neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, niemand weet wat de provincies doen en het boeit ook niemand. Daar is maar eens in de vier jaar aandacht voor, in de tussentijd kan je gewoon wat aanklooien.
Beetje handjes schudden en provinciale wegen openen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, niemand weet wat de provincies doen en het boeit ook niemand. Daar is maar eens in de vier jaar aandacht voor, in de tussentijd kan je gewoon wat aanklooien.
Daar vergis je je lelijk in denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of Wilders zijn ambities op een dergelijke rationele wijze benadert.
extra lief zijn voor Heerlenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje handjes schudden en provinciale wegen openen.
Anderen ook niet. Op dat handje vol politiek geïnteresseerde mensen na dan.quote:
En Sinterklaas spelen met subsidies.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje handjes schudden en provinciale wegen openen.
Provincies afschaffenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Anderen ook niet. Op dat handje vol politiek geïnteresseerde mensen na dan.
Hij vreest het LPF-scenario, dat staat vast. Anderzijds vreest hij ook om als partij simpelweg te verdampen. Je merkt dat zijn mage langzaam begint uit te werken. Mensen beginnen dat gejammer over de islam een beetje zat te worden. Persoonlijk denk ik dat hij zijn populariteit niet zomaar opgeeft.quote:
Populistquote:
Gelukkig maar, zelf doen ze namelijk weinigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Populist![]()
Al klopt het natuurlijk wel. Provincies hebben echt miljoenen potjes waar gemeenten, bedrijven en burgers uit kunnen graaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |