Ik heb een recente foto gezien. Pittig type. Zo omschrijven ze dit toch tegenwoordig? Pittig, kort en vlot type dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat heb jij met Nikita gedaan wat Ryan niet weet?
ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een recente foto gezien. Pittig type. Zo omschrijven ze dit toch tegenwoordig? Pittig, kort en vlot type dus.
Pittig kapsel??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een recente foto gezien. Pittig type. Zo omschrijven ze dit toch tegenwoordig? Pittig, kort en vlot type dus.
Braba'squote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:15 schreef du_ke het volgende:
Maar die Gia, die is toch net als jullie zo'n Brabants figuur?
Ik ben niet Brabants, mijn vrouw al helemaal niet (afkomstig uit Amsterdam).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:15 schreef du_ke het volgende:
Maar die Gia, die is toch net als jullie zo'n Brabants figuur?
Klassieker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Staal het volgende:
Echt, serieus. Dit mag je gewoon niet missen: C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?
Het besmet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet Brabants, mijn vrouw al helemaal niet (afkomstig uit Amsterdam).
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Staal het volgende:
Echt, serieus. Dit mag je gewoon niet missen: C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?
Mm, niet als je er niet vandaan komt hoor.quote:
En meer dan 25 keer verhuisd. Ik wil echt nooit meer terug naar de Randstad. Geef mij die boerkes maar. Beetje het Whiskerssyndroom heb ik wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet Brabants, mijn vrouw al helemaal niet (afkomstig uit Amsterdam).
Die gouvernementslanden had men reeds lang geleden aan de hoogste/laagste/enige bieder moeten verpatsen.quote:
Hey!! Uhh, waar kom je eigenlijk vandaan??quote:
Stem je ook al PVV?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:18 schreef Staal het volgende:
[..]
En meer dan 25 keer verhuisd. Ik wil echt nooit meer terug naar de Randstad. Geef mij die boerkes maar. Beetje het Whiskerssyndroom heb ik wel.
Arnhem, geboren en getogen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey!! Uhh, waar kom je eigenlijk vandaan??
Platteland, ok, maar Brabantquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, niet als je er niet vandaan komt hoor.
Mijn tante en oom wonen er meer dan 40 jaar, voelen zich er nog steeds niet echt thuis.
Maar goed platteland heeft wel voordelen.
Eg nie.quote:
De SP of de SPVV zoveel scheelt het allemaal nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Eg nie.
Ik stem altijd SP maar niet wanneer het de grootste partij in het kabinet zal zijn.
Levenslang SP dus.
Op elk platteland ben je sws vrijer dan in de Randstad, waar je aan alles moet meedoen.quote:
Inderdaad, populistische partijen zijn kut.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
De SP of de SPVV zoveel scheelt het allemaal niet
De regio tussen Kuunder en Reest wint sowieso.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op elk platteland ben je sws vrijer dan in de Randstad, waar je aan alles moet meedoen.
Ja natuurlijk, je kan de globalisatie ook gewoon negeren en niet verder dan je horizon kijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op elk platteland ben je sws vrijer dan in de Randstad, waar je aan alles moet meedoen.
Ik begrijp ook de filosofie van Balkenende wel, ik ben net als hij opgegroeid in Zeeland in de jaren 70 (wel wat jonger natuurlijk) , ik zou willen dat de wereld eruit zag als jaren 70 Zeeland, zoals mijn jeugd. Geen of echt minimaal sociale ellende, criminaliteit etc.
Een beetje daarvan heb je hier nog in onze plaats, ongetwijfeld ook in Overijssel, Drenthe en Groningen, Friesland, kop-Noord-Holland.
Ik heb overal gewoond, laten we het daar gerust op houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whiskerssyndroom??
Je woont in de Randstad Staal? Of Brabant? Of??
Dankzij inet kun je juist leven in die luwte. Dat is het mooie. Je hoeft geen boer meer te zijn om in het rustige platteland te wonen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je kan de globalisatie ook gewoon negeren en niet verder dan je horizon kijken.
Maar dan moet je je internetabo ook opzeggen, vind ik.
True, maar ageer dan niet tegen de vermeende problemen in de steden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dankzij inet kun je juist leven in die luwte. Dat is het mooie. Je hoeft geen boer meer te zijn om in het rustige platteland te wonen.
Nu in Brabant, kan niet anders...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb overal gewoond, laten we het daar gerust op houden.
Ik hou wel van een ruige lompe kerel. Ik heb R3 al. En jij vindt Remlof best wel leuk. Waarom wordt het niks?
Ga uit met die gozer en daar maak je users ook nog es blij mee.
Okay, dan stem ik voortaan VeVeDe onder het mom van beter voor mijn portemonnee .quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
De SP of de SPVV zoveel scheelt het allemaal niet
In simplistischpopulistische zin kan die het ook wel met hen vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay, dan stem ik voortaan VeVeDe onder het mom van beter voor mijn portemonnee .
Jah, jongen.quote:
Kutkloon, dat je er bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
In simplistischpopulistische zin kan die het ook wel met hen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |