Wat den drommel, dit is wel cool nieuws op zichquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
GROOT DVD-NIEUWS
Ok jongens, wat de fuck is dit? Seizoen 4 is nog niet eens uit of seizoen 5 staat al gepland VOOR NOVEMBER DIT JAAR????
Wat de fuck
Oftewel, shocker; SEIZOEN 4 IN SEPTEMBER, SEIZOEN 5 IN NOVEMBER.
En DAN gaat het hard hè!![]()
Zo, das geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
GROOT DVD-NIEUWS
Ok jongens, wat de fuck is dit? Seizoen 4 is nog niet eens uit of seizoen 5 staat al gepland VOOR NOVEMBER DIT JAAR????
Wat de fuck
quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
neeee niet Jef zelf de geest!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bartho met z'n eigen verhaallijn naar de schrijvers is gegaan. Hij was destijds niet zo blij met de exit van Dorothea. Dus wie weet heeft hij Doortje er op deze manier weer ingeschreven. Of.... hij is zelf de geest.
In dezelfde instelling als waar Nick zit, zodat ze samen een ultieme ontsnappingsactie kunnen plannenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:13 schreef MissJ het volgende:
Ik hoop dat Anita als geest komt en dan vervolgens Charlie onwijs gaat lastigvallen tot Charlie echt zodanig para wordt dat ze gedwongen wordt opgenomen
Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de schrijvers bezielt. Al zou ze 20 moorden hebben gepleegd, nog gaat Charlie vrijuit
En als Ludo bij wijze van spreken de vuilniszakken een minuut eerder buiten zet, krijgt hij meteen de wind van voren.
Vlak voor je huwelijk seks hebben met je zwager en 2 1/2 week na het huwelijk een geheime affaire aangaan met je zwager is toch wel iets anders dan 'verliefd denken te zijn'. Ze verdient Rik en Danny niet, klaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.
Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander?Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Verliefd worden op een ander kan gebeuren, maar je hoeft niet meteen eronder gaan liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander?Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Precies als Barbara dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef ThunderBitch het volgende:
In mijn ogen heeft het zoiets van, okay, ik was fout, en nu vergeten we het en doen we weer wat IK wil.
Je hoeft er niet meteen onder te liggen nee, maar het gebeurt wel. Seks is godzijdank niet altijd rationeel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Verliefd worden op een ander kan gebeuren, maar je hoeft niet meteen eronder gaan liggen.
DAT is wat er mis mee is. Oja, en zeggen dat je fout zat maakt het niet acceptabel.
In mijn ogen heeft het zoiets van, okay, ik was fout, en nu vergeten we het en doen we weer wat IK wil.
Ben het absoluut niet met je eens. Ze gedraagt zich gewoon als de eerste de best sloerie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je hoeft er niet meteen onder te liggen nee, maar het gebeurt wel. Seks is godzijdank niet altijd rationeel.
Ik vind overigens dat ze behoorlijk door het stof gaat. Het kan haar niet kwalijk worden genomen dat ze nou eenmaal haar man weer terug wil, en daar voor vecht. Ze doet niet alsof er niets aan de hand is, bedoel ik.
Gisteren stond er nog 47,95, nu nog maar 39,95. Jongens, de plannen zijn gewoon legit en het gaat gewoon écht gebeuren. Seizoen 4 ligt al klaar in de loodsen, seizoen 5 wordt op dit moment geproduceerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
GROOT DVD-NIEUWS
Wat de fuck
Die is natuurlijk ingehuurd door Barbara.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Sk00p het volgende:
Ik ergerde me kapot aan die psychiater
Zegt Charlie eindelijk eens een keer iets zinnigs, loopt dat mens haar woorden te verdraaien
Dat is flauw, een mens kan leren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben het absoluut niet met je eens. Ze gedraagt zich gewoon als de eerste de best sloerie.
Wanneer is de volgende keer? Als het zo gemakkelijk bij haar gaat, dan is het wachten erop.
Zul je nog raar op staan te kijken als ze straks weer bij elkaar komen. Dan hebben ze elkaar toch verdiend?quote:Natuurlijk kan iemand een misstap maken, maar dit gaat mij veel te ver.
Ze wil haar man terug? Ze kan nog meer willen. Haar man heeft er ook iets over te zeggen.
En, vooral niet vergeten dat het om zijn broer ging.
Ja, doe ik ook wel eens.quote:1. Als het zo snel weer voorbij is en ze wil haar man terug, dan heeft ze wel erg snel toegegeven aan haar driften.
Zegt de wet? Heb je voor het kiezen op wie je een crush gaat krijgen? Die Danny ziet er behoorlijk goed uit, ik zou het er ook wel moeilijk mee hebben dat te weerstaan.quote:2. Met je zwager of een vriend van je man, is zeker een no-no.
Ik weet niet of jij dezelfde soap kijkt, maar ze verwacht dat niet want ze gaat door het stof en wil er alles voor doen. Dat is niet 'over zijn kant laten gaan'. Verder lukt het niet erg tot nu toe, dus het zit arme Charlie ook nog eens niet echt mee.quote:3. Het is niet respectvol om te verwachten dan hij dat over zijn kant laat gaan. Ze misbruikt hiermee zijn gevoelens voor haar, door te denken dat ze net zo gemakkelijk weer verder kunnen.
Ja, maar dat is saai in een soap, als Charlie zich gaat afvragen waarom ze zo met mannen/geliefden omgaat en voortaan braaf bij 1 blijft.quote:4. Het lijkt me beter dat ze zichzelf gaat afvragen waarom ze zo met mannen/geliefden omgaat, dat lijkt me beter. Zoals gezegd was, vlak voor haar huwelijk vreemdgaan, nou dat is meer dan een vergissing, vooral als je het daarna nog dunnetjes overdoet en geen oog hebt voor het verdriet van je man, totdat je uitgeraast bent, en weer op het veilige nest wil rusten.
Dat merk ik, gelukkig is het niet echt.quote:5. Is gewoon hoerig gedrag.
6. Sorry, maar ik heb er, zeker in deze setting geen goed woord voor over.
Beetje druk met werk/studie e.d., maar ik check zo nu en dan het forum nog weleens. Die boxen zijn eigenlijk alles dat me interesseert. GTST zelf volg ik allang niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:33 schreef Frey het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de heer Tuinstra? Heb hem al een tijdje niet meer gezien, maar hij zal toch ook wel uitkijken naar de nieuwe boxen?
Was ook bij seizoen 4. Ik dacht toen er nog 47,95 stond: oké, ik wacht nog eventjes, die prijs zakt sowieso naar 39,95. Binnen een dag was dat ook daadwerkelijk zo. en ik denk dat de prijs nog wel zal zakken naar 34,99 of 35,99quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gisteren stond er nog 47,95, nu nog maar 39,95.
Denk ik ook ja. Zoals ik eerder al zei, bij Saturn was seizoen 3 zelfs al meteen voor 30 euro te krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef PeterKelder het volgende:
Was ook bij seizoen 4. Ik dacht toen er nog 47,95 stond: oké, ik wacht nog eventjes, die prijs zakt sowieso naar 39,95. Binnen een dag was dat ook daadwerkelijk zo. en ik denk dat de prijs nog wel zal zakken naar 34,99 of 35,99
De mijne ook.quote:
Om maar alvast in de sfeer te komen:quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef Frey het volgende:
[..]
De mijne ook.![]()
Daarom kijk ik ook zo uit naar de boxen van seizoen 6 t/m 9. Ik wil hem zo graag weer zien in zijn eerste jaren met als hoogtepunt de wraak op Huib begin seizoen 9, begeleid door de geweldige Ludo tune in enkele prachtige vormen.
Taurus! Da's lang geleden, leuk dat je weer reageertquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die Charlie gewoon een hypocriete ******* is. Gisteren ook weer: "Hij gaf me niet genoeg aandacht!" Nee, vind je het gek als hij in de schulden zit en hierdoor twee banen neemt om die schulden af te kunnen lossen?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |