Ja, and pigs fly :quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het liefste zou ik inderdaad willen dat Whiskers met me trouwt en kinderen baart.
Exact.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vervelende eigenschap had hij, en was erg resoluut/absoluut.
En ja, een spel zonder nieten voor hen (elkaar de hand boven het hoofd houdend), terwijl overige medewerkers erg veel al dan niet verzonnen nieten op hun pad krijgen...
Op FOK!?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan nog. Tis maar waar je je druk om wilt maken.
Negeer onzin en focus je op zaken die er toe voor je.
Sorry, misbruik ik jouw patent??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hap er dan ook niet op met onzin reacties.
Ja? Gespreksstof zat toch?quote:
Stel je niet zo aan zegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:21 schreef 3-voud het volgende:
Ja leuk. Wrijf het er maar in. Bij de vorige keren kreeg ik kritiek van jewelste dat ik van alles verkeerd doe met het aanmaken van een nieuw POL cafe.
Ik doe het gewoon niet meer.
Zeg zure miep, ga eens een cursus sarcasme volgen.quote:
Lik op stukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:21 schreef 3-voud het volgende:
Ja leuk. Wrijf het er maar in. Bij de vorige keren kreeg ik kritiek van jewelste dat ik van alles verkeerd doe met het aanmaken van een nieuw POL cafe.
Ik doe het gewoon niet meer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja? Gespreksstof zat toch?
Of ben je alleen maar aan het lurken hier? Ik hoop niet voor je.
Zeg stoere kerel, ga eens leren je zo te gedragen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg zure miep, ga eens een cursus sarcasme volgen.
Welnee. Zit rustig achterover tot de nieuwe verschijnt. Delegeren en overzicht heet dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lik op stuk
Maar je moet je wel erg geschrokken zijn toen je het topic vol postte
Neem je het zo serieus dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja? Gespreksstof zat toch?
Of ben je alleen maar aan het lurken hier? Ik hoop niet voor je.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welnee. Zit rustig achterover tot de nieuwe verschijnt. Delegeren en overzicht heet dat.
Nee. Je moet verantwoordelijkheid nemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welnee. Zit rustig achterover tot de nieuwe verschijnt. Delegeren en overzicht heet dat.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg stoere kerel, ga eens leren je zo te gedragen...
Hij denkt dat hij top-dog isquote:
Ik wou het niet over je zeggenquote:
Serieus genoeg om me niet zo onzinnig druk te maken of anderen kloontjes zijn. Ik heb wel wat beters te doen.quote:
Wil je dat graag?quote:
Hoe is het met je business?quote:
3-voud.quote:
maar jij wilt graag een attentie-hoer zijn ?quote:
Hoe gaat het met Friekje?quote:
Sorry, nam even twee stukjes stokbrood met garnalensalade en er vielen wat garnalen onder het bureau, en mamsiemam vindt dat niet leuk als ze die morgen vindt...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij top-dog is![]()
Laat hem in die waan
Geen flauw idee.. Wat heb ik gemist dat iedereen me ineens aan Friek_ koppelt??quote:
het ideale fokpolsc -stel?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. Wat heb ik gemist dat iedereen me ineens aan Friek_ koppelt??
Jah, 3-voud is een kloon en dan moet ik weer weken terug gaan zoeken omdat hij toen grappig uit de hoek kwam. Jah dag. Ik onderbouw niks en roep maar wat en dan val in in POL bepaald niet uit de toon.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ai ...onderbouw dat maar eens...
antropologisch zeer onverantwoord..![]()
Shootquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, 3-voud is een kloon en dan moet ik weer weken terug gaan zoeken omdat hij toen grappig uit de hoek kwam. Jah dag. Ik onderbouw niks en roep maar wat en dan val in in POL bepaald niet uit de toon..
@Whiskers, als je het echt wilt weten, uitslag van de hoorzitting duurt nu nog vijf weken.
Ze mist jou of alles.quote:
Tis je gegund. Denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Whiskers en ik. We zijn inmiddels een gezellig FOK!-stelletje geworden.
Vraag haar mee uit. Doe er wat aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Whiskers en ik. We zijn inmiddels een gezellig FOK!-stelletje geworden.
Doe je niet. Deze aandacht is precies wat je wilt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan beter gaan slapen nu.. Ik hallucineer geloof ik
Je projecteertquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe je niet. Deze aandacht is precies wat je wilt.
johhh ik zat wat melig te geinen... maar iemand die nog geen 2 maanden lid is en 52 postings per dag doet..... tjaaaa... das een kloonkandidaat...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, 3-voud is een kloon en dan moet ik weer weken terug gaan zoeken omdat hij toen grappig uit de hoek kwam. Jah dag. Ik onderbouw niks en roep maar wat en dan val in in POL bepaald niet uit de toon..
Nee hoor. Tis in kannen en kruiken. Je hebt vanaf nu een vriendje en dat is Friek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan beter gaan slapen nu.. Ik hallucineer geloof ik
Ik heb geen stem in deze??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee hoor. Tis in kannen en kruiken. Je hebt vanaf nu een vriendje en dat is Friek.
Punt.
als je maar niet die flauwekul doet van een ring in haar glas wijn.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar Staal, ik zie haar nu al zo vaak!
We komen wel vaak...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
johhh ik zat wat melig te geinen... maar iemand die nog geen 2 maanden lid is en 52 postings per dag doet..... tjaaaa... das een kloonkandidaat...
leuk te weten of iemand een oude bekende is dan.... maar verder doe je er niks mee..
maar als het ff kan... gebruik dan 1 account... dat gerommel met kloonsdat is een soort gerommel met eerlijkheid..
overigens ontken ik weer dat Ryan3 een kloon van mij is...!!
Ben jij geen kloon van R3 joh. Wat jammer eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
johhh ik zat wat melig te geinen... maar iemand die nog geen 2 maanden lid is en 52 postings per dag doet..... tjaaaa... das een kloonkandidaat...
leuk te weten of iemand een oude bekende is dan.... maar verder doe je er niks mee..
maar als het ff kan... gebruik dan 1 account... dat gerommel met kloonsdat is een soort gerommel met eerlijkheid..
overigens ontken ik weer dat Ryan3 een kloon van mij is...!!
uhhhhh.......... hoe bedoel je ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We komen wel vaak...
...tegelijk online hè.
En...
We gebruiken vaak... beletseltekens...
Trek haar wat vaker in je nest. Iets doe je niet jofel, jongen. Met alle respect.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar Staal, ik zie haar nu al zo vaak!
...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
uhhhhh.......... hoe bedoel je ?
is allemaal .......... toeval !
If you can't stand the heat...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je ging toch de keuken opruimen zei je?
Echt..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
uhhhhh.......... hoe bedoel je ?
is allemaal .......... toeval !
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:49 schreef Bluesdude het volgende:
what ever happened to Voice-over ?
en is php nog te heropvoeden ?
Precies, ik hou het bij mijn pcquote:
PHP, daar noem je ook weer iemand.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:49 schreef Bluesdude het volgende:
what ever happened to Voice-over ?
en is php nog te heropvoeden ?
Remlof = weg?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:52 schreef Staal het volgende:
[..]
PHP, daar noem je ook weer iemand.
Hij is best een aardige jongen voor zo'n ongeleid projectiel..
Remlof is weg iig..
Voer Duke dan even toe IRL.quote:
Zoet maar. Remlof is vast echt nog steeds helemaal weg van jou.quote:
Vertel eens dan, van wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:47 schreef Staal het volgende:
3-voud is een kloon maar geen kwaadaardige in ieder geval maar trapt nogal eens op zieltjes en dan gaat het emotioneel in 3-voud.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Zoet maar. Remlof is vast echt nog steeds helemaal weg van jou.
johhhhquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij zegt iets, en ik vraag wat je bedoelt.. En dat kom je met dit???
Tsja, dan ga ik maar vanuit dat er ergens iets mis gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
johhhh
nacht........................
wijntje..........................
Jongen, vertel jij het nu maar eens. Lekkere held.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Jongen, vertel jij het nu maar eens. Lekkere held..
Echt, ik loop hier lang genoeg mee om te weten dat newbies niet vanaf hun eerste postjes meteen een onwijs grote bek hebben. En al helemaal niet zekere users opzoeken met allerhande psychologische analyses..
Nofi.
Genoeg eer aan jou. Je bent een kloon. En dat geeft niks hoor.
Je weet het dus niks maar probeert wel de grote jongen uit te hangen en iedereen een stempeltje op te plakken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Jongen, vertel jij het nu maar eens. Lekkere held..
Echt, ik loop hier lang genoeg mee om te weten dat newbies niet vanaf hun eerste postjes meteen een onwijs grote bek hebben. En al helemaal niet zekere users opzoeken met allerhande psychologische analyses..
Nofi.
Genoeg eer aan jou. Je bent een kloon. En dat geeft niks hoor.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dan ga ik maar vanuit dat er ergens iets mis gaat
Friek is trouwens een heel leuke jongen he? Knap om te zien ook.quote:
Lemmeb?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet het dus niks maar probeert wel de grote jongen uit te hangen en iedereen een stempeltje op te plakken.
Moet je zelf weten maar ik vind het nogal kansloos.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet het dus niks maar probeert wel de grote jongen uit te hangen en iedereen een stempeltje op te plakken.
Computer says no.quote:
Ja, ik ben een grote jongen. Zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Friek_ zie ik als een soort Dexter, en Whis is dan Rita, toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:04 schreef Bluesdude het volgende:
laten we naar alternatieven zoeken voor Friek............
hoe meer keuze... hoe meer vreugde toch...
Lieverd, ik ben ietsje ouder dan Friek_ pretendeert te zijn.. Dus al zouden we een match made in heaven zijn, het lijkt me geen strak planquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:03 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Friek is trouwens een heel leuke jongen he? Knap om te zien ook.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:03 schreef Staal het volgende:
Friek is trouwens een heel leuke jongen he? Knap om te zien ook.
Goed ideequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:04 schreef Bluesdude het volgende:
laten we naar alternatieven zoeken voor Friek............
hoe meer keuze... hoe meer vreugde toch...
Dat weet deze gozer echt wel hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet eerst maar eens wie je exact to je hebt
So? Je laat je toch niet kisten door wat jaartjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben ietsje ouder dan Friek_ pretendeert te zijn.. Dus al zouden we een match made in heaven zijn, het lijkt me geen strak plan
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat weet deze gozer echt wel hoor.
Maar ga eens op stap met Friekske. Serieus een leuke jongen.
Je hebt gewoon mazzel dat ik te oud voor hem ben.
So, écht wélquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
So? Je laat je toch niet kisten door wat jaartjes.
Die enge seriemoordenaar ?quote:
Hoe oud ben je dan?quote:
36quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Onbeleefde vraag, I know.
I know.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Onbeleefde vraag, I know.
Nee, is geen enge seriemoordenaar. Moet je zien hoor. Is eigenlijk een liberal seriemoordenaar. Een liberal vigilante. Ik heb daar nog wel ideeën over...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die enge seriemoordenaar ?
Nee .. ik houd niet van die types.
Geef mij maar John Wayne... niemand kent hem nog, dus ik kan zijn naam noemen
Sleep well.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:10 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Gegroet heren en dame!
DameS mag ik hopenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:10 schreef Friek_ het volgende:
Jah, ga maar gauw.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:10 schreef Friek_ het volgende:
Wat? Ben je niet nightporter vandaag?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:10 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb jouw leeftijd nog niet gehoord??quote:
een soort Rutte dus ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, is geen enge seriemoordenaar. Moet je zien hoor. Is eigenlijk een liberal seriemoordenaar. Een liberal vigilante. Ik heb daar nog wel ideeën over...
Noou, neeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
een soort Rutte dus ?
beminlijk voor de bovenwereld...
maar wat doet hij in zijn keldertje met die VIVA-dame ?
doet me denken...... heeft iemand Rita gezien nog laatst ?
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:14 schreef remlof het volgende:
Zo, terug van de bbq. Heb ik nog iets gemist?
welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:14 schreef remlof het volgende:
Zo, terug van de bbq. Heb ik nog iets gemist?
Rita is dood.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
een soort Rutte dus ?
beminlijk voor de bovenwereld...
maar wat doet hij in zijn keldertje met die VIVA-dame ?
doet me denken...... heeft iemand Rita gezien nog laatst ?
38 geworden en nee, daar wil ik absoluut niet over praten.quote:
Nee, die kan beter naar LPT gaan in TTK, imho.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:14 schreef Bluesdude het volgende:
Is Reya niet een kandidaat voor het ideale fokpolscstel ?
Toch ook wel ideale schoonzoonuitstraling ergens ?
Is dat echt een kerel?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:14 schreef Bluesdude het volgende:
Is Reya niet een kandidaat voor het ideale fokpolscstel ?
Toch ook wel ideale schoonzoonuitstraling ergens ?
Keej.. Dan ben je toch ouder dan ik.. Surprise!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:16 schreef Staal het volgende:
[..]
38 geworden en nee, daar wil ik absoluut niet over praten..
Okay, Remlof is best een lieve jongen. Misschien ergens teveel een watje maar ik zou hem niet zomaar afschrijven als ik jou was. Soms is hij namelijk best grappig.
Ryan3 is te oud voor je. En Bluesdude schijnt een kloon te zijn van hem. Geen idee hoe dat precies zit..
sssssst...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:17 schreef Bluesdude het volgende:
Staal en Ryan3 zweren samen.... dus inderdaad is er een links complot op Fok
Ja???quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:17 schreef Bluesdude het volgende:
Staal en Ryan3 zweren samen.... dus inderdaad is er een links complot op Fok
Ryan, doe iets aan je UIquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
Toch is Bluesdude mijn favoriete POL-user all time hoor.
Ben blij dat het je vrolijk maakt. Overigens zie ik er wel goed uit he. Hold your horses.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keej.. Dan ben je toch ouder dan ik.. Surprise!
Maar voor de 300e keer: hoe is het met je frietkraam??
Whisk, echt, niet alles heeft een houdbaarheid van twee minutenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Remlof is 'm gesmeerd![]()
Of hij is in slaap geflikkerd
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
Toch is Bluesdude mijn favoriete POL-user all time hoor.
Je vergeet de gquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:21 schreef Bluesdude het volgende:
is het eigenlijk iemand opgevallen dat ik al maanden een icoon hebt ?
Het wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wel
we overleggen over het ideale fokpolscstel en wie is de kloon
Ja, dat postte je idd, maar ik dacht dat dat ergens anders op sloegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben blij dat het je vrolijk maakt. Overigens zie ik er wel goed uit he. Hold your horses.
Ik poste al eerder dat ik vorige week de hoorzitting heb gehad en pas over vijf weken uitsluitsel krijg..
Nee. Tijd voor een andere en eens niet aangezien worden als kloon van R3.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:21 schreef Bluesdude het volgende:
Die is toch leuk?quote:
Remlof, leer nou eerst maar eens lezen na vroeg uit de kroeg gevallen te zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Whisk, echt, niet alles heeft een houdbaarheid van twee minuten
Welk icoon heb jij dan al maanden?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:21 schreef Bluesdude het volgende:
Niet duimen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat postte je idd, maar ik dacht dat dat ergens anders op sloeg(sarcastische opmerking van jou)
Maar ok, ik ga duimen
Nee, hij is te "kerst", da's allesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is toch leuk?.
Obama in de schitterende ereplaats van mijn avatar.
Het centrum.
De eerste deels Afrikaans-Amerikaan als president.
De thymos die zijn werk doet.
De man is ook nog een leeftijdsgenoot van mij, mijn generatie, een redelijke man ook nog.
Waarom niet in het centrum van al die lichtjes?
Nee, jij schiet altijd in paniek als iets wat je verwacht niet à la minute gebeurdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Remlof, leer nou eerst maar eens lezen na vroeg uit de kroeg gevallen te zijn
Sorry, maar ik heb toch al vaste verkering met Friek_????quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet duimen.
Ga die Remlof nu maar eens aan de haak slaan. Hij wil wel maar hij durft gewoon niet.
Kindeke jezus hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij is te "kerst", da's alles
Ik kan het me voorstellen als je net tientallen kilos bent afgevallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:26 schreef Staal het volgende:
Ik heb een prima UI. Ik ben dik tevreden iig.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:26 schreef Staal het volgende:
Ik heb een prima UI. Ik ben dik tevreden iig.
Ga lekker ff ergens anders iemand in de zeik nemenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jij schiet altijd in paniek als iets wat je verwacht niet à la minute gebeurd
Die vond jij te jong. Trut.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb toch al vaste verkering met Friek_????![]()
Ik benoem alleen wat ik waarneemquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga lekker ff ergens anders iemand in de zeik nemen
Wie ben jij nou weer??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen als je net tientallen kilos bent afgevallen.
Ja neem mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Die vond jij te jong. Trut.
Dus neem Remlof dan in godsnaam. Neem hem.
O, ja die.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
die met die mysterieuse glimlach..
zeer onopvallend
Ben je er nog?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen als je net tientallen kilos bent afgevallen.
Jij ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Die vond jij te jong. Trut.
Dus neem Remlof dan in godsnaam. Neem hem.
Zo wordt het nooit wat he.quote:
Wijn komt goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat wij iig politiek gezien wel op dezelfde lijn zitten,
Maar eerst die fles wijn
Ik ook niet, maar we zien welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wijn komt goed
Politiek komt goed
Maar de rest?? Denk het niet hoor
Ik deel het bed al met Bluesdude en Ryan3 en OllieA.quote:
Waarom denk je dat ik op zulke rare tijden online ben?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
Dus niemand hier wil gewoon een seriemoordenaar zijn als Dexter, dat begrijp ik dus goed?
En du_ke.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik deel het bed al met Bluesdude en Ryan3 en OllieA.
Zo zegt men. Kloontjes zijn het. Van mij uiteraard. Dus tja.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op zulke rare tijden online ben?
Ja hoor, ik wil wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
Dus niemand hier wil gewoon een seriemoordenaar zijn als Dexter, dat begrijp ik dus goed?
Druk, maar het kan vast drukkerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik deel het bed al met Bluesdude en Ryan3 en OllieA.
Zo zegt men. Kloontjes zijn het. Van mij uiteraard. Dus tja.
Ik heb Dexter proberen te kijken, maar na één aflevering had ik het al gehad, not my cup of tea.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
Oja, daar ga ik morgen weer mee posten. Beetje oneliners strooien.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Oja, daar ga ik morgen weer mee posten. Beetje oneliners strooien.
Echt een "linkse" seriemoordenaar een keer hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Dexter proberen te kijken, maar na één aflevering had ik het al gehad, not my cup of tea.
Ja, Du_ke.quote:
Met veel taalfouen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:34 schreef Staal het volgende:
[..]
A=B?quote:
Slecht voor je nachtrustquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
hmm, hier gaat ergens iets misquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, zat lekker bij het kampvuur aan het bierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Godver, kom je lekker uit de kroeg rollen joh....
ook boomknuffelen gedaan ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, zat lekker bij het kampvuur aan het bier
Toch niet met kinderen hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is van mij hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staal kun je Du_ke niet opbergen tot later vanochtend??
Zeker wel maar dan moet je wel wat afspreken met Remlof he. Anders gaat het niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staal kun je Du_ke niet opbergen tot later vanochtend??
Ik ook, alleen was het kampvuur van korte duur bij gebrek aan hout, toen werd het dit:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, voornamelijk met een agent in opleiding en filosoof/natuurkundigequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch niet met kinderen hè..
(nee, geintje, goh, leuk... en waar?)
Remlof ook jouw kloon??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Zeker wel maar dan moet je wel wat afspreken met Remlof he. Anders gaat het niet.
Dat schiet niet opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, alleen was het kampvuur van korte duur bij gebrek aan hout, toen werd het dit:
[ afbeelding ]
Ze zijn toch niet in het vuur gevallen hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, voornamelijk met een agent in opleiding en filosoof/natuurkundige
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet in het vuur gevallen hè..
Tijd dat er actie wordt ondernomen tegen de gammaschuttingterreurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, we wilden haar houten tuinhek afbreken maar dat vond ze geen goed idee
Niemand weet waar remlof in eens vandaan kwam, weet je dat?quote:
WoWze.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:45 schreef JoaC het volgende:
Tot wederforums, ik ga met draken vechten terwijl mijn ogen snel bewegen
Dat klinkt ongezond.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:45 schreef JoaC het volgende:
wat?quote:
WoW?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:45 schreef JoaC het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:42 schreef Ryan3 het volgende:
Waar is iteejer, die houdt hier van, Solse gat...
Jah.quote:
Welnee, ik heb eerst in 2005/2006 een reputatie opgebouwd in ONZ, toen werd ik daar mod en toen FA. Het gebruikelijke pad voor een FA zeg maarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niemand weet waar remlof in eens vandaan kwam, weet je dat?
Ik ook niet, in eens was hij daar, als hoge FOK!hotemetoot.
Met taalfouten idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:46 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Jah.
Iteejer is ook een kloon van mij.Vrij lastig ww dus die gebruik ik niet veel en normaal post ik onder yvonne trouwens.
Lees mijn post, er zit een Rockband in verstopt.quote:
Gelukkig is er nog hoop na zo'n carrière.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik heb eerst in 2005/2006 een reputatie opgebouwd in ONZ, toen werd ik daar mod en toen FA. Het gebruikelijke pad voor een FA zeg maar
Ik kan een postje niet veertig keer herhalen en corrigeren natuurlijk.quote:
Ik zit niet zo in die materie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Lees mijn post, er zit een Rockband in verstopt.
Echt welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan een postje niet veertig keer herhalen en corrigeren natuurlijk.
En toen ineens POL?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik heb eerst in 2005/2006 een reputatie opgebouwd in ONZ, toen werd ik daar mod en toen FA. Het gebruikelijke pad voor een FA zeg maar
Ow ja, al die meets die ik heb bezocht en het zuipen met yvonne heeft waarschijnlijk ook wel geholpenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog hoop na zo'n carrière.
POL=FOK!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toen ineens POL?
Ik weet niet eens meer wanneer je hier usual werd, terwijl ik dat bijna altijd ben geweest...
Was iig na de reign of sigme (en dat is niet eens zolang geleden).
Jah, jij doet niet veel natuurlijk.quote:
Het zuipen met Yvonne doet mij bijna overwegen ook een meet te bezoeken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, al die meets die ik heb bezocht en het zuipen met yvonne heeft waarschijnlijk ook wel geholpen
Na sigme, na VKZ zelfs. Daarvoor was het hier een dooie boel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toen ineens POL?
Ik weet niet eens meer wanneer je hier usual werd, terwijl ik dat bijna altijd ben geweest...
Was iig na de reign of sigme (en dat is niet eens zolang geleden).
Wij hebben ook gezopen met yvie hoor. Hier thuis.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, al die meets die ik heb bezocht en het zuipen met yvonne heeft waarschijnlijk ook wel geholpen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Na sigme, na VKZ zelfs. Daarvoor was het hier een dooie boel.
Don't.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zuipen met Yvonne doet mij bijna overwegen ook een meet te bezoeken.
Nog steeds eigenlijk maar de SC gaat als een mallequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Na sigme, na VKZ zelfs. Daarvoor was het hier een dooie boel.
Behalve in het Keldertjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik er verstand van heb, maar een FA is toch niet gebonden aan een forum??
Nee hoor. Je kunt Remlof gerust mee uit vragen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik er verstand van heb, maar een FA is toch niet gebonden aan een forum??
KILL IT WITH FIRE!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zonnebril meenemen. Die FOK!kers zijn zo bleek...
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt Remlof gerust mee uit vragen.
Oh nee, die kwam later. Moest mij overhalen om blauw te worden.quote:
Als jij nou naar de POLmeet komt, komt yfke vast ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij hebben ook gezopen met yvie hoor. Hier thuis.
Ik ben op die vijf jaar meet geweest, een akker vol bleke 13 in een dozijn kereltjes die smachtten naar moeder yvonne. Daar wil jij echt niet dood gevonden worden.quote:
Ja, okee, net als golfer vroeg of ik mod nieuws en achtergronden wilde worden back in 2002, heb toen nee gezegd...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh nee, die kwam later. Moest mij overhalen om blauw te worden.
Moet werken, helaas, en heb niet veel dagen meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij nou naar de POLmeet komt, komt yfke vast ook
Trusten Blues.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:54 schreef Bluesdude het volgende:
zo.... leuke nacht geweest
weer een links complot ontmaskerd...
Geert kan trots op mij zijn
Ik heb nog wat tegengestrubbeld, maar ik ontkwam er niet aanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, net als golfer vroeg of ik mod nieuws en achtergronden wilde worden back in 2002, heb toen nee gezegd...
Loeter.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:54 schreef Bluesdude het volgende:
zo.... leuke nacht geweest
weer een links complot ontmaskerd...
Geert kan trots op mij zijn
Haar excuus was hetzelfde. Maar vrij nemen kan altijd, als je echt wilquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet werken, helaas, en heb niet veel dagen meer.
Werken op zaterdag, die narigheid blijft mij tegenwoordig bespaard gelukkigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet werken, helaas, en heb niet veel dagen meer.
Doe er wat aan.quote:
Ik ging toen net de OR in.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegengestrubbeld, maar ik ontkwam er niet aan. Het valt lastig te combineren met die 38 kloonsen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegengestrubbeld, maar ik ontkwam er niet aan. Het valt lastig te combineren met die 38 kloonsen.
Je wou je tieten niet posten in FC?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ging toen net de OR in.
Later wilde ik in WFH wel, maar toen gaf iteejer een verslag over hoe het achter de schermen eraan toe ging, en taaide ik weer af... jaren geleden hoor.
En na al dat geouweneel met S & L mag jij niet meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Later wilde ik in WFH wel, maar toen gaf iteejer een verslag over hoe het achter de schermen eraan toe ging, en taaide ik weer af... jaren geleden hoor.
Jawel, is een goede mod, kan een puntloos worden, zoals vroeger op WFT.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon helemaal op je plek als POLmod volgens mij.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon helemaal op je plek als POLmod volgens mij.
Toen had hij nog heul geen tieten.quote:
De beloning is DrNikita.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik hoef niks te doen, dat scheelt nogal.
Alleen die beloning
Achter de schermen negeer ik gewoon, dat scheelt nogalquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen, heeft niet met sjun & lucy te maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:59 schreef Staal het volgende:
[..]
En na al dat geouweneel met S & L mag jij niet meer.
't waren wel bijzondere figuren in elk gevalquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen, heeft niet met sjun & lucy te maken.
Heb zelfs af en toe nog wel eens sehensucht naar die twee, het was ergens ook nog wel leuk ook.
Volgens mij kan jij het ook erg goed vinden met haar.quote:
Lucy was onwijs leuk inderdaad. Waar is waar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen, heeft niet met sjun & lucy te maken.
Heb zelfs af en toe nog wel eens sehensucht naar die twee, het was ergens ook nog wel leuk ook.
Kutcookies. Dit wilde ik niet zo grof zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij het ook erg goed vinden met haar.
Ik denk zo maar van nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij het ook erg goed vinden met haar.
Toen werd ze nog geneukt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:05 schreef Ryan3 het volgende:
Dr.Nikita is geen beloning.
Ik heb haar ook ooit meegemaakt dat ze niet zo ... was als tegenwoordig trouwens.
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen werd ze nog geneukt waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Kutcookies. Dit wilde ik niet zo grof zeggen.
Het was toch een band die wij hadden met hen. Ik denk dat ze hun fervente tegenstanders ook wel af en toe missen... (als je kijkt waar ze nu zitten tussen alleen vaak slijmende medestanders en wrs hun eigen klonen...)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
't waren wel bijzondere figuren in elk geval. zou ze nu ook best kunnen waarderen in POL.
En wat je zegt, er kan gewoon heel veel zolang het niet al te gek wordt. Zolang ik het bij een beetje technisch modden kan houden vind ik het best
Denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen werd ze nog geneukt waarschijnlijk
Nee?quote:
Ik wil het niet eens wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het was toch een band die wij hadden met hen. Ik denk dat ze hun fervente tegenstanders ook wel af en toe missen... (als je kijkt waar ze nu zitten tussen alleen vaak slijmende medestanders en wrs hun eigen klonen...)
Daar word je hard vanquote:Idd, niet weghalen, zo min mogelijk doen, kan soms hard en vervelend zijn, so be it...
Brrr, wat een eng mens is dat * RIL*quote:
Wat heb jij met Nikita gedaan wat Ryan niet weet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |