Ja, and pigs fly :quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het liefste zou ik inderdaad willen dat Whiskers met me trouwt en kinderen baart.
Exact.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vervelende eigenschap had hij, en was erg resoluut/absoluut.
En ja, een spel zonder nieten voor hen (elkaar de hand boven het hoofd houdend), terwijl overige medewerkers erg veel al dan niet verzonnen nieten op hun pad krijgen...
Op FOK!?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan nog. Tis maar waar je je druk om wilt maken.
Negeer onzin en focus je op zaken die er toe voor je.
Sorry, misbruik ik jouw patent??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hap er dan ook niet op met onzin reacties.
Ja? Gespreksstof zat toch?quote:
Stel je niet zo aan zegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:21 schreef 3-voud het volgende:
Ja leuk. Wrijf het er maar in. Bij de vorige keren kreeg ik kritiek van jewelste dat ik van alles verkeerd doe met het aanmaken van een nieuw POL cafe.
Ik doe het gewoon niet meer.
Zeg zure miep, ga eens een cursus sarcasme volgen.quote:
Lik op stukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:21 schreef 3-voud het volgende:
Ja leuk. Wrijf het er maar in. Bij de vorige keren kreeg ik kritiek van jewelste dat ik van alles verkeerd doe met het aanmaken van een nieuw POL cafe.
Ik doe het gewoon niet meer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja? Gespreksstof zat toch?
Of ben je alleen maar aan het lurken hier? Ik hoop niet voor je.
Zeg stoere kerel, ga eens leren je zo te gedragen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg zure miep, ga eens een cursus sarcasme volgen.
Welnee. Zit rustig achterover tot de nieuwe verschijnt. Delegeren en overzicht heet dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lik op stuk
Maar je moet je wel erg geschrokken zijn toen je het topic vol postte
Neem je het zo serieus dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja? Gespreksstof zat toch?
Of ben je alleen maar aan het lurken hier? Ik hoop niet voor je.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welnee. Zit rustig achterover tot de nieuwe verschijnt. Delegeren en overzicht heet dat.
Nee. Je moet verantwoordelijkheid nemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welnee. Zit rustig achterover tot de nieuwe verschijnt. Delegeren en overzicht heet dat.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg stoere kerel, ga eens leren je zo te gedragen...
Hij denkt dat hij top-dog isquote:
Ik wou het niet over je zeggenquote:
Serieus genoeg om me niet zo onzinnig druk te maken of anderen kloontjes zijn. Ik heb wel wat beters te doen.quote:
Wil je dat graag?quote:
Hoe is het met je business?quote:
3-voud.quote:
maar jij wilt graag een attentie-hoer zijn ?quote:
Hoe gaat het met Friekje?quote:
Sorry, nam even twee stukjes stokbrood met garnalensalade en er vielen wat garnalen onder het bureau, en mamsiemam vindt dat niet leuk als ze die morgen vindt...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij top-dog is![]()
Laat hem in die waan
Geen flauw idee.. Wat heb ik gemist dat iedereen me ineens aan Friek_ koppelt??quote:
het ideale fokpolsc -stel?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. Wat heb ik gemist dat iedereen me ineens aan Friek_ koppelt??
Jah, 3-voud is een kloon en dan moet ik weer weken terug gaan zoeken omdat hij toen grappig uit de hoek kwam. Jah dag. Ik onderbouw niks en roep maar wat en dan val in in POL bepaald niet uit de toon.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ai ...onderbouw dat maar eens...
antropologisch zeer onverantwoord..![]()
Shootquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, 3-voud is een kloon en dan moet ik weer weken terug gaan zoeken omdat hij toen grappig uit de hoek kwam. Jah dag. Ik onderbouw niks en roep maar wat en dan val in in POL bepaald niet uit de toon..
@Whiskers, als je het echt wilt weten, uitslag van de hoorzitting duurt nu nog vijf weken.
Ze mist jou of alles.quote:
Tis je gegund. Denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Whiskers en ik. We zijn inmiddels een gezellig FOK!-stelletje geworden.
Vraag haar mee uit. Doe er wat aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Whiskers en ik. We zijn inmiddels een gezellig FOK!-stelletje geworden.
Doe je niet. Deze aandacht is precies wat je wilt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan beter gaan slapen nu.. Ik hallucineer geloof ik
Je projecteertquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe je niet. Deze aandacht is precies wat je wilt.
johhh ik zat wat melig te geinen... maar iemand die nog geen 2 maanden lid is en 52 postings per dag doet..... tjaaaa... das een kloonkandidaat...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, 3-voud is een kloon en dan moet ik weer weken terug gaan zoeken omdat hij toen grappig uit de hoek kwam. Jah dag. Ik onderbouw niks en roep maar wat en dan val in in POL bepaald niet uit de toon..
Nee hoor. Tis in kannen en kruiken. Je hebt vanaf nu een vriendje en dat is Friek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan beter gaan slapen nu.. Ik hallucineer geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |