Wageningen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja ik heb al een meeloopdag met scheikundige technologie en levensmiddelentechnologie gevolgd. Bij schei tech. viel idd de wikunde weer tegen. Zal eens een lijstje moeten maken van studies waar ik echt definitief uit ga kiezen
Je hebt mij overtroffenquote:
Heb jij het ook dat je je altijd beloofd een week van tevoren begint te leren, maar het áltijd weer een dag (hoogstens 2) van te voren wordt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen mezelf.
Heb je gewenst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zag daarnet een vallende ster
Geen vliegtuig, maar een eckte
Zo'n streep
okquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zag daarnet een vallende ster
Geen vliegtuig, maar een eckte
Zo'n streep
Natuurlijk, maar ik mag het niet zeggen, anders komt hij niet uit.quote:
Ik heb gewoon voor Scheikunde CE minder gedaan dan een SEquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef DidoCarthago het volgende:
Tuurlijk Flitskikker.. heel veel mensen uit mijn klas ook. Niet altijd hoor hangt ook van het vak af.
Dat IJskoffie ooit weer lekker wordt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik mag het niet zeggen, anders komt hij niet uit.
Kut, die is veel beterquote:
Het spijt me.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
Nu heb ik weer zo'n kutgevoel, dankjewel Oscar. Nu blijft ijskoffie voor eeuwig ranzig
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Hebben jullie ijskoffie mee naar examens?
Nee, op een heldere ochtend dronk Rogier koffie en toen zei ik dat ik dat smerig vond en toen hadden we over koffie en toen zei ik dat ijskoffie lekkerder was en toen zei hij dat hij dat niet vond en toen dit en dat en zus zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, op een heldere ochtend dronk Rogier koffie en toen zei ik dat ik dat smerig vond en toen hadden we over koffie en toen zei ik dat ijskoffie lekkerder was en toen zei hij dat hij dat niet vond en toen dit en dat en zus zo.
Ik zou het doen als het naar koffie smaakte ipv aids en ebolaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef ThaTim het volgende:
Ik zei dat ik ging slapen...
LATER MATTIES!
Tjuusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef ThaTim het volgende:
LATER MATTIES!
Ik weet nog wel wat pilletjes daarvoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef ThaTim het volgende:
LATER MATTIES!
What about Thee?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb nog nooit ijskoffie gedronken... staat hier wel in de koelkast omdat ik het eens wil proberen. Heb liever heerlijke cappuccino
.
Houden zo. Ik moest bijna kotsen en toen had ik het maar aan een zwerver gegevenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb nog nooit ijskoffie gedronken... staat hier wel in de koelkast omdat ik het eens wil proberen. Heb liever heerlijke cappuccino
.
Zogenoemde theīne.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Oh wacht in thee zit ook caffeine toch?
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
CAFEĪNE SNUIVE!!!1quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Lees ik ook op wikiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef Dastan het volgende:
Theīne heeft hetzelfde - weliswaar in mindere mate - effect als coffeīne.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Lees ik ook op wiki. Haha weer wat geleerd.. niet dat ik er veel aan heb want geen scheikunde meer
.
Als ik dat zou zeggen, was het een droom.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik was van plan om morgenvroeg te gaan leren.
Ik ook, maar ik voorspel dat ik morgen niet vroeg kan opstaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik was van plan om morgenvroeg te gaan leren.
Ditquote:
Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets mijn ex, eigen schuld dikke bult.
Koffie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets is zo lekkerder dan thee als ontbijt.
Trusten.
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lekker man.
Wel 3 pakjes/klontjes suiker
Slaap lekkerquote:
Gewoon koffie. Zo donker als een nacht met nieuwe maan, en zo bitter als mijn humeur na wiskunde CEquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets is zo lekkerder dan thee als ontbijt.
Trusten.
Nu negeer jij mequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme Samuel, ga geen discussie met mij aan en dan ondertussen vluchten als een haas als je geen gelijk kan behalen.![]()
![]()
Is dat een retorische vraag?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom zitten er meer jongens dan meisjes in dit topic?
Ik ben geen kikker. Ik ben Flitskikker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gewoon gelijk, klaar.Ik ga niet discussieren met kikkers.
blablabla ammal zelfde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben geen kikker. Ik ben Flitskikker.
Zeg tegen je vriendinnen dat ze ook in EXA moeten gaan postenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom zitten er meer jongens dan meisjes in dit topic?
En dat pics verplicht zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeg tegen je vriendinnen dat ze ook in EXA moeten gaan posten!
Sowieso op fora zie ik meer jongens dan meisjes. Behalve op Ellegirls enzo.quote:
Weet niet als je iets googlet kom je vaak bij FOK uit.. vooral ook over examens dus had me aangemeld om mee te kunnen pratenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Sowieso op fora zie ik meer jongens dan meisjes. Behalve op Ellegirls enzo.
Waarom zit jij hier?
Gezellie!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Weet niet als je iets googlet kom je vaak bij FOK uit.. vooral ook over examens dus had me aangemeld om mee te kunnen praten.
We zullen niet bijten hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hahahaha dan komen ze al helemaal niet. Denk dat ze me uitlachen ofzo..
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef DidoCarthago het volgende:
Over 5 minuten gaat Etsu naar bed...
Ik gok in ieder geval een stuk minder slowchats.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef Joosterd het volgende:
Hoeveel topics waren er vorig jaar helemaal vol in EXA BTW?
Dat weet zowat niemand, vermoed ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef Joosterd het volgende:
Hoeveel topics waren er vorig jaar helemaal vol in EXA BTW?
Nee dat gaat hij niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef DidoCarthago het volgende:
Over 5 minuten gaat Etsu naar bed...
Echte fok!kers hebben natuurlijk een heel harem aan bitchezquote:
quote:
Nee, het is allemaal deel van een complot zodat je een dolfijnenstaart krijgt. Maar tegen niemand zegen hoorquote:
Gewenning?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom F5 ik toch steeds terwijl er toch automatisch geüpdate wordt?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal deel van een complot zodat je een dolfijnenstaart krijgt. Maar tegen niemand zegen hoor
Ik ga met je mee, maar wel naar m'n eigen bed hoor, als je dat niet erg vindt.quote:
Ja, Levensmiddelen in Wageningen en tech. schei. bij de UT.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Wageningen?
Maar klopt inderdaad...bij de echte technische studies komt ontzettend veel wiskunde kijken, terwijl FW veel meer praktisch is gericht.
Oke. Welterustenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee zorg ik andere keer wel voor.
Doe je laatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat net ff de antwoorden examen engels door te kijken, en ik moet zeggen dat ik hem toch best wel goed gemaakt heb![]()
Joepiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Welterusten!! Ik ga ff klaar maken voor bed en dan kom ik nog even.
Ik had 43 punten, dus 7,9-9,3quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat net ff de antwoorden examen engels door te kijken, en ik moet zeggen dat ik hem toch best wel goed gemaakt heb![]()
Het is Engelsquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is Engels
Dat doe je echt als je niets anders meer te doen hebt
Mwah, examens zijn niet zo belangrijkquote:
Nog een weekje volhoudenquote:
Ik wil graag werken dus moet nog even sollicitatieformulier inleverenquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog een weekje volhouden![]()
Moet je nog veel?
quote:
Alleen iets van scheikunde. Hij begreep eerlijk gezegd niet waarom die erratum was uitgevaardigd en van de examens die die al had nagekeken had 8 van de 10 die opdracht goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:20 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik moet zo ook echt gaan slapen.
Trouwens, hebben jullie jullie eigen docenten al gehoord over de examens die geweest zijn? Wat zij van de moeilijkheidsgraad vonden enzo..
Een Nederlandsdocente zei dat het pittige teksten waren. Voor de rest niks gehoord. Was denk maar beter ook voor mijn Wiskundedocent.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:20 schreef DidoCarthago het volgende:
Trouwens, hebben jullie jullie eigen docenten al gehoord over de examens die geweest zijn? Wat zij van de moeilijkheidsgraad vonden enzo..
Mijn docenten heb ik nog niet gesproken omdat ik iedere keer (behalve bij WiB) eerder weg ben gegaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:20 schreef DidoCarthago het volgende:
Slapen heerst ook overdagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn docenten heb ik nog niet gesproken omdat ik iedere keer (behalve bij WiB) eerder weg ben gegaan
En slapen heerst, mits in de ochtend
Nee daar zei die niets over, want ik zei dat ik 'm wel te doen vond. Toen knikte hij tevredenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef DidoCarthago het volgende:
Okeee.. maar niet over hoe moeilijk hij het vond? Ik vond scheikunde echt moeilijk... terwijl ik daar goed in ben (deze week al mn goede vakken gehaden die gingen al niet super.. sta overal wel goed voor maar toch).
Zie mijn postquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef DidoCarthago het volgende:
Okeee.. maar niet over hoe moeilijk hij het vond?
De dag is mijn ochtendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ja die zag ikquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De dag is mijn ochtendPilluhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Doen ze altijd, ongeacht welk vak, als het maar hun eigen is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja die zag ikwist alleen niets te reageren
. Denk dat de wiskunde docenten zullen zeggen dat het goed te doen was
.
In de krant elke ochtend staat ook een stukje over de examens die de dag ervoor zijn geweest en dan zeggen leraren ook wel dat het moeilijk wasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doen ze altijd, ongeacht welk vak, als het maar hun eigen is.
Zou best kunnen. Ik dacht eerlijk gezegd ook wel dat het redelijk ging. Maar ik had het niet af en heb waarschijnlijk nét een paar punten te kort voor mijn vereiste 6. Dus ik was wel even boos.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja die zag ikwist alleen niets te reageren
. Denk dat de wiskunde docenten zullen zeggen dat het goed te doen was
.
Welke krant is dat dan..? Bij mij alleen maar een column over een willekeurige, meestal vwoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:29 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
In de krant elke ochtend staat ook een stukje over de examens die de dag ervoor zijn geweest en dan zeggen leraren ook wel dat het moeilijk was.
Mag ik dat hier noemen?? Begint met een Tquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Welke krant is dat dan..? Bij mij alleen maar een column over een willekeurige, meestal vwo
Ik ga trouwens wel wat tijd besteden aan Latijn, dat valt nog te leren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
tubantia? (nee)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mag ik dat hier noemen?? Begint met een T.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ga trouwens wel wat tijd besteden aan Latijn, dat valt nog te leren.
Bio daarentegen, niets aan.
Mooie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]![]()
elegraaf?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Er zitten toch niet 2 a's in hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
What's with the censuur?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef DidoCarthago het volgende:
Ja die dus. En in de krant met de N .. middag/avondkrant, staat een stukje over een vwo'er steeds.
Bullshit. Het is Fok.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een ban ofzo.
Goatse?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je moet echt keihard baggeren of gore plaatje posten wil je geband worden. KUCH LEELL
Dat is op zich wel banwaardig.quote:
Laat je niet beīnvloeden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Ja ik zou al 43 minuten gaan slapen dus ik ga nu.
FWquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
studielijstje:
-scheikunde
-scheikundige technologie
-Sustainable Molecular Science & Technology ()
-Moleculaire levenswetenschappen
-levensmiddelentechnologie
Iemand nog meer scheikundige studies?
ik wil een vrij compleet lijstje, dus posten mag altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:45 schreef DidoCarthago het volgende:
Niet die niet in de medische hoek zitten..
Scheikunde Premium Professional Plusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik wil een vrij compleet lijstje, dus posten mag altijd
Of: Weg tot en met de kerst.!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Daar krijg je een keer 48 uur/7 dagen voor?
48 uur. Net zoals tubgirl etc.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Daar krijg je een keer 48 uur/7 dagen voor?
Maar even serieus:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
staat erbij, kopieer het wel ff in kladblok ofzo, hier in de SC raak ik hem zo kwijt
Hoort bij FOK!quote:
Zal er eens naar kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar even serieus:
Is "Scheikundige technologie en bioprocestechnologie" iets?
Nog steeds niet wegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:55 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik word moe. Dag dag mensen. Nog veel plezier hier vannacht en slaap lekker (als jullie niet de hele nacht hier blijven)
.
Welterustenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:55 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik word moe. Dag dag mensen. Nog veel plezier hier vannacht en slaap lekker (als jullie niet de hele nacht hier blijven)
.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:00 schreef yosander het volgende:
Ja en ja. Ja en ja.
Leuke dingen leer hier op FOK! toch kennen.
Ik heb ze niet opgezocht hoor, kende ze al welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die kende ik 2 maanden geleden ook al wel.
En Scheikundige technologie en bioprocestechnologie lijkt me niet al te veel aan
Auwquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
klikt op onschuldige link -> hechtingen in mijn ogen
hoeft nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je moet echt keihard baggeren of gore plaatje posten wil je geband worden. KUCH LEELL
Soberzo volgend weekend aan de zuip.quote:
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:55 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Drinken kan je het niet noemen. Het gaat verder dan dat
en ik danquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:00 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
zuipen zit tussen drinken en comazuipen in!
niiiiiiicequote:
Ik in het midden natuurlijk. Snuf rechts, Tim links.quote:
Double penetrationquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik in het midden natuurlijk. Snuf rechts, Tim links.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik in het midden natuurlijk. Snuf rechts, Tim links.![]()
wtfquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:11 schreef Joosterd het volgende:
Zit je in een dilemma:
Je ligt met zijn 3-en in de tent en je ligt zelf in het midden.
1 homo![]()
Jijzelf![]()
Een geile chick![]()
Je krijgt een stijfje wat doe je dan ? Draai je je om naar de chick of naar de homo?
precies deze dus jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:10 schreef Finland. het volgende:
Gofferdomme ik moet die zaterdag werken dus ik kan vrijdag niet al te los gaan. Gelukkig zal die zaterdagavond veel goed maken
Pics van geile chickquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:11 schreef Joosterd het volgende:
Zit je in een dilemma:
Je ligt met zijn 3-en in de tent en je ligt zelf in het midden.
1 homo![]()
Jijzelf![]()
Een geile chick![]()
Je krijgt een stijfje wat doe je dan ? Draai je je om naar de chick of naar de homo?
Tegen die jongen oprijden natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:13 schreef Etsu het volgende:
Maar dan loop je tegen het volgende probleem aan: dat wijfje is niet zo lekker of heeft geen zin, maar jij hebt wel zin. En je wil experimenteren. Maar je bent hetero.
Wat doe je?
je neemt haar gewoon anaal. Of ze wil of niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:13 schreef Etsu het volgende:
Maar dan loop je tegen het volgende probleem aan: dat wijfje is niet zo lekker of heeft geen zin, maar jij hebt wel zin. En je wil experimenteren. Maar je bent hetero.
Wat doe je?
Zowiezo lepeltje lepeljtequote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:13 schreef Etsu het volgende:
Wat doe je?
lesbiesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef Finland. het volgende:
Dan zou ik als man zijnde toch die chick pakken.
wat snufinho zegtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:19 schreef Snuf. het volgende:
Zonder beeldmateriaal kunnen wij natuurlijk ook geen goede keuze maken he..
Chick:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:19 schreef Snuf. het volgende:
Zonder beeldmateriaal kunnen wij natuurlijk ook geen goede keuze maken he..
quote:
Het meisje is vertrokken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chick:
[ afbeelding ]
Dude:
[ afbeelding ]
Jij:
[ afbeelding ]
Helder?
Vertel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |