Wageningen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja ik heb al een meeloopdag met scheikundige technologie en levensmiddelentechnologie gevolgd. Bij schei tech. viel idd de wikunde weer tegen. Zal eens een lijstje moeten maken van studies waar ik echt definitief uit ga kiezen
Je hebt mij overtroffenquote:
Heb jij het ook dat je je altijd beloofd een week van tevoren begint te leren, maar het áltijd weer een dag (hoogstens 2) van te voren wordt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen mezelf.
Heb je gewenst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zag daarnet een vallende ster
Geen vliegtuig, maar een eckte
Zo'n streep
okquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zag daarnet een vallende ster
Geen vliegtuig, maar een eckte
Zo'n streep
Natuurlijk, maar ik mag het niet zeggen, anders komt hij niet uit.quote:
Ik heb gewoon voor Scheikunde CE minder gedaan dan een SEquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef DidoCarthago het volgende:
Tuurlijk Flitskikker.. heel veel mensen uit mijn klas ook. Niet altijd hoor hangt ook van het vak af.
Dat IJskoffie ooit weer lekker wordt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik mag het niet zeggen, anders komt hij niet uit.
Kut, die is veel beterquote:
Het spijt me.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
Nu heb ik weer zo'n kutgevoel, dankjewel Oscar. Nu blijft ijskoffie voor eeuwig ranzig
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Hebben jullie ijskoffie mee naar examens?
Nee, op een heldere ochtend dronk Rogier koffie en toen zei ik dat ik dat smerig vond en toen hadden we over koffie en toen zei ik dat ijskoffie lekkerder was en toen zei hij dat hij dat niet vond en toen dit en dat en zus zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, op een heldere ochtend dronk Rogier koffie en toen zei ik dat ik dat smerig vond en toen hadden we over koffie en toen zei ik dat ijskoffie lekkerder was en toen zei hij dat hij dat niet vond en toen dit en dat en zus zo.
Ik zou het doen als het naar koffie smaakte ipv aids en ebolaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef ThaTim het volgende:
Ik zei dat ik ging slapen...
LATER MATTIES!
Tjuusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef ThaTim het volgende:
LATER MATTIES!
Ik weet nog wel wat pilletjes daarvoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef ThaTim het volgende:
LATER MATTIES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |