Zal er eens naar kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar even serieus:
Is "Scheikundige technologie en bioprocestechnologie" iets?
Nog steeds niet wegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:55 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik word moe. Dag dag mensen. Nog veel plezier hier vannacht en slaap lekker (als jullie niet de hele nacht hier blijven)
.
Welterustenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:55 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik word moe. Dag dag mensen. Nog veel plezier hier vannacht en slaap lekker (als jullie niet de hele nacht hier blijven)
.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:00 schreef yosander het volgende:
Ja en ja. Ja en ja.
Leuke dingen leer hier op FOK! toch kennen.
Ik heb ze niet opgezocht hoor, kende ze al welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die kende ik 2 maanden geleden ook al wel.
En Scheikundige technologie en bioprocestechnologie lijkt me niet al te veel aan
Auwquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
klikt op onschuldige link -> hechtingen in mijn ogen
hoeft nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je moet echt keihard baggeren of gore plaatje posten wil je geband worden. KUCH LEELL
Soberzo volgend weekend aan de zuip.quote:
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:55 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Drinken kan je het niet noemen. Het gaat verder dan dat
en ik danquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:00 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
zuipen zit tussen drinken en comazuipen in!
niiiiiiicequote:
Ik in het midden natuurlijk. Snuf rechts, Tim links.quote:
Double penetrationquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik in het midden natuurlijk. Snuf rechts, Tim links.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik in het midden natuurlijk. Snuf rechts, Tim links.![]()
wtfquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:11 schreef Joosterd het volgende:
Zit je in een dilemma:
Je ligt met zijn 3-en in de tent en je ligt zelf in het midden.
1 homo![]()
Jijzelf![]()
Een geile chick![]()
Je krijgt een stijfje wat doe je dan ? Draai je je om naar de chick of naar de homo?
precies deze dus jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:10 schreef Finland. het volgende:
Gofferdomme ik moet die zaterdag werken dus ik kan vrijdag niet al te los gaan. Gelukkig zal die zaterdagavond veel goed maken
Pics van geile chickquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:11 schreef Joosterd het volgende:
Zit je in een dilemma:
Je ligt met zijn 3-en in de tent en je ligt zelf in het midden.
1 homo![]()
Jijzelf![]()
Een geile chick![]()
Je krijgt een stijfje wat doe je dan ? Draai je je om naar de chick of naar de homo?
Tegen die jongen oprijden natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:13 schreef Etsu het volgende:
Maar dan loop je tegen het volgende probleem aan: dat wijfje is niet zo lekker of heeft geen zin, maar jij hebt wel zin. En je wil experimenteren. Maar je bent hetero.
Wat doe je?
je neemt haar gewoon anaal. Of ze wil of niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:13 schreef Etsu het volgende:
Maar dan loop je tegen het volgende probleem aan: dat wijfje is niet zo lekker of heeft geen zin, maar jij hebt wel zin. En je wil experimenteren. Maar je bent hetero.
Wat doe je?
Zowiezo lepeltje lepeljtequote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:13 schreef Etsu het volgende:
Wat doe je?
lesbiesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef Finland. het volgende:
Dan zou ik als man zijnde toch die chick pakken.
wat snufinho zegtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:19 schreef Snuf. het volgende:
Zonder beeldmateriaal kunnen wij natuurlijk ook geen goede keuze maken he..
Chick:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:19 schreef Snuf. het volgende:
Zonder beeldmateriaal kunnen wij natuurlijk ook geen goede keuze maken he..
quote:
Het meisje is vertrokken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chick:
[ afbeelding ]
Dude:
[ afbeelding ]
Jij:
[ afbeelding ]
Helder?
Vertel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |