Wageningen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja ik heb al een meeloopdag met scheikundige technologie en levensmiddelentechnologie gevolgd. Bij schei tech. viel idd de wikunde weer tegen. Zal eens een lijstje moeten maken van studies waar ik echt definitief uit ga kiezen
Je hebt mij overtroffenquote:
Heb jij het ook dat je je altijd beloofd een week van tevoren begint te leren, maar het áltijd weer een dag (hoogstens 2) van te voren wordt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen mezelf.
Heb je gewenst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zag daarnet een vallende ster
Geen vliegtuig, maar een eckte
Zo'n streep
okquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zag daarnet een vallende ster
Geen vliegtuig, maar een eckte
Zo'n streep
Natuurlijk, maar ik mag het niet zeggen, anders komt hij niet uit.quote:
Ik heb gewoon voor Scheikunde CE minder gedaan dan een SEquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef DidoCarthago het volgende:
Tuurlijk Flitskikker.. heel veel mensen uit mijn klas ook. Niet altijd hoor hangt ook van het vak af.
Dat IJskoffie ooit weer lekker wordt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik mag het niet zeggen, anders komt hij niet uit.
Kut, die is veel beterquote:
Het spijt me.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
Nu heb ik weer zo'n kutgevoel, dankjewel Oscar. Nu blijft ijskoffie voor eeuwig ranzig
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Hebben jullie ijskoffie mee naar examens?
Nee, op een heldere ochtend dronk Rogier koffie en toen zei ik dat ik dat smerig vond en toen hadden we over koffie en toen zei ik dat ijskoffie lekkerder was en toen zei hij dat hij dat niet vond en toen dit en dat en zus zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, op een heldere ochtend dronk Rogier koffie en toen zei ik dat ik dat smerig vond en toen hadden we over koffie en toen zei ik dat ijskoffie lekkerder was en toen zei hij dat hij dat niet vond en toen dit en dat en zus zo.
Ik zou het doen als het naar koffie smaakte ipv aids en ebolaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef ThaTim het volgende:
Ik zei dat ik ging slapen...
LATER MATTIES!
Tjuusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef ThaTim het volgende:
LATER MATTIES!
Ik weet nog wel wat pilletjes daarvoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef ThaTim het volgende:
LATER MATTIES!
What about Thee?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb nog nooit ijskoffie gedronken... staat hier wel in de koelkast omdat ik het eens wil proberen. Heb liever heerlijke cappuccino
.
Houden zo. Ik moest bijna kotsen en toen had ik het maar aan een zwerver gegevenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb nog nooit ijskoffie gedronken... staat hier wel in de koelkast omdat ik het eens wil proberen. Heb liever heerlijke cappuccino
.
Zogenoemde theïne.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Oh wacht in thee zit ook caffeine toch?
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
CAFEÏNE SNUIVE!!!1quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Lees ik ook op wikiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef Dastan het volgende:
Theïne heeft hetzelfde - weliswaar in mindere mate - effect als coffeïne.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Lees ik ook op wiki. Haha weer wat geleerd.. niet dat ik er veel aan heb want geen scheikunde meer
.
Als ik dat zou zeggen, was het een droom.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik was van plan om morgenvroeg te gaan leren.
Ik ook, maar ik voorspel dat ik morgen niet vroeg kan opstaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik was van plan om morgenvroeg te gaan leren.
Ditquote:
Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets mijn ex, eigen schuld dikke bult.
Koffie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets is zo lekkerder dan thee als ontbijt.
Trusten.
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lekker man.
Wel 3 pakjes/klontjes suiker
Slaap lekkerquote:
Gewoon koffie. Zo donker als een nacht met nieuwe maan, en zo bitter als mijn humeur na wiskunde CEquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets is zo lekkerder dan thee als ontbijt.
Trusten.
Nu negeer jij mequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme Samuel, ga geen discussie met mij aan en dan ondertussen vluchten als een haas als je geen gelijk kan behalen.![]()
![]()
Is dat een retorische vraag?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom zitten er meer jongens dan meisjes in dit topic?
Ik ben geen kikker. Ik ben Flitskikker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gewoon gelijk, klaar.Ik ga niet discussieren met kikkers.
blablabla ammal zelfde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben geen kikker. Ik ben Flitskikker.
Zeg tegen je vriendinnen dat ze ook in EXA moeten gaan postenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom zitten er meer jongens dan meisjes in dit topic?
En dat pics verplicht zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeg tegen je vriendinnen dat ze ook in EXA moeten gaan posten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |