ONZ radio luisterenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel mekrijg gwoon de neiging om maar te gaan slapen
SPOILER: *O* *O* *O* *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel mekrijg gwoon de neiging om maar te gaan slapen
ja daaag, doe jij mij maar opvrolijkenquote:
oh ja, zal ook eens intunenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ONZ radio luisteren
Hierna 4 uur lang topshows
Nosferatuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef EggsTC het volgende:
Electric Universe - The Prayer
Boneva - Andromeda (Agneton Red Sunset Remix)
Slinky Wizard - Slinky Wizard
Electric Universe - One love
Zodiac Youth - Devil's Circus (Elysium Remix)
Electric Universe - Lovescience
Lennox - Reflections
Agneton - The Hardest Dream Experience
Artifact303 - Beyond Lightspeed
Nosferatu - When angels cry
Astrix and Michele Adamson - Closer to Heaven
DNA - Final Fantasy
Astrix and Delirious - Day dream
Xerox and Passenger - Science is God (Ultravoice Remix)
Electric Universe - Meteor
Xerox & Illumination - Assimilation of Reality
La Mila - Pyrocluster
Agneton - The Face of Sun
Agneton - Het was zomer
Electric Universe - The Prayer
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef _Fanta het volgende:
outpost ouwe lapo hunter, je zat er gewoon op te wachten
rot op met je jodennieuws daar zijn aparte topics voorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt niet ik zit te lezen op voetbalprimeur en wilde dit nieuwtje even delen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
rot op met je jodennieuws daar zijn aparte topics voor
bewijs dat alle amsterdammers smerige homootjes zijnquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
bewijs dat alle amsterdammers smerige homootjes zijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
bewijs dat alle amsterdammers smerige homootjes zijn
ja maar die is baasquote:
Eendmeneerquote:
hey duckiequote:
geen idee knettertje jij kent hem beter schatquote:
zo goed ken ik um niet heurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
geen idee knettertje jij kent hem beter schat
je lag dronken op zijn bank tochquote:
Gaat, gelukkig goed genoeg voor OnzinRadio..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hey duckiehoe is het? nog ziekjes?
nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb duidelij heel wat gemist vanmiddag
Dat vraagt om faye in de uitzending.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor
faye was niet eens in den uitzending
maar ze kan beter kreunen dan mij zegt ze
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Haiiiiiquote:
naatje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haiiiiiwat een warm welkom
Maar ik verveelde me gister op skype, dus ik ging kreunen, mogen jullie 1 keer raden wie de eer had
Knetterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haiiiiiwat een warm welkom
Maar ik verveelde me gister op skype, dus ik ging kreunen, mogen jullie 1 keer raden wie de eer had
Wat een baasquote:Manchester United-spits Wayne Rooney zorgde voor flinke ophef door zich te laten provoceren door een volger op Twitter. De topspeler dreigde de man in elkaar te slaan.
In de ochtenduren plaatste de persoon een tweet waarin hij Rooney beledigde en hem dreigde met een golfclub uit zijn lijden te verlossen. 'Ik heb je binnen tien seconden liggen. Als je iets belooft, moet je woord houden. Ik wacht op je (bij trainingscomplex Carrington, red.)', luidde het antwoord van de international.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mais oui en die kon alleen maar lachen, dat was dan weer jammer
vast goede bedoelingen johquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mais oui en die kon alleen maar lachen, dat was dan weer jammer
Morgen mijn laatste uitzending die ik doe op onzinradio. Hardcore, 22:00 > 00:00quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil nog best een keer kreunen op de radio hoor, het boeit me vrij weinigZolang niemand het opneemt
ja ja.. kgloof dr niks van heurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WAT. Ik zou alleen tegen jouw kunnen kreunen
WAaaaaaaaaaaaaaaat? Waarom stop je?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Morgen mijn laatste uitzending die ik doe op onzinradio. Hardcore, 22:00 > 00:00
Stuur me een sample, dan draai ik m daar.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
wie vind dat ik nu knetter en faye in de show moet halen voor een kreun wedstrijd?
Als mijn ouders naar bed zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
wie vind dat ik nu knetter en faye in de show moet halen voor een kreun wedstrijd?
ga je stoppen met draaien?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Morgen mijn laatste uitzending die ik doe op onzinradio. Hardcore, 22:00 > 00:00
wat, stop je met draaien?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik stem ook voor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
Lok ze met een smoes naar bedquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef EggsTC het volgende:
Misschien draai ik nog een keer klassiek, maar verder niet meer inderdaad.
Waarom niet lieve eggs?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef EggsTC het volgende:
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef EggsTC het volgende:
Zomaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef EggsTC het volgende:
je kan ook neuken op de radioquote:
Oké, dit is de druppel. Ik ga naat mijn laptop laten fixen zodat ik ook kan draaien, we houden geen dj's meer overquote:
Daar nemen wij heul geen genoegen mee!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Over een eventuele kreunwedstrijd kan ik nu al zeggen:
Faye wintYeeY feli meid
zo geen wedstrijd nodig
Te druk met myra?quote:
Soms, wellicht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Te druk met myra?
Maar jammer, hoop dat je toch stiekem nog ff draait soms.
kom op, genoeg kreun fragmenten van mij op de radioquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar nemen wij heul geen genoegen mee!
juist, faye op de radio!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oké, dit is de druppel. Ik ga naat mijn laptop laten fixen zodat ik ook kan draaien, we houden geen dj's meer over
maar echt keijammer eggs. Ik ging met GOA in bad, dat vonden mijn ouders niet leuk, ik wel
Dus geen x-factor/idols/hollands got tallent voor jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Gelukkig heb ik daar wel vertrouwen, mijn zangtalent. Alleen voor huis, tuin en keukenpraktijken
hooguit een youtube avontuurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dus geen x-factor/idols/hollands got tallent voor jou?
Zijn al heel wat mensen beroemd / berucht mee geworden...quote:
Live kreunen is heul anders dan een jingle oid.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom op, genoeg kreun fragmenten van mij op de radio
laat faye kreunen, speel een stukkie van een jingle en klaar is kees
nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Live kreunen is heul anders dan een jingle oid.![]()
kreun jij in bed zoals je jinglesquote:
dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:
Pak een banaan uit de fruitschaal, over 20 minuten kom jij het resultaat hier vertellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje, nu realiseer ik me dat ik niet eens weet hoe ik echt kreun.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pak een banaan uit de fruitschaal, over 20 minuten kom jij het resultaat hier vertellen.
een banaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pak een banaan uit de fruitschaal, over 20 minuten kom jij het resultaat hier vertellen.
Niet vertellen! Laten horen. Ze moet t natuurlijk wel opnemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De bananen zijn opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
iets met een tekening van een beertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet vertellen! Laten horen. Ze moet t natuurlijk wel opnemen.
Ehhh sorry die snap ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iets met een tekening van een beertje
Geen peper en zoutstel in huis?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De bananen zijn op![]()
Maar serieus, en dat terwijl ik al wel... Treurig dit
Dat wordt me te creatief mannnquote:
vind ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat wordt me te creatief mannn
maarre, viro, goede toevoeging, dat moet een jingle wordne
Komkomer mag ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niks mis met creatief zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit zet ik nu gelijk in mijn Foboquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Faye's grote fok! familie
Fok!broer: Viro
Fok!papa: Outpost76
En knetter is een geval apart, die is geen zus of mama, die is gewoon de tofste
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Faye's grote fok! familie
Fok!broer: Viro
Fok!papa: Outpost76
En knetter is een geval apart, die is geen zus of mama, die is gewoon de tofste
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro het werkt
ik wordt iets vrolijker door je muziekjens
PICSquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
I KISSED A GIRL AND I LIKED IT.I KISSED A GIRL JUST TO TRY IT.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.
Serieuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus? Want dan voel ik me niet meer loner daarinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
I KISSED A GIRL AND I LIKED IT.I KISSED A GIRL JUST TO TRY IT.
Ja. Hoezo een loner, volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan toch.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Serieuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus? Want dan voel ik me niet meer loner daarin
Tja je bent eeehmm funz of niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
alleen mijn fokpappa kan daar meteen weer mee komen he
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Hoezo een loner, volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan toch.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Hoezo een loner, volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
niet zo moeilijk ook die zijn net 12quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
niet zo moeilijk ook die zijn net 12
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Noes, beginnen met een meisje, dan vallen mannen zeker tegen daarna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, best wel. Heeft lang geduurt voordat er weer niveau kwamquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noes, beginnen met een meisje, dan vallen mannen zeker tegen daarna?
Wat voor cijfer krijgt naadje_1?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, best wel. Heeft lang geduurt voordat er weer niveau kwam
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe naadje_1 zoent
En naatje_1?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe naadje_1 zoent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Myraela op 20-05-2011 23:56:35 ]Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
zie pi, maar ik denk ook dat ik ergens wel een voordeel had omdat hij nog niet eerder gezoend had. Dus ik kon gelijk mijn manier erop los latenquote:
Omdat ?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]die gezichten ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knettertjequote:
Hoe irritantquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit is het nummer, heb er niets aan veranderd
Ditquote:
quote:
Ja rustigquote:
Oh gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja rustig
Ben net weer van mn pa, ff zn verjaardag vieren
sry kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
Het wordt moeilijk hier nog overheen te komen
48 jaartjes alweerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd!Hou oud is je ouwe geworden?
ik deel deze mening, ookal vond ik TIMMEEEH wel grappig, heel evenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro op t laatste nr na, was hettoppie
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
thnx, moest de timmy remix gewoon ff als afsluiter doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik deel deze mening, ookal vond ik TIMMEEEH wel grappig, heel even
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap dan is ie maar 14 jaar ouder dan ik.
Dit. Leuke show verder.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik deel deze mening, ookal vond ik TIMMEEEH wel grappig, heel even
Fixed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Very nicequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. Leuke show verder.
En nu alleen maar muziek uit de periode 1987-1994 op den radio.
lekkkerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. Leuke show verder.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]K heb ook nog een jongere moeder
Die wordt dit jaar 44
Mijn ma is 43, en ik 23quote:
waarom die tijd? waarom 87-94?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. Leuke show verder.
mijn mama is 50 maa ja kben zelf ook oud enzowquote:
mijn vader is ook 50, oh, had ik al verteld dat ik drie broertjes heb bij mij vader, van 4, bijna 2 en nog geen jaar oud?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mama is 50 maa ja kben zelf ook oud enzow
Wat mij betreft de beste muzikale periode ooit. En dan draai ik Nirvana, Pearl Jam, Metallica, Guns N Roses enz. niet eens vanavond. Er kwam toen echt bergen geweldige muziek uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom die tijd? waarom 87-94?
hij heeft dus nog een sexleven, altijd fijn om van je ouders te weten hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn vader is ook 50, oh, had ik al verteld dat ik drie broertjes heb bij mij vader, van 4, bijna 2 en nog geen jaar oud?
tss ik mis mijn bouw en geboortejaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat mij betreft de beste muzikale periode ooit. En dan draai ik Nirvana, Pearl Jam, Metallica, Guns N Roses enz. niet eens vanavond. Er kwam toen echt bergen geweldige muziek uit.
De wereld vergaat alleen in Tenneseequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
DE WERELD VERGAAT, OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
maar niet voordat ik mijn uitzending heb gedaanDus, verzoekjes, ideeën en dat soort dingen zijn welkom in mijn D/PM.
Toch, het idee is wel geinig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De wereld vergaat alleen in Tennesee
Ik heb een keer naast mijn moeder en stiefvader in een hotelkamer gelegen, terwijl ze het deden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft dus nog een sexleven, altijd fijn om van je ouders te weten he
de wereld vergaat pas op 21 oktober man, morgen gaan de goede zieltjes naar de hemel.. de rest krijgt 5 maanden chaos en prut en dan pas vergaat de wereldquote:
Film.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb een keer naast mijn moeder en stiefvader in een hotelkamer gelegen, terwijl ze het deden.Het was dan ook hun huwelijksnacht en ze dachten dat we sliepen. Ze waren wel stil, maar ik moest pissen en zag het dekbed bewegen met een paar benen eruit
Wie gaat er dan ook op huwelijksreis met zijn kinderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb een keer naast mijn moeder en stiefvader in een hotelkamer gelegen, terwijl ze het deden.Het was dan ook hun huwelijksnacht en ze dachten dat we sliepen. Ze waren wel stil, maar ik moest pissen en zag het dekbed bewegen met een paar benen eruit
een typische big momma, zoals je die in Suriname zietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn moeder is een vliegdekschip, dat wil je niet zien
Oooooh, dan ga ik niet dood morgen! Maar aangezien ik na morgen dus weer single ben, wie biedt zich aan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de wereld vergaat pas op 21 oktober man, morgen gaan de goede zieltjes naar de hemel.. de rest krijgt 5 maanden chaos en prut en dan pas vergaat de wereld
Hoezo?!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oooooh, dan ga ik niet dood morgen! Maar aangezien ik na morgen dus weer single ben, wie biedt zich aan?
Ze gingen in las vegas trouwen en mijn moeder wilde per se dat ik erbij wasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op huwelijksreis met zijn kinderen
OMFGquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat de? Wil hij voor altijd in de friendszone zitten ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef Viro het volgende:
mijn broertje noemt zichzelf chubbycupcakeboy![]()
![]()
raap me op, ik lig al 5 minuten dubbel van het lachen. Pijn in buik van het lachen en tranen van het huilen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oooooh, dan ga ik niet dood morgen! Maar aangezien ik na morgen dus weer single ben, wie biedt zich aan?
Dan nog. Zet geld op een bankrekening en zeg dat je op je 18e naar Vegas mag. Ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze gingen in las vegas trouwen en mijn moeder wilde per se dat ik erbij was
ik dacht van mezelf dat ik ook altijd in de friendzone zou zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat de? Wil hij voor altijd in de friendszone zitten ofzo?
dunno, ik kan niet stoppen met lachenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat de? Wil hij voor altijd in de friendszone zitten ofzo?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de wereld vergaat pas op 21 oktober man, morgen gaan de goede zieltjes naar de hemel.. de rest krijgt 5 maanden chaos en prut en dan pas vergaat de wereld
Laat me dat nog even wat erger maken dan...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee?! Ik heb geen goed zieltje hoor, wat dat betreft.
ooeehhhquote:
Stiekem gebruik ik je ook alleen maarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht van mezelf dat ik ook altijd in de friendzone zou zitten
Damn dan moet ik dus gewoon werken ook nog...quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hopelijk niet tijdens het avondeten. Ik haat het als ik word gestoord tijdens het eten.
12 uurquote:
Nee, 18hquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
12 uurheb je mijn topic niet gelezen vandaag
Dan ben ik aan het werk als ik dood ga, wat kut....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
12 uurheb je mijn topic niet gelezen vandaag
Ja ik ook...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Damn dan moet ik dus gewoon werken ook nog...
We goan allemoal deudquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef _Fanta het volgende:
maar niet iedereen vergaat toch? er word een select groepje uitgekozen die voort mogen blijven bestaan toch? of haal ik nu dingen door elkaar?
Was t maar kut! Dan had ik er ook nog wat aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het werk als ik dood ga, wat kut....
Sowieso blijf jij bestaan lvl 85quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef _Fanta het volgende:
maar niet iedereen vergaat toch? er word een select groepje uitgekozen die voort mogen blijven bestaan toch? of haal ik nu dingen door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |