Soms, wellicht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Te druk met myra?
Maar jammer, hoop dat je toch stiekem nog ff draait soms.
kom op, genoeg kreun fragmenten van mij op de radioquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar nemen wij heul geen genoegen mee!
juist, faye op de radio!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oké, dit is de druppel. Ik ga naat mijn laptop laten fixen zodat ik ook kan draaien, we houden geen dj's meer over
maar echt keijammer eggs. Ik ging met GOA in bad, dat vonden mijn ouders niet leuk, ik wel
Dus geen x-factor/idols/hollands got tallent voor jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Gelukkig heb ik daar wel vertrouwen, mijn zangtalent. Alleen voor huis, tuin en keukenpraktijken
hooguit een youtube avontuurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dus geen x-factor/idols/hollands got tallent voor jou?
Zijn al heel wat mensen beroemd / berucht mee geworden...quote:
Live kreunen is heul anders dan een jingle oid.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom op, genoeg kreun fragmenten van mij op de radio
laat faye kreunen, speel een stukkie van een jingle en klaar is kees
nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Live kreunen is heul anders dan een jingle oid.![]()
kreun jij in bed zoals je jinglesquote:
dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:
Pak een banaan uit de fruitschaal, over 20 minuten kom jij het resultaat hier vertellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje, nu realiseer ik me dat ik niet eens weet hoe ik echt kreun.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pak een banaan uit de fruitschaal, over 20 minuten kom jij het resultaat hier vertellen.
een banaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pak een banaan uit de fruitschaal, over 20 minuten kom jij het resultaat hier vertellen.
Niet vertellen! Laten horen. Ze moet t natuurlijk wel opnemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De bananen zijn opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
iets met een tekening van een beertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet vertellen! Laten horen. Ze moet t natuurlijk wel opnemen.
Ehhh sorry die snap ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iets met een tekening van een beertje
Geen peper en zoutstel in huis?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De bananen zijn op![]()
Maar serieus, en dat terwijl ik al wel... Treurig dit
Dat wordt me te creatief mannnquote:
vind ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat wordt me te creatief mannn
maarre, viro, goede toevoeging, dat moet een jingle wordne
Komkomer mag ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niks mis met creatief zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit zet ik nu gelijk in mijn Foboquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Faye's grote fok! familie
Fok!broer: Viro
Fok!papa: Outpost76
En knetter is een geval apart, die is geen zus of mama, die is gewoon de tofste
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Faye's grote fok! familie
Fok!broer: Viro
Fok!papa: Outpost76
En knetter is een geval apart, die is geen zus of mama, die is gewoon de tofste
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro het werkt
ik wordt iets vrolijker door je muziekjens